قیمت خرید بهترین مارک اسپیلت خارجی و ایرانی

امروزه استفاده از سیستم های تهویه مطبوع و کولرهای مختلف، به یک ضرورت مهم در زندگی تبدیل شده است. پیشتر لزوم تجهیز فضاهای گوناگون به سیستم های تهویه مطبوع چندان احساس نمی شد، چرا که آب و هوای کره زمین، متعادل تر، هوا پاک تر و تنفس آسان تر بود!

اما اکنون همه چیز متفاوت است و دیگر نمی توان در فصل تابستان بدون استفاده از سیستم تهویه هوا و کولر زندگی کرد. تولیدکنندگان این را می دانند، از این رو مدت هاست که عرضه سیستم های خنک کننده از جمله کولر گازی و اسپلیت از شرکت های مختلف را آغاز نموده اند. آیا می دانید بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت کدامند؟
با توجه به رشد روز افزون تولیدکنندگان در این عرصه، رقابت زیادی میان انواع برندهای کولرگازی و اسپلیت مشاهده می شود.

به همین دلیل انتخاب برای بسیاری از افراد سخت می شود. با ما باشید چرا که قصد داریم در این مطلب به معرفی پرفروش ترین و بهترین برندهای کولر و اسپلیت گازی بپردازیم.

قیمت خرید انواع اسپیلت

[digikala51628236090]

قیمت خرید بهترین مارک اسپیلت خارجی و ایرانی

بهترین مارک اسپیلت 

اگر گشتی در بازار سیستم تهویه هوای مطبوع بزنید، خواهید دید که تا به امروز کمپانی های مختلفی، انواع کولرهای گازی را تولید کرده اند. سیستم های تهویه مطبوع در همه جا وجود دارند، چه در دفتر کار و خانه، چه وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ها و قطارها. پس نمی توانیم از اهمیت آن ها مخصوصا در روزهای گرم چشم بپوشیم.
درست است که این دستگاه ها، یکی از وسایل لوکس خانه محسوب می شوند، اما امروزه یکی از ملزومات هر خانه ای به شمار می روند. در میان برندهای کولر گازی، برخی ها بیشتر از سایرین خوش درخشیده اند و از محبوبیت بیشتری برخوردارند. اما کدام را می توانیم از جمله بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت بنامیم؟

کولرگازی ال جی

یکی از برندهای برتر در زمینه ی تولید کولر گازی، به طور قطع برند ال جی می باشد. این برند تا به امروز با تولید انواع مختلف کولر، سهم خوبی از بازار را از آن خود کرده و توانسته است در سطح ایران و جهان به خوبی مطرح شود.
از آن جایی که کولرهای گازی و اسپلیت ال جی، علاوه بر طراحی زیبا قابلیت های مختلفی دارند، می توانند برای بسیاری از مراکز و مکان ها مورد استفاده قرار گیرند. از جمله ی مهم ترین این ویژگی ها می توانیم به تنظیم و اسکن هوشمند، سیستم محافظ دستگاه در مقابل نوسانات برق، سیستم تصفیه هوا و … اشاره کنیم.
یکی دیگر از مزیت های این برند، قیمت مناسب محصولات آن است. تنوع انواع کولر گازی ال جی سبب شده تا تمامی افراد با نیازها و بودجه های مختلف بتوانند یکی از انواع آن را خریداری کنند. این برند دارای نمایندگان خدمات نصب بسیاری در سطح کشور است، به همین دلیل ارائه خدمات پس از فروش در کمترین زمان به مشتریان صورت می گیرد. بی شک ال جی یکی از بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت در ایران محسوب می شود.

کولر گازی ال جی

کولر گازی اجنرال

اجنرال، یکی دیگر از کمپانی های با سابقه و خوشنام در زمینه ی تولید انواع سیستم های هوای مطبوع می باشد. این برند ژاپنی با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و البته مصرف انرژی کم، توانسته نام خود را در لیست بهترین برندهای کولر گازی ثبت کند. کولر گازی اجنرال آزمایشات تحت شرایط سخت را با موفقیت پشت سر گذاشته است و بی شک می تواند گزینه ای مناسب برای تامین هوای خنک در فضاهای مختلف باشد.

کولر گازی اجنرال

کولر گازی سامسونگ

به جرات می توانیم شرکت سامسونگ را یکی از برترین شرکت های تولید کننده در کره جنوبی بنامیم. این برند تا به امروز توانسته است در زمینه ی ساخت انواع ملزومات خانگی و اداری، به خوبی عمل کند که یکی از توانمندی های آن، ساخت و تولید انواع کولر گازیست.

