خرید 35 مدل کتونی های کپی ارزان قیمت

خرید کتونی های کپی یک دغدقه به حساب می آید که در این مطلب قصد داریم تا با مقایسه کتانی های کپی و اصل به شما در خرید اینترنتی کتونی به شما کمک کنیم .همانطور که میدانید فروشگاه اینترنتی پنداریم در عرصه پوشاک مردانه و زنانه نیز فعالیت میکند و میتواند به شما در خرید محصولات در این دسته کمک کند.

قیمت انواع کتونی های کپی

[digikala51639905449]

خرید 35 مدل کتونی های کپی ارزان قیمت

مزایای خرید کتونی های کپی

خرید کتونی های کپی ارزان از نظر قیمت به صرفه تر از کتونی اورجینال میباشد زیرا نزدیک ترین مدل از نظر کیفیت و ظاهر به مدل اورجینال میباشد و از این رو قیمتی تقریبا نصف مبلغ اورجینال است .

محصولاتی مانند نایک و یا آدیداس که از مطرح ترین ها هستند قیمت های بسیار بالایی دارند و شاید حیلی از افراد ترجیح بدهند تا با خرید کتونی های کپی نایک و کتونی های کپی آدیداس، محصول های کپی از این برندها را تهیه کنند . 

از مزایای خرید کتونی های کپی آدیداس و نایک میتوان به تنوع بالا محصولات ، قیمت مناسب و کیفیت عالی اشاره کرد . شما مدل کتونی مورد علاقتون رو با هزینه ای کمتر خریداری میکنید .

امروزه اکثر برندهای دنیا تولید کتونی های خود را به ویتنام سپرده اند و کلا کتونی های ویتنام فروش بسیار زیادی دارند .

کتونی های کپی بهتر است یا کتونی کپی ؟

کتونی های کپی معمولا توسط ویتنام و چین تولید میشوند که از نظر ظاهری و جنس نزدیک ترین حالت را نسبت به محصول اورجینال تولید میکنند . از این رو کتونی های های کپی به علت شباهت زیادی که به محصول اورجینال دارند و تشخیص غیر اصل بودن آن کمی سخت است ، طرفداران زیادتری نسبت به کتونی های کپی دارند .

کتونی کپی معمولا در چین و داخل کشور تولید میشوند که میتوان آن را درجه 2 نامید ، این کتونی ها معمولا قیمت پایین تری نسبت به کتونی های کپی دارند زیرا مواد استفاده شده بی کیفیت تر هستند و از نظر دوخت و چسب کاری نیز ضعف هایی دارند و پیشنهاد میکنیم اگر قصد ندارید هزینه زیادی برای خرید کتونی بپردازید این محصولات را انتخاب کنید .

کتونی های کپی چه تفاوتی با اورجینال داره ؟

کتونی های کپی همان مدل و طرح است ولی کیفیت کمتری دارد و بعضا کیفیتی برابر با محصول اورجینال رو داره

فرق کفش مارک اصل با های کپی چیست؟

شاید با خود فکر کنید که تشخیص اصل و های کپی بودن کفش مورد نظرتان کار بسیار ساده‌ای خواهد بود. این موضوع بیشتر به میزان مهارت شما در تشخیص نمونه اصل کالا بستگی دارد. یعنی اگر اطلاعات چندانی در این زمینه نداشته باشید، نمی‌توانید نمونه اصل را به راحتی تشخیص دهید، به همین جهت باید به مواردی چون میزان قیمت، شناسنامه کفش و…. دقت و توجه داشته باشید.

مثلا به یاد داشته باشید که زبانه داخلی کفشتان را مورد بررسی قرار دهید چرا که اگر کفش شما اصل باشد باید مشخصات آن در زبانه داخل حک شده باشد. سپس آن مشخصات را باید با مشخصات درج شده بر روی جعبه کفش تطبیق دهید؛ چنانچه مشخصات یکسان بودند، کفش شما اصل می باشد. اما باید توجه داشته باشید که در برخی نمونه‌های‌های کپی، این اصل رعایت شده است.

مورد دیگری که در خرید کتونی های کپی اسیکس و اصل آن کمک بزرگی به شما می‌کند، به دست آوردن اطلاعات در رابطه با ویژگی‌های ظاهری و کاربردی کفش مورد نظرتان است. یعنی اگر کلمه یا نوشته‌ای بر روی یک کفش برند وجود دارد، باید از اصل آن آگاهی داشته باشید که اگر در نمونه‌ای، تغییر نوشته مورد نظر تغییر کرد متوجه شده وبدانید که آن کفش قطعا های کپی خواهد بود

همچنین به طرح‌های حک شده موجود بر روی کتونی جردن های کپی توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید آنها را با کفش انتخابی خود مقایسه کنید، زیرا نمونه‌های های کپی در این زمینه به راحتی قابل تشخیص هستند و ظرافت موجود در کفش‌های اورجینال را نخواهند داشت. همچنین در خرید کتانی بالنسیاگا های کپی نحوه دوخت، جنس به کار برده شده، کیفیت و انعطاف‌پذیری قسمت زیرین کفش همگی از مواردی خواهند بود که توجه به آنها در تشخیص اصل و تقلبی بودن کفش مورد نظر به شما کمک خواهند کرد.

فروش عمده کتونی های کپی

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید کفش کتونی های کپی آشنا شدیم.جهت فروش کتونی های کپی در ادامه لیستی از انواع کتونی های کپی عمده ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این کفش ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.( قیمت خرید بهترین کتونی نایک اورجینال )

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.