قیمت و راهنمای خرید کفش کاترپیلار اصل

شاید هنگامی که نام کاترپیلار بشنوید به یاد لوگوی جالب این شرکت یا ماشین آلات صنعتی بیفتید. در کنار تولید ماشین آلات صنعتی ، کفش های ایمنی کاترپیلار برای افرادی که در معدن و دیگر حوزه های صنعتی کار می کنند یک راه حل عالی می باشد. اما این تمام ماجرا نیست این کمپانی علاوه بر اینها اقدام به تولید کفش مردانه کاترپیلار با کیفیت ، برای فعالیت روزانه کرده است.

قیمت و راهنمای خرید کفش کاترپیلار اصل

کفش ایمنی کاترپیلار

امروزه با شنیدن اصطلاحات مربوط به ایمنی نام برند کاترپیلار یا همان کت Cat به گوش می‌خورد. برای خرید کفش کار مناسب، باید به مواردی همچون رویه، قالب، زیره و امکانات به کار رفته در آن توجه بسیار داشت. همانطور که می‌دانید با توجه به تنوع زیاد کالاها در بازار انتخاب کفش با استاندارد های شغل مورد نظر بسیار سخت می‌باشد. کفش ایمنی کاترپیلار یکی از بهترین برندهای دنیا با تکنولوژی بی نظیری از جمله ضدلغزش و ضد سایش بودن زیره ، مقاومت بالا در برابر الکتریسیته ساکن ، انعطاف پذیری، سبکی و راحتی در پا از مهمترین مولفه های آن می‌باشد که در تمامی کفش‌های کار کاترپیلار Caterpillar به استفاده شده است. 

تشخیص کفش کاترپیلار اصل

قبل از هرچیزی باید بدانیم که کاترپیلار در اصل یک شرکت آمریکایی بوده است،که در سال 1925 تاسیس گردید.این شرکت در ابتدا با ساخت ماشین آلات راهسازی شروع به کار کرد.کم کم و با گذشت زمان شرکت کاترپیلار نیز مانند همه مشاغل توسعه پیدا کرد.بعد ها خط تولید محصولات ایمنی کاترپیلار نیز تولید گردید.کفش های ایمنی کاترپیلار نیز مانند ماشین آلات آن از معروف ترین محصولات در زمینه خود شدند.کفش های ایمنی کاترپیلار در ابتدا به بوت های ایمنی و سنگین محدود می شدند که در بین کارگران که نیاز به ایمنی در شغل خود داشتند بسیار محبوب بودند.بوت هایی با محافظ آهنی که پا را در برابر خطرات احتمالی محافظت میکرد.با گذشت زمان کفش های ایمنی نیز توسعه پیدا کردند،در کنار بوت ها که دیگر در کل جهان معروف بودند و به بوت های کاترپیلار شناخته شده بودند،کفش های ایمنی اسپورت نیز روانه بازار گردید.این نوع کفش های ایمنی بیشتر مورد توجه مهندسان نظارتی قرار گرفت،چرا که هم وزن کمتری داشتند و هم پوشیدن آن ها راحت بود.نکته مهم دیگر این بود که این مهندسان ضرورتی برای پوشیدن بوت های ایمنی نداشتند و نیازی نبود دیگر سنگینی بوت های ایمنی را تحمل کنند.کاترپیلار باز هم کفش های ایمنی خود را توسعه داد و به روز کرد.کفش های ایمنی محافظ آهن به دلیل وزن آهن،اغلب سنگین بودند،به همین دلیل کفش های ایمنی کاترپیلار محافظ کامپوزیت را تولید کردند.( راهنما و خرید ارزان کتونی آدیداس زد ایکس )

با تولید این کفش های ایمنی،کاترپیلار طرفداران بیشتری پیدا کرد.زیرا کفش های ایمنی محافظ کامپوزیت کاترپیلار وزن کمتری داشتند و همین وزن پایین تر مزیت های بسیار بیشتری نسبت به کفش های ایمنی محافظ آهن پیدا کرد.با گذشت زمان توسعه کاترپیلار منجر به تولید کفش های غیر ایمنی شد.کاترپیلار در کنار کفش های ایمنی،کفش های غیر ایمنی و اسپورتی را طراحی کرد تا گستره مشتریان خود را توسعه دهد.کفش های اسپورت کاترپیلار نیز مانند ایمنی ها طرفداران و مشتریان بسیار زیادی پیدا کرد.مقاومت بالای این کفش ها منجر می شد که خریدارن از خرید خود راضی باشند.

اما چیزی که در اینجا میخواهیم به آن بپردازیم این است که تمام برند های معروف دنیا دیگر در کشور اولیه سازنده خود تولید نمی گردند.به این معنی که شما نمیتوانید کفش کاترپیلار ساخت آمریکا،مرل ساخت کانادا،سالامون ساخت فرانسه،آدیداس ساخت آلمان،نایک ساخت آمریکا و….پیدا نمایید.هسته اولیه ساخت همه این برندها در کشور سازنده بوده است ولی بعدها این برندها تولید محصولات خود را به سایر کشورها واگذار میکنند و این یک امر شناخته شده در بین تمام کشورها می باشد و این موردی نیست که تنها در کشور ما وجود داشته باشد.به طور مثال شما اگر به آلمان بروید و کفش آدیداسی که اصالتا آلمانی می باشد را خریداری نمایید،خواهید دید که پشت زبانه آن نوشته شده است ساخت چین.

