بهترین کرم ضد چروک طبیعی قوی

مراقبت از پوست به روشی اصولی و صحیح، مانع از ایجاد چروک شده و کرم‌های ضد چروک نیز به این روند کمک می‌کنند. کرم‌های ضد چروک از ترکیب امولسیون‌های انواع روغن در آب تهیه می‌شوند. لازم به ذکر است که بیشتر کرم‌های ضد چروک حاوی اسیدهای آلفاهیدروکسی مانند گلیکولیک اسید هستند که باعث از بین بردن سلول‌های مرده شده و در نتیجه پوست فرد شفاف‌تر و صاف‌تر به نظر خواهد رسید.کرم‌های ضد چروک عموماً حاوی آنتی اکسیدان‌هایی چون کوآنزیم Q10، چای سبز یا کینتین هستند که مولکول‌های ناپایدار اشعه آفتاب و رادیکال‌های آزادی که باعث ایجاد چین چروک می‌شوند را از بین خواهند برد. در نتیجه این امر است که یک کرم مناسب می‌تواند جلوی ایجاد چروک‌های بیشتر را گرفته و با استفاده از کلاژن، چروک‌های قبلی را کم عمقتر کند.

کرم ضد چروک پریکاتن حجم 45 گرم

بهترین کرم ضد چروک

نوع پوست
کرم‌های ضد چروک نیز مانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی برای انواع پوست از خشک و حساس گرفته تا چرب و مختلط تولید می‌شوند. بهترین کار این است که با تعیین نوع پوست خود، محصول مناسب را خریداری کنید. به عنوان مثال کرم‌های ضد چروک مخصوص پوست‌های چرب فاقد چربی هستند و برای پوست‌های خشک مناسب نیستند. اگر پوست خشک و دهیدراته دارید یا در مناطق با آب و هوای خشک و سرد زندگی می‌کنید، بهتر است یک کرم ضد چروک قوی و غنی خریداری کنید. اما اگر پوست شما چرب است و در مناطقی با آب و هوای مرطوب زندگی می‌کنید بهتر است کرم ضد چروکی سبک، فاقد چربی و با بافت ژلی خریداری کنید.
کرم ضد چروک روز یا کرم ضد چروک شب
کرم‌های ضد چروک شب به دلیل اینکه در ساعات استراحت و ریکاوری بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولاً تأثیرگذاری بیشتری نسبت به کرم‌های ضد چروک روز دارند. از طرفی کرم‌های ضد چروک روز، از پوست شما در مقابل عوامل محیطی مانند آلاینده‌ها و اشعه مضر خورشید محافظت می‌کنند. اما فراموش نکنید که کرم‌های ضد چروک قابلیت لایه‌برداری نیز دارند، پس زمانی از آن‌ها استفاده کنید که مستقیماً در معرض نور زیاد نباشید چون به پوست شما آسیب وارد می‌شود.
میزان آسیب‌دیدگی و عمق چروک‌های پوست
در حال حاضر برای درمان چروک‌های مختلف پوست صورت، درمان‌ها و محصولات متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال اگر چین و چروک‌های صورت شما در اثر عادات حرکتی عضلات صورت به وجود آمده‌اند نسبت به چروک‌هایی که در اثر عدم مراقبت از پوست و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی نامناسب بوجود آمده‌اند، روش درمانی متفاوتی خواهند داشت. لازم به ذکر است که بسیاری از چروک‌ها به دلیل بالا رفتن سن ایجاد می‌شوند و تنها می‌توان با تغییر سبک زندگی و مراقبت اصولی از پوست با استفاده از کرم‌های ضد چروک مناسب، ایجاد آن‌ها را به تعویق انداخت. بنابراین قبل از استفاده از هر نوع کرم ضد چروکی ابتدا با یک متخصص پوست مشورت کنید.
وجود ترکیبات ضروری برای از بین بردن چروک
در زمان خرید محصولات ضد چروک به اطلاعات روی بسته‌بندی آن‌ها دقت کنید. کرم‌های ضد چروک باید حاوی ترکیباتی چون سرامید، شی باتر، نیاسامید اسید، پپتید، ویتامین C یا اسکوربیک اسید، عصاره درخت چای، و عصاره هسته انگور باشند.
وجود مواد آنتی اکسیدان در ترکیبات کرم ضد چروک
آنتی‌ اکسیدان‌ها موادی هستند که با رادیکال‌های آزادی که به پوست حمله کرده و به آن آسیب وارد می‌کنند، مبارزه می‌کنند. با قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید و بدون استفاده از مواد محافظتی پوست، رادیکال‌های آزاد ایجاد شده و به مرور زمان باعث بروز سرطان می‌شوند. بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات قرمز رنگ سرشار از آنتی اکسیدان‌ها هستند و می‌توانید با یک رژیم غذایی مناسب، آن‌ها را به وعده غذایی خود اضافه کنید. کرم‌های ضد چروک نیز دارای آنتی اکسیدان هستند و همین ماده نیز باعث جوانی پوست شما خواهد شد. البته روی بسته‌بندی کرم‌های ضد چروک، آنتی اکسیدان به عنوان ترکیبات نوشته نمی‌شود، بنابراین برای تشخیص یک کرم ضد چروک حاوی آنتی اکسیدان به وجود ترکیباتی چون ویتامین‌های A، E، C، لیکوپن، بتاکاروتن و سلنیوم بر روی بسته‌بندی توجه کنید. این ترکیبات در واقع همان مواد آنتی اکسیدان هستند.
وجود مواد مرطوب کننده در ترکیبات کرم ضد چروک
یکی از مهمترین عوامل ایجاد چروک بر روی پوست، کاهش شدید سطح کلاژن و در نتیجه خشکی پوست است. کرم‌هایی که حاوی مرطوب کننده هستند، با کمک به کلاژن‌ سازی پوست مانع خشکی آن می‌شوند. نتیجه این امر جلوگیری از ایجاد چین و چروک است.
نوع بسته‌بندی کرم ضد چروک
کرم‌های ضد چروکی که حاوی ترکیباتی چون پپتید، رتینول و ویتامین C هستند، باید دارای بسته‌بندی تیره و مقاوم در برابر نفوذ و ورود هوا باشند. چون این ترکیبات در اثر قرار گرفتن در معرض نور یا هوا، ناپایدار شده و از بین می‌روند و در نتیجه کرم ضد چروک دیگر خواص این ترکیبات را نخواهد داشت. در این شرایط شما عملاً یک کرم معمولی خریداری کرده‌اید و وقت و بودجه شما به هزینه تبدیل شده است.
قیمت کرم ضد چروک
کرم‌های ضد چروک با برند‌های بسیاری در بازار موجود هستند و قیمت آن‌ها نیز کاملاً با هم متفاوت است. گاهی قیمت این کرم‌ها بسته به برند تولید کننده می‌تواند بسیار بالا باشد. اما این امر نشان دهنده قدرت آن‌ها در از بین بردن چروک‌های صورت شما نیست. بلکه به عنوان یک مصرف کننده باید محصولی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار است.

