قیمت بهترین کفپوش سه بعدی ماشین و خودرو

گران‌ترین و ممتازترین کفپوش‌ ماشین موجود در بازار، کفپوش‌های سه‌ بعدی هستند و به خودرو نمای زیبایی می‌دهند. این کفپوش‌ها جزو محصولات جدید بوده و همیشه در مورد محصولات جدید بازار شک و شبهه وجود دارد. طراحی و تولید این کفپوش‌ها معمولاً در سه رنگ مشکی، طوسی و کرم انجام می‌شود. غالباً ضد آب بوده و مانند لایه‌ای محافظ مانع نفوذ هر گونه گرد و غبار و مایعات به کف اورجینال خودرو می‌شوند. تمیز کردن آن‌ها بسیار ساده بوده و دردسر زیادی ایجاد نمی‌کنند.

کفپوش سه بعدی خودرو Sport Car مدل P4 مناسب برای پژو 405، پرشیا، سمند و رانا

کفپوش‌های سه ‌بعدی ماشین

طراحی دقیق و سه بعدی این کفپوش‌ها برترین ویژگی آن‌هاست و باعث می‌شود که در استفاده از پدال‌های خودرو مزاحمتی به وجود نیاید، در کف خودرو جابه‌جا نشده و سر نخورند.کفپوش‌های سه بعدی با کیفیت‌های مختلفی در جنس‌های پلاستیکی و چرمی برای تمام خودروها موجود است. دیواره بلند این کفپوش‌ها ویژگی منحصر به فرد بسیاری از آن‌ها بوده که علاوه بر اینکه از نفوذ آب به کف خودرو جلوگیری می‌کند، ظاهری زیبا نیز به آن می‌دهد؛ همچنین به دلیل چند تکه بودن، به آسانی قابلیت نصب و جداسازی دارد.نمونه‌های پلاستیکی زیبایی چندانی ندارند اما دوام بیشتری داشته و در برابر سایش مقاوم‌تر هستند. نمونه‌های چرمی شکیل‌تر بوده و با داشتن رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای، قابل هماهنگی با تودوزی خودرو می‌باشند. تولید کفپوش‌های چرمی سه بعدی با کیفیت‌های چرم مختلف انجام می‌گیرد و علاوه بر چرم، دارای لایه داخلی متفاوتی نیز هستند که در برخی موارد در داخل آن‌ها از مقوا استفاده شده که در اثر تا شدن مقاوم نبوده و تغییر شکل خواهد داد؛ در نمونه‌های با کیفیت از نوعی پلاستیک که خاصیت انعطاف‌پذیری بالایی دارد، استفاده شده است که به مراتب در دراز مدت کیفیت بهتری خواهد داشت و فرم خود را حفظ خواهد کرد.

بهترین کفپوش سه بعدی خودرو

شرکت هاي مختلفی در زمينه توليد و عرضه کفپوش خودرو ، فعال هستند. بابل، سانا، آذر فرش، دیجی یدک، ام پی، بی ام دبلیو، المپیا، لاستیک گیلان و … از مشهورترين برند های اين زمينه هستند.

هرکدام از اين شرکت ها توانسته است با ارائه محصولاتی، نظر بخشي از مشتريان را به خود جلب کند. محصولات اين برند ها، از کيفيت مطلوبی برخوردارند و هم اکنون در بازار به به وفور يافت می شوند.

کفپوش سه بعدی سانا 

این کفپوش به شکل سه‌بعدی طراحی شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر تمامی قسمت های کف خودرو را پوشش دهد. در کفپوش های معمولی و غیر سه بعدی بدلیل اینکه کفپوش، کلیه قسمتهای کف خودرو را پوشش نمیدهد و یا بدلیل اینکه عموما کفپوش برای خودرو خاصی ساخته نمیشود باعث میشود تا گرد و غبار ، آلودگی و آشغالهای ریز و درشت کف ماشین پخش شود.اما این محصول بدلیل یکدست شدن با کف و برآمدگیهای کف خودرو تمامی این مشکلات را حل نموده است.سهولت در شستشو بدلیل پلاستیکی بودن دو طرف کفپوش، مزیت این محصول نسبت به مدلهای مشابه است.شرکت سانا از مواد مقاوم و باکیفیتی در ساخت این محصول استفده کرده است؛ از این‌رو مقاومت بالایی دربرابر خوردگی و ساییدگی دارد. انعطاف‌پذیری مناسب این کفپوش باعث شده تا در اثر خم شدن به راحتی دچار ترک‌خوردگی و شکستگی نشود. این کفپوش به شکل سه‌تکه تولید می‌شود که دو بخش برای جلوی خودرو و یک بخش برای قسمت عقب آن طراحی شده است.

