مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما

چند سالی است که ماشین‌های لباسشویی با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفته شدن و هوشمند شدن هستند و هر روز یک ویژگی کاربردی به آن‌ها افزوده می‌شود. برای تجربه یک خرید خوب و استفاده از این امکانات در سبک زندگی مُدرنی که دوست دارید، گزینه‌ای جز کسب آگاهی ندارید.

تولیدکنندگان فراوانی در زمینه تولید ماشین لباسشویی فعالیت دارند که هر یک از آن ها محصولاتشان را با امکاناتی خاص و رنگ و لعابی مخصوص تولید کرده و بالاترین رضایت مشتری را در بین سایر برندهای بازار ماشین لباسشویی از آنِ خود نموده اند.

از بزرگ ترین و خوش نام ترین برندهای ماشین لباسشویی، می توانیم به کمپانی های اسنوا و پاکشوما اشاره کنیم که بررسی هر یک از مدل های این برندها، می تواند شما را با دنیایی از امکانات ریز و درشت آشنا کند.

در ادامه به بررسی ویژگی ها و قابلیت های مهم این دو برند مطرح شده می پردازیم.با پنداریم همراه باشید .

مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما
مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا و پاکشوما

انواع ماشین لباسشویی موجود در بازار

در بازار 3 نوع ماشين لباسشويي وجود دارد كه به ترتیب عبارتند از :

ماشين لباسشويي درب از بالا (معمولي)

این نوع از ماشین ها با حركت چرخشي همزمان، عمل شستشو را انجام مي دهد.
مزايا: قيمت پايين تر نسبت به ماشين لباسشويي اتوماتيك و همچنين سبكي و كوچكي آن از مزایای آن ها به شمار می رود.
معايب: فقط قابليت شستشو دارند، مصرف آب آن ها بالا است، نسبتا پر سر و صدا هستند و ظرفيت نامتعادلی دارند.

ماشين لباسشويي درب از بالا به همراه خشك كن

مزايا: ظرفيت محدود و استفاده كم آب، چرخيدن با سرعت بالا و توليد كف كمتر، داشتن خشك كن با سرعت بالا و كاهش زمان شست و شو از مزایای این نوع ازماشین ها شمرده می شود همچنین در برخي از مدل ها تا ظرفيت 9 كيلو هم وجود دارد و شستشوي بهتري دارند.
معايب: به دليل سرعت بالا در چرخش باعث به هم پيچيدن لباس ها و چروك شدن آن ها مي گردد.

ماشين لباسشويي درب از جلو و اتوماتيك

مزايا: استخراج رطوبت در حین چرخش مدور، كاهش زمان خشك كردن، توليد صداي كمتر نسبت به استفاده از ماشين لباسشويي درب از بالا از مزایای اصلی این مدل از ماشین های لباسشویی می باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما به عنوان یکی از قدیمی ترین برندهای لوازم خانگی شناخته می شود که کار خود را از سال 1354 و با تولید ماشین لباسشویی آغاز کرد و امروزه در زمینه تولید انواع یخچال فریزر، جارو برقی و ظرفشویی فعالیت می کند.

این برند ایرانی در سال 1392 موفق به دریافت تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد و همواره در لیست بهترین لباسشویی ایرانی قرار داشته است.شرکت پاکشوما در ابتدا به منظور تولید ماشین لباسشویی های اتوماتیک و سایر محصولات دیگر و البته بهره بردن از دانش و تکنولوژی های روز دنیا با شرکت های بزرگی همکاری کرد و در حال حاضر بیش از صد مدل لوازم خانگی روانه بازار می کند.

لباسشویی پاکشوما در دو نوع دو قلو و اتوماتیک درب از جلو در اختیار مشتریان قرار می گیرد که از مزایا آن ها می توان به قیمت مناسب در مقایسه با برندهای خروجی و کیفیت قابل قبول اشاره کرد البته تصور می شود که صدا و لرزش آن ها در مقایسه با برندهای خارجی کمی بیشتر است.

