قیمت خرید کرم برنز کننده ارزان + ارسال رایگان

برنزه كردن در گذشته کاری بود که معمولا در فصل تابستان انجام می شد. یکی از دلایل این امر این بود که نور خورشید در تابستان به صورت مستقیم و در گرم ترین حالت خود می تابید. اما كم‌كم این تغییر رنگ‌های فصلی، جای خودشان را به تغییر رنگ‌های دائمی دادند و افراد زیادی هستند که بدن خود را برای تمام روز ها و فصول سال برنزه می کنند تا از این طریق زیباتر جلوه كنند؛ جلوه‌ای كه گاهی سلامت پوست را به خطر کمی اندازد. در اين مطلب قصد داریم راه بی خطر این کار یعنی استفاده از کرم های برنزه کننده را به شما ارائه کنیم. 

ژل-کرم برنز کننده پریم مدل Corpex Auto Bronzing حجم 100 میلی لیتر

راه صحیح و بی خطر برنزه شدن

بهترین و مطمئن‌ترین راه برای افرادی كه اصرار به برنزه شدن دارند، استفاده از كرم‌های اتوبرنزه است. اتو برنزها به خاطر حالت مصنوعی كه روی پوست ایجاد می كند كمتر مورد استقبال قرار می گیرد اما اخیراً با پیشرفت هایی كه این محصولات داشته اند نتیجه بسیار بهتری عایدتان می كند. خیلی از این اتو برنزها حتیSPF هم دارند، به پوست آسیب نمی زنند، و می توانید همان رنگ برنز مورد علاقه تان را ایجاد كنید. این اتو برنزها به شكل ها مختلف نیز موجود هستند: ژل، لوسیون و اسپری. اما دقت كنید چون پوستتان رنگ برنز دارد دلیل نمی شود كه از ضدآفتاب دیگر استفاده نكنید. هر زمان كه خواستید زیر آفتاب بروید حتما ضدآفتاب استفاده کنید. به جرئت می توان گفت که به جز استفاده از كرم‌های اتوبرنزه که دوام قابل قبولی دارند، هیچ راه کم خطر دیگری برای برنزه كردن پوست وجود ندارد. سعی کنید با مشورت پزشک متخصص از این مواد استفاده کنید.

کرم و پودر برنزه کننده

دیگر لازم  نیست ساعت های زیادی، بدنتان را در معرض نور خورشید یا اشعه UV قرار دهید تا پوستتان برنزه شود! شما می توانید با بکارگیری درست از برنزه کننده ها، بدون خطرات آفتاب، پوستتان را برنزه کنید. استفاده از پودرهای برنزه کننده  راهی آسان برای برنزه کردن پوست برای کسانی است که به داشتن پوست تیره علاقه دارند. با ما همراه شوید تا با این ماده آرایشی بیشتر آشنا شوید. دلایل متعددی وجود دارد که بیشتر ما از داشتن پوستی صاف و بدون ایراد محرومیم ولی همیشه آرزوی آن را داریم. .کرم پودر یکی از راه هایی است که می تواند ما را به این آرزو نزدیک تر کند اما استفاده از چنین کرم هایی هم راز و رمزهای خود را دارد و هرکسی نمی تواند به این راحتی ها برای خودش یک پوست صاف و شفاف بسازد.

انواع کرم های برنزه کننده

در ادامه به بررسی برخی از انواع کرم های برنزه کننده می پردازیم.

برنزه با درخشش: این نوع اتوبرنز طرفداران زیادی بین جوانان دارد. این اتوبرنز با بافت نرم خود برای هر نوع پوستی مناسب است و حالت كرمی دارد كه پس از استفاده پوششی مناسب ایجاد کرده و از پوست در مقابل آفتاب محافظت می‌كند. اتوبرنز درخشان با رنگ قهوه‌ای مایل به زرد درخشان، پوست صورت شما را برنزه و براق می‌كند.

ذرات رنگین كمانی: اتوبرنزهای این نوعی با بافت فومی در دو دقیقه پوست شما را برنزه و درخشان می‌كنند و ساعت‌ها پوست شما را مرطوب نگه می‌دارند. اتوبرنزهایی که دارای ذرات رنگین كمانی است كه پوست شما را مثل ساتن می‌كند.

اتوبرنز با رایحه نارگیل و وانیل: این اتوبرنز با بوی نارگیل و وانیل حس خوبی به شما می‌دهد و چهره‌ای طبیعی و برنزه بدون لك برای شما می‌سازد. اتوبرنز رایحه دار، پوست شما را طلایی کرده و با آلوئه‌ورایی كه دارد از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌كند. این اتوبرنز بدون روغن است و پوست را جوان نگه می‌دارد.

قيمت کرم برنز کننده

عوامل گوناگوني در تعيين قيمت کرم و پودر برنزه کننده موثر است. برخي از اين عوامل عبارتند از حجم ، نوع، شرکت و کشورسازنده و … . قيمت کرم و پودر برنزه کننده را به طور کلي مي توان بين 30 هزار تومان تا 500 هزار تومان تخمين زد.

پيشنهاد مي کنيم پيش از خريد هر محصولي ، ميزان بودجه خود را تعيين نماييد. سعي کنيد حتما از کرم و پودر برنزه کننده به جاي روش هاي خطر آفرين ديگر استفاده کنيد. همچنين در زمينه خريد کرم و پودر برنزه کننده به شما توصيه مي کنيم که حتما کرم و پودر برنزه کننده مورد نظر خود را از فروشگاه ها و يا سايت هاي معتبر خريداري کنيد. در نظر داشته باشيد با توجه به اين که شما کرم و پودر برنزه کننده را به طور مستقيم روي پوست خود استفاده مي کنيد، استفاده از کرم و پودر برنزه کننده غير بهداشتي و غير استاندارد، مي تواند صدماتي را به پوست شما وارد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.