قیمت خرید کتونی نیوبالانس اصل اورجینال

نیو بالانس (new balance) یک شرکت تولید کفش ورزشی در ایالت ماساچوست در محله برایتون بوستون است. این شرکت از آن دسته کمپانی‌هایی است که مراحل پیشرفت را به آهستگی و گام به گام پیموده است.

به دلیل کیفیت بالای محصولات نیوبالانس، افراد زیادی تمایل به خرید یک جفت کفش با این برند دارند. این برند هم مثل برندهای مشهور دیگر، نمونه‌های تقلبی آن در بازار به وفور مشاهده می‌شود.

در این مطلب ترفندهایی را برای تشخیص کفش نیو بالانس اصل از تقلبی را معرفی می‌کنیم.

شرکت نیو بالانس توسط ویلیام جی ریلی بریتانیایی، که در سال ۱۹۰۶ از انگلیس یه امریکا مهاجرت کرد، تاسیس شد. ویلیام نام شرکت را به طور خلاقانه و با مشاهده پرندگانی که روی یک پا، با تعادل خوبی می‌ایستند، انتخاب کرد.

نیوبالانس کار خود را با تولید کفی‌ کفش قوس‌دار شروع کرد. در واقع این شرکت، تولیدکننده کفی کفش طبی و سایر اکسسوری‌های مربوط به کفش بود.

در آن سال‌ها نیو بالانس مشتری و درآمد چندانی نداشت و بیش‌تر فروش محصولات را از طریق پستی انجام میداد. نیوبالانس اولین کفش ورزشی خود را در سال ۱۹۳۸ برای دونده‌ها طراحی و تولید کرد.

قیمت خرید کتونی نیوبالانس اصل اورجینال

از ویژگی‌های این کفش می‌توان به جنس و چرم کانگوروی مشکی اشاره کرد. چند سال بعد نیو بالانس شروع به تولید کفش ورزشی برای ورزش‌های بوکس، تنیس، بیسبال و سایر ورز‌ش‌ها کرد و باعث گسترش نام تجاری نیوبالانس شد.

این برند معمولا محصولاتی گران‌ قیمت‌تر از رقیبان، وارد بازار می‌کند و برای جبران این قیمت بالا، محصولات خود را با خصوصیات ویژه‌ای به مشتریان عرضه می‌کند.

با وجود بریتانیایی بودن موسس نیوبالانس، این شرکت از نشان «ساخت آمریکا» برای محصولات خود استفاده می‌کند. به همین دلیل نیوبالانس به عنوان یک برند آمریکایی شناخته شده است.( راهنما و خرید کتونی نایک هوراجی اصل )

قیمت خرید کتونی نیوبالانس

[digikala51639075245]

رویه منعطف با قابلیت تنفس : انعطاف این سری کفش ها بسیار مناسب است و حالت مشبکی رویه (دارای منفذ) سبب تنفس کفش و عرق نکردن پای شما می شود.

زیره مقاوم : استفاده از مواد درجه یک و شیار (ناهمواری) موجب می شود که کتانی در برابر انواع فشارها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و به سادگی پاره یا سوراخ نشود. همچنین ناهمواری ها از سر خوردن شما در محیط های لغزنده و خیس جلوگیری می کند.

آستر نرم و راحت : پوشش داخلی کفش از مواد بسیار نرم (یا پد) و بالشتک های تشکیل شده که سبب راحتی بیشتر پا می شود.

استفاده از فناوری های پیشرفته : هر برند معروف کفش از یک سری تکنولوژی پیشرفته استفاده می کند بطور مثال نیوبالانس با استفاده از ربات های پیشرفته خود سایز کفش دقیق تری نسبت به دیگر کتانی تولید می کند.

چسبندگی با سطح زمین : این مورد به حفظ تعادل شما (در مواردی سر نخوردن) در انواع محیط های یخ زده ، مرطوب و صاف کمک می کند. معمولاً از یک لایه لاستیکی که برروی زیر قرار می گیرد ، رند استفاده می شود.

زیبایی ظاهری : رنگ های به کار رفته در کتانی های نیوبالانس بسیار چشم نواز است. وقتی یک جفت از رنگ های شاد  را به پا می کنید ، زیبایی آن بسیار جلب توجه می کند.

وزن سبک : استفاده از مواد با کیفیت در ساخت کتانی موجب شده که وزن آن کاهش یابد.

