خرید اینترنتی ۲۵ مدل کفش کوهنوردی هامتو

هامتو (هومتو/ هوموتو/ همتو/ هاموتو ) HUMTTO یک مارک تجاری در فضای باز است که در سال 1985 میلادی در ایالات متحده آمریکا متولد شده است. این اولین مارک خارجی است که مد آمریکایی و چینی را در محصولات خود ادغام می کند. محصولات هامتو (هومتو/ هوموتو/ همتو/ هاموتو ) HUMTTO در دهه 1960 میلادی در صنعت کفش سازی تصفیه می شود و با تکمیل فناوری جدید قرن بیست و یکم ترکیب زیبایی و کاربردی را تکمیل می کند.

خرید اینترنتی ۲۵ مدل کفش کوهنوردی هامتو

کفش هومتو ساحت کجاست

برند کفش هومتو ( هامتو HUMTTO ) به عنوان یک برند فعالیت در فضای باز در آمریکا متولد و هم اکنون محصولات آن در چین تولید میشود. نام تجاری هومتو (هامتو) از فرهنگ باشگاه کوهنوردی آمریکایی می آید. طبق گفته کالج آمریکایی sports association در سال 2016، هومتو (هامتو) یکی از برندهای عمده فروش تجهیزات فضای باز در اروپا و ایالات متحده بوده است. هومتو (هامتو) بواسطه خطوط تولید بالا، تنوع زیاد محصولات، استفاده از تکنولوژی روز و طراحی منحصربفرد، بعنوان یک برند محصولات فضای باز، در عرصه بین المللی به رسیمیت شناخته شده است. اولین جفت کفش هومتو (هامتو HUMTTO) در سال 1985 تولید شده است.

کفش کوهنوردی هامتو

  • نوع کفش: هایکینگ
  • رویه: نبوک
  • زیره: زیره انحصاری هامتو
  • خاصیت ضد آب: دارای خاصیت آب گریزی
  • رنگ: مطابق تصویر
  • وزن: 595 گرم ( یک لنگه )

برای کوهنوردی باید یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید , علت هم این است که به هنگام پایین آمدن از کوه و سراشیبی وزن بدن باعث می شود پا کمی به جلو حرکت کند و انگشتان پا با قسمت جلویی کفش برخورد کنند , انتخاب سایز بزرگتر علاوه بر راحتی بیشتر این فاصله را پوشش می دهد همچنین تفاوت بین دو سایز معمولا بین نیم سانتی متر تا یک سانتی متر می باشد . به عنوان مثال اگر برای کفش شهری همیشه سایز 42 می پوشید برای کوهنوردی سایز 43 را انتخاب کنید و اگر پای شما به گونه ای است که در برخی کفش ها 42 و در برخی 43 سایز شما می شود برای کوهنوردی سایز بالاتر یعنی 43 را انتخاب کنید و نیازی به انتخاب سایز 44 نمی باشد چون در این حالت در واقع سایز پای شما 42.5 است و انتخاب 43 به اندازه نیم سانتی متر فضا برای شما خواهد داشت .

فروش اینترنتی کفش هامتو

برند Humtto که به فارسی هامتو ( یا هومتو ) خوانده می شود یکی از بزرگترین تولید کنندگان کفش های طبیعت گردی و هایکینگ ( کوهپیمایی ) می باشد . کفش های تولیدی این شرکت دارای قیمت مناسبی بوده و برای افرادی که به دنبال کفش های با کاربرد معمولی و متوسط هستند مناسب می باشند . کفش های هامتو در رنج قیمتی خودشان کیفیت قابل قبولی دارند و از برندهای متفرقه در این رنج های قیمتی , بالاتر هستند . همچنین کفش های هامتو از طراحی زیبا و استایل شیکی برخوردار می باشند .

