قیمت خرید 33 مدل نیم ست طلا – نیم ست طلا جدید

نیم ست طلا در واقع همان سرویس طلا است منتهی با این تفاوت که دستبند در این ست وجود ندارد، علت نامگذاری این اکسسوری هم به این نام، به همین دلیل است.

قیمت نیم ست طلا معمولا کمتر از ست‌های طلا است.

نیم ست طلا جدید موجود در بازار مشتمل بر گردنبند و گوشواره هستند.

وزن نیم‌ست‌ها نسبت به سرویس‌های کامل، کمتر است پس خرید آن به لحاظ اقتصادی به صرفه خواهد بود.

قیمت نیم ست طلا

[digikala61617555399]

نیم ست طلا 18 عیار زنانه مانچو مدل smg018

قیمت خرید 33 مدل نیم ست طلا - نیم ست طلا جدید

اقلام این نیم ست طلا، شامل: زنجیر , گوشواره , دستبند است و مناسب برای بانوان ساخته شده است. عیار زنجیر 18 عیار است و طول زنجیر 45 سانتی‌متر است.
شکل زنجیر ترکیبی از یک پلاک طلا 18 عیار به شکل قلب به ابعاد 1 × 1 سانتی متر است و  مهره های طبیعی سنگ حدید (هماتیت) به شکل مکعب مربع هفت رنگ با ابعاد 0.3 × 0.3 سانتی متر و همپنین زنجیر و قفل استیل با آبکاری طلایی ظریف و بسیار محکم است.

نظر مشتریان دیجی‌کالا در مورد این محصول

رسول جعفری :

من برای تولد خانومم گرفتم که خیلی خوشش اومد..البته ست ظریفی هست ولی خوشکل و شیک و زیبا.

مینا سعیدی:

قیمت و جنس عالی ارسال به موقع و سر تایم

در واقع خرید نیم‌ست طلا همان کارایی سرویس کامل را دارا است و بسیار شیک و زیباست.

خرید یک نیم ست طلا نیز همچون دیگر اکسسوری های نقره ای و طلایی با توجه به ازدیاد تنوع و طرح های مختلفی که امروزه شرکت های تولیدی برای ساخت محصولات خود در نظر می گیرند.

قدری پیچیده و گُنگ برای خریداران شده است که البته ما قصد داریم تا در این مطلب شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید نیم ست طلا بیش از پیش آشنا نماییم، پس لطفا در ادامه این مطلب ما را همراهی فرمایید.

قیمت خرید 33 مدل نیم ست طلا - نیم ست طلا جدید

انواع مدل نیم ست طلا

انواع نیم ست طلا جدید که در بازار دیده می شود، معمولا دو تکه دارد. از بین آنها نیم ست طلا ارزان بدون زنجیر و نیم ست طلا دخترانه و زنانه شیک، دارای زنجیر است. برای این که متوجه تفاوت قیمت نیم ست طلا 18 عیار با قیمت نیم ست طلا دست دوم شوید، ابتدا باید انواع نیم ست ها را بشناسید که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

 

نیم ست طلا ساده: اگر به نیم ست ظریف طلا علاقه دارید، مدل های ساده می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. معمولا نیم ست دخترانه طلا را ساده طراحی می کنند. از طرف دیگر این روزها نیم ست طلا پر زرق و برق خیلی طرفداری ندارد. بیشتر افراد نیم ست طلا بدون نگین با قیمت مناسب را ترجیح می دهند.

خرید نیم ست طلا ساده امکان استفاده از آن را در هر موقعیتی هم فراهم می کند. اگر عکس نیم ست طلا ظریف را ببینید، متوجه می شوید که آنها معمولا دارای گوشواره و زنجیر نازک و ظریف هستند. مدل نیم ست طلا بدون نگین را هم در دسته مدل های ساده قرار می دهند.

 

نیم ست طلا تراش دار: نیم ست طلا مدل تراش به نیم ست هایی گفته می شود که طرح های ظریفی داشته و تراش خورده اند. انواع نیم ست طلا طرح گل را می توان در میان آنها دید. این نیم ست ها هم می توانند مدل نیم ست طلا بدون نگین را در خود داشته باشند و هم جدیدترین نیم ست طلا با نگین های ریز و کوچک. انواع نیم ست طلا جدید 2020 هم با طراحی های تراش دار فوق العاده ای عرضه می شوند که به نسبت نیم ست طلا ارزان و ساده، جذاب تر هستند.

 

نیم ست نگین دار طلا: نیم ست طلا نگین دار که باید آن را نیم ست طلا سنگین هم نامید، با سنگ و جواهرات مختلف تزیین می شود. در میان انواع نیم ست طلا جدید 2021 انواع مدل های نگین دار هم وجود دارند که بسیاری از بانوان آنها را می پسندند.

بسیاری از خانم ها تصور می کنند نیم ست طلا جدید ظریف نباید نگین داشته باشد، به همین دلیل همیشه به دنبال ست طلا دخترانه و ساده می گردند.

اما باید بگوییم در بین انواع نیم ست طلا نگین دار نیز مدل های ساده و ظریف دیده می شود. هر چند قیمت نیم ست طلای نگین دار معمولا بیشتر است.

 

مدل نیم ست طلا بدون نگین: انواع نیم ست طلا جدید با قیمت مناسب را می توان در بین مدل های بدون نگین پیدا کرد. عکس نیم ست طلا دخترانه معمولا شامل مدل های بدون نگین می شود. اما بهتر است طلا نیم ست را فقط به دلیل داشتن یا نداشتن نگین انتخاب نکنید.

همان طور که پیش تر هم گفتیم نیم ست طلا دخترانه ظریف هم می تواند نگین داشته باشد و هم نداشته باشد. پس برای خرید اینترنتی نیم ست طلا انواع آنها را بررسی کنید.

