خرید کادوی تولد برای دختر 20 ساله – 10 پیشنهاد عالی و بی نظیر (مقرون بصرفه)

بیست سالگی ، اغاز دهه دوم زندگی و شروع چالش های جوانیست به همین خاطر اکثر خانواده ، برای بیست سالگی فرزندشان جشن مفصلی می گیرند . خرید کادوی تولد برای دختر 20 ساله همانقدر که می تواند آسان به نظر برسد ، به علت وجود گزینه های زیاد ، می تواند گیج کننده باشد . در این مقاله ما سعی می کنیم تا به شما ایده هایی برای خرید کادوی تولد بدهیم ، تا جشن تولد 20 سالگی دخترتان را با کادویی زیبا در خاطرش ماندگار بسازید .

ایده های کادو تولد برای دختر 20 ساله

قبل از هرچیز بهتر است لیستی از علایق و وسایل مورد نیاز دخترتان تهیه نمایید . برای این کار می توانید از دوست ها و افراد نزدیک به او مانند برادر یا خواهرش کمک بگیرید . داشتن این لیست از سردرگمی شما کم می کند . در ادامه چند ایده بی نظیر خرید کادوی تولد برای دختر 20 ساله تان را به شما پیشنهاد می کنیم :

لب تاب یا نوت بوک ها

اگر دختر شما دانشجو می باشد ، داشتن یک لب تاب برای انجام تکالیف دانشگاهی ، تحقیق ها و نوشتن مقاله هایش بسیار کاربردی باشد . همچنین نوت بوک ها به خاطر سایز کوچکی که دارند ، قابل حمل بوده و می تواند بسیار کاربردی نیز باشد .

پرینتر های رنگی چندکاره

وجود یکی از این پرینتر ها در خانه ، می تواند به شدت کاربردی بوده و مورد استقبال قرار می گیرد . دخترتان می تواند از این پرینتر ها برای اسکن مدارک ، پرینت جزوات و مقاله ها  ، چاپ عکس ها و پوسترها از ان استفاده کند . به همین خاطر می تواند وسیله بسیار کاربردی باشد .

هندزفری های بلوتوثی

موسیقی بخش جداناپذیری از زندگی جوانان امروز می باشد . هندزفری بلوتوثی می تواند به عنوان کادوی تولد دختر 20 ساله تان ، گزینه ای جذاب و کاربردی باشد و اورا از شر سیم های هندزفری خلاص کند .

دوربین های عکاسی چاپ سریع

حتما نمونه این دوربین ها را در فیلم های سینمایی دیده اید . داشتن یکی از این دوربین برای ثبت لحظات خاطره انگیز دخترتان  ، می تواند بسیار جذاب باشد . حتما مقاله بهترین دوربین عکاسی در سایت پنداریم را ببینید.

کوله پشتی های چرمی

یکی از هدیه های جذاب و کاربردی برای تولد ، می تواند کوله پشتی های چرمی باشد . یک دانشجو ساعات زیادی را در دانشگاه سپری می کند ، به همین خاطر وسایل زیادی با خود به همراه دارد .

کوله پشتی های چرمی دارای فضاهای مخصوص برای موبایل ، لب تاب ، وسایل شخصی و کتاب همراه با طراحی رسمی و شیک ، می تواند هدیه ای باشد که دخترتان عاشقش شود .

کتاب های انگیزشی و موفقیت

برای پایه گذاری زمینه های موفقیت ، هیچ زمانی بهتر از جوانی نیست . شما می توانید با هدیه دادن کتاب های انگیزشی و موفقیت ، می تواند راهنمای خوبی برای رسیدن به موفقیت و اینده دخترتان باشد . کتاب هایی چون اثر مرکب ، تئوری انتخاب و … انتخاب های خوبی می باشد .

دفتر های برنامه ریزی و هدف گذاری

این دفتر ها ، ابزار مناسبی برا هدف گذاری و برنامه ریزی روزانه می باشد . شما با خرید این دفترهای برنامه ریزی ، نظم به افکار و برنامه های دخترتان هدیه می بخشید .

پک لوازم ارایشی و بهداشتی

دختران جوان عاشق آرایش کردن هستند. پالت های ارایشی کادوی تولد خوبی برای  دختر 20 ساله تان است.

همچنین این روز ها پکیج های محصولات مراقبت از پوست و مو بسیار کاربردی و موثر می باشد . این محصولات می تواند به دخترتان کمک کند تا طراوت و شادابی اش را همیشه حفظ کند .

پک های آرایشی مو

این پک ها که شامل انواع برس های مو ، فرپیچ ها ، کش ها ، گیره و … می باشد برای حالت دادن به موهای شما در منزل ، می تواند محصولی کاربردی باشد .با خرید این پکیج ، دخترتان موقع رفتن به مهمانی و جشن ها دیگر نیازی به رفتن به ارایشگاه و صرف هزینه برای آرایش موهایش را ندارد.

پکیج اموزش زبان

این روز با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، دیگر نیازی نیست که مثل گذشته ساعت های زیادی را در اموزشگاه های زبان سپری نمایید . شما می توانید در اوقات بیکاری ، در خانه نشسته و به یادگیری زبان بپردازید .

یادگرفتن زبان دوم این روزها بسیار ضروریست . همچنین اگر دختر شما دانشجو باشد ، یادگرفتن زبان دوم به او در درس ها و استفاده از رفرنس های خارجی کمک زیادی خواهد کرد .

گردنبند های اسم یا ماه تولد

این گردنبند ها این روز های طرفداران زیادی پیدا کرده است . شما می توانید ، پلاکهایی با جنس طلا یا نقره به همراه  یک طراحی زیبا به عنوان کادوی تولد برای دختر 20 ساله تان خریداری نمایید .

همچنین شما می توانید گردنبندی از سنگ ماه تولد دخترتان تهیه کنید که این روز های کادویی خاص و شیک به شمار می روند .

دستبند های چوبی و سنگی

امروزه سبک های مینیمال در میان جوانان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است .خرید دستبند های چوبی یا سنگی در رنگ های متنوع برای کادوی تولد  ، ایده ای خاص و مدرن به شمار می رود . همچنین این دستبند ها با انواع لباس های اسپرت و مجلسی ست می شود .

ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند پس از ورود به دنیای تکنولوژی ، با استقبال گسترده ای رو به رو شدند . این ساعت ها می توانید امکاناتی نظیر ، پاسخ گویی به تماس ها ، ارسال پیامک ، ضربان شمار و … می باشد و می تواند گزینه خوبی برای خرید هدیه تولد برای دختر 20 ساله تان باشد .

گارد های موبایل

گارد های گوشی ، این روز ها در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید می شود . هم چنین می توانید گاردی با طرح دلخواهتان چاپ کنید و به دخترتان هدیه بدهید .

در پایان این مقاله ، لیستی از محصولات مناسب به عنوان کادوی تولد برای دختر 20 ساله ، قرار داده ایم . شما می توانید با انتخاب این محصولات ، خرید اینترنتی مطمئن را تجربه نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.