قیمت خرید 25 مدل از بهترین چراغ قوه شارژی

چراغ قوه یکی از مهمترین وسایلی است که بشر توانسته آن را اختراع کند و هر محیط تاریکی را روشن نماید. امروزه خرید چراغ قوه با توجه به انواع مدل ها و همچنین طیف گسترده ای از آن ها که دارای قابلیت های بسیاری متعددی نیز می باشند، شاید کار ساده ای به نظر آید اما در حقیقت از پیچیدگی های خاصی نیز برخوردار است. به همین خاطر پنداریوم قصد دارد تا در این مطلب شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید یک چراغ قوه مناسب و کاربردی راهنمایی کند.

قیمت خرید 25 مدل از بهترین چراغ قوه شارژی

انواع چراغ قوه

چراغ قوه پیشانی: چراغ قوه هد لایت که تحت عنوان چراغ قوه پیشانی بند یا چراغ قوه هد بندی هم شناخته می‌شود، یکی از محبوبترین گزینه‌های موجود در بازار است که حسابی دل مهندسان و صنعتکاران را برده. موقع خرید این چراغ به سبک بودن آن و داغ نشدنش دقت داشته باشید. چراغ قوه هد لایت سنگین می‌تواند باعث گردن‌درد شود.

چراغ قوه زمینی: انواع چراغ قوه دستی یا چراغ قوه نورافکن دستی معمولا زیرمجموعه چراغ قوه زمینی قرار می‌گیرند. این چراغ‌ها به خصوص برای جست‌و‌جو بسیار مناسب هستند. نکته مهم شدت نور و برد آن‌هاست.

چراغ‌قوه‌های کم‌مصرف: انواع چراغ قوه اس ام دی و چراغ قوه LED جزو کم‌مصرف‌ها محسوب می‌شوند. چراغ قوه SMD معمولا سبکتر است و چراغ قوه ال ای دی عمر بالایی دارد.

چراغ قوه فانوسی: چراغ قوه فانوسی کاربردهای متفاوتی دارد که رایج‌ترین آن استفاده در دکوراسیون است؛ با‌ وجود ‌این، کارکردهای دیگری هم دارد و معمولا با نور خورشید یا توسط برق شارژ می‌شود.

بهترین چراغ قوه

قابل استفاده در شرایط مختلف: اینکه بخواهید از چراغ قوه ها در چه شرایط مکانی و یا اینکه در چه وضعیتی استفاده نمایید، سوال بسیار مهمی است که باید پیش از اقدام برای خرید این محصول به آن پاسخ دهید. این محصولات امروزه هم بصورت دستی در بازار موجود می باشند و هم به صورت هدلامپ (چراغ پیشانی) که البته هر یک از این ۲ مدل نیز دارای بیشمار امکانات مختلف روشنایی می باشند.

وزن و اندازه: وزن و اندازه یک چراغ قوه در خرید آن بسیار حائز اهمیت است. محصولی مناسب است که از وزن اندکی برخوردار باشد تا به هنگام استفاده از آن دچار خستگی نشوید و همچنین اندازه آن نیز بگونه ای باید طراحی شده باشد که بتوان آن را به راحتی حمل و نقل نمود.

توان روشنایی محصول: واحد اندازه گیری میزان روشنایی برای محصولات نورانی، لومن است و در این بین چراغ قوه های زیادی را می توان یافت که از توان روشنایی مختلفی نیز برخوردار هستند؛ مثلا چراغ قوه ای با توان روشنایی ۲۰۰ لومنی می تواند برای روشن کردن محدوده پیرامون شما تا شعاع ۲۵۰ متری کاملا ایده آل تلقی شود.

عمر و نوع منبع تغذیه: کمپانی های تولید کننده امروزه محصولات روشنایی خود را هم با باتری تولید می کنند و هم با قابلیت شارژ شدن و یا ارتباط مستقیم با برق شهری! توصیه می کنیم اگر قصد خرید یک چراغ قوه مناسب و پر کاربرد را برای خود کرده اید، حتما به نوع منبع تغذیه آن که بیشتر باتری می باشد و همچنین عمر مفید نوردهی محصول مورد نظرتان نیز توجه داشته باشید.