خرید کفش هامتو

کفش هامتو مدل 290027A از جمله بهترین مدل های این برند می باشد که همانند اکثر هومتو کفش ها برای کوهنوردی سبک و طبیعت گردی طراحی شده است . کفی به صورت نیم ساق بوده و از مچ پا به خوبی محافظت می کند همچنین در قسمت جلوی کفش لژ ضربه گیر وجود دارد تا در صورت برخورد با سنگ و صخره و … پا دچار آسیب نشود .

این مدل دارای خاصیت آب گریزی می باشد و در مقابل چند ساعت بارش باران و یا حرکت در محیط های خیس و مرطوب به راحتی خیس نمی شود . کفی کفش نیز جزو بهترین کفی های طراحی شده توسط هامتو می باشد و از اصطحکاک خوب و دوام بالایی برخوردار است .( راهنما و خرید آسان و ارزان بهترین کفش تن تاک )

کفش کوهنوردی زنانه هامتو

کفش کوهنوردی زنانه کچوا مدل Quechua Treck 100

کفش کوهنوردی زنانه کچوا مدل Treck 100 دقیقا معادل نوع مردانه آن یعنی Treck 100 مردانه می باشد . این کفش یکی از بهترین و پرفروش ترین کفشهای کچوا طی سالهای اخیر بوده و توضیحات این محصول به شرح زیر است :

” سبک , راحت و ضد آب ” , اینها اصلی ترین مشخصه های TREK 100 محسوب می شوند . این کفش یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین های کچوا محسوب می شود و در ادامه دلیل این محبوبیت را برای شما توضیح خواهیم داد :

1 . سبک بودن : TREK 100 با اینکه ساق بلند بوده و دارای لایه های نسبتا ضخیمی می باشد تنها 506 گرم وزن دارد و این یعنی نسبت به انواع کفش های هم رده خود سبک تر است و باعث خستگی در پیاده روی های طولانی مدت نمی شود .

2. راحتی : با توجه به اینکه در یک برنامه کوهنوردی یک روزه ممکن است فرد تا 20 کیلومتر هم پیاده روی داشته باشد بنابراین لازم است تا کفش از راحتی بسیار بالاتری نسبت به کفشهای معمولی برخوردار باشد , TREK 100 از کفی انحصاری کچوا تشکیل شده که بسیار نرم بوده و در عین حال دارای اصطکاک بالایی می باشد و در شرایط بارانی و برفی شاهد سرخوردگی در این کفش نخواهیم بود . این کفش سالها توسط کوهنوردان زیادی تست شده و در نظراتی که در مورد این کفش نوشته شده اند به واژه ” راحتی ” بسیار اشاره شده است .

3. ضد آب بودن : یک کفش چهارفصل کوهنوردی حتما باید ضد آب باشد , در TREK 100 به طرز وسواس گونه ای به این موضوع توجه شده است , طبق آزمایشی که شرکت کچوا بر روی این کفش انجام داده است مسیر 16 کیلومتری در هوای بارانی و داخل گل و لای توسط این کفش طی شده و هیچ گونه نفوذ رطوبتی داخل کفش وجود نداشته است .

همچنین سه تست آزمایشگاهی نیز بر روی این کفش انجام گرفته است که با اعمال خمیدگی و فشار به کفش و شبیه سازی پیاده روی انجام می شود و سه درجه 2000 flexion ( معادل 4 کیلومتر پیاده روی ) , 4000 flexion ( معادل 8 کیلومتر پیاده روی ) , 8000 flexion ( معادل 16 کیلومتر پیاده روی ) انجام شده و در هرسه حالت داخل کفش کاملا خشک و بدون رطوبت بوده است

کفش کوهنوردی هومتو زنانه مدل 290015B یک کفش سه فصل و مناسب طبیعت گردی و کوهنوردی های سبک می باشد , این مدل به صورت ساق دار بوده و از مچ پا به خوبی محافظت می کند , همچنین در قسمت جلو و عقب آن لژ ضربه گیر وجود دارد تا در صورت برخورد به سنگ و صخره و … آسیبی به پا وارد نشود . کفی این مدل داری عاج های برجسته و بسیار مقاومی می باشد که در هیچ شرایطی باعث لیز خوردن نخواهد شد و اصطحکاک بسیار خوبی دارد . مدل 290015B یکی از خوش استایل ترین کفش های هامتو می باشد .

