ژل ابرو چیست؟ – قیمت بهترین مارک ژل حالت دهنده ابرو دیجی کالا

یکی از دغدغه های اکثر خانوم ها وقتی حرف از زیبایی میشه ابروها و مدل اونهاست. خیلی از خانوم ها متاسفانه ابروهای کم پشتی دارند و مهم نیست چقدر برای پرپشت شدنشون تلاش کنند باز هم به نتیجه مطلوب نمیرسن و استفاده از مدادهای متفاوت ابرو هم فقط به کم پشتی بیشتر ابروهاشون دامن میزنه. اگه میخواید استایلتون رو اپگرید کنید و یه چهره جدید و متفاوت داشته باشید اول باید سلاحتون رو اپگرید کنید! و ژل ابرو قراره سلاح جدید شما در زمینه زیبایی ابروهاتون باشه.

ژل حالت دهنده ابرو و مژه ایلماز مدل 1221

 

ژل ابرو چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

اکثر محصولات ارایشی بهداشتی وابسته به ابرو طوری طراحی شده اند که برای استفاده مصرف کنندگان اسان و بدون دردسر باشند. زیرا که زیبایی و رسیدگی به ابروها تا حدی سخت تر از سایر نقاط صورت است. درباره ژل حالت دهنده ابرو هم آسانی استفاده برای مصرف کننده اولویت اصلی قرار داده شده است. با کمک ژل ابرو افرادی که ابروهای پرپشتی دارند و مدام از بهم خوردگی و خراب شدن حالت انها گله مند هستند میتوانند با استفاده از این محصول معجزه گر به اسانی ابروهای خود را در جای خود ثابت کنند و به مدل دلخواه خود حالت بدهند. در سمت دیگر قضیه ژل ابرو برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند حتی قدم بلندتر و کاری تری برمیدارد و به شما کمک میکند ابروهای خود را ضخیم تر و پرپشت تر جلوه دهید. اگر شما هم از کسانی هستید که متاسفانه موهای ابروی نازکی دارند بالاخره وقت ان رسیده است که طعم داشتن ابروهای پرپشت را به اسانی تجربه کنید و با ژل تقویت کننده ابرو و مژه و خرید بهترین ژل حالت دهنده ابرو به این خواسته خود براحتی رسیده و تقویت کننده ابرو و ژل ابرو دیجی کالا را اینجا خریداری کنید.

چگونه رنگ مناسبی از ژل ابرو را انتخاب کنیم؟

بعضی از ژل های ابرو بی رنگ هستند و جایی شبیه به جای ریمیل دارند. متاسفانه در این موارد به علت بی رنگ بودن شما نمیتوانید از ژل ابرو توقع داشته باشید که جاهای خالی و کم پشت ابروهایتان را برایتان پر کند. در واقع این مدل از ژل‌های ابرو روی موهای ابرو مینشیند و به انها کمک میکند در جای خود ثابت بمانند و همچنین انها را ضخیم تر جلوه میدهد. اگر داخل ابروهایتان نقاط کم پشت دارید قبل از استفاده از این ژلها بهتر است ان نقاط را با یک مداد ابروی مناسب پر کنید. ژل ابرو به شما کمک میکند ابروهای خود را به مدل که میخواهید حالت بدهید و به انها یک جلوه طبیعی میدهد. چیزی که در ارایش مدرن یکی از مهمترین بخش هاست.

ولی وقتی حرف از ژل‌های رنگی میشه مهمترین و پایه ای ترین چیز پیدا کردن و انتخاب یک رنگ مناسبه ، چون اگه رنگ اشتباهی رو انتخاب کنید ابروتون هیچوقت طبیعی و نرمال به نظر نمیرسه و حتی اگه درست ژل رو روی ابروتون قرار بدید، تمام تلاشتون بی فایده میشه. یه رنگ مناسب باعث میشه ابروی شما جون تازه ای بگیره و طبیعی و یه بخش عادی از صورتتون به نظر برسه و حتی اگه خیلی سریع و بی دقت ژل رو به ابروتون بزنید هم بازهم اونقدرها بد از اب درنمیاد.

اگه به صورت طبیعی ابروهای پرپشت و ضخیمی دارید و از اون قشر خوش شانس هستید شما به یه ژل ابرو بی رنگ نیاز دارید.

 اگه ابروهاتون پرپشت اما بعضی جاها نقاط خالی و کم پشت داره باید یه ژل دقیقا همرنگ موهای سر و البته ابروتون خریداری و استفاده کنید.

یه نکته حرفه ای : اگه نمیتونید بین دوتا رنگ انتخاب کنید همیشه رنگ روشن تر رو بردارید. اکثر ابروهایی که غیر طبیعی به نظر میرسن به خاطر اینه که زیادی تیره شدن.در این مقاله بهترین مارک اسپری های خوشبوکننده بدن مردانه را بشناسید و آنلاین خریداری کنید.

چگونه از ژل ابرو استفاده کنیم؟

اینکه بتونید روتین ارایش ابروهاتون رو براساس نیازهای خاصتون شخصی سازی کنید اهمیت خیلی زیادی داره. اگه ابروهاتون 99% بی عیب و نقص و بی نظیرن فقط لازمه با ژل ابرو یه کم شونه اشون کنید تا مرتب بشن. یه پوشش دهی سبک و کمرنگ باعث میشه ابروهاتون یه دست تر و درخشان تر بشن.

ولی اگه شامل اکثریت خانوم ها هستید که ابروهای پردردسری دارن و تو زمینه ابرو نیاز به کمک دارند ، نیازه که این متود دو مرحله ای رو به دقت دنبال کنید. روش زیر رو بخونید؛

1.محدوده سازی کنید.

اول ابروهاتون رو با مداد یا پودر شکل بدید. اروم و کوتاه مداد رو بین ابروهاتون و روی موها بکشید تا طبیعی جلوه کنه. زیاده روی نکنید چون در این صورت ژل ابرو باعث میشه حالت ابروهاتون نشون بده که بیش از حد روشون کار کردید و مطمئن باشید شما اصلا این رو نمیخواید. فراموش نکنید که طبیعی بودن توی ارایش مهمترین چیزه!

2. ژل ابرو رو اضافه کنید.

تمام سطح ابروتون رو با ارامش و حرکات با دقت پوشش بدید. یه چند تا حرکت ساده باعث میشه موهایی که پخش شدن یا تو جای خودشون نیستن منظم بشن و تمام روز هم سرجاشون بمونن. اگه میخواید ابروهاتون پرپشت تر به نظر برسن برس رو به سمت بالا بکشید. این یه روش سریع و ویژه اس که یه تفاوت اساسی ایجاد میکنه. و به همین سادگی ابروهاتون اماده شدن!جهت خرید ژل حالت دهنده ابرو اینجا بهترین مارک ژل ابرو و قیمت ژل ابرو در قسمت محصولات قابل مشاهده می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.