نیم ست طلای ۲۱ عیار بهتر است یا ۱۸ عیار؟

نیم ست طلای ۲۱ عیار نسبت به طلای ۱۸ عیار چند تفاوت مهم دارد:

  • نیم ست طلای ۲۱ عیار قیمت بیشتری نسبت به ۱۸ عیار دارند. به همین دلیل نفیس تر و با ارزش تر هستند.
  • به دلیل قیمت پایین تر، تنوع مدل نیم ست طلا ۱۸ عیار از مدل های ۲۱ عیار بسیار بیشتر است. در نتیجه قدرت انتخاب بیشتری دارید.
  • مدل های ۲۱ عیار فقط به رنگ زرد هستند. اما مدل های ۱۸ عیار به غیر از رنگ زرد، رنگ های متنوعی مثل رزگلد و طلا سفید نیز دارند.

نیم ست طلا بدون نگین یا با نگین؟

اینکه نیم ست طلا را بدون نگین یا با نگین خریداری کنید، تا حد زیادی به بودجه و سلیقه شما باز می‌گردد.

بسیاری از افراد نیم‌ ست‌های کلاسیک با نگین‌ و سنگ‌های قیمتی را می‌پسندند.

اما برخی از خریداران ترجیح می‌دهند طرح‌های اسپرت، ساده و بدون نگین را تهیه کنند.

اگر می‌خواهید نیم ست طلا ظریف بخرید، بهتر است سراغ طرح‌های ساده‌تر و بدون نگین بروید.

انواع بدون نگین، به دلیل سبک‌تر بودن، قیمت کمتری هم دارند.

در مقابل مدل های با نگین سنگین‌تر است و هزینه تمام شده بیشتری برایتان خواهد داشت.

اگر قصد دارید به یک تازه عروس هدیه دهید، بهتر است انواع با نگین آن را انتخاب کنید.

همچنین به مورد استفاده نیم ستی که خریداری می‌کنید، دقت کنید.

اگر نیم ست را برای مراسم‌های رسمی، جدی و یا مجالسی مانند عروسی می‌خواهید، طرح‌های با نگین جلوه و زیبایی بیشتری دارد.

اما اگر آن را برای استفاده دائم یا مهمانی‌های خودمانی و دورهمی‌های غیر رسمی می‌خواهید، انواع اسپرت و بدون نگین آن برایتان مناسب‌تر است.

جدیدترین مدل نیم ست طلای زنانه

مدل نیم ست طلا نیز مانند دیگر قطعات و انواع طلا و جواهرات، روز به روز با مدل‌های جدیدتری به بازار می‌آید.

مدل‌ها آنقدر متنوع است که می‌توانید براساس علاقه، سلیقه، بودجه و مورد مصرف خود، یکی از مدل های نیم ست طلا جدید را انتخاب کنید:

طلا زرد

طلا زرد انتخاب بسیاری از خانم‌ها برای خرید نیم ست طلاست. کسانی که به دنبال درخشش بیشتر هستند و می‌خواهند طلایشان بیشتر نمایان باشد، این رنگ را انتخاب می‌کنند. 

طلا سفید

طلا سفید هم طرفداران خاص خودش را دارد و البته کمی جوان پسند‌تر است.

رنگ خنثی طلا سفید، با هر رنگ لباسی ست می‌شود و زیبایی خاص خودش را دارد. طلا سفید ساده‌تر است و انتخاب خوبی برای ساده‌پسندان به شمار می‌رود.

طلا سفید _ طلا زرد (ترکیبی)

برخی از مدل های ترکیبی از طلای سفید و زرد هستند و مجموعه‌ای زیبا و دیدنی از نیم ست را پیش چشمتان نمایان می‌کنند.

ترکیب طلا سفید _ طلا زرد برای کسانی مناسب است که هر دو رنگ طلا را می‌پسندند و به دنبال مدل‌های جدید می‌گردند.

طلا سیاه قلم

طلای سیاه قلم هم نوعی از طلا است که از ترکیب رنگ زرد و سیاه بدست می آید.

آلیاژ طلا از قدرت ترکیبی بالا برخوردار است و اگر آن را با اکسید کبالت ترکیب کنیم حاصل آن طلای سیاه قلم است.

سیاه کردن طلا راه های مختلفی دارد که از جمله آن می توان به استفاده از لیزر یا حرارت دادن اکسید کبالت در سطح طلا اشاره کرد.

نیم ست سیاه قلم طلا ارزش بسیار بالایی دارد.

جهت اطلاع باید بگوییم که نیم ست طلا سیاه قلم از عیار 18 ساخته شده و علاوه بر درصدی بیش از 50 درصد طلای خالص، از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که بسیاری از علاقه مندان به صنعت طلا و جواهر را محو و خیره خود ساخته است. 

تناسب نیم‌ست با رنگ پوست

  • اگر دارای پوستی روشن هستید، طلای سفید یا نقره برازنده‌ی شماست.
  • پوست تیره‌ی خود را با طلای زرد، جذاب‌تر جلوه دهید.
  • چنان‌چه دارای پوستی گندمگون هستید، خوشحال باشید زیرا می‌توانید از همه‌ی نوع جواهراتی استفاده کنید.

مدل نیم ست طلا جدید می تواند به عنوان تکمیل کننده زیبایی شما عمل کند. اگر قصد خرید اینترنتی نیم ست طلا نگین دار را دارید، باید بگوییم که به طور کلی بانوان دارای پوست روشن، محدودیتی برای انتخاب جواهرات ندارند. اگر پوست روشنی دارید می توانید سنگ ها و جواهرات قیمتی از الماس یاقوت گرفته تا زمرد را در نیم ست طلا جدید 2020 خود داشته باشید.

پوست های تیره هم در کنار جواهراتی مثل یاقوت و زمرد جذاب تر به نظر می رسند. اما اگر پوست گندمگون داشته باشید، بهترین گزینه ها برای انتخاب جواهرات، سنگ های نیمه قیمتی نظیر عقیق و جاسپر هستند.

