مانتو زرشکی با چه شلواری ست میشه؟ [لیست قیمت]

در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد: مانتو زرشکی با چه شلواری ست میشه؟

از نظر دنیای مد و فشن مانتو زرشکی با شومیز، کفش و شلوارهای رنگ های بسیار متنوع و مختلفی ست می‌شوند و شما می‌توانید با داشتن یک مانتو زرشکی، انواع ست‌ها را در کمد خود داشته باشید.

اکنون با توجه به چرخه ی رنگ ها متوجه خواهید شد که چه رنگ هایی کامل کننده ی استایل شما با زرشکی هستند. اگر می خواهید از چرخه ی رنگ ها بیشتر بدانید این مطلب را بخوانید.

% تخفیف ویژه انواع مانتو رزشکی را اینجا ببینید %

👇بیا تو پیجم مانتو حراج کردم👇

تارا استار

چطور استایل زرشکی شیک داشته باشیم ؟

رنگ زرشکی از ترکیب دو رنگ قرمز و بنفش ایجاد می شود.برای ست با رنگ زرشکی با ما همراه باشید مهم حفظ تعادل و هارمونی در کل پوشش شماست.

ست زرشکی

رنگ زرشکی با چه رنگی ست میشه

رنگ سبز ارتشی

رنگ سبز ارتشی ویا لجنی در کنار رنگ زرشکی و قهوه ای ست زیبایی را بوجود می آورد .

رنگ قرمز روشن

از آنجایی که مغز ما بین گرما و رنگ‌ها ارتباط برقرار می‌کند و رنگ قرمز روشن دارای بیشترین درجه گرما در طیف نوری است بهتر است اگر لباسی به رنگ قرمز داریم آن را با رنگ زرشکی ست کنیم و معمولا این ترکیب رنگی با اکثر پوست‌ها و رنگ مو‌ها همخوانی دارد.

از دیدگاه سلامتی هم این ترکیب رنگی باعث افزایش متابولیسم بدن و همچنین کاهش وزن می‌شود و برای افرادی که همواره به دنبال رعایت رژیم غذایی هستند مناسب است.

علاوه بر این، قرار گرفتن رنگ زرشکی در کنار رنگ قرمز روشن آن حالت تندی قرمز را خنثی می‌کند.

زرشکی و صورتی کمرنگ

رنگ صورتی کم رنگ هم همانند رنگ سرخابی رنگی شاد و جوان پسند است و نسبت به رنگ سرخابی بیشتر قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف را دارد و اضافه شدن شال، کمربند و زیورآلات زرشکی رنگ، آن را بسیار موقر و زیبا جلوه می‌دهد.

این ترکیب را افراد تا سن ۶۰ سال هم بخوبی می‌توانند استفاده کنند.

ست زرشکی و صورتی

رنگ نارنجی

سعی کنید از این رنگ بیشتر در کیف و کفشتان استفاده کنید.

رنگ خاکستری

رنگ زرشکی با رنگ خاکستری هماهنگی خوبی دارد. البته به مدل ترکیب رنگ لباستان و درصد وجود رنگ های دیگر دقت کنید .

به گفته ی کیت اسمیت، بنیانگذار «رنگ های پرشور» که یک شرکت مشاوره ی رنگ در ویرجینیاست، 75٪ از یک رنگ و 25٪ از یک رنگ دیگر استفاده کنید. پوشیدن دو رنگ در نسبت های برابر می تواند مانند یک یونیفرم ورزشی بنظر برسد.

زرشکی و طوسی

رنگ کرم و طلایی

رنگ زرشکی و ترکیب آن با طلایی و استفاده از دوخت سنگ کاری دور گردن و نوار های دور کمر ،با استفاده از شال طلایی و کرم و یک کیف و کفش طلایی ستی زیبا را می سازند .

همانطور که گفتم مهم ترکیب رنگ ها و الهام از آن می باشد .

در کنار هر مدل دیگری که شما می پسندید رنگ کرم و مشکی از جمله رنگ هایی است که می توان با رنگ زرشکی ست زیبایی ساخت. ست کردن کرم با زرشکی می تواند ترکیب زیبایی از رنگ ایجاد کند. البته از رنگ سبزآبی ملایم نیز در این ترکیب رنگ با (کرم )می توان استفاده کرد.

رنگ سفید

سفید و سیاه را می‌توانید در كنار هر رنگی استفاده كنید. از نظر متخصصان و طراحان، سفید و مشكی رنگی ندارند. سفید محصول نبودن تركیبات رنگی با بیشترین درخشندگی است.

سفید در كنار هر رنگی قرار بگیرد، این قابلیت را دارد كه رنگ را بارزتر كند و جلوه بیشتری به آن بدهد.

رنگ سیاه

در نقطه مقابل، سیاه از تركیب تمام رنگ‌ها با بیشترین حد تیرگی به‌وجود آمده است. این دو رنگ تنها رنگ‌هایی هستند كه با تمام رنگ‌ها هماهنگی دارند؛

درواقع استثناهایی هستند كه قواعد تركیب رنگ را به چالش می‌كشند.رنگ مشكی برخلاف سفید ، تندی و تیزی رنگ‌ها را می‌گیرد.

زرشکی و سیاه

رنگ سورمه ای

یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین ست‌ها چه برای خانم‌ها و چه آقایان ست رنگ‌های زرشکی و سرمه‌ای- آبی است.

اگر از آقایانی هستید که تیپ‌های اسپرت و کژوال را می‌پسندید، می‌توانید یک شلوار کتان سرمه‌ای یا جین انتخاب کنید و براحتی آن را با یک بلوز یا پلیور هم رنگ ست کنید.

حالا نوبت یک کت اسپرت با رنگ متضادش، یعنی زرشکی یا قرمز است.

اگر می‌خواهید متفاوت‌تر باشید، می‌توانید ترتیب این ست را تغییر دهید و یک شلوار زرشکی، قرمز را با بالاتنه سرمه‌ای همراه کنید.

شاید بگویید زرشکی و سرمه‌ای که تکراری است، ولی شیک‌پوشی یعنی همین؛ وقتی که می‌توانید از یک ترکیب برای خلق چندین دست ست زیبا و متفاوت استفاده کنید.

زرشکی و سورمه ای

یک شلوار طوسی هم با جلیقه زرشکی ست می‌شود و هم با یک کت سرمه‌ای . یادتان باشد این رنگ سوم را معمولا باید از یک رنگ خنثی انتخاب کنید تا هارمونی پوشش‌تان حفظ شود.

ست مانتو زرشکی و طوسی

با مانتو زرشکی جلوباز چی بپوشیم

پس دانستیم که مانتو زرشکی با سیاه و سفید و سورمه ای و کرم و نارنجی و سبز ارتشی و صورتی و طوسی و قرمز روشن و خاکستری هم خوانی خوبی دارد ، ولی همان طور که قبلا اشاره کردیم به درصد ترکیب رنگ ها دقت کنید.(خرید اینترنتی با قیمت ارزان بهترین برندهای رژگونه ) is.gdbit.lytinyurl

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.