همزن برقی – قیمت خرید بهترین مارک همزن برقی کاسه دار ارزان

اگرچه بسیاری از مردم خرید همزن برقی را در فهرست وسایل ضروری آشپزخانه خود قرار نمی‌دهند، اما این وسیله می‌تواند برای بعضی از مردم کاملا ضروری و مفید باشد.

اگر از افرادی هستید که از پخت انواع کیک و شیرینی و نان در آشپزخانه خود لذت می‌برند، خرید همزن برقی را در اولویت خرید وسایل خانه و آشپزخانه خود قرار دهید. خرید همزن برقی می‌تواند علاوه بر بالا بردن سرعت شما، تا حدی از خستگی‌تان نیز جلوگیری کرده و ترکیب همگون‌تر و یکدستی از مواد را به شما ارائه کند. در این مقاله به توضیح نکات مهم در خرید همزن برقی پرداخته و قیمت همزن‌ برقی در بازار ایران را بررسی می‌کنیم. با راهنمای خرید همزن و قیمت همزن برقی ارزان با ما همراه باشید.

[digikala11609944700]

همزن فلر مدل KM600

نکات مهم در خرید همزن برقی

  • اندازه
  • قیمت
  • توان
  • ویژگی ها و لوازم جانبی
  • همزن کاسه متحرک یا سر متحرک
  • همزن بدون پایه و کاسه دار

[digikala61609944781]

همزن برقی ساده:

این محصول سالیان سال در بازار عرضه شده و دارای دسته و پره‌های همزن هستند. البته برخی از آن‌ها یک پره داشته که به آن تک موتوره می‌گویند و برخی دیگر دو پره بوده که دو موتوره هستند. نحوه کار این دستگاه به گونه‌ای است که شما آن را روشن کرده و در ظرفی که مواد را در آن ریخته‌اید می‌چرخانید.مشخصات و قیمت همزن برقی ساده را در ادامه در قسمت محصولات مشاهده خواهید کرد.

همزن برقی کاسه دار:

این دستگاه دارای کاسه بوده و پره‌های همزن به طور اتومات در آن می‌چرخند. بنابراین دیگر نیازی نیست تا شما آن را در کاسه مورد نظرتان حرکت دهید. برخی از همزن‌های برقی کاسه دار پیشرفته‌تر بوده و به غیر از سری‌های همزن، کاسه آن هم می‌چرخد. این مزیت کمک می‌کند تا همه مواد داخل کاسه به صورت یکپارچه و یک دست هم بخورد. می‌توان ادعا کرد که اگر به دنبال بهترین همزن برقی هستید، این نوع محصول می‌تواند حسابی به کارتان آید.

بهترین مارک همزن برقی کاسه دار حرفه ای چیست؟

از بهترین مارک همزن برقی می‌توان به برندهای بوش (Bosch)، فلر (Feller)، میگل (Migel)، گوسونیک (Gosonic) و کنوود (Kenwood) اشاره کرد.

[digikala51609944838]

همزن برقی مولینکس

همزن کاسه‌دار «مولینکس» (Moulinex) مدل «HM615» برای افراد حرفه‌ای طراحی ‌شده است. این محصول که از طراحی بسیار ساده‌ای بهره می‌برد، برای کیک و شیرینی‌پزی، کالای بسیار مناسبی به‌حساب می‌آید. همچنین توان مصرفی مناسب و ظرفیت بالای کاسه‌ی HM615، روند کاربری‌اش را بهتر کرده است. از دیگر مشخصات کلی این محصول می‌توان به قابلیت تنظیم سرعت به پنج حالت، عملکرد توربو و جنس پلاستیکی کاسه‌ اشاره کرد. گفتنی است که جنس پره‌های این همزن، از فلز بسیار مقاوم ساخته‌ شده است. در نظر داشته باشید که مولینکس یک شرکت بزرگ فرانسوی بوده که از سال 1937 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌‌های مختلف ازجمله ساخت لوازم برقی خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. 

[digikala71609944903]

همزن برقی فیلیپس

فیلیپس که برندی هلندی و معتبرست  از گذشته در زمینه‌ی تولید لوازم بهداشتی شخصی شناخته می‌شد و با تولید محصولاتی نظیر ریش تراش به محبوبیت رسید. البته این روزها در عرصهلوازم برقی خانگی هم اعتبار پیدا کرده و مخاطبان خاص خود را یافته ، محصولاتی مانند همزن‌برقی، آبمیوه‌گیری‌ و …. همزن کاسه‌دار فیلیپس یک محصول ایده‌آل و با کیفیت بسیار خوب برای کسانی است که در آشپزی به ابزاری حرفه‌ای و کارآمد نیاز دارند.

همزن برقی پارس خزر

شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام)، تولید کننده لوازم خانگی ساخت ایران با بیش از نیم قرن سابقه است تولیدات این شرکت از سال 1347 تا 1361 با برند پارس توشیبا و از سال 1361 تاکنون با برند تجاری پارس خزر و سایا به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شوند.در ادامه با همزن های برقی این برند و قیمت روز این محصول آشنا خواهید شد. در این مقاله  انواع زودپزهای دیجی کالا جهت خرید اینترنتی این محصول مشاهده خواهید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.