کادوی تولد مردانه خاص : 10 ایده عالی خرید کادو تولد برای آقایان

خرید کادوی تولد برای مردان ممکن است کار راحتی به نظر برسد. اما برای اینکه هدیه شما در ذهن او باقی بماند، نیاز به ایده های خاص و خلاقانه دارید.

هرکدام از ما ممکن است قصد خرید کادوی تولد برای برادر ، پدر ، دوست های صمیمی و … داشته باشیم.

اما چگونه بتوانیم کادوی تولد مناسبی بخریم ؟؟

چه وسایلی می تواند مردان رو خوشحال نماید ؟؟

چه وسایلی می توانند به عنوان کادو تولد کاربردی باشد ؟

ما در این مقاله قصد داریم تا به پرسش های شما راجع به یک کادوی تولد مردانه خاص، پاسخ دهیم.

ایده هایی برای خرید کادوی تولد مردانه خاص

قبل از هرچیز بهتر است لیستی از علایق و سلیقه مردی که قرار است برای او کادو بخرید، تهیه کنید. داشتن این لیست شمارا از سردرگمی در میاورد.

ما در اینجا لیستی از ایده های خلاقانه برا خرید کادو تولد مردانه خاص تهیه کرده ایم، که می توانید با توجه به بودجه تان یک گزینه را از میان انها انتخاب کنید.

ساعت مچی

ساعت های مچی از جمله لوازمی است که همه ی مردان شیک پوش به ان علاقه دارند. ساعت مچی جزو اکسسوری هایی است که به جذابیت استایل شما کمک زیادی می کند. شما می توانید از برند هایی مانند کاسیو ، دریم ، رومانسون و .. برای خرید ساعتی خاص ، ماندگار و با عمر باتری بالا به عنوان کادوی تولد استفاده کنید.

ماشین ریش تراش بدون سیم

هیچ چیزی جذاب تر از یک چهره اراسته ، برای مردان نمی باشد. ایا تا به حال برای شما پیش امده است، که به یک قرار مهم دعوت شوید اما فرصتی برای اصلاح صورت نداشته باشید. این ریش تراش ها می تواند همه جا در دسترس شما قرار داشته باشد و هر زمان که نیاز داشتید از انها استفاده نمایید .

شما با هربار شارژ کردن باتری ریش تراش خود می توانید تا مدتها از ان استفاده کنید.

کیف پول های پالتویی

اقایان معمولا به دلیل شرایط کاری، وسایل زیادی مانند : کارت های بانکی، سوییچ، مدارک شناسایی،پول نقد و … به همراه دارند. یک کیف پول پالتویی می تواند از گم شدن وسایل جلوگیری کرده و به وسایل ما سر و سامان دهد.

شما می توانید،کیف پول های چرمی را به عنوان یک کادوی تولد مردانه خاص، در نظر بگیرید .

گرمکن ورزشی

اقایان علاقه زیادی به لباس ها و وسایل ورزشی دارند . گرمکن های ورزشی ، گزینه خوبی در فصل پاییز و زمستان برای ورزشکارانی که در فضای بیرون ، تمرین می کنند ، می باشند.

این گرمکن ها که در رنگ ها و طرح های مختلفی در بازار وجود دارند، به شما گزینه ها و حق انتخاب هایی زیادی می دهند و کادوی خاص و زیبا به حساب می آیند.

کارواش های خانگی

مردان به تمیزی و پاکیزگی خودروی خود بسیار اهمیت می دهند . کارواش های خانگی، علاوه بر صرفه جویی در مصرف اب و هزینه کارواش، می توانند برای شستشوی سطوح مختلف به کار بروند. بنابراین وسیله ای بسیار کاربردی است.

جعبه ابزار

یک جعبه ابزار کامل، می تواند کادوی تولد مردانه خاصی به حساب رود. به خصوص برای اقایانی که شغل های فنی مانند ،تعمیرات خودرو یا لوازم برقی و … به شمار برود.

ست های چرمی

این ست های چرمی که شامل ، کیف پول ، کمربندهای چرم ، جاکارتی و … می باشند. می تواند هدیه خاص و کاربردی برای مردان به شمار برود و انها را ذوق زده نماید.

محصولات مراقبت از پوست

شاید فکر کنید که این محصولات بیشتر مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد اما این طرز فکر اشتباه می باشد. رسیدگی به پوست و مو در اقایان نیز به همان اندازه واجب و ضروری می باشد.

اقایان به دلیل اینکه بیشتر در معرض افتاب هستند، بیماری های پوستی انها را بیشتر تهدید می کند. استفاده از کرم های ضد افتاب، کرم های نرم کننده، ابرسان های مو، ماسک های مو می تواند ظاهری جذاب و باطراوت را به مرد شما ببخشد.

دستنبد های مردانه

دستبند ها ، یکی از اکسسوری های مورد علاقه اقایان می باشد و در کنار یک ساعت زیبا می تواند ظاهری جذاب را به انها هدیه دهد. از دستبندهای چرمی یا سنگی گرفته تا دستبد های نقره و طلا می تواند گزینه خوبی به عنوان کادوی تولد مردانه خاص به شمار بروند .

هندزفری های بلوتوثی

از بدو ورود هندزفری های بلوتوثی به بازار، با استقبال گسترده ای مواجه شد. این هندزفری ها شما را از شر سیم راحت می کند. علاوه بر این، امکان پخش موسیقی، وصل کردن تماس را به شما می دهد. این هندزفری ها هنگام رانندگی می تواند بسیار کاربردی بوده و از پرت شدن حواس شما هنگام پاسخ گویی به تلفن جلوگیری کند.

دستگاه قهوه ساز

اگر مرد مورد نظر شما به قهوه و مشتقات ان علاقه مند است. یک دستگاه قهوه ساز می تواند سورپرایز بی نظیری برای او باشد. چه حسی بهتر از اینکه نوشیدنی موردعلاقه تان را خودتان درست کنید .

کفش های ورزشی

کفش های ورزشی و کتونی ها در میان مردان به شدت کاربردی و پراستفاده است. اقایان علاوه بر استفاده از این کفش ها به هنگام تمرین های ورزشی، برای ست کردن با لباس ها و تیپ های اسپورت خود نیز به سراغ کفش های کتونی می روند.

یک کتونی زیبا و بادوام ومتناسب با سلیقه فرد مورذنظر، می تواند کادویی خاص به شمار رفته و حسابی اورا غافلگیر نماید.

 

شما در پایان این مقاله می توانید لیستی از محصولات مناسب کادوی تولد مردانه خاص را همراه با مشخصات دقیق و قیمت مناسب مشاهده کنید.

اگر قصد خرید محصول دلخواهتان را داشتید، کافی است روی آن کلیک کنید و آن را به سبد خریدتان اضافه کنید.به همین راحتی !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.