قیمت خرید کرم و ژل ضد جوش دیجی کالا

محصولات درمانی متفاوتی در درمان جوش موجود میباشد از جمله میتوان به ژل ضدجوش و کرم ضد جوش اشاره نمود .همه ما به زيبايي پوست مان اهمیت فراوانی می دهیم و دوست داریم پوستی صاف و بدون جوش داشته باشیم. این روزها انتخاب یک محصول خوب براي پوست های حساس کار آنقدر ساده ای نیست زیرا در داروخانه ها و مغازه های لوازم آرایشی مجموعه ای از برندهای گوناگون حسابی شما را سرگردان ميکنند ولی حواس تان باشد که باید محصول خود را درست انتخاب کنید.وقتی جوش سطح وسیعی از پوست را فرا گرفته در درمان این جوش ها که قسمت زيادي از پوست را درگیر کرده ، باید از کرم های ضد جوش استفاده شود که با استفاده از کرم علاوه بر سرعت درمان جوش مانع از جای جوش و لک های ناشی از جوش قرمزی و التهاب خواهد شد.

کرم ضد جوش AC.NET لامینین 30ml

ژل ضد جوش سینره دیجی کالا

شاید برای شما هم پیش آمده باشد درست یک روز قبل از رفتن به یک مهمانی، قرار با دوستان و یا قرار کاری مهمانی ناخوانده، یعنی جوشی ناخوشایند در صورتتان پدیدار شود و اینجاست که ژل ضد جوش سینره (Cinere)، می‌تواند با اثرات جادویی‌اش شما را نجات دهد. این محصول یک ضد جوش بسیار قوی است که نیم ساعت بعد از استفاده کاملا جذب قسمت فولیکول مو شده و درمان جوش را آغاز می‌کند. در این ژل از یک کمپلکس گیاهی استفاده شده که قابلیت درمان سریع آکنه را دارد.

وجود آویشن، بابونه و روغن درخت چای با اثرات ضد میکروبی، ضد التهاب و ترمیم کنندگی‌شان در این کرم موجب درمان فوری جوش می‌شود. در حالت عادی هم می‌توان از کرم ضد جوش سینره برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه و سر سفید استفاده کرد قبل از استفاده از این ژل باید صورت را با توجه به نوع پوست با شوینده‌ای ملایم شست و مقداری از ژل را فقط روی جوش مالید و بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صورت را با آب سرد شست؛ با این روش جوش‌ها و اثر آن‌ها بسیار زودتر از بین خواهد رفت.

محصولات شرکت طبیعت زنده که محصولات خود را با نام تجاری سینره عرضه می‌کند به پشتوانه‌ی کیفیت و کارایی برتری که دارد مورد تایید پزشکان متخصص داخلی و خارجی است و توانسته نیاز مصرف کنندگان را به نحو احسن مرتفع کند. مواد اولیه‌ی مورد استفاده‌ی سینره از مواد با کیفیتِ تهیه شده در اروپا ساخته می‌شود و با بهره‌گیری ازگیاهان مفید و سودمند فرمولاسیون پیشرفته و کثمر ثمری دارند.

 

ژل کرم ضد جوش اورکلین ایزدین

پوست چرب با ترشح بیش از حد سبوم (چربی) و تجمع سلول های مرده شناخته می شود؛ که منافذ پوست را می بندند و مانع از نفوذ اکسیژن می شوند، در نتیجه تعادل فلور نرمال پوست به هم می ریزد و شرایط برای تکثیر باکتری های ایجاد کننده جوش فراهم می شود.فلور طبیعی پوست از تعادل خاصی برخوردار است که با عوامل گوناگونی نظیر تغییرات هورمونی، بهداشت نامناسب و استرس تغییر می کند؛ این عوامل منجر به ترشح بیش از اندازه سبوم و به دنبال آن، مشکلات متعدد پوست همچون قرمزی و جوش می شوند.سری محصولات اورکلین با پره بیوتیک و ترکیبات خاص خود تعادل طبیعی فلور پوست را باز می گرداند، و به آن ظاهری بدون چربی و شاداب می دهد.

 

ژل ضد جوش نورا 

از آنجاییکه یکی از مهمترین مراحل درمان جوش های پوستی پاکسازی پوست از آلودگی ها و سلول های مرده می باشد، ژل ضد جوش نوروا با استفاده از ترکیبات لایه بردار خود به صورت مؤثر لایه شاخی پوست و سبوم اضافی را از بین برده و موجب ایجاد تعادل در میزان ترشح چربی توسط غدد چربی موجود در لایه های زیرین پوست خواهد شد. پاکسازی مؤثر پوست موجب افزایش آمادگی سلول های پوستی برای دریافت عناصر و ترکیبات مغذی شده و با ایجاد تعادل در منافذ پوست راه ورود عناصر مورد نیاز سلول های پوستی باز می شود.ژل ضد جوش نوروا با استفاده از ترکیبات AHM (اسید میوه) و نفوذ به لایه های عمیق پوست به درمان اساسی انواع جوش های پوستی می پردازد. لازم به ذکر است که لایه برداری این محصول به صورت کاملاً ملام بوده و عوارضی مانند خارش، قرمزی، پوسته ریزی و حساسیت ایجاد نمی کند. وجود عوامل مرطوب کننده در ژل ضد جوش نوروا موجب حفظ رطوبت پوست و تأمین رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی شده و از خشکی بیش از حد جلوگیری می نماید.

 

ژل ضد جوش سی گل

ضد جوش سی گل محصولی ملایم با خاصیت ضد التهابی است که ضمن کمک به جلوگیری از تشکیل اکنه و رفع جوش های چرکی و سر سیاه، از رشد عوامل میکروبی و بیماری زا پیشگیری می نماید. این محصول با خواص لایه برداری ملایم و جذب چربی اضافی، حالت چرب و براقی پوست را کاهش می دهد.

 

ژل ضد جوش لامینین

کرم ضد جوش اکنت لامینین با بهره مندی از فرمولاسیون ویژه خود از ایجاد آکنه جلوگیری نموده و همچنین آکنه های مقاوم را از بین می برد. اکنت (AC.NET) حاوی کمپلکس اولئانولیک اسید و نوردی هیدروگواریتیک اسید (NDGA) می باشد. اولئانولیک اسید آنزیم ۵-آلفاردوکتاز را مهار می نماید و در نتیجه فعالیت غدد سباسه و میزان ترشح چربی در پوست تنظیم می شود. با کنترل چربی پوست و جلوگیری از تولید چربی اضافی، از بروز آکنه پیشگیری می شود. نوردی هیدروگواریتیک اسید (NDGA) موجود در این ماده تنظیم کننده رشد سلولی می باشد و همچنین از هایپر کراتوز و التهاب پوست جلوگیری می کند.

 

اگر قصد خرید کرم ضدآفتاب ایرانی را دارید پیشنهاد میکنیم سری به مقاله ضد آفتاب ایرانی بزنید و محصول مورد نیاز خود را اینترنتی خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.