قیمت خرید بهترین کرم ضد لک گیاهی تضمینی

همه ما با لک های پوستی آشنا هستیم. رنگ‌ پذیری پوست به هموگلوبین ، کاروتنوئید و ملانوسیت‌ها بستگی دارد و بیشترین تاثیر را ملانین بر رنگ پوست می‌گذارد. تغییرات رنگ پوست به ۲ شکل است ، یا رنگ ذاتی و ژنتیکی است یا اکتسابی که در اثر مواجهه با نور خورشید بروز می‌کند. در نواحی مختلف بدن چون تراکم ملانوسیت‌ها یا سلول‌های حاوی ملانین تفاوت دارد ، رنگ پوست ممکن است متفاوت باشد. در اثر تحریکات درونی و بیرونی و افزایش سلول‌های رنگ‌‌ساز ، لک‌های پوستی ظاهر می‌شود. دراين مقاله قصد داريم راهنماي خريد کرم ضدلک را به شما ارائه کنيم.

کرم ضد لک و روشن کننده شب فیداوت مدلWHITENING حجم 50 میلی لیتر

 

کرم ضد لک گیاهی تضمینی

علاقمندی افراد به استفاده از محصولات گیاهی به جای محصولات شیمیایی باعث شده است که تجارت این نوع محصولات به شکل ویژه ای پیگیری شود. تاثیر مفید کرم‌های ضد لک گیاهی آنها را به محصولی ویژه تبدیل کرده است. تعداد زیادی از أنواع کرم‌های گیاهی ضد لک در بازار موجود می‌باشد که قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. پایه اصلی کرم‌های ضد لک گیاهی بر اساس عصاره گیاهان و گل‌های موثر می‌باشد. طول مدت نگهداری کرم‌های گیاهی و همچنین میزان اثرگذاری آنها بر روی پوست‌های مختلف و حتی سن استفاده از کرم‌ها همگی در قیمت کرم ضد لک گیاهی تاثیر دارد. 

از خصوصیات قابل توجه کرم ضد لک گیاهی
1-  برطرف کننده لک‌های هورمونی که روی پوست ایجاد شده است
2-برطرف کننده لکه‌های آفتاب سوختگی

کرم ضد لک پشت دست

بهترین روش برای جلوگیری از ایجاد لک روی دست هایتان استفاده از کرم های ضدافتاب و کرم های جوان کننده دست رو پوستتان هست. کرم های جوان کننده دست باعث می شود پوست کلاژن خود را حفظ کرده و ایجاد لک را متوقف کند و ضدآفتاب مانع برخورد نور افتاب به ملانین، لک زای پوست می شود.

برای درمان لک بهتر هست از کرم های ضدلک که فاقد هیدروکینون و فاقد لایه بردارهای شدید باشند استفاده کنید. لایه برداری زیاد خود باعث ایجاد لک های آفتاب می شود و هیدروکینون فقط ملانین ها را تغییر رنگ می دهد و در درمان لک موثر نیست.

کرم برای لک صورت

کرم های ضد لک و روشن کننده برای اینکه بتوانند لک را از بین ببرند باید یکی یا هر دو عامل بالا را از بین ببرند، در نتیجه به یکی از 6 روش زیر باعث از بین رفتن لک می شوند.
 1.سلول های رنگ ساز را از بین می برند. (هیدروکینون، آربوتین،آزلائیک اسید)

2. با فریب دادن سلول های رنگ ساز، به سلول ها پیام می دهند که رنگ زیادی زیر پوست تولید شده است و در نتیجه سلول های رنگ ساز دیگر دانه های رنگی تولید نمی کنند. (رزورسینول، هیدروکینون، آربوتین، آزلائیک اسید، عصاره شیرین بیان)

3. مانع از رسیدن مواد لازم برای تولید رنگ به سلول های رنگ ساز می شوند. (کوجیک اسید)

4. دانه های رنگی تولید شده را در سطح پوست پخش می کنند و مانع از تجمع دانه های رنگی و لک شدن پوست می شوند. (عصاره شیرین بیان)

5. مانع از انتقال دانه های رنگ تولید شده به سطح پوست می شوند.