بی شک کولر گازی سامسونگ، از بهترین برندهای کولر گازی در ایران محسوب می شود. کولرهای گازی این کمپانی دارای طراحی های منحصر به فرد و زیبایی هستند و استفاده از به روزترین تکنولوژی ها، تا به امروز توانسته است این کولرها را در صدر جدول پرفروش ترین محصولات سیستم تهویه مطبوع قرار دهد.
ضمن آنکه می توانیم برند سامسونگ را از جمله ی قابل اعتمادترین برندهای تولید کننده در ایران بنامیم که با گارانتی و خدمات پس از فروش خود تا به امروز توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. بی تردید یکی از پیشنهادات برای خرید از میان بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت ، از برند معتبر سامسونگ خواهد بود.

کولر گازی سامسونگ

کولر گازی گری

گری را می توانیم تخصصی ترین برند در زمینه تولید کولر گازی و اسپلیت بنامیم. این کمپانی که فعالیت خود را از سال 1991 آغاز کرده، تا به امروز توانسته است نیاز بسیاری از افراد را در زمینه سیستم تهویه هوا، در سراسر ایران و جهان شناخته و آن ها را مرتفع سازد. کسب عنوان بهترین برند تولیدکننده کولرهای گازی در سال 2018، اثباتی بر این مدعی است. تنوع زیاد محصولات تهویه مطبوع این برند، مصرف برق کم، سیستم سرمایش و گرمایش فوق العاده در کنار استحکام آن سبب شده تا مشتریان بسیاری را به خود جذب نماید. از آن جایی که پنل های کولر گازی گری، حجم بسیار کمی را اشغال می کنند، می توانند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.

کولر گازی گری

کولر گازی دایکین

این برند ژاپنی، نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهان نیز توانسته است جایگاه ویژه ای کسب کند. همچنین کیفیت فوق العاده آن موفق به جلب رضایت کاربران بسیاری شده است. ضمن آنکه در این کولرگازی از بهترین اینورترها استفاده شده که طی زمانی اندک پس از روشن شدن، می تواند دمای محیط را به خوبی تنظیم نماید.
کولر گازی دایکین دارای ویژگی های مختلفی می باشد که از جمله آن ها می توانیم به سیستم رطوبت گیر، تایمر زمان بندی، سیستم جریان هوای دوگانه و … اشاره کنیم. شما در هر زمان از مدت معین گارانتی محصول خریداری شده، می توانید از مزایای تعهدات نماینده بهره مند شوید. پس از اتمام مدت زمان گارانتی نیز می توانید با مراجعه به مراکز ارائه خدمات پس از فروش، مشکلات احتمالی پیش آمده را مطرح و نسبت به رفع آن اقدام نمایید.
البته نام کمپانی های دیگری مانند قدرتمندترین برند در زمینه تولید کولر گازی و اسپلیت یعنی شرکت میتسوبیشی در این لیست خالی می ماند. چرا که میتسوبیشی در عین عرضه محصولات با کیفیت فوق العاده، قیمت بالایی دارد. لذا بسیاری از افراد کمتر تمایل به تحمل هزینه های سنگین خرید این برند را خواهند داشت.

کولر گازی دایکین

کولر گازی دیواری گاسونیک سری 29

کولر گازی دیواری گاوسونیک سری 29 از نوع دیواری دور ثابت می باشد که دارای یک پنل داخلی و یک کندانسینگ یونیت است. پنل داخلی با نصب بر روی دیوار در فضای داخلی مورد تهویه، علاوه بر قابلیت تولید سرمایش یا گرمایش، هوا را نیز تصفیه می کند. کندانسینگ یونیت یا همان یونیت خارجی نیز در فضای بالکن یا بام نصب می گردد. سرمایش و گرمایش همزمان در کولر های گاوسونیک از مزایای بارز آنها می باشد که حتی در فصول گرم سال نیز باعث عدم نیاز به هر گونه تجهیز جانبی نظیر پکیج یا دیگ آب گرم می شود.

قیمت خرید بهترین مارک اسپیلت خارجی و ایرانی

قیمت روز کولرگازی اسپیلت گاسونیک

قیمت کولر گازی اسپیلت اعلام شده از سوی شرکت های داخلی یا خارجی، به قیمت درب کارخانه، عمده فروش ومصرف کننده تقسیم می شود، همچنین در فصول مختلف سال قیمت اسپیلت تغییر می کنند .بهترین کار پرسیدن دقیق قیمت کولر دوتیکه و کولر گازی است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید نسبت به خرید کولر اسپیلت اقدام نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از 22 نمونه کولر گازی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.