قیمت خرید بهترین کرم و ژل ترمیم کننده پوست

همگی ما جوش را در دوران جوانی تجربه کرده‌ایم و برای اغلب ما این اتفاق افتاده است که جای جوش بر روی پوست صورت باقی بماند.همچنین ممکن است خراش‌هایی بر روی پوست به وجود آمده باشند و جای آنها تصویر ناخوشایندی را به وجود بیاورد. در این موارد بهترین گزینه استفاده از کرم‌های مفید مانند کرم ترمیم کننده پوست است.البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که اثربخشی این کرم‌ها به میزان کهنگی و عمق جوش و یا زخم بر روی پوست بستگی دارد. بنابراین بهتر است از این کرم‌ها انتظار معجزه نداشته باشید!در این مقاله قصد داریم به ویژگی‌های کرم ترمیم کننده پوست بپردازیم. 

کرم ترمیم کننده بایودرما مدل Cicabio Cream

 

بهترین کرم ترمیم کننده پوست صورت 

کرم‌های ترمیم‌کننده پوست، برای جلوگیری از علائم پیری و سایر مسائل پوستی، آب‌رسانی شدید انجام می‌دهند و از موادی تشکیل شده‌اند که با علائم‌ افزایش سن مبارزه می‌کنند. کرم‌های شبانه و ترمیم‌کننده از مواد خاص‌تری نسبت به مرطوب‌کننده‌های روزانه تشکیل شده‌اند که با پوسته پوسته کردن پوست، برای بهبود بافت پوست عمل می‌کنند و حاوی آب‌رسان‌های بیشتری برای جایگزین کردن رطوبت از دست رفته پوست، در طول روز هستند. بنابراین در صورت استفاده از کرم‌ ترمیم‌‌کننده پوست هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید کمتر خسته و پف کرده به نظر می‌رسید. این کرم‌ها همچنین حاوی موادی هستند که نباید در طول روز استفاده شوند.بهترین کرم ترمیم‌کننده پوست حاوی اسید هیالورونیک، گلیسیرین و سرامیدها برای آبرسانی، رتینول به عنوان ضد آکنه و ضد پیری و آنتی اکسیدان‌هایی برای محافظت در برابر استرس محیطی هستند. ترکیبات این کرم‌ها به پوسته پوسته شدن و بازسازی لایه‌های پوست کمک می‌کنند، برای رفع قرمزی در افرادی که آکنه دارند موثر هستند.

 

کرم ترمیم کننده جای جوش

استفاده از انواع کرم ترميم کننده براي جاي جوش فوايد بسيار زيادي براي پوست دارد که برا شما شرح خواهيم داد.

  • کرم ترميم کننده با کنترل و تنظيم چربي اجازه ي ايجاد جوش هاي جديد را نمي دهد و رطوبت را به طور يکسان به تمام پوست مي رساند.
  • اين کرم براي پوست خاصيتي ضد قارچ و ضد التهاب دارد و هر عارضه اي از جمله سوزش ، خارش ، قرمزي و … را از بين برده و مانع بروز دوباره آن ها مي شود.
  • کرم ترميم کننده پوست علاوه بر فوايدي که گفتيم يک مزيت بسيار بزرگ دارد که با افزايش سطح کلاژن و الاستين پوست ، تمامي سلول هاي مرده و از بين رفته را ترميم و بازسازي مي کند.

در ترميم انواع زخم ها و لکه ها مخصوصا جاي جوش کلاژن سازي يک فرآيند بسيار مهم به شمار مي رود. به همين دليل وجود اين ويژگي در اين کرم از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.
کرم کلاسنت براي جاي جوش و کالي درم از جمله بهترين کرم ضد جوش و جاي جوش هايي است که مي توانيم به شما معرفي کنيم. به علاوه قيمت کرم ترميم کننده کالي درم بسيار مناسب و اقتصادي است و به شما کمک مي کند که بتوانيد با خريد اين محصول به سلامت پوست خود کمک کنيد.
انتخاب بهترين کرم براي از بين بردن جاي جوش يک فاکتور مهم در درمان اين زخم ها و لکه ها است. 

