قیمت خرید 22 مدل کفش تابستانه مردانه ارزان

کفش های مردانه از تنوع بالایی برخوردار هستند اما همه آن ها برای بهار و تابستان مناسب نیستند، کفش های بهاری و تابستانی ویژگی های خاصی دارند که ما در این بخش از دنیای مد پنداریم بهترین مدل کفش های بهار و تابستان را به شما معرفی میکنیم.با تغییر هر فصل باید کفش هایتان هم تغییر کند جوری نباشد که در هر چهار فصل یک مدل کفش بپوشید، در انتخاب مدل کفش باید فصل و مد روز را در نظر بگیرید تا بتوانید کفشی مناسب انتخاب کنید.

کفش های کتانی

کتانی ها همواره بین آقایان پرطرفدار و پرکاربرد هستند، کتانی های ساده و توری از برندهای معروفی همچون آدیداس و نایک بسیار مورد توجه قرار میگیرند. کتانی ها استایل آقایان را اسپرت و دوست داشتنی میکنند مخصوصا که امسال کتانی جزو ترندهای محبوب است. محبوب ترین مدل کتانی بین آقایان در بهار و تابستان کتانی هایی با رنگ تیره کم رنگ (خاکی، بژ، کرم، قهوه ای کم رنگ و …)و زیره سفید هستند.

قیمت خرید 22 مدل کفش تابستانه مردانه ارزان

کفش های لوفر مردانه

چند سالی است پوشیدن کفش بدون جوراب در فصل بهار و تابستان بین آقایان بسیار پرطرفدار شده است، کفش های لوفر جزو کفش هایی هستند که بدون جوراب مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانید با آن ها پیراهن و شلوار نیمه رسمی ست کنید.

برند معروفی که در بین مدل های امسال به چشم می خورد برند گوچی است که ظاهری زینتی به این نوع کفش ها بخشیده و به صحنه مد امسال لوفرهای براق با لگام های فلزی افزوده است. همچنین لوفرهای رنگی و لوفرهایی با طراحی پاپوش مانند، که براق نیستند، لگام ندارند و برای تابستان ایده آلند ، جزو برترین های کفش مد روز بشمار می روند.

قیمت خرید 22 مدل کفش تابستانه مردانه ارزان

صندل های تابستانی

صندل ها انتخاب کاملا درستی برای فصل تابستان هستند و با پوشیدن آن ها احساس راحتی فوق العاده ای خواهید کرد، با پوشیدن صندل پاهایتان هوا میخورند و احساس خوبی به شما دست میدهد فقط خواهشا با صندل جوراب نپوشید. صندل هایی به رنگ تیره برای آقایان مناسب ترند.

قیمت خرید 22 مدل کفش تابستانه مردانه ارزان

کفش های نیمه رسمی

اگر جزو آقایانی هستید که فقط استایل رسمی مورد پسندتان است و هرگز صندل و کتانی نمیپوشید پیشنهاد ما به شما کفش های بروگ هستند که برای فصل بهار و تابستان نیز مناسب اند، به این نوع کفش ها معمولا کفش های نیمه رسمی گفته میشود و ظاهر زیبایی دارند.

کفش های نیمه رسمی با ایجاد تغییراتی در رنگ و طرح کفش های سنتی ایجاد می شوند. طراحان مد با استفاده از رویه ی کفش های بروگ و زیره های رنگی ترکیبی جذاب و نیمه رسمی به وجود می آورند و اینگونه موجب دمیدن روحی جدید در کالبد این کفش های سنتی می شوند. 

قیمت خرید 22 مدل کفش تابستانه مردانه ارزان

چکمه های تابستانی

چند سالی است که چکمه های تابستانی مورد توجه برندهای معروف قرار گرفته است . بسیاری از افراد پوشیدن به پوشیدن بوت بسیار علاقه مند هستند . شاید فکر کنید پوشیدن بوت تنها در فصل زمستان ممکن است و در فصل گرما پوشیدن بوت مغایر با دنیای مد باشد اما در سال های اخیر با آمدن بوت های تابستانی به عرصه مد مانعی برای خرید بوت جلودار علاقمندان این کفش نیست.

بوت های صحرایی و بوت های چلسی بیشتر از باقی بوت ها در این فصل طرفدار دارند ،  بوت های چلسی مناسب برای سبک نیمه رسمی و بوت های صحرایی برای سبک رسمی مناسبند.

قیمت خرید 22 مدل کفش تابستانه مردانه ارزان

کفش مدل بافتی مردانه

یکی ازانواع مدل های کفش های تابستانی مردانه کفش های اسپرت ویا کلاسیک از نوع بافتی است. بافت های کوچک ویا بزرگ زیبایی خاصی به این مدل ازکفش ها که تهیه شده از چرم طبیعی یا مصنوعی هستند ، بخشیده است. 

کفش منفذدار مردانه

از قدیمی ترین مدل های کفش تابستانی ،  کفش منفذدار مردانه است که در این نوع ازکفش ها سوراخ های ریز ویا درشتی بروی کفش وجود دارد. 

پیشنهاد می شود آقایان در این فصل از کفش های چرم استفاده نمایند زیرا خود چرم طبیعی دارای منافذ طبیعی پوست می باشد و تا حدودی جریان هوا را درکفش ایجاد می کنند.

قیمت خرید 22 مدل کفش تابستانه مردانه ارزان

مزایا کفش های تابستانی مردانه

جلوگیری از تعریق پا 

استفاده از کفش های تابستانی سبب جلوگیری از تعریق پا در فصل گرما و بروز بیماری های پوستی می شود.

جلوگیری از بوی بد پا

استفاده از کفش های تابستانی در فصل گرما موجب می شوند تا بوی بد درپا ایجاد نشود.

 

در این مطلب تلاش کردیم تا به همه نکاتی که لازم است پیش از خرید کفش تابستانی مردانه بدانید اشاره کنیم.در ادامه لیستی از 22 مدل کفش تابستانه مردانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم.فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.( قیمت خرید 22 مدل کفش تابستانه زنانه ارزان )

 

کفش مردانه تابستانی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.