بهترین کتونی آدیداس اصل اورجینال در سال 2022 [لیست قیمت]

آدیداس (adidas) برندی پر آوازه در زمینه ی تولید کفش ورزشی مردانه زنانه است که سابقه‌ای بسیار درخشان در این امر دارد و توانسته بازار کفش اسپرت ورزشی زنانه و مردانه را از آن خود کند. کیفیت تولید، طراحی و جدیدترین کفش های اورجینال این کمپانی همواره مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.ادیداس با تولید کتونی پسرانه و دخترانه با تکنولوژی به روز همیشه انتخاب بسیاری از ورزشکاران مطرح دنیا نظیر لیونل مسی، ژاوی هرناندز و غیره بوده است.

بهترین کتونی آدیداس اصل اورجینال در سال 2022 [لیست قیمت]
خرید کتونی آدیداس

قیمت خرید انواع کتونی آدیداس

[digikala31643785081]

خرید کتونی آدیداس

«آدیداس» Adidas برند نام آشنای تجهیزات ورزشی است که محصولات آن در سراسر دنیا به فروش می رسد. کفش، پوشاک و کوله پشتی بخش کوچکی از دنیای گسترده ی محصولات این برند است که از طراحی خاصی برخوردار هستند.

تنوع محصولات و کیفیت ساخت این شرکت سبب تمایز خاص و ویژه ی محصولات این شرکت در میان سایر مارک ها است. تاریخچه ی برند آدیداس «آدولف داسلر» و «رودولف داسلر» برادران آلمانی بودند که سال 1924 شرکت «کفش برادران داسلر» را تأسیس کردند. آن ها به مدت بیست سال با یکدیگر همکاری داشتند و تجهیزات ورزشی تولید می کردند.

سال 1948 «رودولف داسلر» شرکت «پوما» را بنا نهاد و «آدولف داسلر» همان شرکت اولیه را به نام «آدیداس» تغییر داد. او بخش اول فامیلی اش را با کلمه ی آدولف ترکیب کرد و این نام را بر صنعتش نهاد؛ نامی که باگذشت یک قرن همچنان می درخشد. گروهی هم بر این باور هستند نام این برند جهانی ازجمله ی انگلیسی «هر روز درباره ی ورزش رؤیاپردازی می کنم» All Day I Dream About Sport تأثیر گرفته است. این دو برادر پس از جدایی تا سال ها با یکدیگر در رقابت بودند و با حضور و پشتیبانی ورزشکاران مختلف سعی در تبلیغ محصولاتشان داشتند.

«آدیداس» از ابتدا تولید حرفه ای کفش ورزشی را از اهداف خود می دانست، در المپیک تابستانی سال 1936 «جسی اونز»، دونده ی اهل آمریکا از کفش های این برند استفاده کرد و توانست در این مسابقات چهار مدال طلا را از آن خود کند. این موفقیت بازتاب جهانی داشت و تبلیغ تأثیرگذاری برای برند «آدیداس» شد.

این شرکت در طول جنگ جهانی دوم مشکلات زیادی داشت و پس از مرگ پسر مؤسس آن با مشکلات جدی مالی و مدیریتی روبه رو شد. این شرکت سال اواخر قرن بیستم با شرکت «سالامون» که تولیدکننده ی لوازم ورزش اسکی بود ادغام شد و بار دیگر توانایی رقابت در عرصه ی جهانی را به دست آورد. این همکاری تا سال 2005 ادامه داشت و پس از آن «سالامون» به فرد دیگری فروخته شد. در ژانویه سال بعد از آن «آدیداس» شرکت ورزشی ریباک را خریداری کرد و به یکی از رقیب های اصلی شرکت «نایک» تبدیل شد.

«استلا مک کارتنی»، طراح مد و لباس اهل بریتانیا هم از سال 2004 با این شرکت همکاری می کند و در بخش تولید محصولات ورزشی زنان به فعالیت خود ادامه می دهد. شرکت آلمانی «آدیداس» در حال حاضر در شهر هرتسوگن آوراخ کشور آلمان واقع است و بزرگ ترین تولید کننده ی ابزار ورزشی در اروپا و دومین برند تولید کننده ی محصولات ورزشی در دنیا است. این شرکت برند های دیگری ازجمله «ریباک» را زیر نظر خود دارد و با تولیدات حرفه ای اش گامی بزرگ در عرصه ی لوازم ورزشی برداشته است.

