کرم ضدآفتاب لانسون برای پوست خشک

کمپانی فرانسوی لانسون با بیش از 25 سال تجربه و ارائه راهکارهای تخصصی که روند پیری را کند و متوقف می سازد در تولید محصولات ضد چروک پیشگام بوده و اکنون با معرفی ضدآفتابی با خاصیت ضدچروک قوی، تحولی بزرگ در محصولات ضدآفتاب ایجاد کرده است. نکته بارز دیگر این محصول تکنولوژی ساخت کرم (Oil in water) می باشد که ساختار بسیار سبک و اکسیژن رسانی به پوست را به ارمغان می آورد.

فلویید ضد آفتاب لانسون شماره 1 حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک با بهره گیری از فیلترهای مؤثر جهت مقابله با پرتوهای UVAو UVB ، مواد ضد چروک  و آبرسان های قوی علاوه بر پیشگیری  از آفتاب سوختگی و تیره شدن پوست ، از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. در عین جلوگیری از اثرات مخرب آفتاب بر روی پوست باعث ایجاد سفیدی و ظاهر براق نمیشود . وجود عصاره قاصدک و مواد کنترل کننده چربی  علاوه بر مقابله با اثر آلودگی هوا و سایر آلودگی های محیطی، به پیشگیری از ایجاد جوش کمک می کند.

کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک

فاقد چربی و جلوگیری از برق پوست

دارای اثر تنظیم کننده چربی پوست و ضد جوش

دارای اثر ضد چروک و پیری پوست

محافظت کامل پوست در برابر اشعه های مضر

آبرسانی قوی و حجم دهنده پوست

حاوی عصاره قاصدک جهت ممانعت از جذب آلودگی هوا بر روی صورت

ساختار بسیار سبک و اکسیژن رسانی مناسب

محافظت در مقابل اشعه UVA / UVB

یکدست و یکپارچه سازی پوست بیش از 8 ساعت

ترکیبات کرم ضدآفتاب لانسون برای پوست خشک

  • آلانتوئین
  • بایو ساکارید ها
  • آنتی اکسیدان ها
  • عصاره قاصدک
  • زینک گلوکونات
  • سالیسیلیک اسید
  •  ویتامین E
  • عصاره گیاه بابا آدم
  • فیلتر های ضد آفتاب SPF 50

کرم ضدآفتاب لانسون برای پوست خشک بژ روشن ( Lanson Dry Skin Light Beige ) تحولی نو در زمینه تولید کرم های ضد آفتاب چند منظوره می باشد ، این محصول به دلیل داشتن SPF 50 علاوه بر محافظت از اشعه های مضر نور خورشید از پوست در برابر عوامل پیری پیشگیری کرده و به دلیل داشتن رنگ دانه های مفید به خوبی نواقصات پوست شما را پوشش خواهد داد . پوشش دهی بسیار عالی لانسون آن را به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کرم های ضد آفتاب حال حاضر دنیا تبدیل کرده است ، این محصول در حد یک کرم پودر پوشش خواهد داد و به دلیل داشتن گلیسیرین و بیوساکاریدها پوست صورت را به خوبی آبرسانی خواهد کرد . ماندگاری رنگ این محصول در روی پوست ۸ ساعت می باشد . اسید هیالارونیک موجود در آن از ایجاد چروک و افتادگی در پوستتان جلوگیری خواهد کرد ، همچنین به دلیل داشتن عصاره قاصدک از جذب شدن آلودگی های هوا در روی پوست صورتتان جلوگیری خواهد کرد . استفاده کردن از این محصول برای پوست های خشک و معمولی بسیار مناسب می باشد .

روش مصرف کرم ضدآفتاب لانسون برای پوست خشک 

کرم ضدآفتاب لانسون برای پوست خشک بژ روشن را ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب روی پوست استفاده کنید . این محصول پوشش دهی بسیار عالی در روی پوست می دهد و بعد از استفاده نیازی به کرم پودر آرایشی نخواهد بود . ماندگاری این محصول در روی پوست ۸ ساعت می باشد .اگر پوستی چرب دارید بهترین کرم های ضدآفتاب برای پوست چرب را در این مقاله جستجو و اینترنتی خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.