جدیدترین لوازم سیسمونی نوزاد در سال 2022

خرید سیسمونی نوزاد برای والدین بسیار هیجان انگیز و در عین حال گیج کننده است زیرا سیسمونی نوزاد از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که انتخاب را سخت میکند برایتان. سیسمونی نوزاد شامل سرویس خواب، لباس نوزاد، اسباب بازی و عروسک، لوازم بهداشتی، کالسکه، و… است که در این بخش از دنیای مد و لاکچری ترین مدل های سیسمونی کامل نوزاد دختر و پسر را مشاهده میکنید.

قیمت خرید انواع سیسمونی نوزاد

[digikala31628229545]

مدل سیسمونی نوزاد دختر 2022

خرید سرویس خواب برای نوزاد جزو اولین خریدهای سیسمونی است که بسیار هم ضروری و مهم است، هنگام خرید تخت خواب باید برخی نکات مهم را در نظر بگیرید تا از نظر استاندارد بودن آن خیالتان راحت باشد.

سعی کنید تختی انتخاب کنید که نرده داشته باشد و فاصله بین نرده ها کم باشد، جنس تشک آن باید نرم و از الیاف طبیعی باشد تا نوزاد بتواند خوابی راحت را تجربه کند. سیسمونی نوزاد را به رنگ روشن و شاد انتخاب کنید حالا فرقی نمیکند نوزادتان دختر باشد یا پسر.(خرید جدیدترین لوازم بدنسازی)

جدیدترین لوازم سیسمونی نوزاد در سال 2022

زیباترین مدل سیسمونی نوزاد 2022

اسباب بازی و عروسک بخش دیگری از سیسمونی نوزاد است که بچه ها بیشتر از هر چیزی به آن ها احتیاج دارند، در انتخاب اسباب بازی و عروسک جنسیت نوزاد بسیار اهمیت دارد فقط حواستان باشد اسباب بازی های استاندارد بخرید.

جدیدترین لوازم سیسمونی نوزاد در سال 2022

اتاق نوزاد دختر با سیسمونی شیک

جدیدترین لوازم سیسمونی نوزاد در سال 2022

سیسمونی دخترانه سفید و صورتی
جدیدترین لوازم سیسمونی نوزاد در سال 2022

سیسمونی پسرانه جدید و شیک 2022
جدیدترین لوازم سیسمونی نوزاد در سال 2022

سیسمونی نوزاد دختر لوکس و باکلاس 2022

جدیدترین لوازم سیسمونی نوزاد در سال 2022

سرویس خواب نوزاد دختر 2022

جدیدترین لوازم سیسمونی نوزاد در سال 2022

اتاق نوزاد پسر با سیسمونی شیک

جدیدترین لوازم سیسمونی نوزاد در سال 2022

مدل سیسمونی لباس نوزاد 2022

جدیدترین لوازم سیسمونی نوزاد در سال 2022

شیکترین مدل سیسمونی نوزاد دختر

ویژگی‌های مهم در سیمونی نوزاد

نوزاد برای پدر و مادر و خانواده خود بسیار عزیز و دوست‌داشتنی است که همین امر حساسیت خرید سیسمونی نوزاد را بالا می‌برد. سیسمونی شامل موارد متعددی است که مواردی لباس، تختخواب، وسایل بازی، وسایل بهداشتی و … جزء سیسمونی به‌حساب می‌آیند که هرکدام باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا مناسب‌ترین و بهترین انتخاب برای نوزاد رقم بخورد. با ما همراه باشید تا این ویژگی‌ها را به طور کامل در اختیار شما قرار دهیم.

  1. نکات مهم در زمان خرید تختخواب نوزاد

لوازم خواب نوزاد باید از استاندارد کافی و لازم برخوردار باشند تا بدن نوزاد در بهترین حالت خود قرار بگیرد و خوابی راحت داشته باشد. به یاد داشته باشید که خواب برای نوزاد بسیار مهم است زیرا خواب نقش مؤثری در رشد کودک دارد.

شما می‌توانید رختخواب یا تختخواب را برای کودک خود انتخاب کنید که نکات زیر در زمان خرید به شما کمک خواهد کرد.

  • ایمنی تخت خواب

در سیسمونی بچه باید ایمنی تخت را در نظر بگیرید تا از افتادن نوزاد جلوگیری کند. پس حتماً باید در اطراف تختخواب میله‌هایی قرار داشته باشد که فاصله آن ها در ایمنی ترین حالت ممکن طراحی شده باشد تا سر فرزندتان در بین آن گیر نکند.

