قیمت خرید انواع زیرانداز سفری با کیفیت و ارزان

 

داشتن یک زیرانداز راحت و مناسب در سفر به اندازه خود سفر مهم است. در واقع، همانقدر که به تختخواب اتاق خواب خود اهمیت می دهید، می بایستی برای انتخاب و خرید زیراندازسفری باکیفیت و البته قیمت مناسب وسواس و دقت به خرج دهید.

زیرانداز یکی از وسایل مورد نیاز سفر است. این وسیله به ظاهر ساده سطح زیرپای شما را نرم  و از فرو رفتن سنگلاخ جلوگیری می کند. از طرف دیگر، زیرانداز مانع نفوذ سرما و رطوبت به بدن می شود. اگر قصد سفر یا کمپینگ در طبیعت را دارید، این وسیله را در لیست اقلام ضروری خود قرار دهید. در این محتوا شما را با انواع زیرانداز سفری اشنا می کنیم تا با آگاهی کافی اقدام به خرید آن نمایید.

 

معرفی انواع زیرانداز سفری باکیفیت

زیراندازهای سفری با توجه به جنس و موادی که در ساخت آنها بکار رفته است، انواع مختلفی دارد. متداول ترین آنها عبارت است از

  • زیرانداز فوم فشرده: این نوع زیراندازها، در واقع، فوم های باریک و سبکی هستند که بافت فشرده سلول های آنها سطح نرم تر، وزن کمتر و امکان حبس هوای بیشتری را دارد. ای نوع زیرانداز بسیار مناسب افرادی است که می خواهند در دل طبیعت تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنند. ورزشهایی مانند یوگا، پیلاتس و … در محیط های مختلف از جمله طبیعت و هوای ازاد قابل اجرا هستند. به کمک زیرانداز فوم فشرده، علاوه بر اینکه از خاکی شدن لباس تان جلوگیری می کند، مانع از وارد آمدن فشار و درد به مفاصل لگن تان می شود.
  • تشک بادی: زیرانداز تشک بادی برای انواع سفرها در شرایط مختلف مناسب است. طراحی چین دار آن باعث ایجاد گردش هوا در داخل آن شده است که در محل تماس با زمین حداقل تماس جهت حفظ حداکثری خاصیت عایقی آن ایجاد می شود. در دوطرفه تشک بادی؛ نازل مخصوصی قرار دارد که باد و خالی کردن آن را بسیار راحت کرده است. همچنین رویه ضد لغزش آن از سرخوردن کیسه خواب بر روی آن جلوگیری می کند.
  • فوم نرم و غیرفشرده: این زیراندازها را باید با استری استفاده کنید زیرا امکان نفوذ اب و رطوبت به این نوع زیراندازها وجود دارد.
  • زیرانداز بادی: زیراندازهای بادی که به زیرانداز “خودبادشونده” نیز معروف است، از کف فوم( مانند اسفنج) بین دو تکه پارچه به حالت ساندویچ شده ساخته می شود. این زیرانداز ها دارای یک دریچه هستند و هنگامی که دریچه باز می‌شود، فوم منبسط می شود. برای استفاده از این زیرانداز باید آن‌را پر باد کرد. فوم، هوا را در خود نگه داشته و به این صورت گرما را حفظ می‌کند.
  • زیرانداز رولی: این نوع زیرانداز ضخامت زیادی دارد و برای قرار گرفتن زیر کیسه خواب گزینه مناسبی است.
  • زیرانداز چادر: رویه زیرانداز چادر ضدآب است و مانع ورود رطوبت به درون چادر می گردد. این نوع زیرانداز در مواقع بارندگی، بسیار مناسب است.

زیرانداز سفری

برای خرید زیرانداز باکیفیت و ارزان به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهتر است قبل از خرید زیرانداز یکسری نکات را درنظر بگیرید و با توجه به نیازتان، مناسب ترین زیرانداز را خریداری کنید. مواردی که برای انتخاب باید به آن توجه داشته باشید عبارت است از:

  • راحتی: یکی از کاربردهای زیرانداز در زمان خواب می باشد. بنابراین برای داشتن یک خواب راحت در زمان سفر، اهمیت زیادی خواهد داشت. زیراندازهایی که سطح صاف دارند در مقایسه با زیراندازهایی که برجستگی دارند، برای خواب راحت تر هستند. خوابیدن بر روی زیراندازی با ضخامت 5سانتی متر می تواند مشکل لمس سطوح ناهموار را رفع کند. تشک های بادی برای خواب راحت تر می باشند.
  • وزن و اندازه بسته بندی: بدون شک زمانیکه قصد دارید مسافت زیادی را پیاده روی کنید، سبک بودن زیرانداز و اندازه کوچک آن در هنگام بسته بندی بسیار مهم خواهد بود. زیراندازی را انتخاب کنید که در حالت جمع شدن، فضای زیادی از کوله تان را اشغال نکند و سبک باشد.
  • گرما: عایق بودن زیرانداز یکی از فاکتورهای مهم انتخاب و خرید آن است. اگر اهل سفر در فصول سرد سال هستید، گرم بودن زیرانداز باید از الویت های مهم تان باشد.
  • ضخامت زیرانداز: ارتفاع زیرانداز نقش زیادی در عایق سرما بودن آن دارد. هرچه ضخامت آن بیشتر باشد، یعنی هوای بیشتری در داخل آن وجود دارد و گرمتر خواهد بود.
  • اندازه زیرانداز: زیراندازهای سفری اندازه های مختلفی دارند. سایز 1.2متری رایج ترین و کارآمدترین نوع زیرانداز است.
  • قیمت زیرانداز: قیمت زیرانداز با توجه به جنس و کاربرد آن مختلف می باشد. شما بایستی با توجه به تعداد اعضای خانواده در هر طبیعت گردی و میزان بودجه ای که برای اینکار درنظر گرفته اید، اقدام به خرید یک زیرانداز مسافرتی ایده آل برای راحتی بیشتر خود و همراهانتان نمایید.

اکنون با چند نکته درباره انتخاب و خرید انواع زیرانداز سفری مناسب آشنا شدید. در ادامه لیستی از چند نمونه زیرانداز سفری  باکیفیت و ارزان در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. تمامی این محصولات از کیفیت بالا و قیمت مقرون بصرفه برخوردار هستند. با کلیک روی هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری را درباره آن به دست بیاورید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.