زبانه های بالشتک مانند : زبانه کفش در اکثر مدل ها به شکل بالشتک است که سبب راحتی بیشتر روی پا می شود.

لایه میانی ضد ضربه : این لایه کمک می کند تا هنگام پیاده روی شک و ضرباتی که به پایتان وارد می شود توسط این لایه مهار می شود ، در نتیجه با کمترین آسیبی می ‌توانید مسافتهای طولانی را طی کنید.

استفاده از فوم : یکی از فناوری های به کار رفته در کتانی های نیوبالانس استفاده از فوم های مختلف با کاربردهای مختلف می باشد مثل فوم ایوا.

قابل شستشو : انواع مدل های کفش نیوبالانس را می توانید با ماشین لباسشویی بشویید (فقط قبل از شستشو دستورالعمل نحوه شستشو را بدانید).

خرید کتونی نیوبالانس اورجینال

جعبه کفش نیو بالانس اصل

تمام محصولات اصل، دارای بسته بندی‌های با کیفیت، زیبا، محکم و مناسب هستند. کتونی نیوبالانس اورجینال هم از این قاعده مستثنی نیست. به نحوه نوشتن و غلط‌ املایی احتمالی بر روی جعبه دقت کنید. البته توجه کنید که جعبه کفش به هیچ عنوان ملاکی برای اصل بودن کفش درون آن نیست. این امکان وجود دارد، یک کفش تقلبی را درون یک جعبه اصل قرار دهند.

لیبل روی جعبه کفش نیو بالانس

بر روی جعبه کفش نیو بالانس، یک لیبل سفید رنگ، حاوی اطلاعاتی همچون، مدل کفش، سایز کفش، کد رنگ و یک بارکد وجود دارد. معمولا جعبه کفش‌ نیوبالانس تقلبی، این لیبل را ندارند.

لوگوی درون کفش

درون کفش و روی کفی کفش نیو بالانس، لوگوی شرکت با کیفیت بالا حک شده است. به کیفیت این لوگو توجه کنید. همچنین مدل کفش نیوبالانس اصل هم در کنار این لوگو مشخص شده است.

لیبل روی زبانه کفش

روی زبانه کفش نیو بالانس، یک لیبل حاوی مشخصات کفش نصب شده است. دقت کنید مشخصات روی این لیبل، مخصوصا بارکد درج شده، با لیبل روی جعبه مطابقت داشته باشد.

لوگوی کف کفش

لوگوی نیو بالانس با کیفیت بالا و به صورت برجسته، در کف کفش حک شده است. همچنین باید عبارت Registered trademark که با علامت R نشان داده می‌شود، کنار این لوگو وجود داشته باشد.

قیمت کتونی نیوبالانس

برند نیوبالانس محصولات خود را به صورت عمده در انگلیس و آمریکا تولید می‌کند که یکی از دلایل قیمت بالای محصولات این برند است. رنج قیمت کتونی نیوبالانس اصل از حدود ۵۰۰ هزار تومان شروع شده و در برخی مدل‌ها تا ۳ میلیون تومان هم می‌رسد.قیمت کتونی نیوبالانس اورجینال را در ادامه در قسمت محصولات خواهید دید.

قیمت کتونی نیوبالانس چینی

کتونی نیوبالانس در اصل، توسط شرکت نیوبالانس تولید می شود،اما کشور های دیگر نیز، دست به تولید این کتانی زده اند و آن را با قیمت های متنوعی روانه بازار کرده اند، کتونی نیوبالانس چینی ، یکی از محصولاتی است که ما هر روزه، در بازار های مختلف مشاهده می کنیم، در واقع، چین یکی از وارد کننده های کتونی به ایران است، که اکثر آن ها کیفیت مطلوبی ندارند.

کتونی نیوبالانس، دارای تولیدی معتبری در خارج از کشور می باشد که هرسال این تولیدی

امکانات بیشتری را به کتانی های خود اضاف می کند و در هر سایزی به فروش می رساند.

به جز کمپانی اصلی، کتونی نیوبالانس در کشور های دیگری مانند چین و ایران نیز تولید می شود.

شما برای خرید کتونی نیوبالانس های کپی، باید به نوع کیفیت محصول دقت کنید.

چرا که کتانی های کپی، دارای درجه بندی کیفیتی متفاوتی هستند.

کتونی نیوبالانس را، اگر از کشور های دیگر مانند چین، ترکیه و بقیه کشور های همسایه وارد کنیم.

