قیمت خرید دستبند طلا دخترانه و زنانه جدید

کم‌تر بانویی در دنیا وجود دارد که نسبت به طلا و زیورآلات نظیر دستبند طلا بی‌علاقه باشد. تمایل خانم‌ها و آقایان به این فلز گرانبها نسل به نسل وجود داشته و استفاده از آن نمادی از قدرت و جذابیت برای افراد است. اکنون نیز با ورود به هزاره سوم و تغییرات عمده در صنعت مد و فشن، استفاده از این کالاهای زینتی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

تجربه نشان داده بانوان طلا دوست از بین انواع و اقسام آویزهای زینتی، تمایل بیش‌تری نسبت به دستبند طلا دارند. استفاده از دستبند به عنوان یک آویز دائمی روی دست از گذشته و حتی در دوران وایکینگ‌ها به عنوان نماد موفقیت مطرح بوده است. اگر قرار است از از زیورآلات برای کادو استفاده کنید چه دنبال کادو تولد دخترانه باشید یا کادو ولنتاین دخترانه شک نکنید دستبند طلا بهترین انتخاب برای مجذوب کردن خانم‌ها است!

قیمت خرید دستبند طلا دخترانه و زنانه جدید

خرید دستبند طلا زنانه

مهم نيست با چه هدفي به سمت طلا می‌رويد ،در هر صورت خريد طلا براي شما يك كار لذت بخش خواهد بود. اما اگر قصد خريد طلا داريد، بايد اطلاعات كافي و لازم را داشته باشيد پس لازم است نکات زیر را از فروشنده جویا شوید.

سوالاتي كه بايد هنگام خريد از فروشنده بپرسيد به شرح زير است:

ميزان عيار طلا را بسنجيد

طلاي ٢٤ عيار بهترين و گران‌ترين نوع طلا مي‌باشد در صورت داشتن توان خرید طلای ۲۴ عیار بهتر است از خريدن طلاي ٢٠ و يا ٢٢ عياري چشم‌پوشي كنيد.

هرچه عيار طلا پايين‌تر باشد مقاومت آن در برابر ضربه هم پايين‌تر خواهد بود. البته طلاي با عيار كم هم مي‌تواند مقاوم باشد اما ارزش كمتري دارد.

اگر به نيكل حساسيت داريد توصيه مي‌شود كه به هيچ عنوان سراغ طلاهاي كم‌عيار نرويد.

تفاوت قطعه روکش شده با طلای خالص

يكي از مرسوم‌ترين رنگ‌ها بين جواهرات رنگ زرد يا همان طلايي است اما بايد در نظر داشته باشيد طلايي را كه شما پسنديده‌ايد آيا واقعا از جنس طلا است يا روكش طلايي دارد.

زنجير با روكش طلا مسلما قيمت ارزان‌تري نسبت به بقيه جواهرات دارد اما هيچ ارزاني بي‌دليل نيست شما پس از مدت كوتاهي استفاده از زیورآلات با روکش طلا متوجه خواهيد شد كه روكش‌ها كاملا از بين رفته‌اند و فلز زيرين نمايان خواهد شد و در اين صورت شما بايد به يك جواهرفروشي مراجعه كنيد و از متخصصان اين كار بخواهيد تا مجددا قطعه شما را با روکش طلا پوشیده شود.

برخي طلا ها نيز به صورت توخالی ساخته مي‌شوند و شما به محض اينكه از اين نوع طلاها استفاده كنيد متوجه وزن كم آن خواهيد شد.

شايد از نظر شما اين نوع نمونه‌ها منحصر به فرد باشند، اما بايد بدانيد اين محصولات قابلیت له شده و یا ترک برداشتن و یا و شکستن بسیار زیادی دارند در بسیاری از موارد امکان بازسازی آنها پر هزینه بوده و ناگزیر از فروش آن خواهید بود.

جدیدترین مدل دستبند طلای زنانه

از سری مدل های دستبند طلا زنانه و دخترانه جدید، اینبار عکس های دیدنی و جذاب از جدیدترین مدل های دستبند زنانه و دخترانه از برندهای بزرگ جهانی را برای شما اماده کرده ایم، برای مشاهده تصاویر این مطلب را دنبال کنید.

رنگ پوست شما در انتخاب فلز و جواهری که می‌‌خواهید داشته باشید، نقش مهمی دارد.