نیم‌ست را مناسب شکل صورت انتخاب نمایید:

  • دارندگان صورت‌های گرد و کوچک، بهتر است از جواهرات بلند و آویزان استفاده نمایند.
  • اگر صورتی کشیده و بلند دارید، جواهرات دایره‌ای شکل و کوچک با چهره‌ی شما هماهنگ می‌شوند.
  • کسانی که دارای صورت‌ بیضی شکل هستند، محدودیتی برای استفاده از جواهرات مختلف ندارند.

در واقع باید این نکته را در زمان خرید نیم ست طلا جدید 2021 خود در نظر داشته باشید که شکل جواهرات، مکمل ویژگی های چهره شما باشد. مثلا اگر پیشانی بلندی دارید و چانه‌تان باریک است، نیم ست طلا بدون نگین که گوشواره اشکی داشته باشد، برای شما مناسب است.

هارمونی رنگ قطعات ست و نیم ست

با خرید ست طلا معمولا مشکلی بین هارمونی قطعات آن پیش نمی آید. چرا که طراحی آنها مشابه و مکمل است. اما خرید نیم ست طلا ظریف به خصوص نیم ست طلا دست دوم با قیمت ارزان، معمولا مشکل هارمونی را ایجاد می کند.

به همین دلیل یکی از نکات مهم برای خرید نیم ست طلا دست دوم این است که به قطعات آن توجه کنید و ببینید که با دستبند طلا و انگشترهای شما همخوانی دارند یا نه.

به عنوان مثال خرید نیم ست طلا طرح گل زمانی که در سایر جواهرات خود این طرح را نداشته باشید، می تواند کمی مشکل شود. مگر این که بخواهید نیم ست را جداگانه استفاده کنید.

اگر قصد خرید نیم ست ظریف طلا سفید دارید، اما بقیه قطعات طلای شما زرد هستند، نمی توانید آنها را در کنار هم استفاده کنید.

بنابراین توصیه ما این است که در وهله اول به رنگ فلز مدل نیم ست طلا بدون نگین توجه داشته باشید. بعد از آن هم به جواهرات به کار رفته در نیمست توجه کنید.

لازم نیست که تمام جواهرات و سنگ های قیمتی به کار رفته در قطعات طلای شما مشابه باشد. همین که نگین ها رنگ مشابهی داشته باشند، کافی خواهد بود. در ضمن می توانید رنگ نیم ست نگین دار طلا را با رنگ لباس مهمانی خودتان هم ست کنید.

برای این که در زمان خرید نیم ست طلا جدید 2021 دچار تردید نشوید، قطعه ای از طلای قدیمی خود را به همراه داشته باشید یا این که با خرید آنلاین نیم ست طلا این مشکلات را به راحتی حل کنید.

نیم‌ست مهمانی و دور همی‌ها

گرچه در این‌گونه مجالس و محافل دوستانه، خیلی لازم نیست رسمی و تابع تیپ خاصی باشید.

اما هماهنگ کردن خود با مناسبت مهمانی خالی از لطف نیست:

  • اگر مجرد هستید شور، شوق و فعال بودن خود را با خریدن طلای زرد و یا یک نیم‌ست طلا دخترانه فانتزی به رخ دیگران بکشید.
  • نیم ست طلا دخترانه فانتزی گزینه مناسبی برای دورهمی‌های دخترانه است.
  • مهمانی‌های سنگین را با یک نیم‌ست کلاسیک به پایان برسانید.
  • با یک نیم‌ست ساده متانت و وقارتان را به دیگران اثبات کنید.

خرید نیم ست طلا جدید عروس

بسیاری از بانوان برای مراسم عروسی خود به جای ست طلا ظریف ، به سراغ مدل نیم ست طلا مجلل و پر زرق و برق می روند. از آنجایی که برای انتخاب ست طلا عروس نظر خانواده ها هم اهمیت دارد، بهتر است قیمت سرویس طلای عروس را در نظر نگیرید و جواهراتی را تهیه کنید که متناسب با شان و جایگاه خانواده ها باشد.

البته این روزها بسیاری از بانوان دیگر اهمیت زیادی برای خرید ست طلا عروس ظریف قائل نیستند و ترجیح می دهند انواع نیم ست طلا برای عروس را جایگزین مدل های مجلل کنند. از طرفی به دلیل قیمت ست طلا عروس، این انتخاب عاقلانه است و از طرف دیگر با وجود مدل های نیم ست طلا جدید عروس که جذابیت های بیشتری دارند، می توان در این شب رویایی زیباتر درخشید. 

 

خرید نیم ست طلا جدید برای مهمانی های رسمی

اگر قرار است در یک مهمانی رسمی حاضر شوید، بهتر است به سراغ مدل نیم ست طلا دخترانه فانتزی نباشید. نیم ست فانتزی طلا شاید در دورهمی های خودمانی انتخاب خوبی باشد؛ اما برای مراسم رسمی باید مدل های کلاسیک را خریداری کنید.

انواع نیم ست طلا بدون نگین با قیمت ارزان می تواند جایگاه شما را در این نوع مهمانی ها متزلل کند. به جای آن انواع نیم ست نگین دار طلا را امتحان کنید که با سنگ ها و جواهرات قیمتی طراحی شده اند.

شاید قیمت نیم ست طلا جواهرنشان کمی گران باشد و مدل های سنگین را دوست نداشته باشید. در این شرایط قیمت نیم ست طلا دست دوم می تواند برای انتخاب مدل های ساده تر به شما امید دهد.

اگر پوست شما تیره است و لباس های بلند با رنگ های گرم را می پسندید، نیم ست طلا که با مروارید تزیین شده، بهترین انتخاب است. اما اگر خیلی علاقه ای به نیم ست سنگین طلا ندارید، نیم ست ساده انتخاب بهتری است.

 

نکات مهم هنگام خرید نیم ست طلا

توجه به کیفیت اصلی آن: مثل تمام محصولاتی که از جنس طلا و یا نقره اصل ساخته شده اند، در خصوص خرید نیم ست طلا نیز باید این نکته را متذکر شویم که حتما در هنگام انتخاب و خرید ست مورد نظرتان به کیفیت اصلی آن توجه داشته باشید و حتی المقدور خرید خود را در یک محیط کاملا امن و قابل اعتماد انجام دهید.

