قیمت خرید انواع گوشواره طلا جدید ارزان

انتخاب و خرید زیورآلات به ویژه طلا و منحصرا گوشواره، همواره دغدغه‌ی عروس خانم‌ها، خانم‌های خانه دار و گاهی هم آقایان است، اما در این مطلب از پنداریم ما دوباره به کمک شما آمده و با ارائه نکات مهم در خرید گوشواره طلا، شما را در انتخاب مناسب‌ترین هدیه تنها نخواهیم گذاشت.

در ادامه شما با اطلاعاتی روبرو خواهید شد که نه تنها تهیه گوشواره را برایتان آسان کرده، بلکه خرید زیورآلات مشابه دیگر را نیز به امری ساده تبدیل خواهد کرد. البته، احتمالا لازم به یادآوری نیست که در پایان توضیحات،‌ لیستی از پرفروش‌ترین گوشواره‌های طلا در بازار ایران هم منتظر شما خواهد بود.

قیمت خرید انواع گوشواره طلا جدید ارزان

انواع گوشواره طلا

  • گوشواره‌ی میخی( Stud): این نوع گوشواره متشکل از یک سنگ، توپ یا طرح‌های دیگر است، هنگام استفاده روی نرمه‌ی گوش قرار می‌گیرد، در مواقعی هم گوشواره‌های تک مروارید در این گروه دسته‌بندی می‌شوند، این گوشواره مناسب همه‌ی صورتهاست همچنین ما در ادامه نمونه هایی از گوشواره طلا میخی ارزان جهت خرید شما عزیزان قرار دادیم .
  • گوشواره‌ی کلاستر( Cluster): این گوشواره هم روی نرمه‌ی گوش قرار می‌گیرد، از چندین سنگ یا اجزای تزئینی ساخته شده است، گوشواره‌های کلاستر به خاطر جذابیت و جلوه‌ی خاص برای آیین‌های رسمی مناسبند.
  • گوشواره‌ی حلقه‌ای( Hoop): این گوشواره به شکل دایره‌ی کامل یا شبه دایره در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.
  • گوشواره‌ی حلقه‌ای کوچک( Haggie): این گوشواره نوع خاصی از گوشواره‌ طلا حلقه‌ای است، منتها با ابعاد کوچک تر، مانند نوع بزرگ آن، با یک گیره داخل سوراخ نرمه گوش قرار می‌گیرد.
  • گوشواره‌ی قطره‌ای( Drop): این گوشواره شامل دو قسمت است، بخشی از آن روی نرمه‌ی گوش قرار می‌گیرد و قسمت دوم به شکل یک قطره از گوش آویزان می‌شود.
  • گوشواره‌ی اشکی(Tear drop): این نوع گوشواره‌ها نوعی از گوشواره‌های قطره‌ای هستند و در ساخت آنها از سنگ‌های شبیه اشک استفاده می‌گردد.
  • گوشواره‌ی دنگل یا آویز(Dangle): این نوع گوشواره، از نرمه‌ی گوش آویزان می‌شود، از مهره، کره، مکعب، فلز یا اجزای دیگر ساخته و در دو نوع عریض و باریک عرضه می‌شود و فرد متناسب با فرم چهره خود، یکی از آن دو را انتخاب می‌کند.
  • گوشواره‌ی لوستری( Chandelier): این نوع از گوشواره‌ها شامل دو قسمت است، قسمت بالای آن مانند گوشواره میخی روی نرمه‌ی گوش قرار می‌گیرد و قسمت پایین آن مانند لوستر از گوش آویزان می‌شود.
  • گوشواره‌ی کلیپسی(Clip on): این گوشواره داخل گوش قرار می‌گیرد و طرفداران زیادی دارد، خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند گوش خود را سوراخ نکنند، می‌توانند از این گوشواره که با یک گیره دو قسمتی به نرمه‌ی گوش متصل می‌شود، استفاده کنند. کلیپس‌های این گوشواره در انواع: پارویی، مغناطیسی، ساده، کوچک، پیرسینگ، پیچی ساده و پیچی لولایی در دسترس هستند.