علاوه بر هزینه اصلی، هزینه حمل و نقل نیز به قیمت آن افزوده می شود.

مورد دیگر این است که، کتونی های چینی و تولید کشور های دیگر، دارای اعتبار نیستند

و به مرور به بدن شما آسیب های جدی وارد می کنند؛

چرا که نه مواد سازنده آن مشخص است و نه نوع دوخت کتانی!

کتونی های چینی همچنین، به هیچ عنوان دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیستند

و شما قابلیت صحبت کردن با مدیر فروش آن تولیدی را ندارید تا بتوانید از جزئیات محصول خود مطئن شوید.

حالا، اگر شما برای کسب و کار خود به دنبال محصولات چینی هستید، برای شما پیشنهادات بهتری داریم.

کتونی نیوبالانس سفید

رویه هورس برزنت
زیره  EVA
مناسب استفاده روزمره

قیمت خرید کتونی نیوبالانس اصل اورجینال

کتونی نیوبالانس دخترانه

کمپانی نیوبالانس ، تولی کننده ی کتونی نیوبالانس دخترانه ، یک کمپانی کوچکی آمریکایی بود که در سال ۱۹۰۶ توسط «ویلیام جی رایلی» تاسیس شد. این کمپانی کار خود را با تولید کفی‌های طبی و محافظ قوس پا شروع کرد و به این روند تولید خود تا مدت‌ها ادامه داد تا اینکه ویلیام با تصمیم تنوع بخشیدن به دایره محصولات خود اولین اسنیکرز باکیفیت نیوبالانس را تولید کرد.

در سال ۱۹۳۷ ویلیام با فردی به نام آرتور هال شریک شد و آنها برای بالا بردن میزان فروش کفش‌های نیوبالانس شروع به معرفی محصولات خودبه آنش‌نشان‌ها، کارمندان فروشگاه‌ها و افسران پلیسی که مجبور بودند در طول روز سرپا بمانند؛ کردند.

به این ترتیب اولین قدم‌های محبوب شدن این برند در میان مردم آمریکا برداشته شد. سرانجام نیوبالانس در گذر زمان با رشد خود طی ۷۰ سال به عنوان یک برند ملی شناخته شد. اکنون نیوبالانس یکی از بزرگترین برندهای کفش و پوشاک ورزشی چند ملیتی در جهان هست که گران‌قیمت‌ترین کفش‌های خود را در آمریکا و بریتانیا می‌سازد.

کتونی نیوبالانس دخترانه

آیا مشتاقید تا با تکنولوژی‌های به کار رفته در مدل های کفش زنانه new balance آشنا شوید؟ خوب است که این تکنولوژی‌ها را بشناسید و مطابق با نیازهای خود آیتم‌های مناسبی انتخاب کنید. در ادامه به چند نمونه از محبوب‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ABZORB: این تکنولوژی مخصوص کفش‌های نیوبالانس است که حاصل همکاری این برند با شرکت Dupont می‌باشد. فوم‌های ABZORB مانند فوم‌های EVA سبک و راحت هستند اما دوام بیشتری دارند و بعد از مدتی حالت نرمی خود را از دست نمی‌دهند.

REVlite: اگر به دنبال یک کفش سبک‌وزن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ آیتم‌های نیوبالانس تولیده شده با این تکنولوژی بروید. زیرا این فوم با همان قدرت پشتیبانی و دوام 30% سبک‌تر از فوم‌های موجود است.

FuelCell: این تکنولوژی در قسمت میانی کفش‌های نیوبالانس با ترکیب فوم REVlite به صورت بهینه شده‌ای مابین زیره و کوسن قرار می‌گیرد و تاثیر خوبی بر انرژی و عملکرد شما می‌گذارد.

ENCAP: انکپ از یک فوم EVA محصور شده درون پوسته‌ای از جنس پلی‌یورتان تشکیل شده است که در زیره کفش‌های ورزشی نیوبالانس به کار می‌رود. انکپ در کنترل حرکات و حفاظت از پاهای شما سابقه درخشانی دارد.

Fresh Foam: این فوم میانی در مقایسه با سایر فوم‌ها از راحتی و نرمی بیشتری برخوردار است. همچنین به علت توانایی عالی در جذب ضربه، نیوبالانس از این تکنولوژی برای تولید کفش‌های فوتبال و رانینگ خود استفاده می‌کند. با پوشیدن کفش‌های نیوبالانس مجهز به فرش فوم بعد از تمرینات طولانی احساس خستگی نمی‌کنید.