ناگفته نماند که روش هایی نیز جهت تشخیص طلای اصل و اورجینال از نوع های تقلبی این فلز گرانبها وجود دارد که از جمله آن می توان به خاصیت غیر آهنربایی زیورآلات طلایی اشاره داشت.

هماهنگی نیم ست با تیپ و استایل شما: با توجه به اینکه امروزه خرید یک نیم ست طلا خیلی هم از قیمت پایین و ناچیزی برخوردار نیست، پیشنهاد می کنیم همیشه به هنگام خرید چنین نیم ست هایی به نوع تیپ و استایل خود نیز توجه کنید.

مثلا چنانچه به دنبال خرید یک نیم ست زیورآلاتی رسمی هستید، حتما به سراغ مدل های کلاسیک بروید و چنانچه قصد شرکت در دورهمی های دوستانه و یا مهمانی های خودمانی را دارید به دنبال خرید نیم ستی باشید که از مدل هایی فانتزی و ساده برخوردار است.

قفل نیم ست: نکته کاملا مهم و قابل توجهی که حتما باید به آن توجه داشته باشید، سالم و ایمن بودن قفل ست، نیم ست، گردنبند، دستبند و سایر زیورآلاتی است که بر روی محصول شما تعبیه شده است.

امروزه تولید کنندگان زیورآلات طلا و نقره از قفل های مختلفی برای محصولات خود استفاده می کنند که شایع ترین و محبوب ترین آنان، قفل هایی تحت عنوان قفل خرچنگی هستند.

میزان استحکام محصول: مورد بعدی دیگری که لازم است در هنگام خرید نیم ست ها حتما به آن توجه داشته باشید، میزان کیفیت و دوام و در یک کلام، استحکام محصول مورد نظرتان است.

یادتان باشد در هنگام خرید نیم ست ها حتما از اتصال درست و محکم سنگ ها بر روی سطح طلا اطمینان حاصل کنید و از خرید نیم ست هایی که سنگ های رویین آن بواسطه چسب به یکدیگر چسبیده شده اند، خودداری کنید

زیرا در گذر زمان و استفاده های طولانی مدت و تعرق جسمانی شما، این سنگ ها به مرور از نیم ست شما جدا خواهند شد.

جواهرات به کار رفته در نیم ست طلا نگین دار: در زمان خرید نیم ست طلا حتما به محل قرارگیری سنگ های قیمتی و جواهرات توجه داشته باشید. در مدل نیم ست طلا که کیفیت ساخت بالایی ندارد، ممکن است پایه سنگ ها به درستی روی نیمست طلا قرار نگرفته باشد که باعث جدایی جواهرات در اثر استفاده طولانی مدت خواهد شد.

اگر در زمان خرید نیم ست طلا متوجه شدید که پایه های آن تقریبا آزاد هستند و سنگ ها با چند نوع چسب روی یکدیگر قرار گرفتند، از خرید آن صرف نظر کنید. نیم ست طلا ارزان معمولا چنین مشکلاتی دارد. در این نیم ست ها جواهرات خیلی زود کنده می شوند.

قیمت نیم ست طلا

عوامل مختلفی بر روی قیمت نیم ست طلا تاثیر می گذارد که از جمله آن می توان به وزن نیم ست، جواهرات به کار رفته در ساخت، نوع فرآیند ساخت (اُجرت سازنده) و همچنین فروشگاهی که از آن قصد خرید کرده اید، بستگی دارد.

فراموش نکنید شرط اول رسیدن به یک نیم ست طلایی اصل و اورجینال، خرید از یک فروشگاه معتبر می باشد.

اگر به دنبال نیم ست طلا تا یک میلیون و یا نیم ست طلا با قیمت دو میلیون تومان هستید بهتر است نیم ست های طلا بدون نگین و اجرت خریداری نمایید زیرا بخشی از قیمت تمام شده‌ی ست و نیم‌ست طلا مربوط به وزن و اجرت ساخت آنهاست، بهتر است هنگان خرید نیم ست طلا جدید با قیمت مناسب از کم‌و‌کیف این موضوع مطلع بشوید شما همچنین می‌توانید با خرید نیم ست طلا دست دوم و کم اجرت، طلا دار شوید و هزینه‌ای بسیار کمتر از هزینه روز طلا و جواهر پرداخت کنید.

خرید طلا و جواهر دست دوم راهی آسان و مقرون به صرفه برای طلا دار شدن است. 

عوامل موثر روی قیمت نیم ست طلا

وزن فلزات به کار رفته در نیم ست: دلیل قیمت نیم ست طلای 18 عیار به وزن فلز وجود در آن مربوط است. فلزات کمیاب بالطبع قیمت بیشتری هم دارند که روی قیمت نیم ست طلا تاثیر می گذارند. اما اگر به دنبال نیم ست طلا ظریف و بدون نگین هستید، می توانید به جای فلزات قیمتی به سراغ نقره بروید. از بین فلزاتی که برای تهیه نیم ست استفاده می شود، طلا و پلاتین گران قیمت ترین ها را دارند.

جواهرات به کار رفته در نیم ست: مورد دیگری که روی قیمت خرید نیم ست طلا تاثیر می گذارد، نوع جواهرات و سنگ های قیمتی و همچنین اندازه آنهاست. هر چه سنگی که در نیم ست طلا طرح گل یا طرح های دیگر به کار رفته، گران تر باشد، قیمت نهایی نیم ست هم بیشتری می شود. از طرف دیگر اندازه این جواهرات هم اهمیت دارد. اگر نیم ست نگین دار طلا را می پسندید، برای خرید مدل نیم ست طلا نگین دار باید بودجه بیشتری را در نظر داشته باشید.

برای این که قیمت ست طلا پایین تر باشد، می توانید از انواع سنگ های مصنوعی و نمونه های آزمایشگاهی در نیم ست خود استفاده کنید.