در هنگام خرید گوشواره طلا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر به فکر خرید یک مدل گوشواره طلا جدید، زیبا و در عین حال ارزان هستید میتوانید به ادامه مقاله سر بزنید تا با تعدادی از نمونه محصولات ما آشنا شده و اگر تمایل داشتید یک مدل از آن ها را خریداری کنید. در حین خرید هم میتوانید به چند نکته و توصیه زیر توجه کنید:

وزن، سایز، اندازه و حجم

در انتخاب سایز اندازه و وزن گوشواره طلا خیلی دقت کنید. هرچند که گوشوارهای بزرگ شکیل هستند و بسیار زیبا به نظر میرسند، اما معمولا هر کسی سایز بزرگ نمیپسندد و ما هم گوشواره سنگین را به هر کسی توصیه نمیکنیم.

وزن بالای طلا میتواند به گوش آسیب بزند و اندازه گوش را بلندتر کند. بنابراین اگر لاله گوش ظریفی دارید و یا اینکه قصد دارید همیشه از گوشواره استفاده کنید ما پیشنهاد میکنیم سایز و اندازه کوچک بخرید.

عیار طلا

طلای ۲۴ عیار خالص ترین طلا است و جواهراتی که عیارشان ۲۴ است فقط از طلا ساخته شده اند. اما عیارهای پایین تر علاه بر طلا، فلزات دیگری هم بکار رفته اند. برخی از این فلزات مثل نیکل ممکن است برای برخی خانم ها  حساسیت ایجاد کنند.

یعنی ذاتا ممکن است خانمی نسبت به نیکل حساس باشد. اگر شما اینگونه هستید عیارهای پایین گوشواره مانند ۱۰ و ۱۴ را نخرید و در عوض طلا با عیار 18 ، ۲۲ یا ۲۴ بخرید.

مدت زمان استفاده

اگر میخواهید گوشواره را برای اغلب موارد یا همیشه استفاده کنید ما توصیه میکنیم حین خرید گوشواره طلا، مدلی با عیار پایین مثل ۱۸ بخرید. زیرا طلای ۲۴ عیار معمولا استحکام زیادی ندارد و اگر آسیب یا ضربه ای به آن وارد شود احتمال شکستن و یا خم شدنش بالا است. اما عیارهای پایین مستحکم تر هستند.

فرم صورت

گوشواره ها را معمولا بر اساس فرم صورت میخرند زیرا عقیده بر این است که صورت همه ایده آل نیست و هدف استفاده از گوشواره ها هم کمک به ایده آل نشان دادن فرم صورت است. در ادامه به شما کمک میکنیم تا بر اساس فرم صورت اقدام به خرید گوشواره طلا کنید.

مدل گوشواره طلا

بعضی از خانم‌ها به گوشواره‌ طلا دخترانه و ساده علاقه دارند، در حالی که برخی دیگر گوشواره های طلا همراه با الماس و یا جدیدترین مدل گوشواره طلا را دوست دارند.

در مورد انتخاب گوشواره‌های ترکیبی کار شما آسان است، زیرا طیف گسترده‌ای از انواع سنگ‌های قیمتی و مروارید وجود دارد. اما باید از اصل و با کیفیت بودن سنگ به کار رفته مطمان شوید.

اصولا ترکیب مناسبی از سنگ و فلز در یک گوشواره، می‌تواند به زیبایی چهره شما بیافزاید.

قیمت گوشواره طلا 

همچون دیگر زیورآلات ساخته شده از جنس طلا، قیمت گوشواره طلا ساده و یا قیمت گوشواره آویز طلا و دیگر مدل ها در بازار از ثبات خیلی زیادی برخوردار نیست و هزینه خرید آن بصورت کاملا شناور پیوسته در حال بالا و یا پایین آمدن است و خیلی مناسب سرمایه گذاری برای آن دسته از کسانی که به قصد سودآوری به سراغ خرید طلا می روند، نمی باشد؛ مگر اینکه طلای مورد نظر دسته دوم بحساب آید و فاقد هزینه اُجرت باشد و همان طور که می دانید قیمت طلا را انس جهانی تعیین می‌کند؛ پس قبل از خرید از میزان قیمت روز طلا باخبر شوید تا گوشواره طلا با قیمت گرانتر نخرید .

علاوه بر گوشواره طلا، حلقه رینگ نیز طرفداران پروپاقرص خود را دارد.

فرم صورت و انتخاب گوشواره های زنانه مناسب

زیورآلات معمولا به عنوان تکمیل کننده ی زیبایی و ظاهر افراد به کار برده می شوند.