تجربه پوشیدن کفش های هامتو : قالب کفش های این برند , نسبت به سایزبندی استاندارد اندکی کوچک تر می باشند بنابراین به هنگام سفارش حتما یک سایز بزرگتر از سایزی که به طور معمول میپوشید سفارش دهید .

کفش کوهنوردی مردانه هامتو

کفش هامتو مدل 210723A-1 جدیدترین مدل تولید شده توسط این برند در کالکشن 2021 می باشد که همانند اکثر کفش های هامتو برای کوهنوردی سبک و طبیعت گردی طراحی شده است . کفش به صورت نیم ساق بوده و از مچ پا به خوبی محافظت می کند همچنین در قسمت جلوی کفش لژ ضربه گیر وجود دارد تا در صورت برخورد با سنگ و صخره و … پا دچار آسیب نشود . به طور کلی کفش های برند هامتو در رنج قیمتی خودشان کیفیت قابل قبولی دارند و از برندهای متفرقه در این رنج قیمتی ، بالاتر هستند .

این مدل دارای خاصیت آب گریزی می باشد و در مقابل چند ساعت بارش باران و یا حرکت در محیط های خیس و مرطوب به راحتی خیس نمی شود . کفی کفش نیز جزو بهترین کفی های طراحی شده توسط هامتو می باشد که دارای عاج های برجسته و بسیار مقاومی می باشد که از اصطحکاک خوب و دوام بالایی برخوردار است.

کفش پیاده روی مردانه هامتو

هامتو نامی آشنا برای کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای می باشد. شرکت هامتو از معروف ترین شرکت های عرضه کننده لوازم کوهنوردی در جهان می باشد.
کفش های هامتو در دنیا شناخته شده است. این شرکت مدل های محتلفی از کفش را برای کوهنوردی، پیاده روی و طبیعت گردی را تولید می کند.
کفش مخصوص پیاده روی هامتو مدل 610049 از تکنولوژی روز بهره می برد. هامتو رویه این کفش را از مواد مرغوب و متناسب برای پیاده روی درست کرده است.
جالب است بدانید رویه کفش انعطاف پذیری خوبی را دارد و از این رو پا در آن احساس راحتی می کند. زیره کفش نیز خاصیت آنتی شک داشته و فشارهای وارده از زمین را خنثی می کند و این امکان را ایجاد می کند تا در مکان های مختلف آسوده خاطر گام بردارید.

انواع کفش پیاده روی مردانه هامتو 610049

در حال حاضر هامتو کفش 610049 را با سه رنگ زیبا و متنوع تولید و عرضه نموده است:

  • کفش پیاده رو ی مردانه هامتو مدل 1-610049
  • کفش پیاده رو ی مردانه هامتو مدل 2-610049
  • کفش پیاده رو ی مردانه هامتو مدل 3-610049

صندل هامتو

صندل هامتو مدل 9601 با طراحی زیبا مناسب آقایان است. برای کف آن از لاستیک به همراه EVA استفاده شده است. لاستیک موجب چسبندگی و EVA نیز موجب انعطاف پذیری صندل می شود. به منظور حفاظت بیشتر در بخش نوک انگشتان پا یک محافط سه لایه قرار داده شده است. این صندل در بخش پشت پا نیز پوشیده است. تنظیم آن به راحتی و بوسیله زیپ چسبی بر روی پا و قفل پلاستیکی در سمت چپ قوزک پا است. همچون دیگر محصولات تولیدی هامتو این صندل نیز از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.

در مجموع اگر به دنبال یک صندل برای برنامه های آب نوردی و طبیعت گردی یا حتی استفاده شهری هستید این کالا یک انتخاب عالی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.