خرید کفش کانورس اورجینال و اصل

نام کامل این کفش های کتانی {  آل استار کانورس چاک تیلور/All Star Converse Chuck Taylor } است. ملیت این برند آمریکایی است و در سال 1917 متولد شد. این اسنیکرزها ( کفش کتانی )، از متداول ترین و شناخته شده ترین کتانی های بسکتبال بودند و به سبب همین پیشینه و سادگی طرح شان، محبوب و ماندگار باقی ماندند. آقای مارکز کانورس ( Marquis Converse ) موسس این کارخانه، کفش هایی برای بازی فوتبال و نتبال ( که نوعی از بسکتبال که به بسکتبال بانوان معروف است ) طراحی می کرد.

خرید کفش کانورس اورجینال و اصل

کانورس آل استار، که با نام چاک تیلور هم شناخته می ‌شود، یک برند کفش‌ های کانورس ( آل استار) کژوال است که برای ده‌ های متمادی، نقش مهمی در فرهنگ عامه ایفا کرده است. این کفش ‌ها که در ابتدا – یعنی در اوایل دهه 1900 –  به عنوان کفش بسکتبال طراحی شده بودند، به خاطر رویۀ پنبه ‌ای نرم و زیرۀ لاستیکی‌ شان، شهرت یافتند و اکنون، نزدیک به یک قرن است که همچنان محبوب باقی مانده اند و در عناصر اصلی طراحی آن ها نیز تغییر چندانی ایجاد نشده است.( خرید آسان و ارزان بهترین کتونی های 361 )

کفش کانورس اورجینال

یک کتانی ساده و شیک که همواره به طرح اولیه خود وفادار مانده است. طرحی که چاک تیلور (Chuck Taylor) طراح معروف کفش های شرکت، آن را ارائه کرده است.

کتانی کانورس ابتدا مختص ورزشکاران بسکتبال تولید می شد ولی بدلیل جذابیت و روح جوان و سرکشی که در آن وجود داشت به سرعت مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

کانورس به سرعت جای خود را در میان غول های بازار کفش پیدا کرد و با استقبال بی نظیری روبرو شد.

امروزه کتانی کانورس در رنگبندی و طرح های مختلف ارائه می گردد و می توان براساس نوع لباس، یک ست زیبا برای خود ایجاد کنید.

کانورس یک کتانی راحت، بادوام و با یک طراحی است که برای مردان و زنان به یک صورت می باشد. می توان گفت اکثر ما در نوجوانی، جوانی و یا میانسالی حداقل یکبار آل استار را پوشیده و از آن خاطره داریم.

کانورس چیست؟

کانورس شرکت قدیمی و نامدار تولید کفش در آمریکاست. تاریخ ایجاد این شرکت به اوایل قرن بیستم و سال ۱۹۰۸ برمی‌گردد و اکنون نیز از زیرمجموعه‌های شرکت نایکی است.

کانورس اصل

میتوان گفت که امروزه هیچ مرد یا زنی وجود ندارد که طرفدار ورزش باشد و با این برند آشنا نباشد. این کفش در تنوع بی پایانی از ترکیبات رنگ و سبک ارائه می گردند. همه باید یک جفت از کفش و کتانی اسپرت کانورس را داشته باشند کانورس شهرت خود را مدیون کفش ورزشی زنانه متمایز خود است. البته این برند لباس و وسایل متنوعی را برای مردان ، زنان ، دختران و پسران در تمام سنین تولید می کند. کیف رنگی مردانه و زنانه کانورس در طرح زیبایی ارائه می گردند و لوگوی این برند بر روی همه آن وجود دارد. محصولات دیگر این برند شامل زیرپوش و شورت ورزشی ، شلوار ، و تیشرت است که برای موقعیت غیررسمی عالی هستند. کانورس یک برند آمریکایی است که نه تن چهره بسکتبال را تغییر داده است بلکه انقلابی در سبک پوشش خیابانی نیز ایجاد کرده است. داستان کانورس به سال 1908 بر می گردد که کار خود را با تولید کفش اسپرت آغاز کرد و مدتی نگذشت که به تولید کفش ی مشغول شد که از کفش ورزشی به کفش مدرن و مدگرایانه تبدیل شد که میلیون نفر آن را می پوشیدند. مجموعه مد زنانه کانورس شامل کفش ی با طرح و رنگ متنوع است. مد زنانه کانورس – کفش مطابق با مد روز با برچسب آمریکایی مد زنانه کانورس برای کامل کردن سبک پوشش غیررسمی خانم سراسر جهان طراحی شده است.