برخورداری از حالت های مختلف نوردهی: از مزایای ویژه یک چراغ قوه، داشتن حالت های مختلف نوردهی برای آن ها بحساب می آید. یک چراغ قوه می تواند از حالت های نوردهی ثابت، چشمک زن، و همچنین تک لامپ و یا چندین لامپی برخوردار باشد که البته تمام این ویژگی ها بر روی قیمت نهایی آن نیز تاثیرگذار خواهد بود.

مقاوم در برابر ضربه و ضدآب: ضد آب بودن یک مزیت بزرگ و استفاده از متریال مستحکم برای فزایش مقاومت چراغ قوه ها در برابر ضربات مختلف یک خصوصیت رایج برای این نوع از وسایل روشنایی می باشد که هر دو هم بسیار مهم هستند و هم سبب عمر بیشتر محصول مورد نظر شما خواهند شد.

چراغ قوه با برد 5 کیلومتر

بسته به استفاده‌ای که قرار است از چراغ قوه جدید خود کنید به برد آن دقت داشته باشید. بعضی مدل‌ چراغ قوه‌ها برد 2 کیلومتر را پوشش می‌دهند؛ اما چراغ قوه برد 5 کیلومتری هم وجود دارد که می‌تواند کارکرد تخصصی‌تری داشته باشد و چراغ قوه پر نور محسوب می‌شود. 

چراغ قوه اولایت

چراغ قوه قوی X9R Marauder بزرگترین و قوی ترین چراغ قوه تولید شده توسط کمپانی اولایت در اوخر سال 2018 با خروجی  نور فوق العاده شگفت انگیز 25000 لومنز است.  این چراغ قوه 13000 لومنز قدرت بیشتری نسبت به قوی ترین مدل اولایت در سال 2017 یعنی مدل محبوب Olight X7R دارد.

چراغ قوه X9R مجهز به شش لامپ پیشرفته Cree XHP70.2 و 8 حالت روشنایی از 200 تا 25000 لومن روشنایی است. X9R برای روشن شدن نیاز به  هشت باتری لیتیوم یون 18650 نیاز دارد که این 8 باتری در یک پک قرار گرفته است و دارای یک سال گارانتی اولایت می باشد.وزن این چراغ قوه 1.800 کیلوگرم و 32 سانتیمتر طول آن است. X9R نه تنها درخشان ترین چراغ قوه اولایت بلکه بزرگترین آن ها هم است. اگرچه این چراغ قوه سایز بزرگی دارد اما حمل و نقل آن با توجه به شیارهایی که برای آن طراحی شده است بسیار آسان است.رابط کاربری چراغ قوه های اولایت دوست داشتنی ، مدرن و یادگیری استفاده از آن ها بسیار آسان است. بر روی بدنه X9R در یک سمت  نشانگر وضعیت شارژ باتری و در سمت دیگر نشانگر وضعیت میزان قدرت روشنایی چراغ قوه قرار داده شده است.

با توجه به نور فوق العاده قدرتمندی که این چراغ قوه دارد نکات ایمنی هم  باید در آن رعایت شود و خوشبختانه اولایت به این موضوع هم فکر کرده است. X9R دارای سنسور هوشمند کاهش قدرت روشنایی به هنگام نزدیک کردن چراغ قوه به اشیاء است.  هنگام نزدیک کردن چراغ قوه به اشیاء یا چشم انسان به صورت اتوماتیک نور چراغ قوه کاهش پیدا می کند.

برای کنترل گرمای چراغ قوه Olight X9R فن های خنک کننده ای بر روی بدنه طراحی شده است که مقدار زیادی از گرمای چراغ قوه را اداره می کند . کمپانی اولایت در این چراغ قوه هم مثل دیگر نمونه های قدرتمند خود حالت توربو یا نور زیاد را حفظ  کرده است.برای حمل و نقل راحت تر این چراغ قوه یک کیف مخصوص همراه با لوازم جانبی در نظر گرفته شده است . بر روی بدنه یک گیره فلزی تاشو با طراحی جالب همانند مدل Olight X7R برای متصل کردن بند به چراغ قوه و حمل آن بر روی دوش قرار داده شده است.

