قیمت خرید کتونی اسیکس اصل اورجینال

کتونی اسیکس اورجینال با آرم معروف این کمپانی معروف است. کیفیت ساخت بالا در کنار دوام طولانی آن سبب شده تا ورزشکاران رشته های سخت، نگاهی ویژه به محصولات کمپانی اسیکس داشته باشند. اسیکس یک برند تولید تجهیزات پوشاک در ژاپن است که به مانند دیگر شرکت های ژاپنی، کیفیت در ذات آن است. اسیکس همواره به نوآوری در محصولاتش مشهور است و به همین خاطر ساخت کفی های ژله¬ای، سرو صدای زیادی در صنعت کفش به وجود آورد. شعار اسیکس، روح سالم در بدن سالم است و برای این اصل، این شرکت ژآپنی تبلیعات گسترده¬ای راه انداخته است. مردم ژاپن به سلامتی اهمیت زیادی قائل می¬شوند و به همین جهت اسیکس برای پیش بردن گوی سبقت از دیگر رقبا، محصولاتی متنوع برای انواع سلیقه ها در نظر می گیرد.

قیمت خرید کتونی اسیکس اصل اورجینال

اسیکس در سال 1949 و درست در زمانی که ژاپن به شدت غرق در جنگ بود، تاسیس شد. موسس آن یعنی آقای اونیتسوکا با سرمایه ای بالغ بر 300 هزار ین تصمیم با راه اندازی برندی گرفت که بتواند نیاز پوشاک و لوازم ورزشی بازار ژاپن را تامین کند. کمبود مواد اولیه در شروع یه شدت به کسب وکار نوپای اونیتسوکا ضربه زد. به همین خاطر محصولات اسیکس با تیراژ محدود تولید شدند و پس از مدتی برای ادامه حیات، برای سربازان ژاپنی لوازم تولید کردند. بعداز اتمام جنگ بود که کمپانی اسیکس برای بازیابی خود، سرمایه ای از طریق بانک های ژاپن کسب نمود و توانست با افزایش تولید، گستره محصولات خود را بیشتر کند. طی این سالیان و با گذشت روزهای دشوار، کمپانی اسیکس در رتبه بندی کمپانی های برتر آسیا، رتبه 25 را از آن خود کرده و توانست در سال 2006، رکورد فروش 117 میلیون ین را از آن خود کند.

کمپانی اسیکس زمانی اسپانسر مسابقات تنیس قهرمانی دنیا بوده و محصولاتش در همین زمینه نیز با استقبال خوب ورزشکاران مواجه شده. اسیکس دایره محصولاتش را به ورزش های 3گانه، دو، تنیس، کشتی، والیبال، ژیمناستیک و بدنسازی افزایش داده است. از سال 1993 این کمپانی آزمایشگاه های مجللی ساخته تا محصولاتش را با انواع فناوری گره بزند. طی این 25 سال، اسیکس پرچمدار نواوری در طراحی و توسعه بوده و توانسته رتبه های بالایی در زمینه کیفیت به دست بیاورد. کفش اسیکس همواره مورد توجه ورزشکاران بوده و به همین خاطر، هرساله مدل های جدید این رده از فناوری های گوناگونی برخوردار بوده اند.

اولین کفش کتانی اسیکس

در دهه 50 میلادی بود که کمپانی اسیکس موفق شد اولین کتانی ورزشی خود را در ورزش بسکتبال تولید کند. کتانی های ورزشی بسکتبال در آن موقع از وزنی بسیار بالا برخوردار بودند و به همین جهت آقای اونیتسوکا موظف شد علاوه بر کاهش حجم کتانی، تغییراتی را نیز در پاشنه ایجاد کند. موفقیت این کتانی باعث تا تنها یک سال پس از ساخت اولین مدل، دومین مدل آن تولید شود. اینبار علاوع بر تغییر در طراحی، کفی آن نیز دچار تغییرات شد و با افزایش چند سانتی، باعث بهبود عملکرد ورزشکاران این رشته شد. با افزایش فروش این محصول آقای اونیتسوکا با همکاری کازوما اوسوی، کارگاه تولیدی جدیدی راه اندازی کردند تا پاسخگوی این حجم از درخواست بشوند.

3سال بعداز تولید کتانی های بسکتبال، کمپانی اسیکس به فکر ورود به ورزش ماراتن نمود. به همین جهت در سال 1953 کتانی دوی ماراتن اسیکس با نام تابی تولید شد. برای هرچه بادوام کردن این محصول، نوعی اسفنج هم در مرحله ساخت اضافه شدتا علاوه بر نرم بودن و ایجاد یک لایه سبک، به دوام آن نیز کمک کند. نواواری های اسیکس ادامه داشت و یک سال بعد و در سال 1954، استفاده از پلاستیک های فشرده در محصولات تولیدی این کمپانی رواج یافت. تا سال 1960، اسیکس همچنان به فکر بهبود محصولاتش بود و به همین خاطر کفی ژله ای و نوعی خاص از اسفنج با نام رابر را در تولیداتش به کار برد. یک دهه بعد نسخه جدیدیاز کتانی های مخصوص دوی ماراتن معرفی شد که به شدت با نسخه های اولیه تفاوت داشت. این تفاوت از نوع آناتومی تا ساختار پاشنه ادامه داشت و توانست نگاه های ورزشکاران زیادی را به خود جلب کند. ادامه همین مسیر، فروش کتونی اورجینال اسیکس افزایش یافت و توانست جایگاهی ویژه پیدا کند.

