خرید اینترنتی پابند زنانه طلا و نقره دیجی کالا

شاید خیلی عجیب باشد اما می توانیم بگوییم پابند نوعی دستبند  است که شما به مچ پای خود می بندید. پابندها با صندل های ته صاف، کفش های سبک زنانه و حتی کفش های ورزشی خیلی قشنگ می شوند. در سالهای اخیر و به دلیل گرایش خیلی زیاد خانم ها به استفاده از این نوع زیورآلات، پابندهای مختلفی با طرح ها و نقش های متفاوت در بازار عرضه شده اند، از پابندهای ساده با زنجیر نازک گرفته تا پابندهای آویزه دار با اشکال هندسی یا حتی سنگ های قیمتی حالا در بازار وجود دارد و شما می توانید آن ها را تهیه کنید. 

 

پابند زنانه کد PA1104

 

نکات مهم در خرید پابند

خرید یک پابند نسبت به چیزی که به نظر می رسد شاید کمی سخت تر باشد. به عنوان مثال شما زمانی که می خواهید پابند بخرید باید به چند مورد مثل مدل، جنس و اندازه پابندی که می خواهید بخرید توجه کنید. در زیر یک راهنمای خوب در این خصوص برای شما آماده کردیم و همچنین لیستی پابند دیجی کالا نیز قرار داده شده است .

 

جنس پابند :

وقتی صحبت از جنس می شود، بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که از پابندهای طلا استفاده کنند اما این به آن معنا نیست که شما هم باید از پابند طلا استفاده کنید. بله، درست است که پابند طلا خیلی زیبا است و برای کسانی که پوست برنز دارند خیلی شیک است اما پابندهای دیگر مثل پابندهای نقره هم جلوه ی خاص خودشان را دارند و بسیار زیبا به نظر می رسند؛ اتفاقا این نوع پابندها به شما این امکان را می دهند تا آن ها با لباس های مختلف با رنگ های مختلف ست کنید که شاید با پابند طلا  اصلا جلوه ی خوبی نداشته باشند. بطور کلی پابندهای طلا، نقره و استیل زیباترین نوع پابند هستند اما پابندهای پارچه ای و کاموایی هم می توانند با لباس های و در مناسب های خاص زیبا بنظر بیایند، این مورد کاملا بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد. 

مدل پابند :

زمانی که تصمیم می گیرید که چه نوع کفشی می خواهید بپوشید مدل پابند نیز مهم می شود. در صورتی که می خواهید پابند خود را با کفش های اسپورت بپوشید، مدلی با آویز طرح دار یا حتی مهره ای انتخاب کنید. اگر می خواهید پابند را با یک کفش ساده زنانه و یک لباس زیبا بپوشید باید یک مدل بسیار ظریف از پابند را انتخاب کنید. ما به شما توصیه می کنیم که حداقل دو یا سه پابند در مدل های مختلف تهیه کنید تا بتوانید آنها را با کفش ها و صندل های ته صاف، کفش های ساده و کفش های اسپورت بپوشید. هم چنین می توانید با لایه بندی آنها، از آن ها شکل های مختلف بسازید. 

اندازه پایبند :

آخرین نکته ای که باید در این زمینه به آن توجه کنید اندازه و سایز پابند است. باید ببینید که پابندهای آزاد را بیشتر دوست دارید یا پابندهای تنگ و چسبان را. توصیه ما به شما این است که پابندهای آزاد را با کفش های تابستانه و صندل ها بپوشید و پابندهای تنگ و چسبان را با کفش های اسپرت بپوشید. بهترین روش برای انتخاب یک پابند آزاد و شل، اندازه گیری مچ پا و اضافه کردن ۰.۵ تا ۱ اینچ به آن است. برای مثال اگر مچ پای شما ۱۰ اینچ باشد، سایز پابند شما باید بین ۱۰.۵ تا ۱۲.۵ باشد. اگر از اندازه آن مطمئن نیستید یا می خواهید یک پابندی را انتخاب کنید که در زیر مچ پا یا روی مچ قرار گیرد، سایز کوچک تر و بزرگتر آن را خریداری کنید.

چگونه پابند بپوشیم؟

حالا که می دانید چطوری پابندی مناسب برای خودتان بگیرید، باید به نحوه پوشیدن آن نیز توجه کنید. همان طور که قبلا گفته شد، کفش ها و صندل های ته صاف به خوبی صندل های پاشنه دار و کفش های ساده زنانه، زیبایی پابند را به چشم می آورند ولی لازم است در نظر داشته باشید که باید از پوشیدن صندل ها و کفش هایی که خود دارای طوقه ی دور مچ پا هستند، خودداری کنید.
شما که نمی خواهید این طوقه ی کفش با پابند روی هم قرار بگیرند و زشت به نظر آید، می خواهید؟ این تنها نکته ای بود که ممکن است ظاهر پابند شما را به خوبی نشان ندهد.

خوشبختانه پابندهای مختلف در طرح ها، رنگ ها، جنس ها و اندازه ی مختلف در بازار وجود دارد و شما می توانید بسته به سلیقه، نوع لباس و مناسبتی که می خواهید از آن استفاده کنید یکی از آن ها را تهیه کنید. برای خرید اینترنتی پابند زنانه طلا و پابند نقره دیجی کالا میتوانید به ادامه مقاله مراجعه کنید و از پابند دیجی کالا دیدن فرمایید . 

 

برای خریداری ساعت مچی میتوانید سری به مقاله معرفی بهترین ساعت مچی زنانه بزنید و ساعت مچی مورد نیازتان را خریداری کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.