قیمت خرید گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک

تلفن های پاناسونیک در بیشتر خانه های بزرگ و یا در اداره ها کاربرد زیادی دارند. معمولا در اداره ها بیشتر از تلفن های پاناسونیک استفاده میشود بدلیل بی سیم بودن این تلفن ها و داشتن امکانات بیشتر نسبت به سایر تلفن ها بیشتر افراد از این تلفن ها استفاده میکنند. بیشتر افراد در هنگام صحبت کردن با تلفن به قدم زدن مشغول میشوند با داشتن این تلفن ها میتوانید به راحتی با تلفن حرف بزنید. اگر خانه ی بزرگی دارید دیگر مجبور نیستید چند تلفن در قسمت های مختلف خانه قرار بدهید داشتن یک تلفن پاناسونیک مشکل شمارا حل میکند.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3821BX

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک

خرید این تلفن ها بیشتر از هرچیزی به سلیقه ی شخصی شما نیز بستگی داردتلفن های پاناسونیک معمولا کیفیت بالایی دارند و در با توجه به قیمت و امکاناتشان دسته بندی شده اند معمولا برخی از این تلفن ها برد بیشتری دارند و میتوانید با فاصله ی بیشتر از خانه ی خود با تلفن صحبت کنید. بیشترین کاربرد این تلفن ها برای ادارات و خانه های بزرگ است در همه ی اداره ها از این تلفن استفاده میکنند و دلیل آن راحتی در جواب دادن به تلفن و همچنین کیفیت بالای آن است. تلفن های پاناسونیک بطوری پیشرفت کرده است که در خانه های کوچک نیز بدلیل پیشرفته بودن و با کیفیت بودن این تلفن ها از آنها استفاده میکنند. 

گوشی بی سیم پاناسونیک

  • پاناسونیک اولین فروشنده تلفن‌های بیسیم در جهان است
  • نمایشگر (LCD) بزرگ در گوشی
  • راه اندازی اولیه ساده
  • حفاظت گوشی در برابر افتادن از بلندی تا 1.5 متر
  • بادوام بودن در پاناسونیک به این معنی است که سال‌ها از محصول استفاده نمایید بدون تغییر شکل
  • شماره گیر ضد آب
  • مقاوم در برابر سرما و گرما (5 تا 45 درجه سانتی گراد)
  • تمیز شدن اتوماتیک محل شارژ
  • عدم کاربرد سرب و دیگر مواد شیمیایی مضر در ساخت گوشی
  • طراحی ارگونومیک برای نگه داشتن گوشی در دست یا استفاده از چانه برای نگه داری گوشی

قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک

لیست قیمت گوشی تلفن پاناسونیک توسط فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش گوشی تلفن Panasonic قیمت گذاری شده است. جهت خرید اینترنتی گوشی تلفن و اطلاع از قیمت، بر روی هر کالا کلیک نموده و آنلاین خریدتان را انجام دهید.حدود قیمت تقریبی تلفن پاناسونیک از ۵٫۵۸۰٫۰۰۰ تومان تا ۶٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

دیجی کالا تلفن بی سیم پاناسونیک

 انواع گوشی‌های رومیزی و بیسیم پاناسونیک به همراه باتری‌های اصلی این محصولات را از دیجی کالا با نازل‌ترین قیمت و با کیفیت  تهیه کنید.و اما در این مقاله بهترین برندهای پرینتر لیزری چندکاره با قیمت مناسب را خواهید دید.

قیمت گوشی بی سیم پاناسونیک

از نظر قیمت نیز محصولات شرکت پاناسونیک از جمله تلفن بی سیم پاناسونیک در رده محصولاتی قرار می گیرد که کاملاً می تواند قیمتی با توجیه اقتصادی بالا داشته باشد. قیمت این محصولات به دلیل امکانات متنوعی که در اختیار مشتریان قرار می دهند و همچنین کیفیت بالایی که در ارتباطات ارائه می دهند کاملاً مناسب می باشد.

قیمت تلفن پاناسونیک 6821

پاناسونیک ویژگی‌های کاربردی و متنوعی را در KX-TG6821 قرار داده است. برای مثال می‌توانید در ساعات استراحت به‌ویژه هنگام شب از حالت «Night Mode» استفاده کنید که برای هر گوشی که با دستگاه «Pair» شده، به‌صورت مجزا قابل‌تنظیم است و به کاربر اجازه می‌دهد تا گوشی بی‌سیم را در ساعات مشخصی از شبانه‌روز به حالت «Silent» قرار دهد. این قابلیت برای زمانی که در حال استراحت هستید یا حین صرف شام یا نهار یا حتی برای مواقعی که نمی‌خواهید کسی مزاحمتان شود، بسیار مناسب است.

