قیمت و خرید 33 پمپ آب خانگی – ارزانترین پمپ آب کوچک

امروزه با وضعیت کاهش فشار آب مخصوصا در تابستان‌ها داشتن یک پمپ آب خانگی برای هر خانه‌ای ضروری است.

اگر فشار آب منزل شما هم افت کرده در ادامه با من همراه باشید تا بهترین پمپ‌های آب خانگی را به شما معرفی کنم و به شما کمک کنم تا بهترین پمپ آب خانگی را برای منزل خودتان خریداری کنید و مشکل کمبود فشار آب را حل کنید.

1- پمپ آب خانگی پنتاکس مدل PM45

این مدل پرفروش‌ترین پمپ آب خانگی در دیجی‌کالاست که با توجه به نظرات کاربران بهترین گزینه برای استفاده خانگی است. این مدل پمپ صدای خیلی کمی داره و فشار بسیار بالایی داره به صورتی که حتی ساختمان های 3 طبقه هم می‌تونند از این پمپ استفاده کنند. 

قیمت و خرید 33 پمپ آب خانگی - ارزانترین پمپ آب کوچک

قدرت این پمپ آب خانگی نیم اسب است و حدودا 6 کیلو وزن داره و بدنه از جنس چدن ساخته شده. اگر قصد خرید یه پمپ آب خانگی با قیمت مناسب رو دارید که سال‌های سال براتون کار کنه توی خرید این پمپ آب شک نکنید.

ارسال رایگان و 7 روز ضمانت بازگشت کالا

[digikala71622293342]

جهت مشاهده این محصول در دیجی‌کالا و سفارش، روی عکس محصول کلیک کنید

2- پمپ آب استلا مدل QB60

اگر می‌خواهید با هزینه کمتر یک پمپ آب خانگی نسبتا با کیفیت داشته باشید، پیشنهاد من خرید این پمپ آب استلا مدل QB60 است. صدای این پمپ آب بسیار کم است و قدرت خوبی برای خانه‌های یک طبقه دارد اما اگر برای آپارتمانتان می‌خواهید یک پمپ آب تهیه کنید همچنان پیشنهاد من پمپ اولی است.

قیمت و خرید 33 پمپ آب خانگی - ارزانترین پمپ آب کوچک

قدرت این پمپ نیم اسب است و جنس بدنه این پمپ آب از آلومینیم و چدن است. همچنین رتبه دوم فروش پمپ آب در دیجی‌کالا را به خود اختصاص داده است.

ارسال رایگان و 7 روز ضمانت بازگشت کالا

[digikala41622294586]

جهت مشاهده این محصول در دیجی‌کالا و سفارش، روی عکس محصول کلیک کنید

3- پمپ آب لئو مدل APm 37

از مزایای این پمپ آب خانگی می‌توان به صدای کم و راحتی نصب و کاربرد آن در ساختمان اشاره کرد. قدرت این پمپ نیز مانند دو پمپ قبلی نیم اسب است و برای مصارف خانگی بسیار کاربردی است.

قیمت و خرید 33 پمپ آب خانگی - ارزانترین پمپ آب کوچک

وزن این پمپ حدود 5 کیلوگرم است و از قدرت بسیار خوبی برخوردار است که که می توان از آن برای ساختمان مسکونی با تعداد 3 تا 4 واحد و تعداد طبقات 2 طبقه استفاده کرد.

ارسال رایگان و 7 روز ضمانت بازگشت کالا

[digikala81622298462]

جهت مشاهده این محصول در دیجی‌کالا و سفارش، روی عکس محصول کلیک کنید

پمپ آب ساختمان و پمپ آب کوچک ارزان در گروه پمپ های سانتریفیوژ یا گریز از مرکز قرار می گیرند.

از ارزانترین پمپ آب خانگی به منظور افزایش فشار آب در مصارف مسکونی استفاده می شود.

این مصارف می تواند شامل تقویت فشار آب خانگی و یا آبیاری و باغبانی در ابعاد کوچک باشد.

پمپ آب کوچک ارزان می تواند برای یک واحد مسکونی به صورت مجزا یا چندین واحد به صورت مشترک استفاده شود.

پمپ به تنهایی برای مصارف مسکونی قابل استفاده نیست و حتما باید از یک سیستم کنترلی برای قطع و وصل و یا تنظیم دور الکتروموتور پمپ استفاده کرد.

قیمت انواع پمپ آب خانگی

[digikala41635964901]

این سیستم کنترلی می تواند شامل ست کنترل پمپ (اتوماتیک دیجیتال پمپ)، پرشر سوئیچ (اتوماتیک مکانیکی پمپ) و یا اینورتر باشد.

به منظور جلوگیری از نوسان جریان و کاهش استهلاک پمپ و مصرف برق از منبع انبساط در مسیر خروجی پمپ استفاده می شود.

پمپ آب دیزل ساز مدل DM45

پمپ آب کوچک ارزان – پمپ خانگی بی صدا

الکتروپمپ های خانگی ساده دارای یک صدای طبیعی در حدود 60 تا 70 دسیبل (شبیه به صدای جاروبرقی یا آبمیوه گیری) می باشند که این صدا ناشی از کارکرد موتور الکتریکی آن ها است.