نام شرکت آلمانی «آدیداس» در بسیاری از مسابقات جهانی می درخشد و به عنوان اسپانسر تیم های مختلف حضور دارد. این شرکت از سال 2014 به مدت ده سال اسپانسر تیم فوتبال منچستریونایتد است و لیونل مسی، ستاره ی فوتبال حال حاضر یکی از مبلغان اصلی این شرکت است.

«آدیداس» کفش های این بازیکن را با نام و لوگوی اختصاصی اش تولید می کند و او را بزرگ ترین ورزشکار آدیداسی می دانند. خرید محصولات آدیداس برند مطرح و باکیفیت «آدیداس» در ایران هم نمایندگی دارد و برای خرید اینترنتی آن می توان به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل مراجعه کرد. این فروشگاه محصولات مختلف این برند ازجمله کفش های ورزشی را دارد، کفش های این برند متنوع هستند و برای دویدن، طبیعت گردی، پیاده روی و استفاده ی روزانه مناسب هستند.

کتونی های این مارک در رنگ ها و سایزهای مختلف و برای سلیقه های مختلف طراحی شده اند. محصولات این برند سبک و راحت هستند و برای انواع فعالیت های ورزشی ساخته شده اند. کفش های این شرکت از قابلیت گردش هوا برخوردار هستند و هنگام ورزش از هرگونه آسیب پای ورزشکار جلوگیری می کنند.

احساس راحتی به هنگام ورزش از دغدغه های اصلی طراحان کفش های این مارک است و به راحتی با استفاده از کتونی های این برند می توانید انعطاف و خوش دوخت بودن محصولات را حس کنید. بیشتر کفش های ورزشی این مارک بندی هستند و پا را هنگام حرکت و ورزش حمایت می کنند و از جنس های مختلف ازجمله پارچه و پلاستیک ساخته شده اند.

برخی از مدل های «آدیداس» دهانه ی جورابی دارند که برای سهولت در پوشیدن طراحی شده اند. برخی از کفش های این برند دارای تکنولوژی های مختلف هستند که سبب راحتی هر چه بیشتر هنگام فعالیت می شوند. این تکنولوژی ها سبب افزایش مقاومت کفش نسبت به جذب رطوبت می شوند و کفش دوام بیشتری در طول زمان دارد.

برخی از محصولات این برند برای کودکان نوارهای چسبی دارند تا این گروه از علاقه مندان به این برند هم بتوانند از محصولات این شرکت استفاده کنند. خرید کفش های «آدیداس» در رنگ های سفید، مشکی، طوسی، آبی، قرمز و صورتی از سایت دیجی استایل امکان پذیر است و در حراج های مختلف این فروشگاه می توانید محصولات این برند را باقیمت های مناسب تری تهیه کنید. (راهنما و خرید کتونی نایک ایرفورس )

کتونی آدیداس اصل

کفش آدیداس بر اساس نوع فعالیت و استفاده  الهام گرفته از کفش های ورزشی برای سالن و چمن و کتونی های اسپورت راحتی است که برای پیاده روی و دو و ورزش های باشگاهی ،بسکتبال ، والیبال ،کشتی و پوشیدن روزمره و… استفاده میشود

انواع مدل های آدیداس

کفش آدیداس دارای مدل های متنوعی است که هر ساله مدلهای جدید و متنوع هم اضافه میکنه فروشگاه اینترنتی کتونی و کفش بهترکالا همیشه سعی داره تا همه مدل های آدیداس وارد کنه آدیداس الترابوست ، زد ایکس . آلفابونس ،گزل،کلیماکول ، ییزی ، توبولار، اسپرینگ بلد جز مدل های معروف موجود در سایت هست.

کتونی آدیداس zx

کتانی اصلی آدیداس زد ایکس کد ZX 2K BOOST SHOES FV2928 ساخت ویتنام کفه دوزی شدهسایز خانم و آقا  سایز 37 تا 45 کیفیت بسیار عالی زیره بوست کفی داخلی کاملا دوخت با زیره پیو ضد بو.