کرم ضد لک سینره

در تهیه این کرم سعی شده که از مجموعه ای از مواد روشن کننده با منشاء طبیعی استفاده شود تا اثر روشن کنندگی در کوتاهترین زمان ظاهر شده و عوارض جانبی به حداقل برسد. در این مجموعه، هم از موادی که باعث مهار تیروزیناز می شوند و هم از موادی که باعث کاهش تولید تیروزیناز می گردند استفاده شده است بنابراین پروسه ملانین سازی به طور مؤثری کند شده و رنگ پوست روشن تر می گردد. این فرآورده حاوی ویتامین A و آلفا هیدروکسی اسیدها است که باعث نوسازی پوست شده و این عمل با ظرافت انجام می گیرد تا پوست، ظاهری پوسته پوسته نداشته باشد ولی سرعت بازسازی پوست افزایش یابد. وجود مواد مغذی مثل اسیدهای چرب امگا 3 و 6 و ویتامینها و پروتئینهای هیدرولیز شده شیر باعث می شوند تا تمام مواد لازم جهت ساخت و ساز سلولها در اختیار پوست قرار گیرد علاوه بر این وجود ویتامین E, C و اسیدهای چرب امگا 3 و 6 مقاومت پوست را در برابر رادیکالهای آزاد افزایش می دهد و پیری پوست را به تاخیر می اندازد. وجود پروتئین هیدرولیز شده شیر باعث ایجاد رطوبت مؤثر و طولانی در پوست شده و به پوست طراوت و لطافت می بخشد.

کرم ضد لک دکتر ژیلا

از مهم ترین مواد تشکیل دهنده کرم روشن کننده پوست و صورت دکتر ژیلا می توان به کرومابرایت، ازلوگلایستین، شی باتر و عصاره شیرین بیان اشاره کرد که هر کدام اثر خاص مثبت به خود را بر کرم فوق می گذارند.

فواید کرم روشن کننده دکتر ژیلا 

  • اثر مناسب در کم رنگ نمودن لکه های پوستی
  • دارای اثر حفاظتی مناسب بر روی پوست در مقابل آفتاب
  • عدم ایجاد هیچ گونه حساسیت به دلیل برخورداری از کرومابرایت 
  • خاصیت آنتی اکسیدانی مناسب به دلیل برخورداری از عصاره شیرین بیان
  • خاصیت رطوبت رسانی و نرم کنندگی مطلوب به واسطه ی برخورداری از روغن میوه درخت شی ( شی باتر)
  • قابلیت استفاده در زیر مواد آرایشی

کرم ضد لک رکسول

 این کرم دارای هیدروکینون 4 درصد است که باعث روشنتر شدن پوست و از بین رفتن لکها و نقاط تیره میشود. یکی از روشهای اثر این محصول جلوگیری از ایجاد رنگدانه جدید در پوست می‌باشد. با تنظیم تولید رنگدانه، رنگ پوست به حالت طبیعی خود نزدیکتر می‌شود  .هیدروکینون می تواند مفید برای افراد با پوست روشن باشد.درافرادبارنگ تیره ممکن است سبب تشدیدرنگ درمنطقه موردمداواگردد.

کرم ضد لک سی گل

کرم روشن کننده گیاهی سی گل محصولی با تاثیر موضعی جهت کاهش تدریجی لک و تیرگی های پوست می باشد. کرم روشن کننده گیاهی سی گل فاقد هیدرکیتون بوده و بدون آسیب به پوست سبب افزایش شفافیت و سفید شدن پوست می گردد همچنین تاثیر بسزایی در جوانسازی و افزایش رطوبت پوست دارد. استفاده ار تکنولوژی جدید لیپوزوم در کرم روشن کننده گیاهی سی گل موجب افزایش عملکرد و جذب کامل کرم بر روی پوست می گردد. کرم روشن کننده گیاهی سی گل پوست را دربرابر اثرات مضر رادیکال های آزاد نیز محافظت می نماید.

کرم ضد لک هیدرودرم

کرم روشن کننده هیدرودرم بر پایه کمپلکس روشن کننده و ضد لک آربوتین، AHA، کوژیک دی پالمیتات و ویتامین C تولید شده و در از بین بردن تیرگی ها و لک های قهوه ای پوست موثر است. این محصول فاقد هیدروکینون و عوارض جانبی آن بوده و برای انواع پوست مناسب می باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.