قیمت خرید ۲۵ مدل کش پاورباند ویژه بدنسازی

کش پاور باند یک وسیله ورزشی برای تمرینات قدرتی می باشد و به همین دلیل در بین ورزشکاران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. هنگام تمرین با کش پاورباند، هر چه بیشتر باندها را بچرخانید، مقاومت بیشتری تولید خواهد شد. این ویژگی باعث می شود که شما انقباض عضلاتتان را افزایش دهید. با حرکت دادن پاور باند، این وسیله همچنان قادر به محافظت از عضلات و مفاصل شما است و از آسیب به آنها جلوگیری می کند.

قیمت خرید ۲۵ مدل کش پاورباند ویژه بدنسازی

قیمت پاورباند

قیمت کش پاور باند با توجه به اندازه آن تغییر می کند و  هر چه ضخامت آن بیشتر افزایش یابد، قیمت پاورباند نیز بیشتر می شود. همچنین جنس کش ها در قیمت پاورباند نیز تاثیر دارند. البته این نکته قابل ذکر است که جنس اکثر کش ها از لاستیک می باشد و تفاوت چندانی ندارند.

خرید کش پاورباند

برای خرید پاورباند باید به نکاتی از جمله مقاومت مورد نیاز خود توجه کنید. برای مثال مقاومت های کم مانند ۸ میل،۱۳ میل و… عموما مورد استفاده نوجوانان و افرادی با قدرت بدنی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. برای تمریناتی مثل تمرینات اسکوات و مربوط به پا، کش هایی با قدرت بیشتر مورد نیاز است. البته می توان برای عضلات قوی تر مثل پا، از کش های متوسط استفاده کرد ولی تعداد دفعات تمرین را بالا برد. ( راهنما و خرید آسان و ارزان بهترین کفش پرفکت استپس اصل )

مزایای ورزش با پاور باند

با این وسیله ورزشی می توان تمرینات مختلفی انجام داد. پاور باند به دلیل مناسب بودن برای مقاومت، برای ورزشکاران مبتدی و حرفه ای مناسب می باشد. ورزشکار می تواند با تغییر در کش دادن پاور باند، می توان مقاومت و فشار مناسب را تنظیم کرد. همچنین برای فشار و مقاومت بیشتر ، همزمان از چندین کش استفاده نمایید و از حرفه ای ورزش کردن لذت ببرید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این وسیله ورزشی قابل حمل بودن آن است و در همه مکن ها می توان از آن استفاده کرد.

کش های پاورباند می توانند برای تمرین جامع و کامل بدن مورد استفاده قرار گیرند، که تقریبا همه عضلات بدن شما را به چالش بکشد. عضلات شما به سرعت به حرکاتی که اغلب انجام می دهند، سازگاری دارند، به همین دلیل است که هنگام ورزش با کش پاورباند با اضافه کردن تنوع به تمرینات خود ، کلیه عضلات بدنتان را به چالش می کشد. این کش ایده آل برای ورزش در هر زمان در خانه و یا در جاده ها هستند. کش های مقاومت بسیار ساده هستند اما برای کار عضلات نیز بسیار موثر هستند و می توان با ورزش های دیگر به صورت ترکیبی استفاده نمود.

با خرید کش پاور باند با قیمت مناسب، می توانید باعث افزایش استفامت، انعطاف پذیری، قدرت و دامنه حرکت بدنتان شوید

کش پاور بلند تک رنگ

کش پاور باند تک رنگ به عنوان یک ابزار قدرت و مقاومت به دلایلی بسیار محبوب است. هرچه بیشتر باند ها را بچرخانید، مقاومت بیشتر تولید میشود. این مقاومت پیش رونده یک ویژگی خوب است، زیرا بدن شما را مجبور می کند حداکثر جذب و انقباض عضله را افزایش دهد. پاورباند تقریبا به هر حرکت بازیابی شده اضافه می شود.

با حرکت دادن به صورت خودکار در انتها(جایی که باند در حداکثر کشش باشد.) باند همچنان قادر به محافظت از عضلات و مفاصل شما است و از آسیب به آنها جلوگیری می کند.

خصوصیات پاور باند تک رنگ

پاور باند موجب افزایش استفامت، انعطاف پذیری، قدرت و دامنه حرکت می شود.

این کش در رنگهای قرمز، مشکی، بنفش و سبز (که هر کدام دارای مقاومت متفاوتی می‌باشد) موجود است

تمرین با کش پاورباند

این کش می تواند برای تمرینات مختلف استفاده شود و از جمله تجهیزات ورزشی قابل حمل به شمار می رود. از آن جایی که در زمینه مقاومت هست برای هر دو گروه ورزشکار مبتدی و حرفه ای مناسب است. ورزشکار می تواند شدت تمرین خود را از باند با دادن کشش بیشتر یا کمتر تنظیم کند و حتی می توان از چندین باند مختلف همزمان برای افزایش چالش تمرین استفاده کرد.

پاورباند ها می توانند برای تمرین جامع و کامل بدن مورد استفاده قرار گیرند، که تقریبا هر گروه عضلانی در بدن شما را به چالش می کشد. عضلات شما به سرعت به حرکاتی که اغلب انجام می دهند، سازگاری دارند، به همین دلیل است که با اضافه کردن تنوع به تمرینات کلیه عضلات خود را به چالش می کشد. این کش ایده آل برای ورزش در هر زمان در خانه و یا در جاده ها هستند. کش های مقاومت بسیار ساده هستند اما برای کار عضلات نیز بسیار موثر هستند. مثلا برای افرادی که قصد انجام حرکت بارفیکس را دارند می توانند این کش را از یک سمت به میله بارفیکس و از سمت دیگر به کف پایشان بیندازند و نیروی کششی پاوربند باعث راحت تر انجام گرفتن این ورزش می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.