قیمت هدفون و هندزفری جی بی ال jbl

برند JBL به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان هدفون، هدست، هندزفری و اسپیکر، محصولات جالب توجه زیادی می سازد که نظر کاربران ، به خصوص کاربران با سن کمتر را به خود جلب کرده اند. انواع هدفون JBL به دستگاه هایی اطلاق می شود که میکروفون آشکاری روی بدنه آن ها به چشم نمی خورد اما تعریف هدفون و هدست در بیشتر موارد برای ما ایرانی ها، صرفا در وجود یا فقدان میکروفن خلاصه می شود. برای آشنایی با انواع هدفون و هدست جی بی ال، همراه ما باشید.

هدفون بی سیم جی بی ال مدل TUNE 500 BT

همواره برای خرید هندزفری بلوتوثی باید به نکات زیر توجه داشت:

  • هنگام خرید هندزفری بلوتوث دار باید به برد آن توجه کنید .
  • این نوع از هندزفری ها از نسخه ی بلوتوث مختلفی استفاده می کنند که بهترین نسخه ی بلوتوث موجود بلوتوث 5 می باشد .
  • مهمترین اصلی که در خرید هندزفری بلوتوث دار باید به آن توجه کنید ، ابعاد آن می باشد تا به گوش شما آسیب نرساند .
  • یکی دیگر از اصل های مهمی که باید به آن توجه بسیار شود میزان نگهداری شارژ آن می باشد .
  • این نوع از هندزفری ها نوع شارژ های متفاوتی دارند که عبارتند از سیم دار و Wireless

 هدفون بی سیم JBL 

این محصولات برای کاربرانی ساخته شده است که یک هندزفری، نمی تواند نیاز آن ها به حجم و کیفیت صدا را برآورده کند. با خرید هدفون با سیم جی بی ال می توانید در فضای منزل از صدای موسیقی و فیلم لذت ببرید و خرید هدفون بی سیم جی بی ال به شما امکان می دهد هنگام سفر یا بیرون رفتن، ضمن گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود، به مکالمات تلفنی نیز پاسخ دهید.

 هدست JBL

 با اینکه ما ایرانی ها، هر هدفون مجهز به میکروفونی را هدست به حساب می آوریم، اما طبق رده بندی رسمی این دستگاه ها، هنگام خرید هدست جی بی ال، با مدل های گیمینگ مواجه خواهید شد که به میکروفون مخصوص مجهز شده اند. وجود این میکروفن روی بدنه انواع هدست JBL، بهترین روش برای رساندن صدای شما به گوش همبازی هایتان به حساب می آید و در برخی مدل ها، امکان جدا کردن میکروفون جانبی از روی گوشی های هدست نیز وجود دارد.

هندزفری بلوتوث جی بی ال

در بین انواع هندزفری بلوتوثی های موجود در بازار می توان به  JBL TWS-4 اشاره نمود . این محصول همانطور که از نامش پیداست محصول کمپانی محبوب JBL می باشد . و اواخر سال 2019 به بازار معرفی شد، کار اصلی این شرکت بیشتر ساخت بلندگو و ابزار های مورد استفاده در ان است . به همین دلیل کیفیت ساخت و کیفیت صدای بلندگوها و هندزفری های این تولید کننده بسیار بالا است و به همین خاطر است جی بی ال به یکی از بهترین تولید کننده ها هنسفری تبدیل شده است.با داشتن این محصول دیگر نگران تمام شدن شارژ باطری نباشید زیرا این محصول از باطری بسیار قدرتمندی برخوردار است به طوریکه با یک مرتبه شارژ کردن توانایی پخش موزیک تا 3 ساعت به طور مداوم را در اختیار شما می گذارد . در واقع شما با 4 مرتیه شارژ کردن ان در تمام روز می توانید به راحتی از ان استفاده کنید بدون اینکه نگران اتمام شارژ ان باشید .

ویژگی تاچ بودن این محصول به شما این امکان را می دهد که تنها با لمس کردن ان به راحتی بتوانید آن را روشن و خاموش نمایید و تماس بر قرار کنید و یا رد تماس دهید .

یکی دیگر از فابلیت های جذاب این دستگاه امکان شارژ کردن به صورت مغناطیسی و شارژ در محل می باشد که فقط کافی است تا گوشی های خود را نزدیک رابط شارژ قرار دهید تا به راحتی شارژ شوند .

طراحی استریوی این هندزفری بی سیم و جدا سازی کانال های چپ و راست گوشی ها باعث می شود تا در هنگام ورزش ، پیاده روی ، اسکیت سواری ، دویدن ، کوهنوردی، و سایر ورزشها استفاده از انها راحت شود .

دیگر نگران افت کیفیت صدا در هندزفری نباشید. همیشه سرعت بالا در انتقال موزیک باعث افزایش کیفت پخش صدا می شود به طوریکه این امر موجب استفاده ی فناوری محبوب  bluetooth 5 در هندزفری بلوتوثی JBL TWS-4 گردیده است .

این هندزفری در دونوع تنوع رنگ ظاهر می شود سفید و سیاه که کاربران با سلیقه ی خود می توانند اقدام به انتخاب هرکدام نمایند .

قیمت هندزفری بلوتوث جی بی ال

همواره برند JBL در تولید محصولاتی با وزن و حجم مناسب، وضوح صدا، طراحی خلاقانه و قیمت معقول قدم در پیشرفت کسب رضایت بیشتر مخاطبان بر می دارد. در این صفحه شما لیست قیمت محصولات جی بی ال را مشاهده می نمایید. سایت پنداریوم، خدمات خود را از طریق فروش آنلاین محصولات جی بی ال دیجی کالا ارائه می نماید.

 قیمت هدفون جی بی ال

فرقی ندارد هدف شما از خرید هدست بلوتوث JBL، کار گیمینگ باشد و یا صرفا بخواهید از صدای با کیفیت موزیک و فیلم لذت ببرید خرید با قیمت مناسب و ارزان را با فروشگاه اینترنتی پنداریوم تجربه کنید. بهترین و ارزانترین اسپیکر و باندهای جی بی ال را در این مقاله جستجو و خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.