عکس کتونی اسیکس

قیمت خرید کتونی اسیکس اصل اورجینال قیمت خرید کتونی اسیکس اصل اورجینال قیمت خرید کتونی اسیکس اصل اورجینال قیمت خرید کتونی اسیکس اصل اورجینال قیمت خرید کتونی اسیکس اصل اورجینال قیمت خرید کتونی اسیکس اصل اورجینال

خرید کتونی اسیکس

برای خرید محصولات اصل و تضمین شده این کمپانی می توانید در سراسر دنیا به فروشگاه های اسیکس سر بزنید .
نمایندگی های رسمی این کمپانی در بیش از 60 کشور دنیا فعال هستند. می توانید با مراجعه به یکی از این شعب، محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. همچنین تمامی محصولات اسیکس بر روی فروشگاه آنلاین این کمپانی قرار گرفته اند. محصولات اسیکس در خرده فروشی هایی نظیر: آمازون نیز عرضه می شوند.

 

کتونی اسیکس

اسیکس کتونی هرساله با طرح های جدیدی عرضه می¬شود. سبد محصولات آسیکس متنوع و گوناگون است. این کمپانی به مانند سایر کمپانی های این حوزه، هرساله مدل های جدیدی را به بازار عرضه می کند. از انواع کتانی های دوی ماراتن تا کتانی های مخصوص پیاده روی. با شروع سال جدید میلادی، کمپانی اسیکس مدل های جدیدی از کتانی ها را عرضه کرده که عبارتند از:

Cumulus 21, Kayano, Kayano Platinum, Pulse Mx, Lyte III, Trail, Nimbus.. در حال حاضر بیش از 800 محصول از این دست در سبد فروش این کمپانی قرار دارد و به همین خاطر انواع سلیقه ها را پوشش می دهد. کفش اسیکس در رشته های ورزشی سنگینی مانند ورزش 3 گانه و دوی ماراتن مورد توجه بوده و محصولات این رده همواره فروش بالایی را داشته است.

کتونی اسیکس اصل

کمپانی اسیکس محصولاتش را در بیش از 60 کشور دنیا به فروش می¬رساند. بازار فروش محصولات این کمپانی گسترده است اما همچنان کپی برداری از این کمپانی، رو به افزایش است. به همین خاطر قبل از خرید محصولات، باید به دقت جنس را بررسی نمود. در ادامه چند راه برای تشخیص اصل بودن محصولات اسیکس معرفی می کنیم.

آرم

برروی کفش اسیکس ، آرم این کمپانی حک شده است و می¬توان به راحتی آن را از سایر محصولات تشخیص داد. تمامی محصولات برند اسیکس ، با آرم این کمپانی و به وسیله دستگاه هایی مدرن چاپ می¬شوند. ظرافت و دقت در اینگونه طراحی بسیار بالا است. و به همین خاطر راه تشخیص اصل بودن آن راحت است. ( راهنما و خرید کتونی نایک جوی راید )

شماره سریال

همه¬ی محصولات اسیکس همراه با شماره سریال ساخت هستند. می¬توانید شماره سریال محصول خود را از طریق سایت این کمپانی پیگری کنید و در صورت هرگونه مغایرت مراتب را به اطلاع فروشنده برسانید.

نوع دوخت

محصولات برند اسیکس با حساس ترین مراحل مورد آزمایش و کنترل کیفی قرار می¬گیرند. به همین خاطر محصول نهایی همواره از کیفیت بالایی برخوردار است. در صورت وجود هرگونه اضافه کاری در محصول یا مخدوش بودن آن، به اصالت محصول باید شک کنید.

قیمت کتونی اسیکس اصل

قیمت کتونی اسیکس با توجه به تنوع محصولات در این رده،  متفاوت است. در تمامی رشته های ورزشی که این کمپانی محصولی عرضه می¬کند، قیمت ها گوناگون خواهد بود. برای محصولات جدید این کمپانی برچسب قیمتی 120 دلار بر روی محصول گذاشته شده است. تمامی محصولات سال گذشته نیز با تخفیفاتی همراه بوده اند و به همین جهت طیف گسترده ای از مردم با انواع بودجه، می توانند محصولات اسیکس را خریداری کنند. کفش اسیکس در فروشگاه های آنلاین با تخفیفاتی گوناگون همراه بوده و میتوانید این تخفیفات را از وب سایت مرجع دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.