قیمت خرید بهترین مارک کیسه بوکس ایستاده ارزان

بوکس یکی از پرطرفدارترین ورزش های رزمی است که روز به روز بر تعداد علاقه مندان آن نیز اضافه می شود و به شکل افراطی تقریبا تمامی دوستداران هنرهای رزمی آن را مهم در راستای تناسب اندام و افزایش قدرت و سرعت جسمانی خود، خصوصا در بحث ضربه زنی و استقامت بدنی خود می شناسند. مهمترین رکن در انجام این ورزش، داشتن یک کیسه بوکس باکیفیت و متناسب با سطح تمرین ها و همچنین توان شخصی شما ورزشکاران علاقه مند به بوکس است .

کیسه بوکس شیرو 77 سانتی‌ متر

نکات مهم خرید کیسه بوکس و قیمت کیسه بوکس

اندازه: نکته دوم مربوط به اندازه کیسه بوکس می شود که هم باید در تناسب با قد و وزن بوکسورها از سوی مربی مشخص شود و هم باید از قطری استاندارد برخوردار باشد. لازم به ذکر است استفاده و تمرین با مدل های نامناسب به لحاظ اندازه و وزن در دراز مدت سبب ایجاد مشکلاتی برای شخص ورزشکار خواهد شد.

 

جنس محصول: امروزه اغلب کیسه های بوکس را یا از جنس چرم طبیعی می سازند که خوب قدری گران است و یا از ماده ای به نام وینیل که از نظر ظاهری شباهت بسیاری با مدل های چرمی دارد اما به لحاظ ساختاری و کیفیت اصلا قابل مقایسه با مدل های چرمی نمی باشد؛ منتها بوکسورهای گرامی توجه داشته باشید که کیسه های وینیلی از قیمت کمتری برای فروش خود برخوردار هستند.

کیسه بوکس‌ها عموماً وزن بالایی دارند که دلیل آن به مواد داخلی آن برمی‌گردد. این مواد متشکل از موارد زیر هستند.

  • آب: استفاده از آب حالت نرم‌تر و ارتجاعی به کیسه خواهد داد که برای مشت زنی گزینه‌ی عالی است. آب باعث می‌شود تا آسیبی هم به دست وارد نشود.
  • شن: در مقابل شن برای لگد زنی گزینه بهتری است. از آنجایی که کیسه‌های آویز برای لگد زنی گزینه بهتری هستند استفاده از شن باعث می‌شود که نقطه ثقل بهتری داشته باشند.

 

نحوه اتصال: همانطور که می دانید می توان کیسه بوکس ها را بصورت ثابت، آویزان از سقف و همچنین متصل به دیوار استفاده کرد و در واقع این شما هستید که به عنوان یک بوکسور مبتدی یا حرفه ای بایستی با توجه به فضای محل تمرین خود اقدام به خرید کیسه بوکسی با قابلیت نصبی مناسب نمایید.

 

قیمت کیسه بوکس ایستاده : قیمت کیسه بوکس ایستاده ارزان با توجه به سبک آن که می تواند سنگین و یا سبک باشد در کنار دیگر نکات مهمی که ما در این مطلب به معرفی آن ها برایتان پرداخته ایم؛ مشخص می شود و این شما هستید که بایستی با توجه به میزان بودجه و سطح ورزشی خود در رشته بوکس اقدام به خرید کیسه کیسه ای مناسب و با کیفیت برای خود کنید.

 

کیسه بوکس ایستاده

کیسه بوکس های ایستاده همانطور که از نامشان مشخص است نیازی به هیچ سیستمی برای آویزان یا وصل کردن به سقف ندارند. با اینکه بیشتر کیسه های بوکس از سقف آویزان هستند یا به دیوار وصل می شوند، کیسه بوکس های ایستاده روی یک پایه سنگین و مقاوم قرار دارند. این به آنها اجازه می دهد هر کجای اتاق قرار بگیرند. همچنین به راحتی جابه‌جا می شوند. استفاده از کیسه بوکس های ایستاده اجازه ی حرکت و سرعت بیشتری را به ورزشکار می دهد و او را به چالش می کشد.

کیسه بوکس دیجی کالا که در ادامه این مطلب آورده شده است بهترین انتحاب برای انجام تمرینات ورزش هایی مانند موی تای و سایر ورزش های رزمی ترکیبی است که ضربات پا با ارتفاع کم در آنها مرسوم است. 

بهترین مارک کیسه بوکس کدام است؟

حال که با نکات و راهنمای خرید کیسه بوکس آشنا شدید در ادامه به معرفی بهترین کیسه بوکس‌های بازار و همچنین کیسه بوکس ارزان خانگی از مارک‌ها و انواع مختلف می‌پردازیم.

 

اگر قصد خرید لباس ورزشی مردانه را دارید پیشنهاد میکنیم سری به مقاله قیمت خرید ست سویشرت گرمکن و شلوار ورزشی مردانه و پسرانه بیندازید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.