معرفی و خرید اینترنتی کیف پول مردانه مارال چرم با قیمت مناسب [ارسال رایگان]

کیف پول یکی از ملزومات اساسی است که هر مردی باید داشته باشد . این وسیله کاربردی از دیرباز برای حمل اسکناس و اشیاء گرانقیمت استفاده می شد .

امروزه کیف پول فقط جنبه کاربردی ندارد . بسیاری از تولیدکنندگان محصولات چرمی سعی می کنند با ساخت و عرضه کیف پول های چرمی دست دوز آن را به یک هنر ارزشمند تبدیل کنند که البته مشتریان خاص خودش را دارد .

در اینجا می خواهیم شما را با چرم مارال آشنا کنیم و در ادامه لیستی از کیف پول مردانه  چرم مارال را جهت مشاهده و خرید آنلاین در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی و خرید اینترنتی کیف پول مردانه مارال چرم با قیمت مناسب [ارسال رایگان]

 

خرید کیف پول مردانه مارال چرم

اگر تابه حال تجربه خرید و استفاده از محصولات چرمی را داشته اید مطمئنا نام  مارال چرم  به عنوان یک برندی خاص و مطرح در این صنعت به گوشتان خورده است .

مارال چرم درسال 1374 اغاز به کار کرد و هم اکنون با گذشت قریب به بیست و پنج سال فعالیت در زمینه محصولات چرمی توانسته است با به بهرهگیری از کارشناسان و متخصصان ماهر و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و توجه به سلایق بومی مردم داخل و خارج از کشور ،محصولات باکیفیتی در زمینه پوشاک ،انواع کیف های چرم و …. تولید کند.

کیف پول های مردانه مارال چرم علاوه بر طراحی ساده و فوق العاده شیکی که دارند ، با داشتن فضای زیاد برای قرار دادن کارت و وسایل شخصی تبدیل به یک محصول فوق العاده کاربردی می شوند ک می توانند خیال شما را از داشتن یک کیف پول که بتوانید همه کارت ها و مدارک خود را به راحتی در ان بگذارید راحت کند .

[irp]

 چگونه به کیف پول خود نظم بدهیم؟                                                  

1- وسایل موجود داخل کیف پولتان را خارج کرده، دسته بندی نموده ،و موارد غیرضروری را خارج کنید :

  • اول همه وسایل موجود داخل کیف پولتان را خارج کنید
  • کارتهای بانکی ،مدارک و پول های خود را داخل یک ظرف گذاشته و سپس اشغال ها و رسید های بانکی و بلیت های استفاده شده رو جدا کرده و دور بریزید
  • سکه های موجود در کیفتان را در یک قلک گذاشته زیرا سکه علاوه بر این که جای زیادی را اشغال میکند کیف پول شمارا نیز سینگین می نماید.
  • کارت های ویزیت و کارت های عضویت و شماره تماس ها را نیز در دسته جداگانه قرار دهید

حال به سراغ مرحله دوم میرویم

2-کارت ها و وسایل ضروری که به طور مرتب از انها استفاده میکنید رو شناسایی کنید.

در مرتب سازی کیف پول بسیار مهم است که بتوانیم چیزهایی که ضروری هستند و به طور روزانه از انها استفاده میکنیم را شناسایی نموده به همین خاطر وسایل خود را به ترتیب اولویت لیست کنید .می توانید از لیست پایین نیز کمک بگیرید :

  1. مدارک شناسایی و کارت های عضویت
  2. کارتهای بانکی که بیشترین استفاده را از انها میکنیم
  3. کارتهای اتوبوس و مترو
  4. پول نقد
  5. برگه های یاداوری روزانه
  6. کارت های ویزیت

پس از اینکه لیست بالارو تهیه کردید حالا به ترتیب شروع به چیدمان کیف پول خود کنید.

[irp]

  • یک مدرک شناسایی که بسیار پرکاربرد هست ،ترجیحا گواهینامه یا کارت ملی را انتخاب کنید و در دسترس ترین قسمت کیف پول خود قرار دهید .دقت داشته باشید که همه مدارک خود را در کیف پول نگذارید که درصورت گم شدن کیف یا دزیده شدن همه مدارک خودرا ازدست ندهید

همچنین کارتهای عضویت خودرا از قبیل کارت باشگاه ،کارت دانشجویی و …. در قسمت مدارک بگذارید تا درصورت نیاز از انها استفاده نمایید

  • به سراغ کارتهای بانکی میرویم. از بین کارتهای بانکی خود کارتهایی که بیشترین استفاده را از انها میکنید انتخاب کنید و در جا کارتی موجود در کیف (قسمت های پایین تر) خود قرار دهید و حداقل یک کارت را درخانه بگذارید تا در صورت گم شدن کیف پول به سایر کارت ها دسترسی داشته باشید.
  • کارت های اتوبوس و مترو به دلیل استفاده مدوام در جاکارتی موجود در کیف پول و قسمت های بالا تر قرار دهید تا دسترسی به انها راحت تر باشد .
  • همواره مبلغ مناسبی از پول نقد در کیف خود به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز برای پرداخت نقدی از ان استفاده کنید

توجه : اگر عادت دارید پول نقد زیادی را با خود بهمراه داشته باشید بهتر است تنها مقدار مورد نیاز روزانه را درکیف پول خود بگذارید تا از دزیده شدن کیف خود هراسی نداشته باشید.

[irp]

3-اطلاعات مورد نیاز خودتون رو دیجیتالی کنید .

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز دیگه نیازی نیست که کلی کارت ویزیت و یاد داشت همراه خودمون داشته باشیم بهتراست  شماره های موجود بر روی کارت ویزیت را در گوشی تلفن خود ذخیره کرده همچنین از ابزارهای مانند ای کلود یا گوگل درایو استفاده کنیم تا در هرزمانی به این اطلاعات دسترسی داشته باشیم

همچین برای یادداشت های خود استفاده از گوشی و اپلیکیشن های موجود در این زمینه میتواند انتخاب مناسب تری باشید زیرا علاوه بر امکاناتی بی نظیری که دارند از شلوغ شدن کیف پولمان نیز جلوگیری میکنند .

بهتر است هردوهفته یکبار کیف خود را نگاهی انداخته و وسایل غیر ضروری را دور بیاندازید ،کارتهای ویزیت را درگوشی خود ذخیره کرده و پول هایتان را مرتب کنید تا داشتن یک کیف پول منظم تبدیل به عادتتان گردد .

استفاده از کیف پول های مردانه مارال چرم با توجه به داشتن فضاهای زیاد و مخصوص برای انواع کارت ها ،مدارک و پول نقد ،چک و تراول شمارا از داشتن کیف پول مرتب و کاربردی بی نیاز گرداند .

در ادامه لیستی از انواع کیف پولهای مردانه مارال چرم همراه با قیمت و مشخصات دقیق خدمتتان ارائه میدهیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.