بهترین مارک کرم دور چشم طبیعی

همان طور که احتمالا می‌دانید ، پوست چشم انسان از نازک‌ترین و ظریف‌ترین لایه‌ها تشکیل شده است و نسبت به دیگر نواحی پوست، غدد چربی کمتری دارد و به دلیل این‌که در این ناحیه تحرک بیشتری وجود دارد، مستعد چین و چروک است و در نتیجه، پیری زودرس اتفاق می‌افتد. مشکلاتی مانند تیرگی یا کبودی دور چشم، چین و چروک، افتادگی پلک و حالت پف آلود بالای چشم جزو مواردی هستند که ممکن است برای هر فردی و در هر سنی اتفاق بیفتد و باید به هر طریق و روشی کنترل شوند و مورد مداوا قرار گیرند زیرا همه این موارد می توانند تاثیر زیادی در چهره و زیبایی افراد داشته باشند. استفاده از بهترین کرم دور چشم طبیعی، جزو اولین موارد و راه کارهایی است که می توان برای مقابله با این مشکلات پیشنهاد داد. کرم های دور چشم به دلیل ساختار خود و وجود ویتامین‌های متعدد، قادر هستند تا پوست دور چشم را لایه برداری کنند و بافت از بین رفته آن‌را دوباره بسازند.

 

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن حجم 15 میلی لیتر

بهترین کرم دور چشم

1 – هدف از انتخاب بهترین کرم دور چشم  : قبل از هر چیز ما باید هدف خود را از انتخاب و خرید یک کرم دور چشم مشخص کنیم. معمولا مقابله با مواردی شامل چروک هایی عمیق یا سطحی در نواحی دور چشم، وجود تیرگی یا کبودی در این ناحیه، خشکی بیش از حد پوست دور چشم و یا حالت پف آلوده در این ناحیه می تواند یکی از اهداف خریدن بهترین کرم دور چشم باشد. شفاف کردن این موضوع برای خود و یا کارشناس زیبایی می‌تواند کمک بزرگی در انتخاب صحیح یک کرم دور چشم مناسب برای ما باشد.

۲  توجه زیاد به ساختار کرم دور چشم : همواره باید به برچسب فرمولاسیون یا مواد تشکیل دهنده این محصول دقت نمائید. اگر هدف شما مقابله با چین و چروک‌های افزایش سن می‌باشد، باید از وجود موادی همچون رتینوئید، آلفا هیدروکسی اسید، کافئین، آنزیم Q10 و ویتامین C در کرم دور چشم خود مطمئن شوید.

۳  مواد ضد تیرگی دور چشم : اگر انتخاب شما یک کرم دور چشم برای رفع باشد، باید حتما موادی همچون هیدروکینون، رتینول، چای سبز، کافئین یا ویتامین K درون آن وجود داشته باشد. خیار و اسید کوجیک نیز ترکیبات خوبی برای کاهش تیرگی زیر چشم هستند. همچنین کرم‎‌ سیاهی دور چشم که حاوی منعکس کننده نور باشند برای شما مناسب است.

۴ زمان استفاده از کرم دور چشم: کرم دور چشم شب یا روز نیز مهم بوده و باید این مسئله را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید از کرم دور چشم خود در زیر میکاپ استفاده نمائید، باید از محصولات مخصوص روز که دارای مواد روشن کننده هستند، استفاده کرده و از وجود SPF مناسب در آن مطمئن شوید.

۵  قیمت کرم دور چشم : استفاده از کرم دور چشم گران‌قیمت به هیچ عنوان نمی‌تواند معیاری مناسب جهت تضمین بهبود این ناحیه باشد. در بسیاری از موارد استفاده از یک محصول ارزان‌قیمت نیز می‌تواند بسیار پرثمر بوده و یا حتی از محصولات گران نیز بهتر باشد.البته برعکس این مسئله هم وجود دارد و توصیه می شود حتما خرید خود را از فروشگاه های مطمئن انجام دهید تا بتوانید بهترین کرم دور چشم را خریداری کنید.

 

بهترین مارک کرم دور چشم 

  • از تبلیغاتی مثل اینکه به سرعت چین و چروک ها را برطرف کنید دوری کنید چون این عمر نیازمند زمان است.
  • بسته بندی کرم دور چشم نیز بسیار مهم هستند. سعی کنید کرمی را بخرید که در بسته بندی های ضد نور و ضد هوا قرار گرفته باشند.
  • اگر کرمی که در روز استفاده می کنید spf نداشت حتما همراه کرمتان کرم ضد آفتاب بخرید.
  • کرم هایی که نرم کننده نیز دارند بسیار بهتر و کارامد تر هستند.
  • بهتر است کرمی که می خرید حساسیت زا نباشد و سوزش زیادی ایجاد نکند.
  • مرد ها می توانند از کرم های دور چشم معمولی نیز استفاده کنند و نیازی به خرید یک مدل مخصوص خودشان ندارند.
  • سعی کنید کرمی را بخرید که نزد افراد محبوب باشد و بسیار پرطرفدار باشد. به گرانی و ارزانی دقت نکنید چون تاثیر آنچنانی ندارند و بیشتر سعی کنید با نظر افراد پیش بروید.
  • بهتر است کرم مخصوص روز و شب را باهم بخرید و باهم شروع به استفاده کنید تا اثر بیشتری داشته باشد.

 

کرم دور چشم لدورا 

شادابی و جوانی پوست اطراف چشم نشان­ دهندۀ سلامتی و جوانی صورت است. پوست دور چشم بسیار نازک و حساس بوده و به دلایل مختلفی از جمله بالا رفتن سن، خشکی و کم آبی پوست و عدم مراقبت مناسب دچار چین­ و چروک و آسیب می‌شود. به همین منظور و برای مراقبت ویژه از پوست اطراف چشم استفاده از کرم ­های مخصوص دور چشم توصیه می­شود. نقش این کرم ­ها در کنترل و پیشگیری از آسیب­ها و پیری­های دور چشم بسیار مؤثر است. کرم دور چشم لدورا یک محصول کامل و بی نظیر برای آبرسانی ، ترمیم و محافظت پوست دور چشم به ­­شمار می­­رود. مواد منحصر به فرد و مؤثر به ­کار­رفته در این محصول، قادر است علاوه بر جوان­سازی و کاهش چین و چروک، تیرگی های دور چشم را نیز برطرف کند. همچنین از این کرم برای کاهش خطوط دور لب نیز می توان استفاده کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.