این تختخواب باید از استحکام و دوام خوبی برخوردار باشد تا در مقابل بازیگوشی‌های بچه‌ها دوام بیاورد و آسیب نبیند. شما اگر تختخواب غیراستاندارد را خریداری کنید، حتماً خطر فرزندتان را تهدید می‌کند.

  • تشک تخت خواب

یکی از مواردی مهم در زمان تهیه سیسمونی کودک توجه به تشک موجود در تختخواب یا تشکی است که در رختخواب کودک مورداستفاده قرار می‌گیرد. در واقع این تشک باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشد که عضلات کودک و بدن آن در مناسب‌ترین حالت قرار بگیرد و فشاری به آن ها وارد نشود. در زمان خرید تشک تختخواب باید ابعاد تخت و تشک با یکدیگر همخوانی داشته باشد تا کودک بین فضای خالی تخت و تشک گیر نیفتد و آسیب نبیند.

معمولاً در بازار سه نوع تشک به شما پیشنهاد داده می‌شود که آن ها را در ادامه مورد بررسی قرار داده‌ایم:

تشک‌های فنری که همگی با آن ها آشنایی داریم، یکی از تشک‌های مناسب برای تخت کودک است که از استحکام و دوام بالایی برخوردار می‌باشد. البته تعداد فنرهای به‌کاررفته در این نوع تشک بسیار مهم است که معمولاً تشک با کمتر از 135 حلقه برای سیسمونی مناسب نمی‌باشد.

تشک آلی یکی دیگر از تشک‌هایی است که در سیسمونی جای دارد. این نوع تشک‌ها به دلیل آنکه از الیافی چون پشم، پنبه و … ساخته شده‌اند، کیفیت بالاتری دارند که در نتیجه سبب افزایش قیمت آن نیز می‌شود. توصیه ما این است که همواره بهترین‌ها را برای فرزندتان انتخاب نمایید تا سلامت آن در زمان خواب و استراحت حفظ شود.

تشک فومی به‌راحتی قابلیت جابه‌جایی دارد و همین امر سبب شست‌وشوی راحت‌تر آن می‌شود. در کنار وزن کم این تشک باید به استحکام آن توجه نمایید.

همه این تشک‌ها زمانی بهترین انتخاب هستند که نرمی و سفتی آن ها به شکل استاندارد رعایت شده باشد. همچنین انتخاب ملحفه نوزاد در سیسمونی نیز مهم است که در کنار زیبایی باید جنس آن عالی و باکیفیت باشد. یک نکته مهم این است که به‌هیچ‌وجه در تختخواب کودک تازه‌متولدشده اشیاء و اسباب‌بازی‌های مختلف را قرار ندهید.

  1. وسایل بهداشتی سیسمونی نوزاد

در واقع یکی از مهم‌ترین خریدهای پدر و مادر قبل از متولد شدن نوزاد، خرید وسایل بهداشتی است که هم جزء وسایل نوزاد دختر و هم پسر است. وسایل بهداشتی موردنیاز برای نوزادان در ادامه لیست شده‌اند:

  • تب‌سنج: یکی از کاربردی‌ترین وسایل تب‌سنج است که حتماً باید آن را خریداری کنید. شما از این به بعد وظیفه نگهداری از فرزند دلبندتان را به عهده دارید و یکی از مهم‌ترین مواردی که بسیار نیاز به توجه دارد، دمای بدن بچه و تب است. استفاده از تب‌سنج‌های دیجیتالی راحت‌تر و عدد نشان‌داده‌شده آن دقیق‌تر می‌باشد. بی‌توجهی به تب امکان تشنج و در نتیجه آسیب‌های جبران‌ناپذیر را برای کودکان به همراه دارد.
  • پوشک: پوشک از همان لحظه بدو تولد برای کودکان مورداستفاده قرار می‌گیرد و باید سایز یک را خریداری کنید. پوست کودکان با یکدیگر فرق دارند بنابراین امکان حساسیت به پوشک در همه آن ها وجود دارد. پس از خرید تعداد زیاد پوشک خودداری کنید تا در صورت بروز حساسیت بتوانید مارک و برند را عوض نمایید.
  • زیرانداز تعویض پوشک: شما در زمان تعویض نوزاد خود باید آن را بر روی یک تشک مخصوص قرار دهید تا پوست کودک با فرش و یا دیگر وسایل تماس پیدا نکند.
  • کرم‌پودر بچه: پوست نوزاد حساس است و در زمان تعریق احتمال سوختگی آن وجود دارد بنابراین پس از شست‌وشوی نوزاد در زمان تعویض پوشک حتماً لابه‌لای پای آن را با پماد، پودر و یا کرم‌های مخصوص چرب کنید. حتماً به این موردتوجه داشته باشید زیرا در صورت سوختگی احساس سوزش به‌شدت نوزاد را بی‌قرار می‌کند.
  • وسایل حمام: در بازار ست‌های مخصوص حمام وجود دارد که شما به‌راحتی می‌توانید کودک را شست‌وشو دهید. البته می‌توانید دو سطل با سایزهای مختلف را نیز تهیه کنید و به‌جای وان استفاده نمایید. لیف، صابون، شامپو و … همگی باید مخصوص فرزند شما باشد و از استفاده وسایل قدیمی خودداری کنید.
  • شیشه شیر: حتی اگر خودتان قصد شیردادن به نوزادتان را دارید، باید حداقل یک شیشه شیر با برند و مارک معتبر را تهیه نمایید. زیرا در روزهای ابتدایی امکان شیر نداشتن شما و یا هر دلیل دیگری وجود دارد که وجود شیشه شیر شما را از سردرگمی نجات می‌دهد.