چراغ قوه شارژی

این ابزار ساده از دو بخش اصلی چراغ و منبع انرژی که همان باتری است تشکیل می شود که انواع و اندازه و شکل های مختلفی دارد مانند چراغ قوه های پلیسی ، هد بند ، خورشیدی ، ورزشی ، کوهنوردی و غواصی و… .

در قدیم از فانوس ها و چراغ های نفتی و شمع برای روشنایی استفاده میکردند اما با کشف الکترسیته و اختراع لامپ ها در اواخر قرن ۲۰ام چراغ قوه ها از یک لامپ رشته ای با گرمای بسیار بالا با باتری های کربنی  تولید شدند که دارای مشکلات ومعایب زیادی همچون وزن زیاد و نوسانات برق و… بود.اما در قرن ۲۱ چراغ قوه هایی از لامپ های  LED بسیار ریز و با قدرت فوق العاده بالا و گرمای کم و بازدهی بالا که پیشرفت چشم گیری در این حوزه به حساب می آیند اختراع شدند.

قیمت خرید 25 مدل از بهترین چراغ قوه شارژی

چراغ قوه پلیس 50000 وات

چراغ قوه پلیسی – شکاری قدرتمند 50000 وات POLICE U.S.A ، علاوه بر نور قدرتمند این چراغ قوه که ناشی از بکارگیری لامپ حرفه ای CREE LED  میباشد ، دیمر موجود بر روی بدنه با افزایش و کاهش طول چراغ قوه نیز به شما این امکان را میدهد تا نور قدرتمند این چراغ قوه حرفه ای را بصورت خطی ( همانند نور لیزری ) یا بصورت گسترده ( واید و در وسعت زیاد ) تابانیده و فضای بیشتری را روشن نمائید.

دارای گیره فلزی جهت آویز به لباس یا هر مکان دیگری می باشد که جهت آویختن چراغ قوه بر روی کمربند یا لباس و یا …. تعبیه گردیده است.

متعلقات چراغ قوه پلیسی – شکاری بزرگ سرزرد XML-T6

  • چراغ قوه حرفه ای
  • قاب مخصوص حمل و نگهداری ضد ضربه چراغ قوه
  • دو عدد باطری لیتیوم یون 18650 قابل شارژ
  • شارژر مخصوص جهت شارز باطری

دارای زوم های :

  • زوم X1
  • زوم X250
  • زوم X500
  • زوم X1000
  • زوم X2000

با قابلیت تولید نور ممتد و چشمک زن در حالتهای نور شدید خیره کننده ، نور ملایم و چشمک زن معمولی و علامت دهی

قیمت چراغ قوه نگهبانی 

یک چراغ قوه فوق العاده قوی با لامپ زنون multifunction swat flashlight، این چراغ قوه دارای کاربردهای مختلف بوده و از کیفیت عالی برخوردار است، محتویات پکیج چراق قوه پلیسی نیز شامل تمامی قطعات مورد نیاز آن می باشد که در هر مکانی قابل استفاده است

قیمت خرید 25 مدل از بهترین چراغ قوه شارژی

چراق قوه پلیسی مارک پاور استایل نیز دارای برد فوق العاده زیادی می باشد که میتوان برای شکار و نگهبانی و مسافرت یا حتی داخل خودرو نیز از آن استفاده کرد. این مدل شاید با قاطعیت بتوان گفت بهترین چراغ قوه بوده و دارای لامپ زنون با برد بالا و قابلیت زوم می باشد

قابل ذکر است که این چراغ قهوه زنون نیز دارای کلید سه حالته نور زیاد، نور کم و نور چشمک زن است.

دقت نمایید که چراغ قوه پلیسی زوم دار مدل پاوراستایل دیگر تولید و عرضه نمیشود و به جای آن چراغ قوه حرفه ای زوم دار و شارژی مدل T6 برای شما ارسال خواهد شد. این چراغ قوه جدیدترین و قویترین در نوع خود بوده و در پکیج کامل برای شما ارسال خواهد شد. از این چراغ قوه فوق العاده قوی و شارژی میتوان در هر زمانی در مکان های تاریک استفاده کرد و به راحتی آن را شارژ نمود و حتی توان آن بر حسب وات W از مدل پاور استایل بالاتر می باشد.