سنگ های مصنوعی و سنگ های نیمه قیمتی در کنار ظاهر جذاب و درخشنده خود، می توانند قیمت نیم ست را پایین تر بیاورند. یک نیم ست طلا ارزان معمولا با سنگ هایی نظیر گارنت سبز، قرمز، زیرکونیوم و حتی آمیتیس طراحی شده است.

در ضمن اگر دنبال سرویس نیم ست طلا با قیمت کم هستید، بهتر است از نیم ست طلا ساده یا مدل نیم ست بدون نگین استفاده کنید.

نحوه ساخت نیم ست طلا: یکی دیگر از نکاتی که روی قیمت نیم ست طلای 18 عیار و 24 عیار تاثیر دارد، روند ساخت آن است. نیم ست طرح گل یا طرح های ظریف که مراحل ساخت پیچیده تری دارند، قیمت بیشتری خواهند داشت. این موضوع به خصوص روی قیمت نیم ست طلا دست دوم تاثیر می گذارد. زمانی که بخواهید نیم ست خود را بفروشید، اجرت ساخت از قیمت طلا کم می شود.

در واقع باید گفت نحوه و مراحل ساخت یک نیم ست، همان اجرت ساخت است که هرچه نیم ست طلا ظریف تر و تراش خورده تر باشد، بیشتر خواهد شد.

بنابراین اگر قصد شما از خرید نیم ست طلا ، سرمایه گذاری و پس انداز پول است، بهتر است برای خرید انواع نیم ست طلا ساده اقدام کنید. هر چه اجرت ساخت جواهرات کمتر باشد، گزینه بهتری برای سرمایه گذاری خواهند بود.

نحوه عرضه نیمست طلا: قیمت نیم ست طلا جدید 2021 علاوه بر موارد گفته شده، به نحوه عرضه آن هم مربوط است. شاید نحوه عرضه تاثیری روی کیفیت ساخت یک نیم ست طلا جدید نداشته باشد، اما با توجه به این که از چه فروشگاهی در چه منطقه ای خرید می کنید، ممکن است قیمت نیم ست طلا ارزان یا گران باشد.

به همین دلیل بسیاری از بانوان برای خرید ست طلا دخترانه و زنانه، خرید اینترنتی نیم ست طلا را ترجیح می دهند. فروشگاه های معتبری که فقط به شکل آنلاین فروش نیم ست طلا داشته باشند، قیمت را در محدوده ثابتی نگه می دارند.

شما می توانید برای مقایسه قیمت ها از بخش سرویس طلا دیجی کالا کمک بگیرید تا متوجه شوید کدام فروشگاه های اینترنتی قیمت بهتری دارند.

 

نحوه محاسبه قیمت انواع نیم ست طلا

قیمت نیم ست دخترانه و زنانه با توجه به عواملی که گفته شد تعیین می شود. با این حال می توان یک فرمول کلی برای محاسبه قیمت نیم ست طلا زنانه داشت که آن را در زیر آورده ایم:

قیمت لحظه ای طلا × وزن انواع نیم ست طلا جدید + اجرت ساخت + سود فروشنده (که معمولا 7 درصد از مبلغ نهایی است.) + مالیات بر ارزش افزوده (که 9 درصد است.) = قیمت نیم ست طلای 18 عیار

قیمت لحظه ای طلا را می توانید با جستجو در اینترنت به دست آورید. وزن ها در جدیدترین مدل نیم ست طلا در هر فروشگاهی مشخص است. اجرت ساخت یک نیم ست بستگی به طرح و فرآیند ساخت آن دارد. با این حال ممکن است فروشنده های مختلف، اجرت ساخت متفاوتی داشته باشند. پس بهتر است به سراغ فروشگاه های معتبر و با اصالت بروید.

برای خرید نیم ست طلا تا یک میلیون یا نیم ست طلا با قیمت دو میلیون و کمتر، باید نیم ست های ساده که سنگ های قیمتی ندارند را انتخاب کنید.

 

چگونه سایز ست گوشواره و پلاک زنجیر طلا را متوجه شویم؟

برای انتخاب بهترین نیم ست طلای دخترانه و زنانه، مهم ترین نکته اطلاع از سایزی است که مناسب شما باشد. دو تکه مهم نیم ست ها، پلاک و گوشواره ست طلا است که برخی از پلاک ها زنجیر هم دارند. در زیر نحوه به دست آوردن سایز ست گوشواره و پلاک زنجیر طلا را به شما آموزش می دهیم.

سایز گردنبند نیم ست طلا دخترانه و زنانه

برای خرید ست گوشواره و گردنبند طلا ، اندازه زنجیر را باید بر اساس فرم گردن و بالا تنه خود انتخاب کنید. البته با توجه به این که مدل طلا نیم ست را با چه لباسی می خواهید بپوشید، می توانید به سراغ زنجیرهای بلند یا کوتاه بروید. به طور کلی نیم ست طلا سفید و زرد دخترانه زنجیر کوتاه تری دارد و مدل هایی که نگین داشته باشند، اغلب زنجیر بلندتری دارند.

سایز گوشواره طلا در نیم ست

برای خرید نیم ست گردنبند و گوشواره طلا و انتخاب بهترین شکل و سایز گوشواره، به فرم چهره خود دقت کنید. چهره هایی که بیضی و گرد هستند، با گوشواره های بلند جذاب تر به نظر خواهند رسید. اگر فرم چهره شما قلبی شکل است، به سراغ مدل های اشکی بروید. اگر صورت تخم مرغی دارید، گوشواره های بیضی انتخاب بهتری هستند. و در آخر اگر استخوان بندی چهره شما بزرگ و مستطیلی است، گوشواره های گرد را امتحان کنید.

در ضمن برای خرید یک نیم ست طلا جدید و شیک حتما مدل گوشواره را با لباس مهمانی خود ست کنید. گوشواره های بزرگ با لباس هایی که یقه بازتری دارند، فوق العاده خواهند بود. اما اگر یقه لباس شما پوشیده است، بهتر است از گوشواره هایی که اندازه کوچک تری دارند، استفاده کنید.

