خرید کباب پز و باربیکیو گازی ذغالی

تهیه کباب و تهیه سور و سات آن در کشور ما پیشنه‌ایی دراز دارد و به جرات میتوان گفت که به یکی از تفریحات جمعی و  تبدیل شده است. علاوه بر این، تهیه کباب میتواند بهانه‌ای برای جمع کردن افراد دور هم غذایی باشد. در حقیقت کباب خوردن در خانه و در طبیعت، به یکی از از رسوم رایج تبدیل شده است که برای همه افراد جذاب است و میتواند اتفاقی خاطره انگیز باشد. درست کردن کباب و خوردن آن آداب خاصی دارد، در قدیم کباب را روی ذغال یا آتش مستقیم قرار میگرفت که البته همیشه با دردسرهایی نیز همراه بود. درست است که به اذعان بسیاری از افراد طعم کباب ذغالی بسیار خاص و دلچسپ است، اما وسایل امروزی تهیه کباب کم از کباب ذغالی نیست و میتواند رنگ بوی کباب ذغالی را برای شما زنده کند. اما نکته جالب این است که که هنوز هم کباب پز ذغالی طرفداران زیادی دارد و در برابر باربکیوهای گازی از رغبت بالایی برخوردار هستند.

باربیکیو کووآ مدل Magic II Up Grade کد KCG-0901

کباب پز گازی یا ذغالی:

اگر از آن دسته کسانی هستید که به دنبال طعم خاص کباب هستید و تمام سختی های این راه را به جان میخرید. شما احتمالا از طرفداران باربکیو و کباب پز ذغالی هستید. انواع ذغالی به خاطر حرارت مداوم و بالای ذغال دارای طعم و بوی خاص هستند. اما در مقابل دود ذغال و تهیه مشکل کباب ذغالی و باد زدن مدام آن میتواند سخت و آزار دهنده باشد.

همچنین در نظر داشته باشید، از آنجایی که کباب‌پزهای شعله‌دار و ذغالی باعث ایجاد بوی دود می‌شوند. عملا امکان استفاده از انواع ذغالی در آپارتمانها وجود ندارد، پس بهتر است در هنگام خرید کباب پز حتما این نکته را در نظر بگیرید و به سراغ مدل‌های برقی یا خرید باربیکیو گازی ذغالی بروید. و این در حالی است که خرید کباب پز گازی و تهیه کباب در بیرون از خانه به وسیله کباب پزهای گازی و برقی به دلیل در دسترس نبودن منبع انرژی مقدور نیست و تنها گزینه ی موجود خرید کباب پزهای خاص یا خرید کباب پز ذغالی است.

کباب پز های قابل حمل: همانطور که گفته شد تهیه کباب و خوردن آن در طبیعت لطف دو چندانی دارد اما با باربکیوهای سنگین و گازی این کار تقریبا غیر ممکن است. برای تهیه کباب در بیرون خانه شما به کباب پزی نیازدارید که از لحاظ تامین انرژی در بیرون خانه قابل استفاده بوده و علاوه بر این وزن مناسب و حمل راحتی نیز داشته باشد. این کباب پزها دارای انواع گوناگونی از لحاظ جنس و منبع انرژی اند.

حمل و جابه جایی: همانطور که از نام این کباب پزها مشخص است، اولین شاخصه ی مهم انها قابلیت حمل و جابه جایی راحت است. حمل راحت مستلزم وزن پایین و جمع و جور بودن محصول یا امکان باز و بسته شدن است.

منبع انرژی: سوخت مورد نیاز کباب پزهای قابل حمل معمولا از ذغال یا گاز مایع تامین میشود، البته باید خاطر نشان کرد که گاز مایع نیاز به حمل کپسول مخصوص دارد که به  وزن وسایل شما می افزاید و جای بیشتری اشغال میکند، اما ذغال در مقابل هم سبک تر است و حمل راحت تری دارد.

شستشو: بعد از تهیه کباب در بیرون از خانه و شستشو و نظافت کباب پز های سفری، با توجه به در دسترس نبودن منابع کافی آب، میتواند شما را به زحمت بیندازد. هنگام خرید، کباب پزی را تهیه کنید که نظافت راحتی داشته و برای شستشو به کمترین میزان آب نیاز داشته باشد.

ظرفیت: درست است که کوچک بودن و جمع و جور بودن کباب پز های سفری امتیاز محسوب میشود، اما  شما باید براساس ظرفیت مورد نیازتان و تعداد جمعیت اقدام به تهیه کباب پز کنید. چرا که با تهیه دستگاه با ظرفیت پایین تر از حد، کار شما بیشتر خواهد شد و علاوه بر مصرف بالای انرژی زمان بیشتری نیز مورد نیاز خواهد بود.

اینجا جهت سهولت در خرید کباب پز در ادامه بهترین انواع کباب پز، قیمت فروش چدن باربیکیو، فروش منقل گازی همجنین قیمت فروش کباب پز گازی همراه با مشخصات محصول برای شما کاربران عزیز سایت قرار داده ایم.این مقاله را حتما برای خرید انواع قهوه جوش های دستی با قیمت مناسب مورد بررسی قرار دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.