بهترین کتونی آدیداس اصل اورجینال در سال 2022 [لیست قیمت]
قیمت کتونی آدیداس اصل زنانه

کفش اصلی آدیداس استن اسمیت  ست زن و مرد سفید/سبز adidas stan smithاصلی ساخت ویتنام ست زن و مرد  کفه دوزی شده سایز 37-38-39-40-41-42-43-44-45 کیفیت بسیار عالی سبک و راحت وزن سبک .قیمت 735,000 تومان

قیمت کتونی آدیداس اصل

ست کتانی اورجینال f&m ادیداس adidas…

ست کتانی اورجینال آدیداس f&m ادیداس adidas Gazelle W shoesاورجینال ساخت ویتنام  کفه دوزی شده سایزمردانه و زنانه سایز 37-38-39-40-41-42-43-44-45 کیفیت بسیار عالی وزن سبک.قیمت کتونی آدیداس 775,000 تومان

کتانی آدیداس دخترانه

دنیای دخترانه ها پر از رنگ و نقش است. معمولا خانم ها حساسیت بیشتری به لباس و کفش خود دارند و سعی می کنند لباس و کفشی که پوشیده اند مناسب همان موقعیتی که در آن هستند باشد. در این میان مدل کفش اهمیت بیشتری دارد. معمولا کفش کتانی را می توان در هر فصلی از سال پوشید.

این نوع کفش با برندهای مختلف تنوع طرح و رنگ زیادی دارد تا آنجایی که تقریبا هر سلیقه ای را می تواند به آسانی مجاب کند. Adidas یک برند کفش ورزشی است که دنیا را رهبری می کند. این برند در سال 1948 توسط Adolf Dassler به وجود آمد. بر طبق یک برآورد این شرکت در سال 2010 به میزان 12 میلیارد یورو درآمد داشته است. Adidas به دلیل تنوع فوق العاده ای که در انواع محصولات و کفش ها دارد بسیار معروف است.

قیمت کتونی آدیداس کیلومتری

  • سفارش آسیا
  • رویه چرم دارای کیلومتر شمار و ساعت
  • با طراحی زیبا و شیک
  • قالب ریز

ویژگی های محصول:

  • جنس رویه: ترکیبی رویه چند لایه
  • ساخت: ویتنام سفارش آسیا
  • زیره: نرم و انعطاف پذیر
  • طراحی: شیک و زیبا
  • تضمین: کیفیت و قیمت مناسب

کتونی آدیداس زرنگی

کتونی زرنگی و کتانی های باکیفیت جوان پسند، کتانی هایی هستند که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و قرار هست جایگینی بر کتونی های درجه یک و پران قیمت وارداتی بشود، بنابراین دارای پروسه تولید هزینه بر تر و پیچیده تری می باشند، تولید این کتانی ها به آن دلیلی که بخش محدودی از جامعه را مورد هدف قرار می دهد یک ریسک برای تولید کنندگان محسوب می شود و به همین دلیل هم تعداد تولیدگانی حاضر به این ریسک هستند کمتر هست و به طبع آن این سبک کتانی اسپرت کمتر تولید می شود.

کتونی های اسپرت زرنگی که تولید می شوند هم کتونی های خیلی با مدل های همه پوش و متداول هستند مانند انواع کتانی های ZX و مواردی از این قبیل که فقط طرح های خیلی خاصی بر روی آن ها اضافه شده است تا هم خاص باشد و هم خیلی هزینه بر نباشد.

بهترین کتونی آدیداس اصل اورجینال در سال 2022 [لیست قیمت]

کتونی آدیداس ماراتون

کفش‌های ماراتن ادیداس را بپوشید و دیگر نایستید! این کفش‌های ورزشی نماد استقامت و سرسختی در کتونی‌های برند محبوب آدیداس هستند.

شما بدون شک تجربه‌ای متفاوت را با کتونی آدیداس تی آر 10 مدل B54198 خواهید داشت. آدیداس در مورد طراحی و ساخت این کتانی ورزشی پسرانه اصلی سنگ تمام گذاشته است. استفاده از تکنولوژی های جدید و به روز در کنار مواد اولیه عالی و درجه یک از این کتونی یک اسطوره ساخته است. آدیداس ماراتن TR 10 پرچم‌دار جدید این کمپانی می‌باشد.

