قیمت بهترین کرم مو آبرسان باکیفیت

مانند بدن که برای حفظ سلامتی به تغذیه نیاز دارد، موهای ما نیز به مراقبت و تغذیه نیاز دارند. روغن ها می توانند موها را تغذیه کنند اما موها را چرب و چسبنده می کنند. کرم مو یکی از محصولات مراقبتی مو، برای تغذیه و حالت دهی مو است که نه تنها ظاهر مو را زیباتر می کند بلکه برای سالم سازی موها نیز کاربرد دارد.

کرم آبرسان مو کامان مدل Collagen Hair Water حجم 400 میلی لیتر

مواد طبیعی مانند روغن رزماری، روغن نارگیل، روغن بادام باعث درخشش و تغذیه موهای شما می شود اما در عین حال به علت چرب بودن می تواند آلودگی ها و گرد و غبار و اشعه ماورابنفش را بیشتر به خود جذب کند و باعث آسیب دیدن موها شوند. از گذشته استفاده از ژل به خصوص در مردان برای حالت دادن به موها و درخشندگی آنها مورد استفاده قرار می گیرد اما از معایب ژل احساس سنگینی و چرب بودن به موها است. استفاده از کرم مو علاوه بر اینکه ظاهری زیبا و براق به مو می بخشد بلکه باعث تغذیه و آبرسانی موها نیز می شود.

بهترین آبرسان مو

کرم مو، کرم های غلیظی هستند که برای بهبود ظاهر مو زمانی که بعد از حمام موها پف دارند یا بعد از اتو و سشوار موها، برای صاف کردن موهای ریزی از موها بیرون زده اند استفاده می شوند. کرم موها باعث براق شدن موهای کدر و همچنین آبرسانی و تقویت موهای خشک و آسیب دیده بدون ایجاد سنگینی بر روی مو می شود. کرم موها به چسبندگی ژل ها نیستند و موها را به قدرت ژل محکم نمی کنند بنابراین اگر در مواقعی می خواهید حالت مو ثابت باشد و تحت هیچ شرایطی تغییر نکند از ژل استفاده کنید. همچنین کرم مو برای کسانی که موی فر دارند برای حفظ ظاهر فر موها به شکل زیباتر و مرتب تر بدون ایجاد سنگینی کاربرد دارد. بهترین کرم موهای آبرسان و ترمیم کننده را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

بهترین آبرسان موهای خشک

برای مراقبت حرفه ای از موهای خشک و موهایی که حالت کمی از وزی دارند باید علاوه بر استفاده از شامپو و نرم کننده مناسب موی خشک در حمام بعد آن یک آبرسانی خوب انجام داد.
پیشنهاد ما یک اسپری یا کرم آبرسان و احیاکننده  است که علاوه بر احیای موی شما خاصیت درخشش داشته و موها را اصلا چرب هم نمیکند. این کرم یا اسپری آب رسان که حاوی مواد معدنی گیاهی برای تغذیه مو می باشد ،مراقبت تخصصی از موهای شما در برابر نور خورشید و حتی گرمای سشوار را انجام میدهد.

کرم آبرسان مو پنتن

یکی از محصولات جدید برند پرطرفدار پنتن، کرم آبرسان و ترمیم کننده مو است که علاوه بر محافظت موثر از موها،به براق و درخشان شدن موها نیز کمک می کند. این کرم آبرسان هم چنین باعث تغذیه مو شده و باعث می شود تا موها راحت تر حالت بگیرند و آن را چرب نمی کند.این کرم مناسب استفاده در حمام است. و بعد از استفاده احتیاج به شستشو دارد. با استفاده از کرم موی پنتن،به لطف پرو ویتامین موجود درترکیباتش متوجه تاثیر فوری این محصول بر ترمیم موهای آسیب دیده خود میشید همینطور برای تقویت و محافظت موها در برابر آلودگی ها و آسیب ها بسیار کارآمد است. بهترین و ارزانترین برندهای لاک زیبا و باکیفیت را در این مقاله خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.