قیمت کتونی نیوبالانس 997

کتونی نیوبالانس 997 مدل new balance 997

ویژگی های محصول:

  • جنس رویه: چرم جیرو توری
  • وارداتی: چین
  • زیره: نرم و انعطاف پذیر کف دوخت
  • طراحی: شیک و زیبا
  • تضمین: کیفیت و قیمت رقابتی

قیمت : ۲۰۵,۰۰۰ تومان

قیمت خرید کتونی نیوبالانس اصل اورجینال

کتونی نیوبالانس 530

  • دارای زیره پی وی سی بسیار نرم
  • رویه پارچه ای
  • زیره 2.5 سانتی متری
  • مناسب برای پیاده روی و رانینگ
  • دارای 3 ترکیب رنگی
  • قالب این کفش استاندارد می باشد.

قیمت: 75,000 تومان

قیمت خرید کتونی نیوبالانس اصل اورجینال

کتونی نیوبالانس 247

نام محصول:
کفش اسپرت مردانه نیوبالانس 247
247

قیمت خرید کتونی نیوبالانس اصل اورجینال

برند:نیوبالانس
– ساختارمدل نیم بوت
– قسمت مشبک یا توری پنجه کفش اسپرت
– این تکنولوژی در لایه میانی کفش اسپرت با جذب فشارهای وارد از زمین شرایطی را فراهم می کند تا راحتی بیشتر و خستگی کمتر ایجاد شود
– زیره لاستیکی قالبی
– رویه و داخل آن پارچه ای ، زیره مصنوعی

قیمت : 3,542,000 تومان

قیمت کتونی نیوبالانس 574

مشخصات کفش کتانی مردانه:

  • کفش کتانی مردانه نیوبالانس مدل ۵۷۴
  • رویه از جنس جیر و الیاف مش برای گردش هوا می باشد.
  •  در قسمت دهانه کفش از پد و پارچه مش استفاده شده که جریان هوا را افزایش می دهد.
  • در لایه میانی و پاشنه از فوم eva استفاده شده است که منجر به ضربه گیری و کاهش وزن کفش می شود.
  • دارای پدر در قسمت دهانه کفش برای راحتی و محافظت از مچ پا
  •  دارای آستر بسیار نرم و کفی قابل جدا شدن که باعث ایجاد راحتی در تمام طول روز می شود.
  • ENCAP تکنولوژی به کار رفته در زیره کفش می باشد که یک پیاده روی سالم و راحت را برای شما تضمین میکند و همچنین با انتخاب این مدل شما زیبایی خود را به خطر نمی اندازید.
  • زیره از جنس لاستیک است که مقاوم در برابر سایش و جذب فشاربوده سبب حرکت راحت شما میشود و دارای مقاومت طولانی است.
  • نحوه بسته شدن توسط بند می باشد.
  • مناسب برای استفاده روزمره

قیمت: 3,823,200 تومان

قیمت خرید کتونی نیوبالانس اصل اورجینال

کفش کتونی نیوبالانس اصل یا فیک

همان طور که می دانید، یکی از بهترین برندهای موجود در بازار برای خرید کفش، برند نیوبالانس می باشد که در همه جای دنیا شناخته شده است. این نام آشنا بودن سبب شده تا برخی از افراد مدل های فیک و تقلبی را به جای کفش نیوبالانس اصل به فروش برسانند پس باید در زمان خرید کفش حتما به ویژگی های ظاهری آن توجه بسیار کنید.

کفش ها می توانند اصل، های کپی و یا تقلبی و فیک باشند. کفش اصل توسط خود کمپانی نیوبالانس تولید می شود و کیفیت آن بسیار بالاست زیرا از فناوری های خاص و به روزی در تولید هر مدل از کفش ها استفاده می شود، این کیفیت بالا و اصالت کالا سبب افزایش قیمت کفش نیز می شود.

در مقابل کفش نیوبالانس های کپی یک نمونه از کفش های تقلبی و فیک به حساب می آید، اما از کیفیت مناسبی برخوردار است به طوریکه تشخیص اصل و یا فیک بودن کفش، برای هر کسی را دشوار می کند. تولید کنندگان کفش به دنبال آن هستند که  از محبوبیت برندهای اصلی همچون نیوبالانس استفاده کنند تا محصولات خود را به فروش برسانند.