 

کرم ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ

بهترین کرم ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ دقیقاً همان کرمی است که پزشک شما برایتان تجویز می‌کند. به یاد داشته باشید که فقط پزشک متخصص که برای شما عمل میکرونیدلینگ را انجام داده است می‌داند که در چه ناحیه‌هایی از صورت و تا چه عمقی، نیدل‌ها در پوست فرو رفته‌اند. به علاوه پزشک می‌داند که به صورت کلی چه نوع کرم ترمیم کننده ای برای شما مناسب‌تر است. اگر بعد از تجویز پزشک، کرم ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ را در داروخانه‌ها پیدا نکردید، حتماً باز هم از پزشک خودتان مشورت بگیرید و کرم ترمیم کننده دیگری را جایگزین کنید. حتماً به یاد داشته باشید که ۱۰ روز پیش از انجام عمل میکرونیدلینگ، از کرم‌های لایه بردار قوی استفاده نکنید، زیرا این کرم‌ها لایه‌هایی از پوست را از بین می‌برند و تا حدی ایجاد التهاب می‌کنند و داشتن التهاب در پوست پیش از میکرونیدلینگ ممکن است نتیجه عکسی داشته باشد و لک‌های صورت را بیشتر کند. همچنین بعد از انجام میکرونیدلینگ تا ۱۰ ساعت هیچ گونه کرم آرایشی بر روی پوست استفاده نکنید تا التهاب و قرمزی پوست کمی بهبود پیدا کند. به عقیده بسیاری از پزشکان و متخصصان، مراقبت‌هایی که بعد از میکرونیدلینگ انجام می‌شوند تأثیر بسیاری در نتیجه خواهند داشت. یعنی بایستی دقیقاً طبق دستورالعمل کرم ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ را مصرف کرده و تمام باید‌ها و نباید‌های پزشک را جدی بگیرید تا پوست هر چه سریعتر کلاژن سازی کرده، سفت شود و سلامت و زیبایی خود را بدست بیاورد.

بهترین کرم ترمیم کننده بعد از لیزر

موردی که ممکن است پوست صدمه ببیند، لیزر فراکشنال است، از این روش برای جوانسازی پوست و از بین بردن اسکار و سوختگی روی پوست استفاده می شود. همچنین اسکار آکنه هم با لیزر فراکشنال از بین می‌رود. در لیزر فراکشنال، پزشک متخصص پوست را معاینه می کند و بعد از آن تصمیم می‌گیرد که بسته به جای زخم و یا چروک های پوست از طول موجی از لیزر استفاده کند. اگر مشکلات پوست چندان عمقی نباشند، پزشک از طول موجی استفاده می‌کند که به پوست صدمه عمقی نمی‌زند و فقط بین لایه اپیدرم و درم تاثیر می‌گذارد. اما اگر مشکل عمقی باشد لیزر به لایه‌های عمیق تر وارد می‌شود و با از بین بردن بافت‌های پوست، پوست را تحریک می کند و به این شکل بازسازی و ترمیم در پوست شروع می‌شود. در لیزر فراکشنال پوست دچار التهاب و قرمزی می‌شود و پزشک برای مراجعه کننده یک کرم ترمیم کننده بعد از لیزر تجویز می کند که تا حد زیادی التهاب را کم می کند و در گذشت چند هفته، باعث ترمیم سریع تر پوست می شود.
مورد بعدی که ممکن است به کرم ترمیم کننده بعد از لیزر نیاز باشد،لیزر موهای زائد است. معمولا لیزر مو‌های زائد تاثیر خاصی روی پوست نمی گذارد مخصوصا که با پیشرفت تکنولوژی در دستگاه‌های لیزر، پوست بعد از لیزر درمانی صدمه نمی‌بیند. ولی اگر تکنسین لیزر مو‌های زائد بی تجربه باشد ممکن است در پوست مراجعه کننده کمی التهاب و سوختگی ایجاد شود. گاهی هم ناحیه‌ای که قرار است مو‌های زائد از بین برود، رنگ پوست تیره است، در اینجا شاید تکنسین و یا متخصص پوست از درجه بالاتر لیزر استفاده کند. در اینجا ممکن است که گرمای لیزر به پوست صدمه بزند و سوختگی بوجود بیاید. برای اینکه این سوختگی زود درمان شود و لکه آن روی پوست باقی نماند، از کرم های ترمیم کننده استفاده می کند. به این شکل است که پوست خیلی سریع ترمیم می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.