پاکشوما یک شرکت ایرانی است که همکاری های زیادی با برندهای مطرح دنیا مانند فیلیپس و ال جی داشته است و نام خود را به نخستین تولید کننده ماشین لباسشویی هوشمند ثبت کرده است.

شرکت پاکشوما در سال 2009 بویژه در زمینه تولید ماشین لباسشویی موفق ظاهر شد و طی همکاری مشترک با ال جی کره بیشتر از حدود 25 درصد از سهم بازار ماشین لباسشویی را کسب کرد.

محصولات پاکشوما بسیار متنوع هستند؛ به عنوان مثال چندین مدل ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک 8 کیلوگرمی با سرعت موتور تا 1200دور در دقیقه دارند که همه آنها هم مصرف انرژی یشان A هست. بیشتر تفاوتشان در شکل ظاهر است.

اگر خانواده یتان پرجمعیت نیست می توانید از ماشین لباسشویی درب از جلو پاکشوما مدل : WFU-581 WT استفاده کنید که ظرفیت شستشو 5 کیلوگرمی دارد. این ماشین لباسشویی 8 برنامه شتشو به اضافه 6برنامه اضافه دارد و مجهز به سیستم ضدچروک هم هست.

ماشین لباسشویی اسنوا

شرکت اسنوا قطعات پیش‌ساخته را از کشورهای دیگر مانند چین وارد کرده و در ایران مونتاژ می‌کند. البته مزیت مونتاژ این است که آخرین تکنولوژی‌ها هم همراه با قطعات وارد می‌شود. شاید کسی فکر نمی‌کرد که این برند اکنون در حال رقابت با غول‌های بزرگی مانند ال جی و سامسونگ باشد.

در حال حاضر ماشین‌های لباسشویی تولید شده توسط این برند، بسیاری از امکانات مانند موتور بدون تسمه، عیب‌یاب هوشمند، شست‌وشوی سریع، سیستم ضد چروک، قابلیت حباب‌ساز و غیره را دارد.

مزایا
 

  • 1.ورود آخرین و جدیدترین تکنولوژی ها به همراه قطعات پیش ساخته از چین و مونتاژ در ایران 
    2.قابل رقابت با غول‌های بزرگی چون ال‌جی و سامسونگ 
    3.موتور بدون تسمه دایرکت درایو 
    4.عیب یاب هوشمند 
    5.شستشوی سریع 
    6.سیستم ضد چروک 
    7.قابلیت حباب ساز 
    8.قابلیتwash in wash

معایب

  • 1.لرزش و صدای زیاد
    2.قیمت مشابه سامسونگ و ال جی

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی مناسب

خوب است بدانید که باید موارد مهمي را براي خريد ماشين لباسشويي مناسب نظر بگیرید که آن ها عبارتند از:

  • داشتن برچسب انرژي تائيد شده
  • ظرفيت ماشين لباسشويي انتخابي بر اساس كيلوگرم:
    خانواده 2-3 نفر 6-8 كيلوگرم
    خانواده 3-6 نفره 7-10 كيلوگرم
    خانواده بالاي 5-6 نفر بالاي 8 كيلوگرم
  • سرعت خشك كردن لباس ها كه دور خشك كن ماشين لباسشويي ايراني و خارجي باهم كمي تفاوت دارند، به طور مثال ماشین لباسشویی های ايراني از 500 الي 800 وات و ماشن لباسشویی های خارجي از 600 الي 1600 وات مي باشد.

در این مقاله مواردي كه در خريد ماشین لباسشویی مناسب به شما كمك مي كند را بررسي کردیم همچنین به مقایسه دو برند اسنوا و پاکشوما پرداختیم در ادامه لیستی از انواع ماشین لباس شویی دوو و اسنوا جهت خرد آسان و اینترنتی شما عزیزان قرار داده شده است همچنین اگر قصد خرید جارو برقی را دارید می توانید سری به مقاله قیمت خرید 22 مدل جارو برقی با کیفیت بیاندازید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.