همچنین KX-TG6821 قابلیت ابتدایی را برای «Block» کردن شماره‌های موردنظر کاربر ارائه می‌دهد که با آن می‌توانید تا 50 شماره را در حافظه‌ی گوشی ذخیره کنید تا در صورت تماس این شماره‌ها، KX-TG6821 به‌صورت اتوماتیک آن‌ها را «Reject» کند. ویژگی‌ دیگر به کاربر اجازه می‌دهد تا تماس‌های خروجی را محدود کند و با مشخص‌کردن پیش‌شماره‌های خاص، برقراری تماس با این پیش‌شماره‌ها را تنها با واردکردن رمز ممکن سازد. همچنین حافظه‌‌ی تلفن تا 100 شماره از مخاطبان موردعلاقه‌ی شما را ذخیره می‌کند که به‌صورت اتوماتیک با دیگر گوشی‌های «Pair» شده با تلفن به اشتراک گذاشته می‌شود. لازم نیست شماره‌های خود را در تک‌تک گوشی‌های بی‌سیم وارد کنید.

تلفن KX-TG6821 دستگاه بسیار خوبی است و نسبت به هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخت می‌کنید و در مقایسه با مدل‌های مشابه ارزش خرید زیادی دارد و قطعا شما را ناامید نخواهد کرد. امکانات مناسب و کیفیت بالای تماس، از ویژگی‌های قابل‌توجه آن هستند.

گوشی پاناسونیک KX-TG3711

تلفن بیسیم پاناسونیک 3711 یکی از تلفن‌های ساده و با کیفیت بِرند پاناسونیک به شمار می‌رود. تلفن پاناسونیک 3711 ساخت کشور مالزی و دارای طراحی شیک و زیبایی است. تنظیم صدای  مکالمه، از دیگر ویژگی‌های این تلفن بیسیم است. شما با توجه به میزان شنوایی و صداهای مزاحم در محیط، می‌توانید آن را تغییر دهید. نور صفحه نمایش تلفن بیسیم پاناسونیک 3711 شفاف است و برای زمانی که نور کافی برای دیدن وجود ندارد، دکمه‌ها و صفحه نمایش به‌خوبی قابل دیدن هستند. تلفن پاناسونیک 3711 از سیستم بلندگوی دیجیتال (FHSS) استفاده می‌کند. همچنین با استفاده از سیستم اکولایزر، صدای زنگ تلفن را می‌توان تنظیم کرد تا باعث آزار و اذیت نشود.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tg3711 قابلیت ذخیره 100 شماره تلفن را دارد. ملودی‌های پلی‌فونیک برای صدای زنگ تلفن، به 30 عدد می‌رسد. اگر در منزل یا محل کارتان جایی برای قرار دادن تلفن ندارید، می‌توانید آن را به راحتی روی دیوار نصب کنید. با این عمل، تلفن را از آسیب‌های دیگر حفظ می‌کنید. باتری گوشی تلفن 3711، تا 10 ساعت مکالمه را برای شما فراهم و در حالت آماده به‌کار، تا 144 ساعت را پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از باتری‌های قابل شارژ در این تلفن استفاده کنید. البته در داخل جعبه‌ محصول دو عدد باتری پاناسونیک قابل شارژ گذاشته شده است. 

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3721

تلفن پاناسونیک 3721 در سال 2012 روانه بازار شد. این تلفن که ساخت کشور مالزی می‌باشد دارای یک عدد گوشی بیسیم است. همچنین دارای منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای می‌باشد که می‌تواند در نبود شما پیغام تماس گیرندگان را ضبط کرده و از آنها باخبر شوید. بر روی پایه‌ی تلفن بیسیم پاناسونیک 3721، یک ال‌سی‌دی کوچک با نور قرمز وجود دارد که می‌تواند تعداد پیام‌های صوتی ضبط شده را برای شما نمایش دهد. یکی از ویژگی‌های تلفن بیسیم پاناسونیک مدل “KX-TG3721” بُرد 50 متری می‌باشد که با این فاصله از پایه‌ی اصلی می‌توانید به‌راحتی صحبت کنید.

شما می‌توانید تلفن خود را در زمان‌های استراحت در حالت شب (night) یا سایلنت قرار داده تا آرامش منزل شما بهم نریزد. در همین هنگام که گوشی در حالت سایلنت یا سکوت است با زنگ خوردن تلفن یک چراغ روی گوشی روشن می‌شود که می‌تواند توجه شما را جلب کرده تا متوجه شوید تلفن زنگ می‌خورد. گوشی پاناسونیک 3721 دارای دفترچه تلفن بوده و می‌توانید شماره‌های خود را تا 100 مخاطب در آن ذخیره کنید. همچنین روی تلفن دارای 9 کلید می‌باشد که کاراهایی از قبیل ضبط مکالمات و پخش آنها، مدیریت تماس‌ها و … را انجام می‌دهد.

این تلفن دارای ملودی‌های زیبا می‌باشد که می‌توانید به دلخواه هر کدام از ‌آنها را انتخاب کنید. یکی از نقاط قوت این محصول باتری‌های نیکل متال هیدرید به‌کار رفته در این تلفن می‌باشد که در عرض 10 ساعت شارژ شده و قابل استفاده می‌باشد. حال اگر برای منزل یا محل کار خود به دنبال محصولی با امکانات تقریبا مناسب می‌گردید، تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tg3721 می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. همچنین قیمت تلفن 3721 نسبت به سایر رقبای خود مناسب‌تر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.