قیمت کفپوش سانا

کفپوش سه بعدی خودرو سانا مناسب برای ساینا 170,000
کفپوش سه بعدی خودرو سانا طرح 2 مناسب برای پژو 206 175,000
کفپوش پژو پارس برند سانا 175,000
کفپوش سه بعدی خودرو سانا مناسب برای پراید 150,000

کفپوش سه بعدی پراید

این محصول به صورت اختصاصی جهت استفاده در اتاق داخلی خودروهای پراید صندوق دار و هاچبک طراحی و از مواد پلی‌یورتان تولید شده‌است. مواد پلی‌یورتان مورد استفاده در عین داشتن استحکام بسیار بالا از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. جنس سطوح داخلی و خارجی محصول یکسان بوده و همین عامل سبب می‌شود که کفپوش کاملا ضدآب و ضدبو باشد.کیفیت بالای طراحی و تولید سبب می‌شود که کفپوش به خوبی در اتاق خودروی شما قرار بگیرد و کل سطحی را که پا با آن تماس دارد،بویژه رکاب های خودرو را به خوبی پوشش بدهد. همچنین به دلیل دقت بالای طراحی، کفپوش دارای خاصیت ضد لغزش بوده و به هیچ وجه در کف خودرو جا‌به‌جا نخواد شد. در سطح درونی کفپوش شیارهایی تعبیه شده است که علاوه بر ایجاد نمایی زیبا، سبب تجمع مایعات گشته و همزمان مانع از لغزش پا بر روی کفپوش خواهد شد. همچنین لوگوی سازنده هر خودرو، به صورت برجسته در کفپوش درج شده و سبب افزایش زیبایی محصول در خودروی شما خواهد شد.به دلیل یکسان بودن جنس سطوح داخلی و خارجی کفپوش، محصول قابل شست و شو بوده و می‌توان آن را به تعداد دفعات مورد نیاز به سادگی از داخل خودرو خارج نمود و به سادگی تمیز نمود. کفپوش سه بعدی کاملا ضد آب سانا طراحی شده جهت نصب در اتاق داخلی خودروی پراید صندوقدار و هاچبک- با قابلیت پوشش رکاب های خودرو.

کفپوش سه بعدی پژو پارس

این کفپوش به شکل سه‌بعدی طراحی شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر تمامی قسمت های کف خودرو را پوشش دهد. در کفپوش های معمولی و غیر سه بعدی بدلیل اینکه کفپوش، کلیه قسمتهای کف خودرو را پوشش نمیدهد و یا بدلیل اینکه عموما  کفپوش برای خودرو خاصی ساخته نمیشود باعث میشود تا گرد و غبار ، آلودگی و آشغالهای ریز و درشت کف ماشین پخش شود.اما این محصول بدلیل یکدست شدن با کف و برآمدگیهای کف خودرو تمامی این مشکلات را حل نموده است.همچنین به دلیل دقت بالای طراحی، کفپوش دارای خاصیت ضد لغزش بوده و به هیچ وجه در کف خودرو جا‌به‌جا نخواد شد.سهولت در شستشو بدلیل پلاستیکی بودن دو طرف کفپوش، مزیت این محصول نسبت به مدلهای مشابه است.شرکت سانا از مواد مقاوم و باکیفیتی در ساخت این محصول استفاده کرده است؛ از این‌رو مقاومت بالایی دربرابر خوردگی و ساییدگی دارد. انعطاف‌پذیری مناسب این کفپوش باعث شده تا در اثر خم شدن به راحتی دچار ترک‌خوردگی و شکستگی نشود. این کفپوش به شکل سه‌تکه تولید می‌شود که دو بخش برای جلوی خودرو و یک بخش برای قسمت عقب آن طراحی شده است.کفپوش سه بعدی سانا پژو پارس کیفیت بسیار قابل قبولی در هر ۲ نوع جنس دارد.