پس این اتفاقی است که در تمام دنیا می افتد،خیلی از مشتریان به اشتباه فکر میکنند که در کشورهای خارجی میتوانند کفش های ساخت همان کشورها را پیدا نمایند و یا اینکه کفش های ساخت چین در ایران فیک می باشد.در صورتی که همانطور که در بالا اشاره کردیم کفش ساخت کشورهای متولد شده این محصولات،اساسا وجود ندارد و تمام این شرکت ها تولید محصولات خود را به کشورهای آسیایی واگذار کرده اند.

کشورهای آسیایی تولید کننده کفش های برند شامل:چین،ویتنام،بنگلادش و کامبوج می باشند.تمام کفش های برند دنیا ساخت این کشورها می باشند.اما محصولات فیک ساخت این کشورها نیز وجود داردکه برای تشخیص اورجینال بودن این محصولات باید به روش خاص هر برند مراجعه کرد.ما برای تشخیص اورجینال و فیک بودن کفش های کاترپیلار مقاله جداگانه ای گرد آوری کرده ایم که میتوانید به آن مراجعه نمایید.

سوال دیگری که وجود دارد این است که آیا کیفیت کفش های کاترپیلار ساخت ویتنام بالاتر از چین است یا خیر؟این نیز یک باور اشتباه در بین ایرانیان است.شما قبل از خرید هر محصولی باید کیفیت آن را چک نمایید،ممکن است یک محصولی کیفیت پایین تری نسبت به محصول دیگر داشته باشد اما این ربطی به کشور سازنده ندارد.شما فقط باید از اصل بودن محصول اطمینان حاصل نمایید.نکته ای دیگر که وجود دارد این است که اگر لایسنس یک کفش کاترپیلار به چین داده شده است دیگر ساخت ویتنام آن وجود ندارد.لاینس ساخت هر محصولی فقط به یک کشور اختصاص داده شده است.

نکته مهم بعدی این است که کفش کاترپیلار اصل و مرل اورجینال در ایران دقیقا همان چیزی است که در کشورهای دیگر وجود دارد.شما اگر سری به کشورهای همسایه بزنید نیز متوجه این موضوع خواهید شد.بعضی از مشتریان دچار این اشتباه شده اند که در ایران کفش های کاترپیلار و یا مرل با سایر کشورها متفاوت است در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه است.توصیه ما به شما عزیزان این است که از فروشگا های معتبر خریداری نمایید تا از اورجینال بودن کفش کاترپیلار و یا مرل خود مطمین شوید و بعد خواهید دید این کفش دقیقا همان است که در سایر کشورها نیز وجود دارد.

کفش کاترپیلار مردانه 

کفش کاترپیلار در ایران بسیار پر طرفدار می‌باشد زیرا شرکت کت Caterpillar با کیفیت ترین مواد را برای ساخت انواع کفش کاترپیلار به کار برده است. اگر شما کفش Cat را پوشیده باشید راحتی آن را در پاهای خود حس کرده‌اید دلیل این راحتی ، متریال فوق العاده است که در آن به کار رفته از زیره و کفی گرفته تا تکنولوژی های استفاده شده در انواع کفش های کاترپیلار Caterpillar مانند کفش ایمنی کاترپیلار ، بوت ، نیم بوت کاترپیلار و کتانی کاترپیلار که در ادامه بیشتر در مورد ان‌ها صحبت خواهیم کرد. 

نکته : تمامی مواردی که در مورد کفش کاترپیلار Cat ذکر می‌شود در موزد کفش کاترپیلار ویتنام اصل صدق می‌کند.

بوت کاترپیلار مردانه : معمولا برای استفاده در سرما زیاد و مناطق برفی است. بوت کاترپیلار Caterpillar عمدتا از جنس چرم مرغوب با تعداد رنگ‌های شیک و متفاوت، مناسب استفاده روزانه خانم ها و آقایان خوش سلیقه می‌باشد.

نیم بوت کاترپیلار مردانه : اگر اهل طبیعت گردی هستید حتما پیشنهاد می‌کنیم نیم بوت کاترپیلار که سبک ترین نیم بوت بین تمامی برند‌ها هستند را انتخاب کنید. کفی تمامی نیم بوت های Caterpillar طبی بوده و هیچ گونه آسیبی به پاهای شما وارد نمی‌کند.

کفش ایمنی کاترپیلار مردانه : معمولا با شنیدن برند Caterpillar ، ایمنی ، در ذهن شما تجسم می‌شود چرا که این برند اوایل شروع به کار، تولید کننده‌ی ابزار و تجهیزات ایمنی بوده است. حال کفش های ایمنی برند کاترپیلار در بازار بهترین جایگاه از نظر کیفیت را به خود اختصاص داده اند. کفش ایمنی کاترپیلار مقاوم در برابر هرگونه ضربه ، سقوط اشیاء و الکتریسته می‌باشد. یکی از ویژگی های منحصرد به فرد این نوع کفش کت ، ضد بو و آنتی باکتریال بودن آن است.

کفش کار کاترپیلار

کتانی کت Cat کیفیت بسیار مناسبی  برای پیاده روی و دوندگی طولانی مدت است. تمامی کتانی کاترپیلار جنس رویه آن‌ها از مش تنفس پذیر برای جلوگیری از تعریق پاها می‌باشد. کتانی caterpillar در حدی سبک است که حین راه رفتن احساس لخت بودن پاها به شما دست می‌دهد.

قیمت کفش کاترپیلار

کفش روزمره مردانه کاترپیلار مدل 717348

مشخصات کلی محصول

  • جنس
    جیر
  • زیره کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • نحوه بسته شدن
    بند
  • ساخت کشور ویتنام
  • قیمت  ۳,۵۸۹,۰۰۰ تومان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.