همه این وسایل برای نوزاد شما لازم و ضروری است که باید در زمان خرید به تاریخ مصرف، برند و … توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در خرید وسایل بهداشتی سیسمونی باید از خرید وسایلی که دارای رنگ و مواد شیمیایی هستند، خودداری نمایید.

  1. لباس در سیسمونی نوزاد

یکی دیگر از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وسایل در سیسمونی دختر و پسر خرید لباس می‌باشد. لباس مستقیماً با پوست نوزاد در تماس است بنابراین جنس آن باید بسیار باکیفیت باشد تا سبب ایجاد حساسیت پوستی در نوزاد نشود.

معمولاً لباس‌های کودک از جنس کتان هم شست‌وشوی راحتی دارند و هم یکی از بهترین جنس‌های موجود در بازار است.

یک نکته مهم این است که شما باید پس از آن که جنسیت برای شما در سونوگرافی مشخص شد، باید خرید لباس را انجام دهید زیرا بین لباس‌های دخترانه و پسرانه تفاوت زیاد است و شما را از هزینه‌های اضافه بی‌نیاز می‌کند.

در خرید سیسمونی دخترانه و پسرانه بسته‌هایی وجود دارد که لباس‌های زیادی برای نوزاد به همراه دارد و از قیمت‌های مناسبی برخوردار می‌باشند. البته می‌توانید لباس‌های تکه‌ای که به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسند را خریداری نمایید. با این خرید دیگر البسه‌ای اضافه نوزاد را خریداری نمی‌کنید و در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می‌کنید.

زمان تولد نوزاد را در نظر بگیرید و مناسب با آن لباس‌ها را خریداری نمایید و همچنین در خرید رنگ لباس دقت کنید. معمولاً لباس سیسمونی دارای رنگ های روشن و سفید مناسب ترین گزینه برای خرید هستند زیرا انرژی بخش هستند و دارای زیبایی منحصر به فردی می باشند. برای خرید لباس نوزاد توصیه می کنیم، فروشگاه های معتبر را برای خرید انتخاب نمایید.

  1. وسایل جابه‌جایی در سیسمونی نوزاد

شما می‌توانید برای سیسمونی وسایلی که در زمان بیرون بردن نوزاد خود نیاز دارید را خریداری نمایید. این وسایل شامل کالسکه، کریر، صندلی، ساک و … می‌شود. هرکدام از این موارد باید از ویژگی‌ها و استحکام کافی برخوردار باشند تا سلامت نوزاد را حفظ نمایند.

کالسکه‌ها باید کاملاً محکم و از نشیمن‌گاه راحت و مستحکمی برخوردار باشند. سعی کنید، کالسکه باکیفیت و برند معتبر را خریداری نمایید تا بدن فرزند شما به بهترین شکل در آن جای بگیرد.

کریرها از دیگر وسایل لازم برای جابه‌جایی هستند که در همه‌جا قابلیت استفاده دارند. همچنین می‌توانید آن ها را به‌عنوان نی‌نی تاب نیز استفاده نمایید تا نوزاد به‌آرامی در آن بخوابد. کریرهای محکم و بادوام را خریداری نمایید که زیره آن ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند و به‌راحتی وزن نوزاد را تحمل نمایند.

صندلی کودک برای نشستن نوزاد در ماشین ضروری است و آن را از حوادث احتمالی به دور می‌کند. در تصادفات استفاده از صندلی مخصوص کودک ایمنی و سلامت کودک را به همراه دارد.

