قیمت خرید چراغ جلو و عقب 405

این قطعه، از جمله لوازم یدکی مهم در خودرو است. وظیفه اصلی چراغ جلو، نوردهی و ایجاد دید بهتر در قسمت جلویی خودرو است. این قطعه هنگام رانندگی در شب، اهمیت بیشتری پیدا می کند و استفاده از آن، رانندگی ایمن تری به دنبال دارد. چراغ جلو از پلاستیک فشرده ساخته شده است و در قسمت جلویی چراغ از شیشه بلوری استفاده می شود. داخل چراغ جلو، محلی برای نصب لامپ چراغ وجود دارد. روشن شدن لامپ در ایجاد نور و روشنایی در چراغ خودرو نقش مهمی دارد. در قسمت جلویی خودرو، 2 عدد چراغ تعبیه شده است که یک عدد در سمت راست و دیگری در سمت چپ خودرو قرار دارد. چراغ جلو سمت راست در قسمت جلوی خودرو و در سمت راست ( شاگرد ) قرار دارد. هر دو چراغ برای دید بهتر در جلوی خودرو هم زمان روشن می شوند. نداشتن ماتی و سیاهی در چراغ و همچنین شفافیت در نور تولیدی آن، اهمیت زیادی در عملکرد صحیح قطعه دارد. توصیه می شود که از لامپ مناسب و استاندارد و بر اساس توصیه خودروساز استفاده کنید. لازم است جای گذاری و نصب چراغ جلو را با دقت انجام دهید و میزان نوردهی آن را تنظیم کنید، چرا که تناسب میزان نوردهی سبب دید بهتر هنگام رانندگی در شب می شود.

قیمت خرید چراغ جلو و عقب 405

چراغ جلو اسپرت پژو ۴۰۵ 

قیمت چراغ جلو پژو 405 اسپرت مدل زیر LED حدود 1,500,000 تومان میباشد

  • قیمت برای یک جفت چراغ اسپرت
  • کیفیت ساخت بالا
  • دارای 13 عدد ال ای دی پر نور
  • نصب کاملا فابریکی بدون نیاز به تغییر در سیم کشی
  • چراغ اسپرت جلو (بلوری) پژو ۴۰۵ مدل زیر LED

    اگر شما پژو ۴۰۵ دارید و یک اسپرت باز هستید، چراغ اسپرت جلو پژو ۴۰۵ مدل زیر LED قطعا شما را وسوسه خواهد کرد. سالیان زیادی است که از ورود خودروی پژو ۴۰۵ به ایران می گذرد اما این خودرو همچنان یکی از پر طرفدارترینهاست. پژو ۴۰۵ برای اسپرت بازان به گونه ای هویت و اصالت اسپرت بازی معنی می شود. شاید بتوان گفت یکی از ویترین های افتخارات هر فروشگاه لوازم جانبی خودرویی اسپرت کردن تمام و کمال یک پژو ۴۰۵ باشد. خودرویی که با ظاهر زیبا و خاص خود هنوز هم یکی از خوب های جاده های ایران است.

ویژگی ها

این چراغ جلوی اسپرت ظاهری شیک و خاص می تواند ظاهر خودروی شما را به کلی عوض کند. این چراغ اسپرت پژو 405 با دارا بودن LED پرنور که می توانند به عنوان دی لایت DAYLIGHT نیز استفاده شوند، محصولی منحصر به فرد است.این چراغ اسپرت با دارا بودن دو کاسه ی مجزا برای نور بالا و پایین برای رانندگانی که مشکل کمبود نور دارند ایده ال است. همچنین با دارا بودن سوکت فابریک به راحتی روی خودروی شما نصب می شود.برای افزایش طول عمر LED های این چراغ پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان وقتی چراغ های کوچک یا همان LED ها روشن هستند، استارت نزنید و قبل از نصب به وسیله ی چسب آکواریوم، چراغ خود را آب بندی نمایید و از نصب لامپ های وات بالا و پرحرارت اجتناب کنید.

  • بسته محصول شامل یک جفت چراغ اسپرت
  • محصول وارداتی با کیفیت درجه یک
  • نصب فابریکی روی پژو ۴۰۵
  • دارای ۱۳ عدد ال ای دی پر نور روی هر چراغ

چراغ جلو slx

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.