برخی از کاربردهای عمومی این چراغ قوه را نیز میتوان به عناوینی مانند چراغ قوه نگهبانی، چراغ قوه حرفه ای، چراغ قوه با برد بالا، فروش چراغ قوه زنون و چراغ قوه شکاری نیز اشاره کرد.از کیت یا برد مربوط به باطری قلمی نیز میتوانید در هر زمان که دسترسی به برق برای شارژ دستگاه ندارید نیز استفاده کنید، همچنین باطری خود دستگاه نیز قابل تعویض می باشد.قیمت چراغ قوه زنون حرفه ای شکاری و نگهبانی با برد بالا  164,000 تومان میباشد.

چراغ قوه پروژکتوری

این چراغ قوه از یک باتری باتری لیتیوم با با ظرفیت 8000 میلی امپر بهره برده است و قابلیت  پشتیبانی از شارژ تلفن همراه را دارد و به راحتی میتوانید ان را شارژ کنید.
بدنه ایت چراغ قوه از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک بسیار مستحکم و درجه یک ساخته شده است، مقاوم در برابر سایش بوده و دارای طراحی ضد آب  است بنابراین در هر شرایط محیطی میتوانید از ان استفاده کنید. چراغه این چراغ قوه بسیار قوی است و قابلیت حمل راحت ان موجب شده است که برای افراد در حیات وحش و گشت های شب و نگهبانان شیفت شب بسیار عالی باشد.

قیمت خرید 25 مدل از بهترین چراغ قوه شارژی

چراغ قوه لیزری

” مصرف کنندگان این وسایل در شرایط دشواری قرار دارند. ” مرکز دستگاه های لیزری و رادیولوژی در FDA وظیفه تنظیم مقررات برای خروجی تشعشعات این تجهیزات را برعهده دارد.وقتی قدرت این چراغ قوه های لیزری به 5 میلی وات افزایش می یابد، مرز زمانی برای ایمنی این وسایل کاهش یافته و صدمات دائمی چشم و پوست به سرعت رخ می دهند. اما قدرت خروجی این چراغ قوه های لیزری بلافاصله برای مصرف کنندگان آن مشخص نمی شود. چراغ قوه های لیزری اغلب فاقد برچسب مناسب بوده یا برچسب ها گمراه کننده هستند و آزمایشات بررسی هر چراغ قوه ، در ورای میزان متوسط استفاده هر مصرف کننده می باشد.

قیمت خرید 25 مدل از بهترین چراغ قوه شارژی

توصیه های FDA به قرار زیر می باشند :

  1. هرگز چراغ قوه لیزری را به سمت هیچکس نگرفته و نتابانید.
  2. برای کودکان خود چراغ قوه های لیزری نخرید.
  3. قبل از خرید هر چراغ قوه لیزری مطمئن شوید که برچسب روی لیزر حاوی اطلاعات زیر باشد :
  • – عبارتی که نشان دهد لیزر فوق بر اساس مقررات فصل 21 CFR باشد.
  • – برچسب دارای نام توضیع کننده و تاریخ ساخت باشد.
  • – حاوی یک هشدار برای ممانعت از تابش تشعشع لیزر باشد ، و دارای طبقه بندی کلاس لیزر برای نامگذاری بین کلاس I تا IIIa باشد. محصولات کلاس IIIb و IV فقط باید توسط افرادی مورد استفاده قرار گیرند که آموزش های مناسب دیده باشند و از این لیزر ها باید در مواردی استفاده شود که یک الزام قانونی برای کاربرد چنین وسایل پرتوانی وجود داشته باشد.( خرید اینترنتی باکیفیت ترین وزیباترین بادی نوزادی دخترانه )

گرانترین چراغ قوه

موارد بسیار زیادی بر روی قیمت چراغ قوه ها تاثیر می گذارد اما خوب نکته مهم همانطور که در این مقاله نیز به آن اشاره کردیم، برطرف کردن نوع نیاز شما و همچنین سهولت در استفاده از آن توسط شما خریداران گرامی می باشد که باید پیش از پرداخت هرگونه وجهی برای محصول مورد نظرتان به آن توجه داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.