بهترین کتونی آدیداس اصل اورجینال در سال 2022 [لیست قیمت]
  • مشخصات اجمالی

کفش آدیداس مردانه و پسرانه اورجینال ماراتن B54198 TR 10

  • نوع کتانی: رانینگ / روزمره / ورزشی / پیاده‌روی / فیتنس و بدنسازی / دویدن 
  • آرت نامبر: B54198
  • متریال ساخت: مش (Mesh) / چرم مصنوعی
  • رنگ: سورمه‌ای / سفید
  • صاحب برند: ادیداس (ADIDAS)
  • نام کفش به فارسی: ادیداس ماراتن B54198 TR 10
  • نام کفش به لاتین: Adidas Marathon TR 10 B54198

کتونی آدیداس اصل آلمان

آدولف داسلر کارش را از اتاق لباسشویی مادرش آغاز کرد و جهان را فتح نمود. داسلر بنیانگذار برند آدیداس معتقد بود که در رسیدن به اهدافش رشد کرد و بزرگ شد. او در مسیر رسیدن به آینده همیشه یادآور این مسئله بود که از کجا شروع کرده است. داسلر از سال ۱۹۲۴ اولین محصولات خود را به ورزشکاران ارائه داد و اولین پاداش زحماتش دستیابی مدال طلای لینا دارک ۱۹۲۸ در آمستردام و جسی اوونز ۱۹۳۶ در برلین با پوشیدن کفش های مارک آدیداس سه خط بود. آدی داسلر ۱۸ آگوست ۱۹۴۹ در سن ۴۹ سالگی برند آدیداس را با حضور ۴۷ کارمند در شهر کوچک هرتزوگن آواراخ در ایالت بایرن آلمان بنیانگذاری کرد و این برند آلمانی در همان روز کفشی به نام Adidas ۳-Stripes را روانه بازار کرد که موجب شهرت زودهنگام او شد. این موفقیت جهانی از آغازی فروتنانه در مسیر معجزه به دست آمد.
چه کسی تصور می کرد که وقتی تیم ملی فوتبال آلمان با مجارهای بینظیر فینال جام جهانی ۱۹۵۴ در حالیکه کفش های سبک وزن در تاریخچه برند آدیداس به پا داشتند، پیروزی باورنکردنی به دست آورند که سال های سال در سراسر جهان بدرخشند.

ورزشکاران آدیداس پوش

همیشه بال های خوب از آن پرنده های خوب است.

وقتی فرانتس بکنبایر برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ از کفش آدیداس سه خط استفاده کرد، تجارت جدیدی را برای این شرکت به راه انداخت.
جلب اعتماد ورزشکاران درجه یک، سالیان سال جز اهداف بلندمدت آدیداس شد. آدی داسلر بر این باور بود که محصولات نوآورانه ای را تولید کند که ورزشکاران مورد اعتمادش را برای یکبار بهترین کند.
همیشه با برگزاری جلسات هماهنگ با ورزشکارانی که محصولاتش را استفاده می کردند و توجه و دقت روی نظرات آنها جهت بهبود بخشیدن به رفع نیازهایشان باعث می شد

دنیای پیش روی مارک آدیداس اصل

و اما در سال ۲۰۱۶ هاینر پس از ۱۵ سال مدیریت شرکت مارک آدیداس اصل را به کاسپر روستِد واگذار کرد. مدیری با دیدگاه و استراتژی دیجیتالی که همچنان این شرکت را در رده اولین های جهان، پایدار نگه داشته است.
شرکت آدیداس در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع لباس، کفش، پاافزار و کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، محصولات مراقبت‌های شخصی و لوازم لوکس فعالیت می‌کند.
برند آدیداس بزرگترین تولیدکننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به‌ شمار می‌رود.

استراتژی های برند آدیداس

درسال ۲۰۱۵ آدیداس تجارت استراتژیک خود را در سه مرحله برنامه ریزی کرد:
       ۱.   سرعت: آدیداس اولین شرکت ورزشی شد که سرعت در رفع نیازهای مصرف کنندگان و تصمیم گیری های داخلی از اهداف خود قرار داد.
      ۲.   شهرها: ۶ شهر کلیدی سهم بازار و روند آدیداس را به عهده دارند… نیویورک، لس آنجلس، شانگهای، توکیو، لندن و پاریس.
      ۳.  منبع باز: آدیداس اولین شرکت ورزشی است که ورزشکاران، مصرف کنندگان و شرکای خود را به عنوان بخشی از مارک ها معرفی می کند.