کفپوش سه بعدی دنا

این کفپوش به شکل سه‌بعدی و قالب صندوق عقب طراحی شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر تمامی قسمت های کف صندوق عقب خودرو را پوشش دهد. همچنین به دلیل دقت بالای طراحی، کفپوش دارای خاصیت ضد لغزش بوده و به هیچ وجه در کف صندوق عقب جا‌به‌جا نخواهد شد. سهولت در شستشو بدلیل پلاستیکی بودن دو طرف کفپوش، مزیت این محصول نسبت به مدلهای مشابه است. شرکت سانا از مواد مقاوم و باکیفیتی در ساخت این محصول استفاده کرده است؛ از این‌رو مقاومت بالایی دربرابر خوردگی و ساییدگی دارد. انعطاف‌پذیری مناسب این کفپوش باعث شده تا در اثر خم شدن به راحتی دچار ترک‌خوردگی و شکستگی نشود.این کفپوش به شکل یک تکه و مخصوص صندوق عقب خودرو دنا تولید می‌شود.محصول فوق کیفیت بسیار قابل قبولی در هر ۲ نوع جنس دارد.

کفپوش سه بعدی سمند

این کفپوش به شکل سه‌بعدی و قالب صندوق عقب طراحی شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر تمامی قسمت های کف صندوق عقب خودرو را پوشش دهد. همچنین به دلیل دقت بالای طراحی، کفپوش دارای خاصیت ضد لغزش بوده و به هیچ وجه در کف صندوق عقب جا‌به‌جا نخواهد شد. سهولت در شستشو بدلیل پلاستیکی بودن دو طرف کفپوش، مزیت این محصول نسبت به مدلهای مشابه است. شرکت سانا از مواد مقاوم و باکیفیتی در ساخت این محصول استفاده کرده است؛ از این‌رو مقاومت بالایی دربرابر خوردگی و ساییدگی دارد. انعطاف‌پذیری مناسب این کفپوش باعث شده تا در اثر خم شدن به راحتی دچار ترک‌خوردگی و شکستگی نشود. این کفپوش به شکل یک تکه و مخصوص صندوق عقب خودرو سمند تک سوز تمامی مدلها تولید می‌شود.محصول فوق کیفیت بسیار قابل قبولی در هر ۲ نوع جنس دارد.

قیمت کفپوش سه بعدی تیبا

این کفپوش به شکل سه‌بعدی و قالب صندوق عقب طراحی شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر تمامی قسمت های کف صندوق عقب خودرو را پوشش دهد. همچنین به دلیل دقت بالای طراحی، کفپوش دارای خاصیت ضد لغزش بوده و به هیچ وجه در کف صندوق عقب جا‌به‌جا نخواهد شد. سهولت در شستشو بدلیل پلاستیکی بودن دو طرف کفپوش، مزیت این محصول نسبت به مدلهای مشابه است. شرکت سانا از مواد مقاوم و باکیفیتی در ساخت این محصول استفاده کرده است؛ از این‌رو مقاومت بالایی دربرابر خوردگی و ساییدگی دارد.انعطاف‌پذیری مناسب این کفپوش باعث شده تا در اثر خم شدن به راحتی دچار ترک‌خوردگی و شکستگی نشود.این کفپوش به شکل یک تکه و مخصوص صندوق عقب خودرو تیبا صندوق دار تک سوز تولید می‌شود.کفپوش صندوق خودرو سانا تیبا صندوقدار تک سوز در صورت شکستگی، ترک و سوراخ شدن تا ۱۲ ماه تعویض میگردد.عوامل مختلفي نظير نوع کفپوش، نوع خودروی مورد استفاده، شرکت سازنده، جنس کفپوش و … در تعيين قيمت این محصولات موثرند. شرکت هاي سازنده اين محصولات، آن ها را با قيمت هاي گوناگوني به بازار عرضه کرده اند و به طور کلي قيمت اين محصولات بين 100 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است.قیمت روز این محصول را در ادامه خواهید دید.برای خرید اینترنتی بهترین ضبط و پخش کننده خودرو خود به این مقاله سری بزنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.