قیمت خرید انواع کتف بند طبی و شانه بند طبی

بسیاری از افراد در طول روز بدنشان در وضعیت نامناسب قرار می گیرد. که به مرور زمان این وضعیت نامناسب منجر به بد شکل شدن ستون فقرات و ایجاد ناهنجاری هایی در سیستم اسکلتی بدن میشود. و بیماری های مختلفی را بوجود می آورد. قوزبند کتف بند وسیله ای است که با نگه داشتن ستون فقرات در وضعیت صحیح و طبیعی مانع از خمیدگی پشت میشود. خمیدگی پشت باعث بدشکل شدن استایل فیزیکی میشودد ، اندام های تنفسی را نیز تحت فشار قرار داده و روند فعالیت طبیعی آنها را مشکل ساز می کند قوزبند کتف بند موجب افزایش حجم تنفس میشود و بدن را در وضعیت صحیح و مناسب قرار میدهد.برای حفظ تناسب اندام میتوانید از قوزبند کتف بند استفاده کنید.

قیمت خرید انواع کتف بند طبی و شانه بند طبی

شانه بند طبی

شانه بند طبی با ایجاد میدان مغناطیسی موجب افزایش قطر عروق شده لذا با خونرسانی بیشتر ، اکسیژن رسانی به بافت ها را تا 15% افزایش میدهد.همچنین این اکسیژن رسانی سوخت و ساز بدن را افزایش داده و موجب ترمیم سریع تر بافت ها (و حتی سوخت بیشتر چربی)میشودکه در انواع اسیب های شدید تا خفیف مفاصل کتف،ترقوه،دنده های بالایی،بازو و عضلات و تاندون های ناحیه مذکور محافظت کرده و علیرغم جلوگیری از اسیب شانه های سالم میتواند در استرین(بریدن و کشیدن تاندون و رباط) ،سندرم شانه یخ زده(frozen shoulder)،ضرب دیدگی(مانند اسیب های والیبال و رزمی) ،خشکی پس از آتل ،پس از جراحی و انواع فیزیوتراپی توانبخشی کارامد باشد.شانه بند کامارو با ترکیب نئوپرن و لایه کتان موجب گرم کردن و کاهش حرکت میشود.این تکنولوژی اتریشی موجب با توجه به داشتن دو چسب تنظیم کننده پوشیدن را در شانه های اسیب دیده راحت تر میکند و موجب استحکام و گرم نگه داشتن میشود که مرقوم ماده نئوپرن و لایه داخلی کتان ضد حساسیت است. این ماده های با کیفیت موجب کاهش تعریق شده و در نتیجه موجب کاهش درد و تسهیل حرکت میشود..

کتف بن طبی

عارضه هایی مانند قوز کمر و صدمه در ناحیه کتف و سرشانه در بسیاری از افراد جامعه ما شایع هستند؛ به خصوص افرادی که با اصول نشستن و ورزش صحیح آشنا نبوده و کارهای روزمره سختی انجام می دهند. اگر کتف و یا سرشانه شما آسیب ضربه ای دیده و یا کوفته شده باشد، در این صورت می توانید از کتف بند برای درمان درد به وجود آمده استفاده کنید. البته نگران دردهای شدید ناشی از کوفتگی نیز نباشید؛ کتف بندهای طبی قادر هستند این دردها را نیز برای شما جبران کنند. کتف بند طبی با جلوگیری از تحرک در ناحیه موردنظر، کمک می کند تا ستون فقرات در بخشی که آسیب دیده است صاف شده و از درد بیشتر در ناحیه موردنظر جلوگیری شود. کتف و شانه به عنوان عضوی آسیب پذیر در اکثر فعالیت های ورزشی شناخته می شوند. بسیار مشاهده می شود که ورزشکاران در هنگام انجام فعالیت های سنگین در باشگاه و یا نوجوانان در هنگام انجام فعایت های ورزشی در مدرسه، دچار آسیب در کتف و سرشانه می شوند. خرید کتف بند و استفاده از آن برای این دسته از افراد، انتخاب بسیار مناسبی است. ممکن است در چند روز اول استفاده از کتف بند، احساس ناراحتی کنید. نگران نباشید، کتف بندهای جدید به گونه ای طراحی شده اند که بسیار راحت بوده و به شما کمک می کنند تا به راحتی بتوانید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید.

