بهترین کرم روشن کننده پوست دست ، پا

کرم روشن کننده پوست در واقع به عنوان یک کرم ضدلک مورد استفاده قرار می‌گیرد. کرم‌های روشن کننده یا ضدلک حاوی لایه‌بردار هستند و همین امر هم به مرور زمان باعث از بین رفتن لک‌های پوستی خواهد شد. اما فراموش نکنید که تعداد دفعات استفاده و نوع کرم روشن کننده نیاز به تجویز پزشک دارد چرا که استفاده طولانی مدت و بیش از اندازه ممکن است باعث بروز مشکلات پوستی شود.

کرم روشن کننده ویتامین C سینره حجم 40 میلی لیتر

یکی از مهمترین مزایای این محصولات برای کسانی که دارای کک و مک و لک‌های پوستی بسیاری بر روی صورت، گردن و شانه هستند، خلاصی از این لک‌ها است. کرم‌های روشن کننده پوست دست ، لک‌های ناشی از اشعه آفتاب و لک‌های پوستی ناشی از افزایش سن را از بین می‌برند. لازم به ذکر است که در بسیاری از افراد جوش‌های صورت نیز تبدیل به لک‌های پوستی می‌شوند، که برای از بین بردن آن‌ها می‌توانند از کرم‌های روشن‌ کننده پوست استفاده کنند.
جالب است بدانید که کرم‌های روشن‌کننده پوست به عنوان یکی از محصولات مراقبت از پوست شناخته شده و به مرور زمان باعث شفافیت و درخشش پوست شما و از طرفی نیز باعث اکسیژن رسانی بیشتر و جوانی آن خواهند شد.

کرم روشن کننده پوست سینره

در تهیه کرم روشن کننده سینره سعی شده که از مجموعه ای از مواد روشن کننده با منشاء طبیعی استفاده شود تا اثر روشن کنندگی در کوتاهترین زمان ظاهر شده و عوارض جانبی به حداقل برسد. در این مجموعه، هم از موادی که باعث مهار تیروزیناز می شوند و هم از موادی که باعث کاهش تولید تیروزیناز می گردند استفاده شده است بنابراین پروسه ملانین سازی به طور موثری کند شده و رنگ پوست روشن تر می گردد. کرم روشن کننده سینره فراورده حاوی ویتامین A و الفا هیدروکسی اسیدها است که باعث نوسازی پوست شده و این عمل با ظرافت انجام می گیرد تا پوست، ظاهری پوسته پوسته نداشته باشد ولی سرعت بازسازی پوست افزایش یابد به همین خاطر بهترین کرم روشن کننده قوزک پا نیز هست . وجود مواد مغذی مثل اسیدهای چرب امگا 3 و 6 و ویتامینها و پروتئینهای هیدرولیز شده شیر باعث می شوند تا تمام مواد لازم جهت ساخت و ساز سلولها در اختیار پوست قرار گیرد علاوه بر این وجود ویتامین E, C و اسیدهای چرب امگا 3 و 6 مقاومت پوست را در برابر رادیکالهای آزاد افزایش می دهد و پیری پوست را به تاخیر می اندازد. وجود پروتئین هیدرولیز شده شیر باعث ایجاد رطوبت موثر و طولانی در پوست شده و به پوست طراوت و لطافت می بخشد.

برای انتخاب انواع محصولات مراقبت از پوست، تعین نوع پوست فرد از اصلی‌ترین عوامل است. چون مصرف کرم‌ها و محصولات نامناسب منجر به بروز مشکلات پوستی خواهد شد. بنابراین ابتدا نوع پوست خود از خشک و حساس گرفته تا چرب و مختلط را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کرم روشن کننده کنید.اگر کرم روشن کننده مورد نظر شما از برندی معتبر و باکیفیت باشد، لک‌های پوستی کمرنگ شده و از بین خواهند رفت. در زمان خرید دقت کنید که محصول انتخابی باید ضد حساسیت باشد تا باعث بروز قرمزی و التهاب در پوست نشود.

 

اگر قصد خرید کرم دور چشم را دارید ما پیشنهاد میکنیم سری به مقاله بهترین مارک کرم دور چشم طبیعی بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.