پس کفش نیوبالانس های کپی یک کفش با کیفیت بسیار بالاست، اما کیفیت آن به پای کفش نیوبالانس آمریکایی نمی رسد که با قیمت مناسب تر و کمتری به فروش می رسند. در کشور ما فروش کفش های کپی رونق بسیار دارد پس باید خرید خود را تنها از یک فروشگاه معتبر انجام داد.

در مقابل کفش های کپی، کفش های فیک و تقلبی بی کیفیت دیگری نیز وجود دارند که خرید آن ها به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا به دلیل دوام و عمر کم، هزینه شما هدر می رود. همچنین به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم، امکان آسیب به سلامتی را افزایش می دهد.

کفش نیوبالانس اصل بخریم یا کفش های کپی؟؟

در قسمت قبل با کفش نیوبالانس اصل و کفش های کپی آشنا شدید پس باید قبل از خرید، مشخص کنید که قصد خرید کدام کفش را دارید.

قیمت کتونی نیوبالانس اصل به دلیل واردات، کیفیت بسیار بالا، وجود واسطه ها و … قیمت های بالایی دارند پس اگر هزینه برای شما مهم نیست و همچنین دوام و استحکام کفش از اهمیت فوق العاده ای برایتان برخوردار است، کفش کتونی نیوبالانس اصل بهترین و مناسب ترین انتخاب است. این برند آمریکایی کفش های با کیفیت بسیار بالا را تولید می کند که ساعت ها راه رفتن با آن شما را خسته نخواهد کرد.

در مقابل کفش های کپی نیوبالانس نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است و قیمت کمتری نسبت به اورجینال آن دارد. اگر هزینه و قیمت برای شما مهم است، می توانید کفش های کپی با کیفیت بالا را خریداری کنید ‌و با همان بودجه خود تعداد کفش های بیشتری را نسبت به نسخه اورجینال خریداری کنید.

لازم به ذکر است که اگر کفش های کپی از کیفیت خوبی برخوردار باشد، سال ها مهمان شما خواهد بود و کیفیت خود را از دست نخواهد داد.

انواع کفش های زنانه نیوبالانس

پوشیدن کفش مناسب بر سلامت پا و دیگر اندام های حرکتی تاثیر بسیار مثبتی دارند که نباید آن ها را با پوشیدن کفش فیک به خطر انداخت پس ما خرید کفش نیوبالانس اصل زنانه را به شما توصیه می کنیم.

نیوبالانس کفش های ورزشی و اسپرت را با کیفیت بسیار عالی تولید می کند که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. تنوع در محصولات این برند بسیار زیاد است که انتخاب را برای همه سلیقه ها راحت می کند. برند نیوبالانس اصل مدل های مختلفی از کفش زنانه را روانه بازار کرده است که با پوشیدن آن ها، تفاوت این برند با برندهای دیگر را متوجه خواهید شد.

ما در ادامه مدل های مختلفی از کفش زنانه این برند را مورد بررسی قرار داده ایم پس مطالب آن را از دست ندهید:

کفش های ورزشی زنانه

اگر به ورزش علاقه دارید، به راحتی می توانید کفش مناسب خود را از این کمپانی خریداری کنید. تولید و ساحت کفش ورزشی در کمپانی نیوبالانس به سال ۱۹۳۸ برمی گردد که کفش های بسیار با کیفیتی برای دونده ها بود.

در حال حاضر این برند کفش مخصوص ورزش‌هایی چون تنیس،‌ فوتبال، گلف، بیسبال و لاکراس  را به فروش می رساند که کیفیت آن ها به واسطه استفاده از تکنولوژی های خاص تامین شده است. اگر به دنبال کفش های با کیفیت و با دوام ورزشی هستید، حتما محصولات این برند را بررسی کنید.

کفش رانینگ زنانه نیوبالانس

یکی دیگر از مدل های پرطرفدار کفش های اسپرت و ورزشی زنانه برند new balance مدل های رانینگ می باشد که برای راه رفتن و دویدن بر روی هر نوع جاده ای مناسب هستند.

کیفیت و مدل کفش در زمان دویدن و راه رفتن بسیار موثر است و این مدل از کفش های نیوبالانس اصل سبب می شوند که پاهای شما خسته نشوند و همچنین سرعت شما را افزایش دهند. همچنین نگرانی بابت پاره شدن و تغییر فرم این کفش ها نداشته باشید زیرا بسیار با دوام و مقاوم هستند.

