قیمت 25 مدل گلیم فرش آشپزخانه فانتزی

گلیم فرش آشپزخانه یکی از اجزای دکوراسیون آشپزخانه است که وجودش در آشپزخانه ضروری نیست و هرکس با توجه به سلیقه اش تصمیم میگیرد که کف آشپزخانه فرش بیندازد یا نه. البته اکثر ما ایرانی ها آشپزخانه مان را فرش میکنیم زیرا آشپزخانه های ایرانی با فرش زیباتر میشوند. فرش و گلیمی که برای آشپزخانه انتخاب میکنید باید سبک و با کیفیت باشد طوری که شستن آن هم راحت باشد زیرا فعالیت در آشپزخانه زیاد است و معمولا فرش آشپزخانه بیشتر نیاز به شستن دارد.

قیمت انواع گلیم فرش آشپزخانه

[digikala41638216434]

قیمت 25 مدل گلیم فرش آشپزخانه فانتزی
گلیم فرش آشپزخانه

چرا گلیم فرش آشپزخانه؟

از ویژگی های دکوراسیون خانه های ایرانی وجود فرش در منازل است. حتی آشپزخانه ها هم از این امر مستثنا نیستند. گلیم فرش ها ویژگی های خاصی دارند که سبب می شود برای آشپزخانه ها مناسب باشند.

  1. گلیم فرش آشپزخانه با ۳۲ شانه و تراکم ۷۰۰، ماندگاری و عمر مناسبی به عنوان کف‌پوش آشپزخانه دارند.
  2. گلیم فرش آشپزخانه معمولاً از الیاف جنس BCF بافته می شوند به همین دلیل پرز دهی ندارند و تمیز کردن آن‌ها راحت است. جنس بی سی اف موجب فشردگی تار و پود شده و این پیوستگی مانع از جمع شدن گرد و غبار و آلودگی در بافت آن می شود. علاوه بر این بی سی اف الیافی ضد حساسیت است.
  3. از دیگر ویژگی های گلیم فرش آشپزخانه، آسانی شست و شوی آن است. شما هر زمان که لازم باشد می توانید گلیم فرش آشپزخانه را بشوید.
  4. گلیم فرش آشپزخانه رطوبت کمتری در خود نگه می دارد و به دلیل رطوبت پوسیده نخواهد شد و این خصوصیتی است که آن را مناسب آشپزخانه می کند.
  5. اگر در آشپزخانه از فرش یا موکت استفاده می کنید این کف‌پوش ها باید به آن‌قدر سبک باشند که به راحتی قابل جا کردن برای تمیزی آشپزخانه باشند و گلیم فرش آشپزخانه این ویژگی را دارد.
  6. ویژگی دیگری که گلیم فرش آشپزخانه دارد این است که کثیفی آن‌ها به علت طرح های سنتی و تیره به راحتی قابل مشاهده نخواهد بود.
  7. از آنجایی که گلیم فرش آشپزخانه قیمت مناسبی دارد نسبت به فرش ماشینی انتخاب بهتری برای آشپزخانه است چون در محیط آشپزخانه امکان سوختگی فرش وجود دارد و استفاده از فرش گران قیمت به صرفه نخواهد بود.

انواع مدل گلیم فرش آشپزخانه ایرانی

گلیم فرش آشپزخانه در طرح ها و مدل های متنوعی وجود دارد. گلیم فرش فانتزی آشپزخانه مناسب برای دکوراسیون های مدرن و هم چنین گلیم هایی با طرح های سنتی برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی وجود دارد. انتخاب مدل و طرح گلیم فرش آشپزخانه بستگی به سلیقه خودتان دارد.

نکاتی برای انتخاب مدل گلیم فرش آشپزخانه

بهترین محصول برای کف‌پوش آشپزخانه، گلیم فرش است. گلیم فرش سبک و مناسب است. به راحتی تمیز شود و زباله در آن جمع نمی شود.