نوآوری ها و تبلیغات مارک آدیداس

اما نوآوری هرگز به خواب نمی رود.

در سال ۱۹۹۳ رابرت لوییس دریفوس مدیر اجرایی جدید همراه با شریکش کریستین تورِس شرکت غول پیکر آدیداس را که به خواب رفته بود و در آستانه ورشکستگی بود به صورت ناباورانه ای نجات داد.ایده او جهت دادن به آدیداس بود نه بازسازی آن.
او این برند جهانی را از یک شرکت فقط فروشنده به یک شرکت بازاریابی تبدیل کرد و آن را دوباره در مسیر رشد قرار داد.
درسال ۱۹۹۸ سهام مارک آدیداس به DAX واگذار شد که شامل ۳۰ شرکت بزرگ تجاری در آلمان بود و کارخانه آدیداس به خارج از زاواراچ که قبلا یک پایگاه نظامی سابق ایالات متحده بود، انتقال یافت. آن جا «جهان ورزش» بود، مکانی که با تکنولوژی روز توسعه داده شد تا کارکنان آدیداس در مسیر رو به رشد، آن را اداره کنند.

سال ۲۰۰۰ با آغاز قرن جدید آدیداس اولین شرکتی بود که سبک جدیدی از زندگی را معرفی کرد. این کمپانی با تمرکز بر روی ورزش های خیابانی مشارکت نوآورانه ای را آغاز نمود. در یکی از مبارزات بازاریابی به یادماندنی، سال ۲۰۰۴ مارک آدیداس اجازه داد تا بزرگترین ورزشکارانش از جمله دیوید بگهام، هائل جبرلزسی، محمد و لیلا علی با ترس و شکست مواجه شوند تا ثابت کند هیچ چیزی غیرممکن نیست.

تولدی دوباره برای برند آدیداس

۶ سپتامبر ۱۹۷۸ آدی داسلر فقط چند روز قبل از سالروز تولدش در ۷۸ سالگی درگذشت. او مردی بود که به تنهایی، صنعت ورزش را با معیارهایی که کیلومترها دور بنظر می رسید به اوج شکوفایی رساند.
پسر آدی داسلر، هورِست با حمایت مادرش کِیتی دوره جدیدی را برای کمپانی آدیداس آغاز کردند. او بازاریابی ورزشی مدرن را پایه گذاری کرد و همچنان با قدرت، شرکت پدرش را به پیش برد.
در سال ۱۹۸۷ مرگ ناگهانی هورست داسلر و همچنین دوسال قبل از آن مرگ مادرش به این تجارت خانوادگی پایان داد. مانند آب که بر روی آتش فراگیر برند معروف و جهانی آدیداس ریخته شود.

لوگوی مارک آدیداس به چه معناست

هنگامی که مسابقات المپیک سال ۱۹۷۲ در مونیخ افتتاح شد، کل جهان در آلمان حضور داشت و دقیقا در زمان همین رویداد، آدیداس لوگوی جدید «Trefoil» را ارایه داد یعنی بودن برای ماندن. تری فویل نماد عملکرد مارک آدیداس بود. مجموعه آدیداس اصل از سبک زندگی روزمره می آید و ممکن است بارها تغییر کند ولی همیشه Trefoil باقی خواهد ماند. پوشاک و کفش های تولیدی  مارک آدیداس با لوگوی این شرکت که مشخصه آن سه خط موازی است، نشان داده می شود که لوگوی رسمی شرکت آدیداس است.

بهترین کتونی آدیداس اصل اورجینال در سال 2022 [لیست قیمت]

برند آدیداس در کنار هنر

سال ۱۹۸۶ زمانی که گروه هیپ هاپ ایالات متحده آهنگ «My Adidas» را منتشر کرد، نشان دهنده شور و شوق خالصانه افراد سختکوش محله های فقیر نشین در تعلق خاطر به کفش های ورزشی آدیداس سه خط بود. یکی از کارمندان آدیداس کنسرتی با حضور ۴۰هزار نفر برگزار کرد و آدیداس وارد یک داستان عاشقانه شد.  این ادغام هنر و ورزش از اقدامات منحصربفرد آدیداس بود که تبلیغات غیرورزشی را برای آدیداس در صنعت کالاهای ورزشی وارد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.