بنابراین این دسته از زیورآلات باید در تناسب کامل با فرم صورت، لباس و فضایی که در آن قرار می گیرید باشند. ما در این بخش در مورد تناسب فرم چهره و انتخاب گوشواره ها صحبت خواهیم کرد.

گوشواره برای صورت بیضی گونه:

به طور کلی افرادی با فرم صورت بیضی گونه بسیار خوش شانس تر از سایر افراد هستند چرا که بسیاری از طرح های موجود از گوشواره های زنانه با چهره ی این افراد به خوبی سازگاری دارد.

در این بین، گوشواره های مدل قطره ای و همینطور گوشواره هایی با استفاده از مروارید بیشترین سازگاری را با این چهره دارند. همچنین گوشواره مثلثی از گزینه های مناسب برای این چهره می باشد.

گوشواره برای صورت گرد:

برای صورت های گرد گوشواره های زنانه آویزان و حتی گوشواره های قطره ای بلند بسیار مناسب هستند. گوشواره های چندلیر و آویزی به واسطه ی کشیده تر نشان دادن صورت این افراد، می تواند تکمیل کننده ی زیبایی صورت های گرد باشند. این افراد هرگز نباید از گوشواره های حلقه ای، به ویژه گوشواره های حلقه ای بزرگ، استفاده کنند.

گوشواره برای صورت های قلبی:

افرادی که دارای صورت هایی با فرم قلبی هستند، برای پوشش نسبی حالت سه ضلعی چهره ی خود با کمک گوشواره های زنانه، باید از طرح هایی استفاده کنند که بخش فوقانی آن ها پهن تر از بخش زیرین آن باشد. گوشواره هایی با طرح قطره اشک نیز می تواند انتخاب مناسبی برای این افراد باشد. 

گوشواره برای صورت مربعی:

به طور معمول، افراد با صورت مربعی نباید از گوشواره های بلند استفاده کنند. همینطور استفاده از گوشواره هایی با مدل های زاویه دار، مثلا گوشواره های مثلثی، توصیه نمی شود. در عوض استفاده از گوشواره هایی با مدل حلقه ای برای این افراد بسیار توصیه می شود. استفاده از گوشواره هایی که پیچشی هستند و لبه های گرد دارند نیز به این سبب که زاویه های چهره را کم رنگ تر می کنند، به این افراد توصیه می شود. 

گوشواره برای صورت باریک:

گوشواره های زنانه پر حجم برای این چهره ها بسیار مناسب است. برای تنوع همچنین گوشواره های آویزی کوتاه و مرواریدی بسیار توصیه می شود. این افراد نباید از گوشواره های چندلیر و یا آویزی بلند استفاده کنند. از سویی دیگر، گوشواره های دایره ای بزرگ می تواند گزینه بهتری نسبت به نمونه های زاویه دار بلند، مانند گوشواره های مثلثی یا قطره ای بلند باشند.

گوشواره برای صورت لوزی:

گوشواره هایی که عرض آن ها بیش از طولشان باشد، زیبایی ذاتی افرادی با صورت های لوزی را دو چندان می کند. ترکیبی از طرح های منحنی و خطوط صاف نیز همانند طرح های قطره ای برای چهره ی این افراد بسیار مناسب است. برعکس آن، این افراد هرگز نباید از گوشواره های زنانه مثلثی، مخصوصا مثلث دراز رو به پایین، استفاده کنند. استفاده از گوشواره هایی با طرح لوزی برای افرادی با این فرم صورت اکیدا ممنوع است چرا که می توانند لوزی بودن فرم صورت را بیش از پیش نشان دهند. 

گوشواره برای صورت مثلثی:

گوشواره های گرد در هر سایز ولی ترجیحا کوچک، مناسب افرادی با صورت های مثلثی شکل است. گوشواره با طرح قطره ای کوچک و همینطور به شکل مربع نیز می توانند مناسب باشند. همانند سایر موارد، این افراد باید از استفاده از گوشواره با طرح مثلث جدا پرهیز کنند. 

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب گوشواره طلا مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، 20 گوشواره طلا ارزان قیمت، باکیفیت و زیبا را برای شما آماده کرده‌ایم. این گوشواره‌های طلا امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خانم‌ها را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.همچنین اگر قصد خرید النگو طلا را دارید می توانید سری به مقاله قیمت خرید النگو طلا – تک پوش طلا بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریاری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.