کفش کژوال زنانه نیوبالانس

یکی از زیباترین کفش های موجود در بازار را می توان کفش کژوال نیوبالانس دانست که تنوع رنگ و ظرافت ساخت در آن بسیار چشم نواز است.

کفش های کژوال این برند معتبر شامل اسنیکرزهای اسپرت و کلاسیک می باشد که با تنوع طرح و مدل همراه هستند. شما با پوشیدن این مدل می توانید یک استایل شیک و جذاب را برای قرارهای دوستانه و رسمی خود داشته باشید.

وجود این مدل از کفش در ویترین برند نیوبالانس فروش محصولات آن را بیش از پیش کرد زیرا استایل های اسپرت را بسیار شیک و خاص می کند. اگر قصد خرید کفش با کیفیت و شیک را دارید، به فروشگاه اینترنتی سر بزنید و محصولات این برند را بررسی کنید.

بوت زنانه نیوبالانس

پوشیدن کفش گرم و شیک در روزهای سرد سال بسیار لذت بخش است که بوت زنانه new balance این لذت را به شما هدیه خواهد کرد. در بوت های تولیدی این برند راهی برای نفوذ آب به درون آن ها وجود ندارد و یا به اصطلاح ضد آب هستند که می توان در مسیرهای کوهستانی نیز از آن ها استفاده کرد و از آسیب رسیدن به پا و مچ پا به دلیل مسیرهای ناهموار جلوگیری به عمل آورد.

کفش ترینینگ زنانه نیوبالانس

یکی دیگر از مدل های کفش زنانه تولید برند نیوبالانس، کفش های ترینینگ می باشد که مانع از سر خوردن و لغزش شما در انجام حرکات ورزشی می گردد.

این مدل از کفش را می توانید در زمان انجام رقص، اسپین و یا هر حرکت دیگری به پا داشته باشید و فعالیت خود را در نهایت راحتی انجام دهید. انجام فعالیت های ورزشی خود را با انتخاب این مدل از کفش ترینینگ راحت تر کنید.

کفش واکینگ زنانه نیوبالانس

پیاده روی یکی از ورزش های محبوب در بین افراد جامعه به ویژه بانوان است که داشتن یک کفش مناسب پیاده روی از ملزومات انجام این ورزش به حساب می آید زیرا اگر کفش مناسب پوشیده نشود، نه تنها ورزش به سلامتی افراد کمک نمی کند بلکه سبب صدمه و آسیب رسیدن به بدن می شود.

کفش واکینگ نیوبالانس آمریکایی با تکنولوژی های خاص طراحی شده است که هم زیبایی و هم کارایی مناسب در پیاده روی به صورت همزمان در این مدل از کفش دیده می شود.

استفاده از فوم پرمیوم، کوسن پشتیبان و … از ویژگی های این مدل از کفش می باشد که اگر به پیاده روی علاقه دارید، حتما خرید آن را به شما توصیه خواهیم کرد.

کفش های نیوبالانس از تنوع رنگ و طرح برخوردار هستند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. هر کدام از کفش های نیوبالانس اورجینال را که انتخاب کنید، کیفیت آن ها تضمین شده است، اما آنچه اهمیت دارد، انتخاب درست کفش متناسب با هدف و کاربرد آن است.

شما با رفتن به فروشگاه ها مدل ها و طرح های مختلفی از این کفش را مشاهده خواهید کرد که متناسب با استایل و هدف خود می توانید هر کدام را خریداری کنید.

نکات مهم در زمان خرید کفش نیوبالانس

قسمت شیرین ماجرا به خرید کفش های نیوبالانس بر می گردد که باید نهایت دقت را به کار گرفت تا یک کفش اصل و اورجینال را خریداری کرد پس ما در این قسمت نکاتی که باید در هنگام خرید کتونی نیوبالانس و یا هر مدل دیگری از این برند مورد توجه داشته باشید را لیست می کنیم:

  1. قیمت: یکی از اولین مواردی که در زمان خرید کفش نیوبالانس باید مورد توجه قرار بگیرد، قیمت است. قیمت کفش های این برند به واسطه کیفیت، فناوری و وارداتی بودن آن ها بالاست پس کفش های با قیمت پایین از مدل های فیک و تقلبی این برند به حساب می آیند.

