چندبار در روز از کرم دور چشم استفاده کنیم

کرم های دور چشم حاوی مواد مرطوب کننده، ویتامین A، C، E و در مواردی لایه بردارهای بسیار ضعیفی هستند که نقش بافت سازی دارند. چندبار در روز از کرم های دورچشم استفاده کنیم… می توان هم در طول روز و هم شب قبل از خواب استفاده کرد.

کرم دور چشم لورآل مدل Mucizevi Yag Goz حجم 15 میلی لیتر

آیا کرم های دور چشم خاصیت درمانی دارند؟

اولین چیزی که سن شما را نشان می دهد، چروک های دور چشم است و چون پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است، خیلی زود آسیب می بیند، پس باید حتما مراقب پوست دور چشم باشیم و چندبار در روز از کرم دور چشم استفاده کنیم حالا در هر سنی که باشیم !!

از یک کرم مرطوب کننده خوب استفاده کنید که حاوی اسید هیالورونیک یا ceramides باشد. از این محصولات با توجه به خشکی پوست خود روزی یک یا دو مرتبه استفاده کنید.

همچنین ، مطمئن شوید که حساسیتی به آن کرم ها نداشته باشید و چندبار در روز از کرم دور چشم استفاده کنید.

همچنین اگر شما علاقمند به خرید حلقه ازدواج ساده هستید، ما بهترین قیمت ها را در وبسایتمان داریم.

روش صحیحح استفاده از کرم دور چشم

از انگشت حلقه استفاده کنید

همیشه برای زدن کرم دور چشم از انگشت حلق استفاده کنید. توجه به این نکته از اهمیت زیادی برخوردار است به دلیل اینکه انگشت حلقه شما نرم‌ترین لمس را دارد و کمترین فشار و آسیب را به ناحیه ظریف زیر چشم وارد می‌‌کند.

استفاده از کرم دور چشم در قسمت‌های درست

برای اینکه کرم دور چشم اثربخشی بسیار بهتری داشته باشد لازم است تا این کرم را در دورتا دور چشم استفاده شود. بنابراین لازم است تا کرم مورد نظر خود را به صورت نقاط ریز و کوچک در زیر چشم، بالای چشم و استخوان ابرو بزنید.

از ضربات ملایم و نقطه‌ای استفاده کنید

به هیچ عنوان پوست نازک و ظریف زیر چشم را نکشید! کرم دور چشم را با ضربات آهسته انگشت انگشتری روی پوست پخش کنید تا به طور کامل جذب پوست شود. البته باید دقت داشته باشید نقاطی که درای حساسیت بیشتری هستند و آثار چین و چروک را بیشتر نشان می‌دهند، توجه ویژه‌ای داشته باشید. این ضربات آرام و نقطه‌ای باعث افزایش گردش خون در اطراف چشم نیز خواهند شد چندبار در روز از کرم دور چشم استفاده کنید و همچین شب قبل خواب.

ماساژ ملایم و دایره‌ای اطراف چشم

بهترین روش برای جذب بهتر و بیشتر کرم دور چشم این است که پوست اطراف چشم را به آرامی و با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. البته دقت داشته باشید که این کار را بسیار آرام و ملایم انجام دهید و به هیچ عنوان کششی در اطراف پوست چشم ایجاد نشود.

نکات تکمیلی درباره استفاده از کرم دور چشم

به مرور زمان وقتی چندبار در روز از کرم دور چشم استفاده کنید متوجه خواهید شد که برای هر چشم چه مقدار از کرم استفاده کنید. اگر مقداری از کرم بر روی انگشت اضافه ماند می‌توانید از آن برای قسمت‌های خشک صورت و یا روی گردن استفاده کنید. 

درسته که بهتر است چندبار در روز از کرم دورچشم استفاده کنید اما از مصرف زیاد کرم خودداری کنید زیرا ناحیه‌ی دور چشم تحمل چربی زیاد را ندارد و مقدار زیاد کرم، باعث پف بیشتر چشم‌ها در روز بعد می‌شود.

از کرم در کنار خط زخم استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث آسیب رساندن به چشم شود.

پوست را نکشید و کرم را به‌صورت دایره‌ای نمالید، کشیدن یا مالیدن مکرر کرم باعث شل شدن پوست می‌شود.

اگر بدنبال بهترین کرم ضدچروک خارجی هستید به این مقاله مراجعه کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.