قیمت خرید اینترنتی انواع روفرشی ارزان جدید

روفرشی پارچه‌ای با بافت ضخیم است که مثل فرش طرح‌های جذاب و زیبا دارد. اگر فرش دست‌باف یا ماشینی دارید و نمی‌خواهید کثیف و لک‌‌آلوده شود؛ باید یک کاور فرش خوب بخرید تا از قالی‌تان که این همه پول برای‌اش داده‌اید، محافظت کند.

روفرشی نادر بافت یزد کد C-250

انواع روفرشی:

  • روفرشی ابریشم: از ویژگی های این مدل می توان نازک بودن، قابلیت شست و شوی راحت، کم وزن بودن و… را نام برد. تنها عیب آن ها این است که از روی فرش لیز می خورند و خیلی سریع ظاهرشان به هم می ریزد.
  • روفرشی مخمل ابریشم: ویژگی های آن عبارتند از: نرم بودن به دلیل وجود مخمل در آن، وزن بالایی دارند و روی فرش لیز نمی خورند، داشتن طرح های زیبا و جذاب.
  • روفرشی مخمل: روفرشی های معمول موجود در بازار همین نوع است که ترکیبی از نخ مخمل و نخ معمولی می باشد.
  • روفرشی دوشانل: جنس آن همانند روفرشی مخمل است، منتهی نخ های به کار رفته در آن هر دو مخمل می باشد و ترکیبی از مخمل و نخ معمولی نیست. همین ویژگی آنها را سنگین تر کرده است‌.
  • روفرشی زرکدار: این مدل هم همان روفرشی مخمل است، اما یکی از نخ های به کار رفته در آن نخ زرک می باشد.
  • روفرشی ترک کشدار: جنس آن از مخمل ترک می باشد. از روی فرش لیز نمی خورد، تنها عیبی که دارد نازک بودن آن و قیمت بالایی است که دارد.

روفرشی طرح فرش

مدل روفرشی ابریشمی و معمولی با طرح فرش را در این بخش از سایت پنداریوم مشاهده کنید

استفاده از رو فرشی برای تمیز نگه داشتن فرش های اتاق ها مخصوصا نشیمن و پذیرایی بسیار ضروری است و میتوان با این ترفند عمر فرش های منزل را افزایش داد.
ما در این بخش نمونه هایی از جدیدترین مدل رو فرشی های روی فرشی ابریشمی ترک و ایرانی با طرح های بسیار زیبا گلچین و گردآوری کردیم تا برای خرید از این طرح ها و مدل رو فرشیها بهره بگیرید.

قیمت خرید اینترنتی انواع روفرشی ارزان جدید

انواع روفرشی جدید

روفرشی ها را در نمونه های مختلف بیان کردیم و می دانیم که هر کدام از این محصولات با ویزگی های متحصر به فرد خود در دسترس بازار ها قرار می گیرند. اما در این جا در مورد وجوه تمایز در بین روفرشی ها بگوییم که بسیار می باشند. نمونه ای از این موارد جنس روفرشی ها می باشد که در فیمت روفرشی تاثیر بسزایی می گذاردذ. در ادامه مطلب به بیان چند مدل روفرشی جدید می پردازیم:

  • روفرشی مخمل
  • روفرشی ابریشم
  • روفرشی الیاف
  • روفرشی نخ

قیمت خرید اینترنتی انواع روفرشی ارزان جدید

قیمت خرید اینترنتی انواع روفرشی ارزان جدید

قیمت خرید اینترنتی انواع روفرشی ارزان جدید

قیمت خرید اینترنتی انواع روفرشی ارزان جدید

خرید اینترنتی روفرشی 

توجه به بودجه: به این معنا که چه مقدار برای خرید این وسیله می خواهید خرج کنید. معمولا قیمت روفرشی ها از ارزان شروع می شود تا گران، و شما عزیزان می توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود مدل مدنظرتان را خریداری کنید. البته فراموش نکنید، قیمت روفرشی نسبت به قیمت فرش بسیار پایین تر خواهد بود.

