خرید کتونی نایک تکنو – کفش نایک تکنو

نایک تکنو … یک پیشنهاد عالی برای عاشقان صنعت مد و حتی آنان که هم به دنبال زیبایی و شیک پوشی هستند و هم به دنبال راحتی! سبک، راحت و با دوام بسیار بالا ! این کتانی از چرم مصنوعی در لایه های فوقانی و مواد میانی استفاده میکند و دلیل استحکام این کتانی همین مواد عالیست.

خرید کتونی نایک تکنو - کفش نایک تکنو

اما نیم نگاهی به شرکت نایک بیاندازیم :

شرکت نایک از چه سالی تاسیس شد؟

نایک در سال ۱۹۷۲ توسط فیل نایت و بیل بوئرمن به عنوان یک شرکت آمریکایی متخصص در کفش ، پوشاک و تجهیزات ورزشی تاسیس شد.

نام برند نایک از کجا الهام گرفته شده است؟

این نام از الهه یونانی آتنا نایک گرفته شده است ، که به عنوان یک خدای بالدار نشان داده شده است که می تواند با سرعت زیادی حرکت کند و نماد پیروزی است.

کتانی معروف Waffle

در سال ۱۹۷۳ ، نایک کفش معروف بدنسازی خود را با نام وافل معرفی کرد. این کفش انقلابی دارای کفی است که شوک را جذب می کند و به عقب برگرداندن کمک می کند. از آن زمان ، نایک یکی از رهبران بلامنازع تجهیزات ورزشی بوده است. از آن سال به بعد کتانی های مختلف و جذاب دیگری از شرکت نایک رونمایی شد که یکی از آنها نیز کتانی نایک تکنو ام ۲ کی می باشد.

کتانی نایک تکنو M2K

در سال ۲۰۲۰ مد به دهه ۹۰ بازگشته است و کفش های کتانی با کف ضخیم دوباره به میدان آمده اند و یکی از همین کتانی ها Nike tekno m2k است و کاملاً متناسب برای افراد با قد کوتاه و طرفدار لژ بلند است.
مهم ترین ویژگی این کتانی طراحی زیبا و دلنشین آن در کنار ظرافت و خطوط موج دار در قسمت تحتانی و فوقانی این کتانی است. همین امر باعث شده است تا این کتانی همچنان در صدر کتانی های پرفروش شرکت نایک باشد و طرفداران خود را حفظ کند.

ویژگیهای کفش رانینگ نایک تکنو Nike M2K

یکی ازویژگیهای این محصول که در بین مردم بیشتر نظر خود را به خودش جلب کرده سبکی و راحتی این محصول میباشد که در رنگ بندی های مختلف و زیبا تولید میشود.و زیره کلاسیک و سَبُک نایک مدل تکنو، استفاده از کفش را برای تمام روز آسان نموده است. و همچنین رویه این مدل کتونی نایک تکنو از جنس چرم مصنوعی باکیفیت میباشد،و زیره این کتونی از جنس لاستیک فشرده ضد سایش وبادوام بوده که کار انقباض را به خوبی انجام می دهد. این محصول حاوی بارکد برای شناسایی محصول که در پشت زبون کتونی قرار گرفته است وکفی این کفش بطور کامل از داخل دوخت خورده است برای دوام بیشتر کتونی و این امر باعث میشود زیره کفش نرم وراحت باشد ومقاومت بیشتر نسبت به تحمل وزن شما داشته باشد و احساس بهتری نصبت به کتونی داشته باشید و یکی از ویژگی این کتونی قابل شستشو بودن این مدل نایک تکنو هست که از مواد اولیه درجه یک ساخته و تولید شده که این امکان را به شما میدهد به راحتی در هر کجا که خواستید از این محصول به راحتی استفاده کنید،و نگران کثیف شدن آن نشوید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید کفش کتونی نایک تکنو آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع کفش نایک ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این کفش ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.( کفش کتونی آدیداس جوگر )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.