حتماً می‌دانید که همه رنگ‌ها مناسب‌ همه افراد نیستند، انتخاب رنگ مناسب چهره، شما را زیباتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد و برعکس.بهتر است در فصل‌های تابستان و زمستان از جواهراتی با رنگ های سرد و در فصل‌های بهار و پائیز از جواهراتی با رنگ‌های گرم استفاده کنید.برخی افراد نسبت به برخی انواع جواهرات واکنش‌های حساسیتی نشان می‌دهند این افراد باید به هنگام انتخاب طلا و جواهر مورد علاقه‌شان، این نکته را نیز مورد توجه قرار دهند. بی‌شک همه خانم‌ها جواهرات خود را دوست دارند.برخی خانم‌ها طلاهای درخشان زرد را دوست دارند و برخی طلاهای سفید را زیباتر می‌دانند.

عده‌ای نیز از طلاهایی استفاده می‌کننده که سه رنگ هستند (زرد، سفید و زرد مایل به سرخ). رنگ موها نیز نقش مهمی را در انتخاب رنگ طلا و جواهرات ایفا می‌کند. طلای زرد، طلای کلاسیک است. طلایی که از معادن استخراج می‌شود، رنگ زرد دارد.و با اضافه کردن برخی فلزات دیگر سفید، سرخ، آبی، سیاه و … می‌شود فلزاتی مثل مس، نقره و ترکیبی از این دو.

طلای زرد با چهره‌های نیمه روشن با موهای مشکی تناسب زیادی ایجاد می‌کند.در واقع طلای زرد رنگ طلایی است که با انواع چهره‌ها و رنگ‌های مختلف هماهنگی دارد و بسیاری از خانم‌های بلوند نیز ترجیح می‌دهند که از طلای زرد استفاده می‌کنند. اگر موهای سیاه و چشمان آبی دارید بهتر است که از گردنبند و گوشواره سفید استفاده کنید.

قیمت خرید دستبند طلا دخترانه و زنانه جدید

قیمت خرید دستبند طلا دخترانه و زنانه جدید

قیمت خرید دستبند طلا دخترانه و زنانه جدید

قیمت خرید دستبند طلا دخترانه و زنانه جدید

دستبند طلا زنانه کارتیه

دستبند طلا زنجیری مدل کارتیه این مدل دستبند طلا زنانه به صورت دستبند طلا اسپرت زنانه استفاده می شود هم می شود هم دستبند طلا زنانه باشد هم دستبند طلا مردانه طراحی این مدل دستبند طلا توسط طراحان طلا و جواهر ایرانی انجام شده است این مدل دستبند طلا ست طلا مشابه از قبیل مدل گردنبند طلا کارتیه را هم دارد که می توانید قیمت دستبند کارتیه طلا را در ادامه مشاهده می کنید نسبت به نما که دارد بسیار فوق‌العاده است و یک کادو طلا بسیار مناسب به آنهایی که دوستشان دارید است به شما پیشنهاد می کنم اگر این دستبند طلا را خریداری کردید گردنبند طلا این دستبند طلا را هم خریداری کنید زیرا این ست طلا در کنار همدیگر زیبای بسیار فراوانی دارد همانطور که در عکس دستبند‌طلا مشخص است این دستبند طلا به واسطه یک قفل طوطی بسته می شود قفل طوطی جزو محکم ترین قفل در بازار طلا و جواهر تهران است گالری ماندگار این مدل دستبند طلا جدید را با قیمت بسیار مناسب به تمام مخاطبین خود تقدیم می کند

قیمت خرید دستبند طلا دخترانه و زنانه جدید

دستبند رولکس زنانه طلا

دستبند و انگشتر رولکس *ROLEX با ظرافت خاصی طراحی شده و در رنگ های ترکیبی زرد و سفید و رزگلد قابل سفارش می باشد. این کار به صورت تک نیز قابل عرضه می باشد. شما دستبند رولکس *ROLEX به رنگ سفید و زرد را در تصویر مشاهده می کنید.

قیمت خرید دستبند طلا دخترانه و زنانه جدید

قیمت دستبند طلا زنانه جدید

خرید زیورآلات طلا دشوار و پر مسئولیت است. با توجه به مبلغ بیش‌تری که برای خرید دستبند طلا زنانه لاکچری صرف می‌کنید باید تمام فاکتورهای مهم نظیر عیار، ابعاد و شکل طلا را سبک و سنگین کنید و قیمت دستبند طلا زنانه بر اساس همین فاکتورها متفاوت می باشد. نقد امروز کمک می‌کند تا از میان بهترین نمونه‌های بازار، خرید موفقی داشته باشید.در ادامه لیستی از دستبند طلا زنانه جدید با قیمت را خواهید دید که بر اساس سلیقه میتوانید انتخاب مناسب داشته باشید. (خرید زیباترین و ارزانترین آویز طلا زنانه دیجی کالا )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.