 

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب نیم ست طلا جدید با قیمت مناسب اهمیت دارند.

رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، 33 مدل نیم ست طلا ارزان، باکیفیت و زیبا را برای شما آماده کرده‌ایم.

این نیم ست‌های طلا امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خانم‌ها را جلب نموده‌اند.

با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

بدون شک طلا یکی از زیباترین جواهراتی است که خرید آن برای همه خانم‌ها واجب است. این عنصر ارزنده استایل شما را شیک‌تر و خاص‌تر می‌کند که در کنار شیک بودن، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت نیز به‌حساب می‌آید چرا که قیمت طلا روزبه‌روز افزایش می‌یابد. ست و نیم‌ست طلا در همه جواهرفروشی‌ها به چشم می‌خورد که تنوع در مدل آن ها بسیار زیاد است.

 

اگر به دنبال خرید نیم‌ست طلا زیبا هستید، توصیه ما این است که حتماً مطالب این مقاله را مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید زیرا هرآنچه که برای خرید نیم‌ست طلا به آن نیاز دارید، در این مقاله ذکر شده است.

 

نیم‌ست طلا چیست؟

 

با مراجعه به طلافروشی‌های اینترنتی و سنتی شما با مواردی چون ست و نیم‌ست طلا مواجه خواهید شد که بهتر است که ابتدا با مفهوم آن ها آشنا شوید. نیم‌ست طلا که به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های موجود در بازار از آن یاد می‌شود، به طور معمول شامل گوشواره و گردنبند است. البته در برخی از موارد به نیم‌ست طلا یک انگشتر نیز اضافه می‌شود.

 

به‌طورکلی نیم‌ست‌ها معمولاً دارای دو عضو هستند که می‌تواند تغییر کند که رایج‌ترین آن گردن‌بند و گوشواره است. البته تنها در مواردی این دو عضو را نیم‌ست می‌گویند که عیار طلا، طرح، نگین و … آن ها کاملاً یکسان باشد.

 

تنوع در مدل نیم‌ست زیاد است و یک انتخاب مناسب برای تمام مهمانی‌ها به‌حساب می‌آید. از خرید نیم‌ست طلا برای خانم‌ها غافل نشوید زیرا می‌توانید آن ها را با این کادو شیک بسیار خوشحال کنید.

قیمت نیم ست طلا طلا جدید و مدل نیم ست طلا

 

تفاوت‌های میان نیم‌ست طلا و ست کامل طلا

 

حال که با تعریف نیم‌ست آشنا شدید، باید تفاوت‌هایی که بین نیم‌ست و ست طلا وجود دارد را بدانید. سرویس طلا و یا ست طلا برخلاف نیم‌ست شامل تعداد بیشتری از جواهرات است. در ست کامل علاوه بر گوشواره و گردنبند، دستبند و در اکثر موارد انگشتر را نیز دارا می‌باشد.

 

این اقلام دارای طراحی‌ها و ظرافت‌های یکسانی هستند که در آن ها مشترک است. به‌طورکلی هم ظاهر و هم طلای آن ها باید کاملاً یکسان باشد.

 

پس با این تعریف تفاوت اصلی بین نیم‌ست و ست طلا، به تعداد اقلام و جواهرات آن ها برمی‌گردد که در ست کامل این تعداد بیشتر است و طبیعتاً قیمت ست طلا نسبت به نیم‌ست بسیار بالاتر می‌باشد.

 

عیار نیم‌ست طلا

 

همان‌طور که می‌دانید، طلا عنصری بسیار نرم و شکل‌پذیر است که نمی‌توان به‌تنهایی در ساخت جواهرات از آن استفاده کرد بنابراین لازم است که آن را به‌صورت آلیاژ به کار ببرند. در زمان خرید نیم‌ست طلا باید حتماً به عیار آن توجه کنید.

 

عیار طلا از 8 تا 24 است که مشخص می‌کند در نیم‌ست چه مقدار طلا به‌کاررفته است یعنی درصد خلوص طلا را نشان می‌دهد. در ایران طلای 18 عیار فروش بالایی دارد و نسبت به عیارهای بالاتر قیمت بهتر و مناسب‌تری را دارا هستند.

 

همچنین نیم‌ست 18 عیار از طرح و تنوع مدل برخوردار است که انتخاب را برای همه سنین راحت‌تر می‌کند. یک تفاوت دیگر نیز وجود دارد که در طلاهای با عیار بالاتر، نیم‌ست‌ها تنها زردرنگ هستند و انتخاب را محدود می‌کنند، این در حالی است که نیم‌ست‌های 18 عیار می‌توانند در رنگ‌های سفید، زرد و رز گلد نیز تولید شوند.

 

پس به نظر می‌رسد، علاوه بر ارزان‌تر بودن قیمت نیم‌ست طلای 18 عیار، تنوع نیز سبب فروش بالای این نوع از نیم‌ست‌های شیک شده است.

 

انواع مدل‌های نیم‌ست طلا

 

صنعت طلا روزبه‌روز تنوع در مدل‌های تولید خود را بالا می‌برد و همین امر سبب می‌شود که نتوان تمام مدل‌های نیم‌ست طلا جدید را در این مطلب ذکر کرد زیرا برندها و محصولات زیاد است.

 

قرارگرفتن طلا سفید، زرد و یا ترکیبی از این دو در نیم‌ست طلا، زیبایی خانم را بیش‌ازپیش نمایان می‌کند و استفاده از نیم‌ست را در مهمانی‌های دوستانه و رسمی واجب می‌کند. به‌طورکلی می‌توان گفت که برخی از مدل‌های نیم‌ست‌ها از لیست زیر پیروی می‌کنند.