البته برخی از فروشگاه ها همان کفش های تقلبی را با قیمت های بسیار بالا به مشتریان می فروشند که تنها راه فریب نخوردن، انتخاب یک فروشگاه معتبر است. همچنین می توانید، قیمت محصولات این برند از جمله قیمت کتونی نیوبالانس اورجینال  را از سایت اصلی خود شرکت نیز جویا شوید تا حدود قیمت ها در ایران برای شما مشخص گردد.

اگر بودجه کافی دارید، حتما از محصولات این برند استفاده کنید زیرا فناوری های موجود در آن، بر سلامت پا و عملکرد آن تاثیر مثبت دارد و مانع از آسیب رسیدن به این اندام حساس می شود.

  1. نوع کفش: همان طور که گفته شد، برند نیوبالانس کفش های مردانه و زنانه را در مدل ها و طرح های مختلفی با کارایی و اهداف مشخصی تولید می کند که در زمان خرید لازم است، به نوع کفش دقت کنید.

طبیعی است که فناوری های به کار رفته در کتونی نیوبالانس با فناوری های موجود در کفش ورزشی فوتبال متفاوت است پس باید متناسب با هدفی که دارید، یکی از محصولات این برند نام آشنا را برای پای خود انتخاب کنید.

  1. سایز مناسب: اگر کفش نیوبالانس اورجینال را خریداری کنید، اما سایز مناسب آن را انتخاب نکنید، حتما به پا شما آسیب وارد می شود و پوشیدن کفش برای شما عذاب آور خواهد شد پس انتخاب کفش را حتما متناسب با سایز پای خود انجام دهید.

برخی از افراد به بهانه جا باز کردن کفش، سایز کوچکتری را انتخاب می کنند که برای خرید کفش نیوبالانس اصل چنین چیزی توصیه نمی شود زیرا قالب آن ها از دوام خوبی برخوردار است و جا باز کردن در مدل های مختلف این کفش بی معنی است.

برای انتخاب سایز دقیق تر پای خود بهتر است که پایان روز سایز پای خود اندازه بگیرید زیرا اندازه پا در پایان روز به دلیل فعالیت ها کمی بزرگتر می شود و همین امر سبب می شود که سایز مناسب برای پا شما تعیین گردد.

  1. رنگ کفش: خوشبختانه نیوبالانس تنوع رنگ را در محصولات به کار برده است و کفش ها با تنوع رنگ بالایی عرضه می شوند. شما نیز می توانید کفش با رنگ دلخواه خود را از این برند معتبر خریداری کنید، اما توصیه می شود که متناسب با کاربرد و محیط، استایل و … رنگ آن را انتخاب کنید. کتونی نیوبالانس سفید از مدل های پرفروش و پر طرفدار در بین خریداران می باشد که بهتر است، شما نیز این محصول را بررسی کنید.

بهترین راه خرید کفش کتونی نیوبالانس اورجینال

کفش ها را برندهای مختلفی تولید می کنند که نیوبالانس یکی از مشهورترین و معتبرترین آن هاست و این اعتبار به واسطه کیفیت به دست آمده نه تبلیغات گسترده و تو خالی.

پس اگر شما نیز قصد خرید کفش نیوبالانس توری، ورزشی و … دارید، می توانید به صورت حضوری و آنلاین محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

بهتر است، به فروشگاه آنلاین معتبر مراجعه کنید زیرا هم تنوع محصولات آن زیاد است و هم اینکه اصالت کالا قابل تضمین است. از طرفی قیمت کفش های مختلف مانند قیمت کتونی نیوبالانس اصل در همان لحظه قابل مشاهده است و نیاز به مراجعه حضوری برای جویا شدن از قیمت ها نمی باشد.

کلام پایانی

پا قلب دوم انسان است پس مراقبت از آن را باید با پوشیدن کفش برندهای معتبر انجام داد. کفش نیوبالانس اصل یکی از بهترین برندهای موجود در دنیاست که فناوری های مختلفی را در رویه و زیره کفش به کار برده اند تا سلامت پا به خوبی حفظ شود.

کفش نیوبالانس آمریکایی در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شود که شما به راحتی متناسب با هدفی که دارید، می توانید کفش مورد نیاز خود را خریداری کنید. در این مطلب اطلاعاتی را در خصوص کفش کتونی نیوبالانس و دیگر مدل های آن ذکر کردیم که امید داریم، مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.