بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست مختلط

برای محافظت از پوست در برابر آفتاب انتخاب یک ضدآفتاب مناسب از ملزومات است. پیش از انتخاب ضدآفتاب بهتر است ابتدا نوع پوست خود را شناسایی کنیدو بعد بررسی کنیم که بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست مختلط کدام است. پوست به چهار دسته معمولی، خشک، چرب و مختلط تقسیم بندی می‌شود. پوست مختلط یکی از شایع‌ترین انواع پوست است. پوست مختلط ترکیبی از دو نوع چرب و خشک است. در این نوع پوست، معمولا گونه‌ها خشک و پوسته پوسته است و سایر نقاط صورت نیز چربی اضافی دارد.

قیمت انواع کرم ضدآفتاب

[digikala91633622712]

بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست مختلط

علائم پوست مختلط

  • منافذ بزرگ
  • جوش سرسیاه و سفید
  • پوست براق به خصوص در ناحیه T (قسمت بینی و پیشانی)

با توجه به این علائم، انتخاب یک ضدآفتاب نامناسب ممکن است شما را با مشکلات فراوانی رو به رو کند. یک ضدآفتاب مناسب بدون آسیب به پوست، از آن در برابر امواج مضر نورخورشید محافظت می‌کند.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین کرم ضدآفتاب‌ها پوست مختلط آشنا کنیم.

کرم ضدآفتاب برای پوست مختلط

مراقبت از پوست مختلط در مقابل آفتاب به دلیل نوع ترکیبی که دارد، شاید کمی مشکل باشد. اما انتخاب یک کرم ضد آفتاب مناسب می تواند مشکلات ناشی از عوارض نور آفتاب و اشعه های مضر خورشید را به خوبی رفع و حل نماید.

استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط باید بتواند آبرسانی کامل را به لایه های عمیق پوست داشته و نیز باعث متعادل شدن و توازن چربی در قسمت های مختلف پوست گردد.

زیرا که پوست مختلط به دلیل آنکه در قسمت هایی خشک و نیز در بخش های دیگر چرب است، بنابراین بیشتر مستعد خشکی و حساسیت می باشد، و ترکیبات و فرمولاسیونی که بتواند تعادل چربی را در جاهای مختلف پوست برقرار کند از اهمیت زیادی برخوردار است.

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست های مختلط باید طوری باشد که نه آنقدر چرب که بر روی پوست بماسد و نه به دلیل فاقد چربی بودن پوست را دچار پوستگی کند.

همینطور بتواند مواد غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین را به پوست برای تغذیه و آبرسانی تامین کرده و پوششی کامل از لایه های محافظ در برابر اشعه های مضر خورشید بر روی سطح پوست ایجاد کند.

پوست مختلط همانند پوست های خشک و حساس مستعد جوش و از جمله آکنه است. بنابراین موادی که حاوی ویتامین E و آلانتونین و نیز فیلترهای آلرژی زای شیمیایی و فیزیکی از جمله SPF و ضد التهاب برای پوست مختلط باشد، بسیار ضروری است.

همچنین بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست های مختلط بهتر است که فاقد چربی و آبرسان قوی باشد. اینگونه با آبرسانی کامل و کنترل چربی از ایجاد جوش و آکنه که رایج ترین عارضه در پوست های مختلط است جلوگیری می شود.

نکات و نحوه استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست های مختلط

از کرم ضد آفتاب بسته به میزان قرار گرفتن در معرض نور خورشید استفاده کرده و هر سه الی چهار ساعت تمدید نمایید. بهترین زمان استفاده از کرم ضدآفتاب سی دقیقه قبل از رفتن به بیرون از منزل است.بهترین مارک و ارزانترین کرمهای ضدآفتاب برای پوست خشک

نظرات بسته شده است.