 

  1. نیم‌ست طلا ساده که به‌راحتی با هر لباس و استایلی ست می‌شود و انتخاب بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه است.
  2. نیم‌ست طلا نگین‌دار بسیار زیباست که معمولاً از قیمت بالاتری برخوردار است بنابراین اگر بودجه لازم و کافی را دارید، خرید نیم‌ست نگین‌دار انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. نگین‌های آن ها در رنگ‌های خاصی طراحی می‌شوند که می‌توانید با رنگ لباس خود ست کنید.
  3. نیم‌ست طلا بدون نگین که از قیمت پایین‌تری نسبت به نگین‌دار برخوردار است، برای مهمانی‌های دوستانه بسیار شیک به نظر می‌رسد. این نوع از نیم‌ست‌ها در دسته طلاهای اسپرت جای می‌گیرند.
  4. نیم‌ست طلا تراش‌دار که باظرافت‌های خاصی طراحی شده است و بسیار منحصربه‌فرد می‌باشد.

 

تنوع در طرح هرکدام از نیم‌ست‌های طلا زیاد است و این سلیقه شماست که انتخاب نهایی را رقم می‌زند. معمولاً برای خانم‌های متأهل نیم‌ست طلا نگین‌دار مناسب‌تر است زیرا بیشتر به چشم می‌آید.

قیمت نیم ست طلا طلا جدید و مدل نیم ست طلا

 

موارد استفاده از نیم‌ست طلا

 

همان‌طور که گفته شد، نیم‌ست‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که استفاده آن را بسیار زیاد کرده است. نیم‌ست‌ها دارای وزن کمی هستند و همین امر سبب ارزان‌قیمت شدن آن ها نسبت به ست طلا می‌باشد. تنوع مدل‌های نیم‌ست طلا آن ها را برای همه سنین از جمله خانم‌های جوان، میان‌سال و دخترخانم مناسب کرده است.

 

نیم‌ست طلا را باتوجه‌به طرحی که دارند، می‌توانید برای استفاده روزانه، دورهمی‌های دوستانه، مراسم‌های رسمی و غیررسمی خریداری نمایید. این ویژگی نیم‌ست طلا، آن ها را بسیار پرفروش کرده است.

 

نیم‌ست طلا دخترانه بسیار بیشتر از ست طلافروش دارد که تنها و تنها دلیل آن زیبایی خیره‌کننده آن می‌باشد. نیم‌ست طلا ظریف را می‌توانید برای استفاده روزانه خود همیشه استفاده کنید و در تمام مهمانی‌ها بدرخشید.

 

نکات مهم در زمان خرید نیم‌ست طلا

 

در زمان خرید ست طلا یا هر نیم‌ست طلا لازم است که نکات مختلفی را مدنظر داشته باشید که در ادامه مهم‌ترین‌های آن ها را برای شما ذکر کردیم:

 

  • قیمت نیم‌ست طلا

 

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید باید به آن توجه کنید، قیمت نیم‌ست طلا می‌باشد. این قیمت بر اساس مدل، نگین، عیار، وزن و … تعیین می‌شود. پس قبل از خرید بودجه و مبلغی را که برای خرید کنار گذاشته‌اید، در نظر بگیرید.

 

هر چه عیار بالاتر برود، قیمت نیز افزایش می‌یابد که در میان عیارهای مختلف نیم‌ست 18 عیار از همه مناسب‌تر است. اگر قیمت برای شما مهم نیست، نیم‌ست‌های نگین‌دار غافل نشوید اما اگر این‌چنین نیست، می‌توانید نیم‌ست‌های ظریف و اسپرت را که بسیار شیک هستند، خریداری کنید.

 

  • هدف از خرید نیم‌ست طلا

 

هدف شما باید از خرید نیم‌ست مشخص باشد. اگر نیم‌ست طلا را به هدف سرمایه‌گذاری خریداری می‌کنید، بهتر است نیم‌ست با اجرت پایین را خریداری نمایید زیرا هر چه اجرت بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد و در زمان فروش، اجرت هیچ تأثیری بر قیمت ندارد.

 

اما اگر نیم‌ست را برای استفاده روزانه خریداری می‌کنید، زیبایی آن نیز مهم است و می‌توانید طلاهای با اجرت بالا را خریداری نمایید. پس حتماً هدف خود را مشخص کنید زیرا نیم‌ست‌های خریداری شده باید کاملاً باهدف شما همخوانی داشته باشند.

 

  • رنگ پوست

 

افراد دارای رنگ پوست‌های مختلفی هستند که رنگ طلا را باید متناسب با آن انتخاب نمایند. رنگ پوست‌هایی که گرم است یعنی رگ‌های شما به رنگ سبز هستند، نیم‌ست طلا سفیدرنگ برای آن ها بسیار مناسب است.

 

اگر رنگ پوستتان سرد است یعنی رگ‌های مچ به رنگ آبی است، نیم‌ست طلا زرد برای آن ها بسیار مناسب است. به‌طورکلی اگر پوست سبزه‌ای دارید، نیم‌ست زرد و در غیر این صورت طلای سفید برای شما زیباتر خواهد بود.

 

  • قفل اجزای نیم‌ست طلا

 

طلا گران‌بهاست و باید مراقب آن بود که گم نشوند. اولین شرط برای آنکه از گم‌شدن طلا خود جلوگیری نمایید، محکم بودن قفل است. قفل‌ها دارای انواع مختلفی هستند که حتماً باید در زمان خرید نیم‌ست طلا به آن ها توجه کنید و نیم‌ستی را خریداری نمایید که قفل آن ها به‌راحتی باز نشوند.

 

  • حساسیت به عنصر طلا

 

برخی از خانم‌ها در اثر استفاده از نیم‌ست طلا دچار حساسیت می‌شوند و این امر به دلیل وجود نیکل به‌کاررفته در آلیاژ طلاست. اگر به طلا علاقه دارید ولی نسبت به آن حساسیت دارید، از طلاهای با عیار بالا استفاده کنید تا میزان حساسیت و آلرژی شما به حداقل برسد.