برخی از کمپانی های بزرگ نظیر گراندفوس و داب موفق به ساخت پمپ هایی با سطح صدای پایین تر شده اند که در بازار تحت عنوان پمپ خانگی بی صدا یا سایلنت نامیده می شوند.

این پمپ ها در شرایط کارکرد عادی دارای سطح صدای 45 تا 55 دسیبل می باشند.

در ادامه انواع پمپ آب خانگی به همراه قیمت پمپ آب ساختمان ، قیمت پمپ آب خانگی ، پمپ آب کوچک قرار داده شده است .

[digikala51620125595]

محل نصب پمپ آب در ساختمان

محل نصب پمپ باید به گونه ای باشد که علاوه بر تهویه مناسب در مقابل نفوذ گرد و غبار و رطوبت و یا تابش نور خورشید محافظت شود.

با توجه به صدای ناشی از کارکرد پمپ توصیه می شود که پمپ آب خانگی در فضایی بیرون از واحد مسکونی مانند موتورخانه نصب شود.

اگر مجبور به نصب پمپ داخل واحد مسکونی می باشید بهتر است از فضای بالکن یا تراس برای این کار استفاده شود.

توجه شود از نصب پمپ در فضاهایی همچون حمام و سرویس بهداشتی که احتمال پاشش آب و یا نفوذ رطوبت در الکتروموتور وجود دارد اکیدا خودداری شود.

لازم به ذکر است که نصب پمپ قبل از کنتور آب مجاز نیست.

روش ساده انتخاب پمپ آب خانگی

توجه به برخی نکات هنگام خرید پمپ آب بسیار مهم است.

در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت: در خرید و انتخاب پمپ آب توجه به دو مولفه اهمیت دارد، دبی پمپ و هِد پمپ. 

سپس با استفاده از این مولفه ها و نمودارهای مربوطه پمپ مناسب را می توانید انتخاب کنید.

دبی، به میزان آبی گفته می شود که در واحد زمان از دهانه خروجی پمپ خارج می شود.

ممکن است شما به حداقل میزان جریان آب نیازمند باشید، مثلا اگر مخزنی با گنجایش 2000 گالن آب دارید، پمپی با پمپاژ حداکثر 1000 گالن در ساعت برایتان کافی است.

البته در این مورد باید به تعداد افراد ساکن در منزل توجه کرد.

اگر 2 نفر سکونت دارند جریان آب کمتری به نسبت 4 نفر در همان خانه نیاز خواهید داشت.

هِد پمپ ارتفاعی است که پمپ می تواند آب را با فشار بالا ببرد.

اگر در آپارتمان های چند طبقه سکونت دارید باید از پمپ های با فشار بالا استفاده کنید تا آب به طبقات بالاتر نیز برسد و اگر منزلتان ویلایی است پمپ هایی با فشار کمتر نیز پاسخگوی نیازهایتان هستند.

اگر ارتفاع کلی و دبی را در دست داشته باشید می توانید پمپ مورد نیاز خود را از منحنی های مشخصات انتخاب کنید و با پیدا کردن نقطه کار پمپ می توانید به سایر پارامترها مانند توان مصرفی، راندمان و دست یابید.

در زمان خرید پمپ آب ، باید به کارکردی که از یک پمپ انتظار دارید نیز توجه داشته باشید، مثلا پمپی با کارکرد آبدهی مداوم و مستمر می خواهید یا کارکرد آبدهی در فواصل زمانی و مقطعی؟ منزلتان آپارتمان است یا ویلایی؟

برای کاهش استهلاک پمپ در دورهای بالا بهتر است برای کارکرد مداوم و مستمر از موتورهای الکتریکی 1450 دور در دقیقه و برای کارکرد در فواصل زمانی گاه به گاه و مقطعی از موتورهای الکتریکی 2900 دور در دقیقه استفاده نمایید.

نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که در هر پمپ آب گریز از مرکز میزان خروجی و آبدهی پمپ با تعداد پره های پروانه، اندازه و قطر پروانه، تعداد دور چرخشی پروانه و قطر دهانه ورودی و خروجی رابطه مستقیم دارد.

نکات مهم هنگام خرید پمپ آب

زمینه مصرفی: نخستین نکته ای که هنگام خرید پمپ آب باید به آن توجه کنید، مناسب بودن مدل و نوع پمپ برای استفاده در زمینه مصرفی مورد نظرتان است.

البته خوشبختانه امروزه شما می توانید در بازار با انواع مختلفی از پمپ های آب نظیر: خانگی، خود مکش، کولر، مکش و غیره مواجه شوید.

حداقل و حداکثر ارتفاع قابل پشتیبانی: این نکته نیز در ارتباط تنگاتنگی با مورد قبلی قرار دارد. ولی با این حال توصیه می کنیم در هنگام خرید یک پمپ آب حتما به قابلیت ساپورت آن در ارتفاعات مختلف توجه داشته باشید.

خصوصا آن دسته از خریدارانی که برای ساختمان های چند طبقه ای قصد خرید یک پمپ آب مناسب را دارند.