توجه به سایز فرش: قبل از خرید روفرشی باید اندازه فرشی که قرار است روفرشی را بر روی آن بیندازید، مدنظر قرار دهید. سایز فرش ها چند نمونه است: ۳ متری، ۶ متری، ۹ متری، ۱۲ متری. بر این اساس سایز روفرشی ها هم به ترتیب به همین شکل خواهد بود.

جنس روفرشی: نخ به کار رفته در روفرشی ها از جنس پلی استر می باشد. پلی استرها از کیفیت خیلی عالی برخوردار هستند و اصلا تغییر رنگ نمی دهند.

شست و شوی روفرشی: اگر قصد شست و شوی روفرشی را دارید، حتما آن را با شامپو فرش بشویید، سعی کنید دمای آب هم ۴۰ درجه باشد. هنگام شست و شو هم از وسایل زبر و تیز استفاده نکنید.

توجه به نقش و طرح روفرشی: هنگام خرید روفرشی، سعی کنید طرح و نقش زیبایی را انتخاب نمایید. امروزه روفرشی هایی با طرح گلیم وارد بازار شده است و زیبایی خانه شما را دوچندان خواهد کرد.

خرید روفرشی با کیفیت: اگر طرفدار خرید کالای ایرانی هستید، روفرشی یزد به لحاظ کیفیت، نوع جنس و زیبایی انتخاب بسیار خوبی است. اگر هم به خرید کالای خارجی تمایل دارید، روفرشی های ترک دارای کیفیت بسیار خوبی می باشند.

توجه به سالم بودن روفرشی: هنگام خرید روفرشی از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید تا مبادا این وسیله دچار پارگی یا پوسیدگی شده باشد.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید روفرشی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از روفرشی های ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این روفرشی‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید قیمت انواع روفرشی و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

قیمت روفرشی 9متری

به جای تعویض فرش ، روفرشیتان را عوض کنید. روفرشی ها تولید داخلی توسط زحمت کشان استان یزد هستند و بسیار نازک و سبک ، متنوع در طرح و رنگ و از دوام بالایی برخوردارهستند . شما میتونید با کمترین هزینه دکوراسیون منزل خود را مدرن کنید.قیمت روز این روفرشی با توجه به جنس از 150000 تومان شروع می شود.

قیمت روفرشی مخمل

فروش روفرشی مدرن مخمل به دلیل انتخاب طرح و رنگ های زیادی که وجود دارد بالا است و طرفداران خاص خود را دارد.

بهترین و باکیفیت ترین روفرشی ها را در انواع مختلف ابریشمی و مخمل،  می توان در فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز این محصولات خریداری کرد. در این روفرشی ها از نخ های کوبلن و نخ ابریشم استفاده شده است که این دلیل باعث زیبایی و ظرافت آن می شود و همین امر فروش را بالا برده است.

از مدل های دیگر رو فرشی می توان روفرشی مخمل گلدار و روفرشی مخمل ساده را نام برد. استفاده از این روفرشی ها برای خانه های شلوغ و همچنین آنهایی که دارای فرزند کوچک هستند انتخابی ضروری می باشد.

روفرشی مخمل ترک کشدار یکی از بهترین گزینه ها هستند که علاوه بر اینکه باعث نو و تمیز ماندن فرش شما می شود باعث زیبایی و همچنین تنوع فرش و خانه شما نیز می شود. در حال حاضر حدود قیمت روفرشی های مخمل تفریبا از 250,000 تومان  تا 500,000 تومان می باشد. ( خرید آسان و ارزان بهترین انواع پارکت کف )

قیمت روفرشی

در اینکه قیمت روفرشی به نسبت قیمت خودِ فرش ها کاملا کمتر و مقرون به صرفه تر هستند، هیچ شکی نیست. اما باز با این حال توصیه می کنیم در خرید خود با چشمانی باز عمل کنید و صرف اینکه روفرشی گران است، آن را خریداری نکنید! یادتان باشد قرار نیست هر چیز گرانی اصولا از بهترین کیفیت ممکنه نیز برخوردار باشد. روفرشی های یزدی از بهترین محصولات تولید شده داخلی هستند که تا سالیان سال برایتان ماندگار خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.