 

  • سایز نیم‌ست طلا

 

گردنبند قرار گرفته در هرکدام از مدل نیم‌ست طلا دارای بلندی‌های مختلفی هستند که باید به سایز و اندازه آن ها توجه کنید. نیم‌ستی را انتخاب نمایید که طول زنجیر، ضخامت آن و … متناسب باسلیقه شما باشد و بالاتنه شما را بسیار زیبا جلوه دهد.

 

البته هر چه طول زنجیر نیم‌ست طلا افزایش یابد، طبیعتاً بر قیمت طلا افزوده می‌شود.

 

گوشواره‌های موجود در نیم‌ست طلا می‌توانند حالت آویز یا کوتاه داشته باشند، و یا به‌صورت بزرگ و کوچک طراحی شوند که هرکدام از آن ها را باید متناسب با فرم صورت خود خریداری نمود.

 

برای فرم صورت‌های گرد و کوچک نیم‌ست‌های آویز زیبایی بیشتری دارند و برای صورت‌های کشیده، طلاهای دایره‌ای‌شکل و کوچک مناسب‌ترند. پس همه این موارد را در نظر بگیرید، تا بهترین نیم‌ست طلا را خریداری نمایید.

 

نیم‌ست طلا دست‌دوم

 

برخی از افراد به‌جای خرید نیم‌ست طلا جدید، اقدام به خرید نیم‌ست‌های دست‌دوم می‌کنند. در این مواقع امکان دارد که طلایی که به شما می‌دهند، از عیار مناسب برخوردار نباشد زیرا امکان کلاهبرداری در آن نیز وجود دارد.

 

درهرصورت اگر اقدام به خرید طلای دست‌دوم از فروشگاه‌های معتبر می‌کنید، باید بدانید که زیبایی است طلا نو را ندارند ولی درعین‌حال قیمت نیم‌ست طلا دست‌دوم از ست نو آن کمتر است.

قیمت نیم ست طلا طلا جدید و مدل نیم ست طلا

 

نکات لازم در زمان استفاده از نیم‌ست طلا

 

طلاها گران‌بها هستند و روزبه‌روز بر قیمت آن ها افزوده می‌شود. برای آن که از نیم‌ست خود به‌خوبی مراقبت کنید، لازم است که نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده‌ایم:

 

  1. در زمان رفتن به حمام و شست‌وشو ظروف و البسه بهتر است، طلاهای خود را استفاده نکنید تا رنگ و روی زیبای آن ها حفظ شود.
  2. اگر زنجیر نیم‌ست شما بلند است و یا جنس آن به‌گونه‌ای است که امکان شکسته شدن آن وجود دارد، در زمان خوابیدن آن ها را از گردن خود خارج کنید تا تاب نخورند و شکسته نشوند.
  3. برای آن که طلاهای شما تمیز شوند، بهتر است که در حدود سه تا چهار ماه یکبار آن ها را در مخلوط آب و صابون قرار دهید تا تمیز و پاکیزه شوند. البته جواهرفروشی‌ها این کار را انجام می‌دهند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر جرم‌گیری طلای خود را به آن ها بسپارید.
  4. اگر هرروزه نیم‌ست طلا خود را با یک دستمال ساده تمیز کنید، نیاز به شست‌وشوهای آن‌چنانی نیست.

 

 

 

نیم‌ست طلا هدیه‌ای مناسب برای خانم‌ها

 

طلا علاوه بر زیبایی دارای خاصیت‌های متعددی از جمله آرامش برای خانم‌هاست که رغبت به خرید آن در وجود همه خانم‌ها نهادینه شده است. اگر به دنبال خوشحال کردن همسر، خواهر، مادر، دوست و … خود هستید، از خرید نیم‌ست غافل نشوید زیرا با خرید نیم‌ست طلا در کنار یک هدیه زیبا و جذاب، هدیه‌ای باارزش مالی بالا را به بهترین شخص زندگی خود داده‌اید.

 

همچنین در صورت نیاز مالی می‌تواند با فروش آن، نیاز خود را رفع کند بنابراین یک سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شود.

 

 

 

خرید نیم‌ست طلا

 

نیم‌ست دخترانه طلا و یا هر نوع دیگر را می‌توانید از جواهرفروشی‌ها خریداری نمایید. دراین‌بین فروشگاه‌های اینترنتی معتبری وجود دارد که نیم‌ست طلا را با قیمت روز و سود کم به فروش می‌رسانند که ضمانت کالای خود را برعهده می‌گیرند.

 

در فروشگاه‌های اینترنتی تنوع محصولات زیاد است و انتخاب برای شما راحت‌تر است و می‌توانید بهترین نیم‌ست طلا ظریف یا سنگین را خریداری نمایید. البته توصیه می‌کنیم، برای خرید نیم‌ست طلا دخترانه تنها فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را برای خرید انتخاب نمایید و به هر فروشگاهی اعتماد نکنید.

 

کلام پایانی

 

طلا بسیار باارزش است و حکم یک سرمایه‌گذاری را برای شما دارد. البته در کنار این ارزش بالا دارای زیبایی بسیار خاصی است که خانم‌ها را مجذوب خود کرده است. نیم‌ست طلا دارای مدل‌هایی مختلفی است که می‌توانید به‌صورت نگین‌دار، بدون نگین، ساده و … از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید.

 

در این مقاله همه آنچه که در زمان خرید نیم‌ست طلا نیاز دارید، را در اختیار شما قرار دادیم که امیدواریم این اطلاعات برای شما همراهان همیشگی مفید واقع شده باشد. همچنین پیشنهاد میکنیم مطلب جدیدترین مدل بلوز دامن مجلسی و مدل بلوز دامن لاکچری را نیز مطالعه کنید.

 

همچنین اگر قصد خرید گوشواره طلا را دارید می توانید سری به مقاله قیمت خرید انواع گوشواره طلا جدید و ارزان بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

https://affstat.adro.co/click/da869cf1-49f6-4f7c-9e0f-cc8568ad4932

فهرست مطالب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.