قیمت کتف بند طبی

ازجمله مهم ترین معیارهایی که می بایست در خرید کتف بند در نظر بگیرید، قیمت کتف بند است. عوامل مختلفی می توانند در تعیین قیمت کتف بند تأثیرگذار باشند که ازجمله آن ها می توان به سایز، شرکت سازنده و نوع کتف بند اشاره کرد. هرچقدر کتف بند دارای سایز بزرگ تری بوده و یا تولید یک برند معتبر باشد، قیمت کتف بند نیز بالاتر خواهد بود. از مهم ترین برندهای تولیدکننده کتف بند نیز می توانیم به دکتر مد، ال پی، اپو و طب و صنعت اشاره کنیم. هر کدام از این قابلیت ها سعی نموده اند با ارائه قابلیتی منحصر به فرد، مزیت رقابتی خود را در مقایسه با سایر برندها حفظ کنند.

کتف بند شانه

کتف بند ستون فقرات را در وضعیت صحیح نگاه داشته و از خمیدگی پشت جلوگیری می کند. همچنین باعث افزایش حجم تنفس و نگهداری تنه در وضعیت صحیح و حالت مناسب می شود.رویه نرم و سبک این محصول باعث میشود تا در زیر لباس قابل استفاده بوده و کیفیت الیاف به کار رفته است.

چه کسانی شانه بند طبی بخرند؟

این شانه بند و محافظ ستون فقرات مناسب افراد زیر است:

بانوان برای حفظ زیبایی اندام.
افراد لاغر و نوجوان در سن رشد برای جلوگیری از خمیدگی پشت (مشروط به انجام ورزش های تقویت کننده عضلات ستون فقرات).
برگرداندن حجم تنفس به وضعیت مطلوب در بیمارانی که برای مدت طولانی بستری بوده اند.
افتادگی شانه ها.
خمیدگی پشت .
خستگی عضلات پشتی .
مشکلات تنفسی ناشی از روی هم خوابیدن ریه ها .
عوارض ناشی از صدمات دیسک مهره های پشتی .
قابل شستشو، بادوام، ضد حساسیت، راحت، قابل اختفا در زیر لباس.
اعمال نیروی مطلوب برای کاربردهای مورد نظر.

کتف بند آتل دار

کتف بند آتل دار(قوز بند فنردار) شانه را به وسیله دو تسمه کنترل میکند  و باعث میشود شانه در جهت صحیح قرار بگیرد.

کتف بند طبی دوطرفه

  • کتف بند استاندارد آدور جهت حمايت دوطرفه از كتف و استخوان ترقوه آسیب ديده ، طراحی شده است.
  • کتف بند آدور، با حفظ گرما درد را تسکین می دهد، و همچنین روند درمان را به وسیله دو آتل در قسمت پشتی و بندهای شانه ای بهبود می بخشد.

موارد مصرف کتف بند دوطرفه:

  • شانه خمیده
  • شکستگی ترقوه
  • عضلات کتف ضعیف
  • وضعیت نامناسب 

مضرات عدم مصرف :

  •  ایجاد گوژپشتی و به تبع آن آرتروز مهره ها حتی فتق دیسک و دردهای ناشی از آن

در ادامه لیستی از انواع کتف بند و شانه بند محبوب در بازار را برای شما آماده کرده ایم که همگی باکیفیت و دارای قیمت مناسب میباشند.( خرید آسان و ارزان دستگاه تصفیه هوا باکیفیت )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.