کرم ضد چروک سینره

افراد بالای ۴۰ سال به منظور مراقبت از پوست خود و پیشگیری از اثرات افزایش سن بایستی از محصولات مراقبتی پوست استفاده کنند. از آنجا که پوست به مرور زمان دچار چین و چروک می‌شود استفاده از کرم ضد چروک در کاهش خطوط بسیار موثر خواهد بود. برند ایرانی سینره اقدام به تولید قویترین ضد چروک طبیعی مخصوص افراد بالای چهل سال کرده است. این کرم حاوی پپتید، روغن ضد چروک قوی گیاهی مانند سافلاور و گل مغربی است. پپتیدها با افزایش میزان کلاژن و الاستین و سایر پروتئین‌ها باعث نوسازی پوست، کاهش فشار ناشی از انقباض عضلات و ایجاد آرامش در عضلات صورت می شوند. کرم ضد چروک بالای چهل سال سینره مقاومت پوست در برابر تاثیر جاذبه را افزایش می دهد و مانع از شل شدن و افتادگی پوست می‌شود، همچنین این محصول رطوبت پوست را فراهم می‌کند و به واسطه اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ موجود در روغن‌های گیاهی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

بهترین کرم ضد چروک دنیا

کرم‌های ضد چروک معمولاً به صورت زیر عمل می‌کنند:

  1. باعث آبرسانی یا هیدراتاسیون پوست می‌شوند،
  2. پوست را ترمیم می‌کنند،
  3. پوست را لایه برداری می‌کنند،
  4. لکه‌های تیره پوست را از بین می‌برند،
  5. چین و چرک را کم عمق کرده یا حذف می‌کنند.

 برای از بین بردن چروک دور چشم ، مرطوب کردن پوست اهمیت زیادی دارد پس می توانید از کرم ضد چروک دور چشم که دارای مواد افزایش دهنده سرعت ساخت کلاژن است و آنتی اکسیدان هم دارد، استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.