  • گلیم آشپزخانه انتخابی شما بهتر است طرحی به روز و متناسب با دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد. برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن گلیم فرش آشپزخانه ساده و برای دکوراسیون کلاسیک مدل گلیم فرش آشپزخانه ایرانی انتخاب مناسب تری هستند.
  • سعی کنید رنگ بندی گلیم فرش آشپزخانه با سایر وسایل هماهنگی داشته باشد.
  • از نظر روانشناسی بهتر است در آشپزخانه از رنگ‌های اشتهاآور استفاده کنید. به همین دلیل رنگ‌های سبز، نارنجی و قرمز، رنگ‌های ایده آلی برای آشپزخانه هستند.
  • گلیم فرش‌های آشپزخانه قیمت مناسبی دارند ولی دقت داشته باشید که کیفیت را هم در نظر بگیرید. حتی بین گلیم فرش ها هم انواع با کیفیت تر وجود دارند.
  • خرید اینترنتی گلیم فرش آشپزخانه هم روشی مناسب است چون امکان بازدید از طرح های متنوع گلیم فرش در سایت ها وجود دارد اما دقت کنید از سایت های معتبر با ضمانت خریداری کنید که در صورت عدم تطابق کالا امکان عودت برایتان فراهم باشد.

قیمت گلیم فرش

قیمت گلیم فرش آشپزخانه اولین فاکتور موقع خرید می باشد. قبل از هر کاری مشخص کنید که چه میزان برای خرید گلیم قرار است هزینه کنید. زمانی که مقدار بودجه مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند حذف می شوند و انتخاب برای شما آسان می شود.

قیمت گلیم فرش 4متری مخصوص آشپزخانه

یکی از عواملی که هم بر کیفیت و هم بر مرغوبیت یک گلیم فرش تاثیر بسیار زیادی می گذارد و هم قیمت آن را دستخوش تغییر می کند مسئله ی تراکم این محصول می باشد. هر چقدر تراکم بیشتر باشد هم مرغوبیت محصول بیشتر می شود و هم میزان فشردگی تار و پود آن افزایش می یابد. این فشردگی موجب آن می شود که آلودگی ها امکان نفوذ به بافت این محصول را پیدا نکنند. و این محصول بتواند سلامت و عاری از آلودگی و بدون جذب رطوبت در آشپزخانه حضور داشته باشد.

قیمت گلیم فرش 6 متری فانتزی

یکی از مهم ترین مسائلی که سبب می شود قیمت فرش تغییر کند مسئله ی جنس الیاف و تار و پود آن است. به طور معمول گلیم فرش ها با استفاده از الیاف BCF بافته می شوند. این نوع از الیاف می تواند موجب کاهش قیمت و معقول بودن آن نسبت به فرش های ماشینی و مدرن و فانتزی شود. ضمن این که این الیاف دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که این محصول را متناسب و ماندگار برای آشپزخانه می کند و تضمین ماندگاری را با خود به همراه دارد. علاوه بر مناسب بودن قیمت گلیم فرش مخصوص آشپزخانه این محصول ضد پرزدهی است و در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارد. این محصول ضد حساسیت بوده و تمیز کردن آن ها بسیار راحت و امکان پذیر است.

قیمت گلیم فرش 12 متری

قیمت گلیم فرش از سایر فرش‌های ماشینی کمتر است و از آنجایی که خریداران به دنبال فرش با کیفیت و قیمت مناسب هستند، رقابت در این زمینه در بین تولیدکنندگان فرش زیاد است. برای خرید گلیم فرش آشپزخانه با کیفیت مناسب و دوام کافی، به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و سعی کنید انواع معتبری که شناسنامه و ضمانت نامه دارند، بخرید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید گلیم فرش آشپزخانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه گلیم فرش آشپزخانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.( قیمت خرید انواع فرش ماشینی 4 ، 6 و 12 متری )

فرش آشپزخانه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.