راهنمای خرید لوسیون پاک کننده صورت – قیمت لوسیون پاک کننده صورت

باقی ماندن مواد آرایشی بر روی پوست و پاک نکردن آرایش صورت به روش صحیح باعث می شود این مواد از طریق روزنه های پوستی جذب شوند و سلامت پوست را به خطر بیندازند. به همین دلیل است پزشکان و متخصصان پوست توصیه می کنند حتما در پایان هر روز و پیش از رفتن به رختخواب، آرایش خود را پاک کرده و از لوسیون پاک کننده صورت استفاده کنید و به پوست خود فرصت نفس کشیدن بدهید.

لوسیون پاک کننده صورت سینره حجم 150 میلی لیتر

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از مواد آرایشی به گونه ای تهیه می شوند که در برابر گرما مقاوم باشند و ساعت های زیادی روی صورت باقی بمانند، پاک کردن آرایش صورت به عنوان قسمت مهمی از روتین مراقبت روزانه پوست باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. زیرا لوازم آرایشی با ماندگاری بالا می توانند آسیب های جدی به پوست وارد کرده و عوارض جبران ناپذیری ایجاد کنند.

لوسیون پاک کننده صورت سینره

برند تجاری سینره به تولید انواع محصولات مراقبت از پوست و مو با منشا گیاهی می پردازد، یکی از محبوب ترین شرکت های ایرانی بین مصرف کنندگان است. این شرکت محصولی به نام لوسیون پاک کننده پوست صورت سینره جهت پاک کردن عمیق آرایش و جوان سازی و پاکسازی پوست ارائه کرده است.این تونر به عنوان مکمل فرآیند پاکسازی، پوست را کاملا تمیز و شفاف کرده و با تنگ کردن منافذ باز پوست از ورود آلودگی ها و ذرات معلق به لایه های زیرین پوست جلوگیری می کند. در تهیه لوسیون پاک کننده صورت سینره از عصاره گیاهان و اسانس های مختلفی استفاده شده است که متابولیسم سلول های پوستی را بهبود بخشیده و موجب شادابی و جوانی پوست می گردند.

این محصول آرامش دهنده و التیام بخش بوده و مصرف آن باعث شادابی، شفافیت و لطافت در پوست می گردد. تفاوت لوسیون پاک کننده پوست سینره با شیر پاک کن و ژل شستشوی صورت در این است که این محصول به تنهایی جهت پاکسازی پوست نبوده و می بایست پس از شستشو و تمیز کردن صورت جهت تکمیل پاکسازی پوست مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین برای مصرف این لوسیون پس از مصرف فرآورده های پاک کننده، مقداری از آن را روی پنبه قرار داده و به تمام نقاط صورت و گردن بمالید. توجه داشته باشید لوسیون پاک کننده پوست صورت سینره را پس از مصرف نباید از روی پوست پاک نمود.

شرکت سینره انواع پاک کننده پوست صورت (شیر پاک کن) و ژل شستشوی صورت مخصوص پوست های مختلف نیز ارائه کرده است که فاقد مواد صابونی بوده و بدون ایجاد آثار تحریکی بر روی پوست باعث زدودن کامل آلودگی ها و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست می گردند. این شرکت همچنین جهت پاک کردن آرایش چشم محصول ویژه ای به نام لوسیون پاک کننده آرایش چشم سینره تولید کرده است. مانند سایر محصولات سینره، این فراورده ها را نیز می توانید از طریق پنداریوم از محصولات دیجی کالا خریداری نمایید.

 

لوسیون پاک کننده صورت نوکس

پاک کننده صورت و دور چشم نوکس فاقد مواد صابونی و پارابن است. از مزیت های عدم وجود مواد صابونی اینست که در اثر شستشو، چربی طبیعی پوست از بین نرفته و رطوبت پوست حفظ می شود. لوسیون پاک کننده صورت و دور چشم نوکس ph پوست را کنترل کرده و با آبرسانی به پوست، رطوبت را در مدت طولانی در پوست حفظ می کند. همچنین این شوینده حاوی ویتامین ها و مواد مغذی است که برای پوست بسیار مفید بوده و باعث شادابی و جوانی آن می شود. پاک کننده صورت نوکس سلول های مرده پوست را از بین می برد و با پاک کردن لایه های عمقی پوست، در جوانی و شادابی آن بسیار موثر است. این شوینده با فرمولاسیونی که دارد برای انواع پوست ها مناسب است و هر فردی می تواند با توجه به پوستی که دارد برای شستشوی صورت و دور چشم از این پاک کننده استفاده نماید. کیفیت، درخشندگی، شفاف کننده و از بین بردن جوش و آکنه از دیگر مزیت های بارز لوسیون پاک کننده صورت و دور چشم نوکس است که می توانید با خرید آن میتوانید از پوست خود به خوبی مراقبت نمایید. نوکس بهترین مارک پاک کننده صورت است که فاقد مواد صابونی بوده و چربی طبیعی پوست را از بین نمی برد بلکه با از بین بردن چربی های اضافه در پوست، به شادابی آن کمک می کند.
از مزایای آن، به کارگیری عصاره نارون کوهی و عصاره گل محمدی است که خاصیت التیام بخشیدن به پوست را دارد. این عصاره ها، مواد مغذی و ویتامین ها را به پوست رسانده و مرطوب کننده‌ای عالی محسوب می شود. 

لوسیون پاک کننده صورت امبیا

لوسیون شست وشوی صورت و پاک کننده مدیکال نرمال درب سبز ombia ، ساخت کشور آلمان و جزء محصولات کارخانه دالی می باشد.لوسیون شست وشوی صورت و پاک کننده مدیکال نرمال درب سبز ombia ، حاوی پروتئین گندم . فاقد صابون می باشد.شوینده مناسب جهت شست و شوی صورت برای پاک کردن آرایش، شستشوی پوست قبل از شنا، جهت دوش و حتی قابل مصرف برای موها نیز است.دارای فرمولاسیون خاص می باشد و حساسیت پوستی ایجاد نمیکند.این لوسیون برای دوش گرفتن بعد از شنا عالیه، چون PH و چربی پوست شمارو به حالت نرمال برمیگرداند.بهترین شوینده برای شست وشوی صورت جهت پاک کردن آرایش و نفس کشیدن پوستتان است.این محصول به عنوان یک شوینده میتواند مراقبت کننده همیشگی پوست شما باشد چون بعد از شستشو PH پوست رو به حالت ملایم و نرمال برمیگرداند و به دلیل فرمولاسیون خاصی که داره حساسیتی دربرابر شست و شوی پوست ایجاد نمیکند.این محصول با متعادل کردن میزان چربی پوست و نفوذ به عمق پوست تمام گرد و خاک و آلودگی های روزانه که روی پوست صورت باقی مونده رو پاک میکنه و از ایجاد جوش های سرسیاه جلوگیری میکند. بهترین برندهای ژل شستشوی صورت ارزان را در این مقاله بشناسید و خریداری کنید.

نظرات بسته شده است.