میزان صدای پمپ: پمپ آب یکی از محصولات پر سروصدا در دنیا است که البته تولید کنندگان تاکنون روش های مختلفی را برای کاهش صدای تولیدی آن ها به هنگام آغاز به کار استفاده کرده اند.

منتها همچنان یکی از اصلی ترین دلایل نارضایتی مصرف کنندگان مربوط به صدای بسیار زیاد این قبیل از محصولات است و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم قبل از خرید خود حتما از میزان صدای آن اطمینان حاصل نمایید.

مشخصات فنی: منظور ما از درج مشخصات فنی در واقع توجه به ویژگی های مربوط به بخش موتوری به کار رفته در ساخت پمپ های آب است که در حقیقت اصلی ترین بخش یک پمپ مخصوص آبرسانی را تشکیل می دهند و بایستی به نوع موتور، توان، میزان بازدهی، بیشینه سرعت جریان و غیره مربوط آن توجه نمایید.

میزان آبدهی: از دیگر فاکتورهای مهم در خرید پمپ آب توجه به میزان آبدهی یا همان دبی (حجم آب در واحد زمان) محصول است که مشخص می کند پمپ مورد نظر شما از میزان قابلیتی برخوردار است و آیا مناسب استفاده برای زمینه مصرفی مدنظرتان است و یا خیر؟!

مصرف انرژی: خریداران عزیز توجه داشته باشید که بهای برق در کشور ما در مقایسه با دیگر انرژی های تولیدی قدری بیشتر است و به همین سبب همیشه سعی کنید به دنبال خرید محصولات الکتریکی باشید که از مصرف برق کمتری برخوردار هستند.

خصوصا پمپ های آب که باید بصورت روزانه کار کنند و با تبدیل کردن انرژی الکتریکی به مکانیکی آب را به نقطه دلخواه شما منتقل نمایند.

کیفیت نهایی: توجه به ساختار درونی یک پمپ و اطمینان از کیفیت بالای قطعات و همچنین نحوه عملکرد آن یک امر کاملا تخصصی است که بی اغراق هر شهروندی نمی تواند در آن دارای تخصص و مهارت باشد!

با این حال پیشنهاد می کنیم مایوس نشوید و با خرید از یک فروشگاه معتبر و همچنین کمی تحقیق بیشتر پیرامون مدلی که قصد خرید آن را کرده اید، از میزان رضایت یا نارضایتی دیگر خریدارانش مطلع شوید.

خصوصیات جانبی: پمپ آب یکی از محصولات آبرسانی فوق العاده با اهمیت در عصر فعلی ما می باشد که از امکانات و خصوصیات جانبی متعددی همچون: قطر لوله آبرسانی، موارد ایمنی، جنس بدنه و قطعات به کار رفته در آن، میزان دمای آب ورودی و غیره برخوردار است و قطعا وجود هر یک از این موارد می تواند بر روی قیمت نهایی محصول نیز فوق العاده موثر باشد.

قیمت پمپ آب: با توجه به زمینه کاربردی این قبیل از محصولات می توان عوامل مختلفی را ذکر کرد که بر روی قیمت پمپ آب تاثیر گذار هستند و سبب می شوند شما با یک محصول ارزان قیمت و یا گران قیمت مواجه شوید.

با این حال فراموش نکنید که با هر میزان بودجه و پولی که در اختیار دارید، باید به دنبال خرید بهترین ها برای خود و دیگر نزدیکانتان باشید.

در پایان لیستی از ارزانترین پمپ آب خانگی ، پمپ آب کوچک ارزان ، پمپ آب داخل واحد آپارتمان به همراه قیمت پمپ آب قرار داده شده است امیدواریم با توجه به اطلاعاتی که در بالا به آن اشاره شد بتوانید پمپ آب مناسب با منزلتان را خریداری نمایید 

اگر قصد خرید مخلوط کن برای منزلتان را دارید میتوانید سری به مقاله قیمت خرید مخلوط کن پارس خزر ، فیلیپس ، پاناسونیک دیجی کالا بیندازید و مخلوط کن مناسب را خریداری نمایید.

سوالات متداول خرید پمپ آب خانگی

باکیفیت ترین پمپ آب خانگی کدام است؟

از جمله با کیفیت ترین پمپ آب خانگی می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

1- پمپ آب خانگی پنتاکس مدل PM45

2- پمپ آب استلا مدل QB60

3- پمپ آب لئو مدل APm 37

چه قدرتی برای پمپ آب خانگی مناسب است؟

قدرت‌های پمپ آب نیم اسب برای منازل یک یا دو طبقه مناسب است، اگر خانه شما در طبقات بالاتر قرار دارد باید از پمپ های یک اسب استفاده کنید.

آیا همه پمپ های آب خانگی کم صدا هستند؟

قطعا خیر. در هنگام خرید پمپ آب حتما به توصیه های دیگران و راهنمای خرید محصول توجه کنید تا پمپی که خریداری می کنید کمترین میزان صدا را داشته باشد.

 

is.gdTinyUrlBitly

پمپ آب داخل واحد آپارتمان قیمت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.