  1. ظرف‌های مخصوص کودک در سیسمونی

شما برای غذا دادن به نوزاد نیاز به ظرف‌وظروف مخصوص کودک خود دارید که به دلیل آنکه مستقیماً با دهان و سلامتی کودک در ارتباط است، باید فاقد مواد مضر باشد. همچنین باید دارای رنگ‌های زیبا و جذاب باشد تا نوزاد با اشتیاق برای خوردن غذا، آب و … آماده شود. همچنین از خرید قاشق، لیوان و … که دارای لبه‌های تیز هستند، خودداری نمایید تا دهان و لثه کودک آسیب نبیند.

شما با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر موجود در بازار می‌توانید انواع مدل سیسمونی نوزاد را خریداری نمایید که باتوجه‌به جنسیت، رنگ و نوع آن ها را باید انتخاب نمایید.

نکات مهم در زمان خریداری سیسمونی نوزاد

با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مدل‌های مختلفی از سیسمونی نوزاد پسر و دختر را مشاهده خواهید کرد که همه آن ها زیبایی خاص خود را دارند و این شما هستید که متناسب باسلیقه خود، یکی از بهترین‌ها را برای نوزاد تازه‌متولدشده خود خریداری می‌کنید. در ادامه نکات مهم در زمان خرید سیسمونی که باید در نظر داشته باشید را لیست کرده‌ایم:

  • رنگ سیسمونی

نوزادان و کودکان با دیدن رنگ‌های شاد و جذاب به وجد خواهند آمد و همین دلیلی است که از ترکیب رنگ‌ها به زیبایی هرچه‌تمام‌تر در لوازم سیسمونی نوزاد دختر یا پسر استفاده کنیم. همچنین برخی از رنگ‌ها مختص نوزاد پسر و برخی دیگر تنها برای نوزاد دختر قابل‌استفاده است که حتماً آن ها را باید در نظر بگیرید.

  • قیمت سیسمونی

توصیه ما این است که از خرید سیسمونی‌های ارزان‌قیمت خودداری کنید زیرا امکان بروز حساسیت و آلرژی پس از استفاده از آن ها وجود دارد. البته این به این معنا نیست، تنها سیسمونی گران‌قیمت را خریداری نمایید بلکه حتماً کیفیت را در نظر داشته باشید و از خرید وسایل اضافه خودداری کنید تا بیشتر هزینه را صرف وسایل ضروری چون لباس، رختخواب، لوازم بهداشتی و … نمایید.

  • اتاقی زیبا و خاص را طراحی کنید.

اگر از همان ابتدا یک اتاق را به نوزاد خود اختصاص داده‌اید، سعی کنید با استفاده از تزئینات خاص که امروزه در بازار وجود دارند، آن ها را زیباتر کنید. البته خود شما نیز می‌توانید ایده‌هایی ناب را در سیسمونی نوزاد پسر و یا دختر خود به کار بگیرید که با کمترین هزینه زیباترین‌ها را ایجاد کنید.

استفاده از وسایل نمدی، اسباب‌بازی‌های لوکس، پرده‌های شیک و … نمایی خاص را در اتاق ایجاد می‌کنند.

نکته مهم: به یاد داشته باشید، اگر به دنبال چیدمان اتاق نوزاد هستید و تختخواب، گهواره، نی‌نی تاب و یا هر چیز دیگری را برای نوزاد خود می‌خرید، هیچ‌کدام از این وسایل را در کنار پرده، پنجره و … قرار ندهید تا خطری نوزاد شما را تهدید نکند زیرا امکان دارد، نوزاد پرده را بکشد و خطر سقوط پرده، چوب پرده و … نیز وجود دارد.

خرید سیسمونی نوزاد

بعد از آنکه یک لیست از لوازم سیسمونی نوزاد دختر یا پسر خود تهیه کردید، باید برای خرید آن اقدام کنید که می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مراجعه نمایید زیرا هم تنوع بالایی دارند و هم اینکه قیمت‌ها را به‌صورت آنلاین مشاهده می‌کنید که امکان مقایسه را برای شما فراهم می‌آورد و سبب بهترین خرید برای شما می‌شود.

کلام پایانی

یکی از دغدغه‌های مهم در زمان تولد نوزاد داشتن یک سیسمونی کامل و باکیفیت است که پدر و مادر باید قبل از به‌دنیاآمدن فرزندشان آن را تکمیل کنند. لباس، وسایل حمام، تختخواب و … همگی جزء سیسمونی هستند که هر کس متناسب با مبلغی که کنار گذاشته است، می‌تواند بهترین‌ها را برای فرزند دلبند خود خریداری نماید.

در این مقاله اطلاعات کاملی را در خصوص سیسمونی نوزاد ذکر شد که امیدواریم برای شما همراهان همیشگی مفید واقع شده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.