قیمت خرید 22 مدل لباس راحتی زنانه تابستانی ارزان

تا حالا شده که شما و دوستتون که از لحاظ سایز مثل هم هستین یه لباس رو بپوشین ولی حس کنین که اون تو اون لباس برازنده تر هست؟این بر میگرده به این که شما بدونین اصولا انتخاب یک لباس فقط سایز نیست …بلکه چیزهای دیگه ای هم هست که اگه رعایت بشه لباس به تن شما هم به همون اندازه برازنده خواهد بود.

چندتا نکته هست که تو لباس پوشیدن خیلی مهمه و خیلی ها هم بهش توجه نمیکنن..فراموش نکنین خوب لباس پوشیدن به معنی گرون پوشیدن نیست.همه ما معمولا برای خرید لباس مهمانی یا روزمره، دقت بیشتری به خرج می دهیم، اما لباس های راحتی و لباس هایی که در خانه می پوشید هم به همان اندازه اهمیت دارند.

قیمت انواع لباس راحتی زنانه

[digikala21628234716]

قیمت خرید 22 مدل لباس راحتی زنانه تابستانی ارزان

پوشیدن یک لباس راحتی دخترانه تابستانی، خوش رنگ و مناسب می تواند هم به سلامت جسم شما کمک کند و هم روحیه شما را بالا ببرد. پس برای دانستن مهمترین نکات در انتخاب لباس راحتی تابستانه زنانه با پنداریم همراه باشید.

به کیفیت لباس ها توجه کنید

لباسی که در خانه می پوشید باید یک لباس مخصوص باشد، یعنی هر تی شرت یا بلوزی را برای پوشیدن در خانه انتخاب نکنید. لباس راحتی تابستانی این ویژگی را دارند که به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند. این مهمترین تفاوت لباس های راحتی با لباس هایی است که بیرون خانه می پوشید.

شاید یک بلوز مجلسی یا یک شلوار جین، برای این طراحی شده باشند که شما بیش از آنکه احساس راحتی کنید، زیبا دیده شوید، اما کارکرد یک لباس راحتی در درجه اول آن است که به شما حس آرامشِ در خانه بودن را بدهد.
انواع تاپ و تونیک خانم ها، این امکان را به شما می دهد که در عین حال که مرتب دیده می شوید احساس راحتی کنید. پوشیدن لباس های تنگ و آزاردهنده، نه تنها می تواند در طولانی مدت مشکلاتی را برای سلامت جسمانی شما به وجود آورد، بلکه آرامش روحی شما را هم برهم می زند.

در کنار آن برای انتخاب لباس راحتی تابستانه زنانه، سراغ لباس های ارزان قیمت و بی کیفیت نروید. شاید در ابتدا تفاوتی بین یک لباس با کیفیت و یک لباس با جنس نامناسب نبینید، اما این تفاوت پس از اولین شست و شو خودش را نشان می دهد.
از رنگ و رو رفتن لباسی که در خانه می پوشید، نه تنها لباس را غیرقابل استفاده می کند بلکه شما را نامرتب نشان می دهد. بهتر است آنچه در خانه می پوشید به اندازه لباس های مهمانی و روزمره تان مرتب و خوش رنگ باشد.

اهمیت جنس لباس در افزایش راحتی بدن

مهمترین نکته در انتخاب هر لباسی به ویژه انواع لباس راحتی و لباس زیر، توجه به جنس آن است. الیاف مصنوعی مثل پلی استر یا نایلون، به این دلیل که اجازه عبور هوا را از داخل و خارج از لباس نمی دهند، جلوی تنفس پوست و خروج رطوب ناشی از تعریق را می گیرند. همچنین زمختی این الیاف باعث ایجاد و تحریک حساسیت های پوستی می شود.
ممکن است در یک لباس مهمانی و مجلسی یا حتی یک لباس روزمره که قرار نیست برای ساعات طولانی آن را بپوشید، وجود درصد بالاتری از الیاف مصنوعی، چندان مشکل زا نباشد، به ویژه اینکه در لباس های مهمانی معمولا بیشتر از این الیاف استفاده می شود تا جلوی چروک شدن لباس گرفته شده و لباس فرم مرتب تری روی بدن داشته باشد، اما این الیاف در لباس های راحتی یک ممنوعیت بزرگ محسوب می شوند.
انواع لباس های راحتی زنانه، به دلیل تماس مستقیم با پوست و استفاده طولانی مدت، باید از الیاف طبیعی مانند نخ و پنبه تشکیل شده باشند. این الیاف علاوه بر لطافت بالا، حساسیت زا نیستند و اجازه عبور هوا را نیز به داخل لباس می دهند.
راحت ترین لباس برای پوشیدن در خانه، لباسی است که پارچه آن از الیاف طبیعی تشکیل شده باشد و در عین حال کمی حالت کشسانی داشته باشد تا انعطاف پذیری آن را بالا ببرد.

به رنگ و طرح لباس ها توجه کنید

فراموش نکنید که هر لباس آزاد و راحتی را که پیدا کردید، نباید در خانه بپوشید. مدل لباس خانگی تابستانی به همان اندازه ای اهمیت دارند که در انتخاب لباس های مهمانی به این نکات توجه دارید.
سراغ رنگ هایی بروید که با پوست شما متناسب هستند و بیشتر آن ها را دوست دارید. رنگ های ساده و طبیعی را کنار بگذارید و رنگ های پرانرژی و قوی انتخاب کنید، مطمئن باشید که از پوشیدن این رنگ ها شما هم انرژی می گیرید.
طبق همین قاعده، طرح های شاد هم می تواند در روحیه شما تاثیرگذار باشد. طرح های فانتزی و بانمک، دقیقا همان چیزهایی هستند که برای ست لباس راحتی به آن نیاز دارید.
سعی کنید در لباس های راحتی و لباس خواب تنوع داشته باشید. رعایت این قواعد ساده نه تنها سلامت پوست و جسم شما را تأمین می کند، بلکه خیلی سریع می توانید نتیجه آن را در روحیه شاد خودتان ببینید.

 

در این مطلب تلاش کردیم تا به همه نکاتی که لازم است پیش از خرید لباس راختی تابستانی زنانه بدانید اشاره کنیم.در ادامه لیستی از 22 مدل لباس راحتی تابستانه زنانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم.فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

لباس راحتی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.