خرید کانورس

هدف کانورس اینست که لباس و کفش ی را تولید کند که تعریف مشخص و ثابتی نداشته باشند بلکه تنوع رنگ و طرح در همه آن مشخص باشد. شما میتوانید این لباس را هم برای ورزش و هم برای قدم زدن در خیابان یا پارک بپوشید. سعی کنید کفش ورزشی این برند را همراه با تیشرت رنگی ، و شورت یا شلوار جین بپوشید و در صورت امکان از کیف یا ساک دستی این برند نیز استفاده کنید. شما میتوانید همه مدل و طرح این لباس و کفش ورزشی را در فروشگاه اینترنتی مکسی پیدا کنید. برند کانورس در سال 1908 توسط مارکیز میلز در ماساچوست تأسیس شد. مدتی نگذشت که این برند آمریکایی به یکی از برند معروف دنیا تبدیل شد و تولید خود را به کفش ، لباس و کیف ورزشی توسعه داد. مدل اولیه کفش ورزشی کانورس دارای کف لاستیکی بود و در طرح مردانه ، زنانه و بچه گانه موجود بود. در سال 1932 امضای چارلز ایچ. چانک تیلور ، یکی از ستاره بسکتبال نیز به طرح این کفش بسکتبال این برند اضافه شد. امروزه این برند بجز ورزشکاران ، در بین موسیقی دان ، طرفداران ورزش و افراد عالی نیز معروف است و مورد استفاده قرار می گیرد. مد مردانه کانورس ،لباسی برای تمام موقعیت و مکان مجموعه مد مردانه کانورس علاوه بر کفش ورزشی ، شامل کوله پشتی ، کیف ورزشی ، کیف تبلت و کیف لپ تاپ ، و عینک آفتابی نیز می باشد. کفش ورزشی این برند را میتوانید همراه با شورت و پیراهن ورزشی بپوشید. اگر می خواهید به یک رویداد ورزشی مهم بروید یا اینکه خودتان اهل ورزش کردن هستید ، و یا حتی برای گردش در خیابان و پارک ، در همه شرایط میتوانید از لباس و کفش ورزشی کانورس استفاده کنید و در عین داشتن یک ظاهر ورزشی از مدگرایی مدرن نیز پیروی کنید. برای قدم زدن در پارک ، از کفش ورزشی همراه با شلوار و تیشرت و عینک آفتابی کانورس استفاده کنید.

خرید کفش کانورس

کفش راحتی مدل «101010» All Star high کانورس از سری chuck taylor، به‌دلیل دوام بالا، طرح‌های متنوع و اسپرت، طرفداران زیادی در تمامی سنین دارد. رویه این کفش پارچه‌ای و از جنس کتان تهیه شده است. لایه داخلی کفش پارچه‌ای است و قابلیت گردش هوا به همراه دارد. این کفش ساق بلند است و توسط بند بسته می‌شود. اکثر مدل‌های این برند، دارای نوک گرد و پنجه نسبتا باریک هستند. گفتنی است، لایه محافظ از پنجه، به‌راحتی بیشتر پا در کفش کمک می‌کند. زیره این محصول از لاستیک باکیفیت و بادوام در برابر فرسایش تولید شده است. همچنین، نام برند کانورس در قسمت پشت پاشنه و لوگوی برند در قسمت مچ، دیده می‌شود. اگر به‌دنبال کفشی پارچه‌ای و ساده، در عین حال مقاوم برای استفاده روزمره خود هستید، این مدل می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. انتخاب کفش مناسب، ساده و راحت از مهمترین عوامل برای استفاده روزمره محسوب می‌شود. پس در هنگام خرید کفش باید دقت کافی داشته باشید.

کفش کانورس اصل

کفش پیاده روی آل استار  Converse x Undercover Chuck Taylor 164831C تولید شده توسط برند محبوب کانورس می باشد.

در چپ و راست این کفش دو روزنه وجود دارد که باعث گردش هوا در کفش در هنگام پیاده روی می شود و مانع از بوی بد و تعرق پا می شود.

این نوع از کفش های آل استار طرفدارای خاصی دارند و بخاطر متنوع بودن در زیبایی و رنگ پرفروش ترین کفش های کانورس هستند.

در پشت کفش از برند آل استار طراحی شده و از رنگ های مشکی طراحی شده است و هم اکنون در رنگ های دیگر نیز موجود میباشد.

کفش کانورس ارزان

در ادامه لیستی از بهترین کفش و کتونی های کانورس ارزان قیمت را همراه با مشخصات و قیمت روز محصول خواهید دید که همگی باکیفیت و دارای قیمت مناسب مییاشند که با خواندن اطلاعات کامل محصول بسته به سلیقه خود میتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.