خرید اینترنتی کرم آبرسان قوی پوست صورت دیجی کالا + راهنمای خرید

خشکی پوست از جمله مشکلاتی است که افراد در هر فصلی از سال می توانند تجربه کنند.
بعد از شست و شو، پوست سفت و ناخوشایند می شود ، مگر اینکه با کرم ابرسان صورت آن را نرم کنید.علامت خشکی شدید پوست، ترک خوردن آن است.
در اثر باد، دمای زیاد و شرایط آب و هوایی، خشکی و ترک پوست بدتر می شود. پوست روی استخوان ها به سختی کشیده می شود بخصوص روی گونه ها، اطراف لب و چشم که باعث می شود خطوط ریزی در این قسمت ها به وجود آید.

همانگونه که ما به پوشش خود در برابر سرما و گرما اهمیت می دهیم. پوست ما نیز نیاز به مراقبت دارد، و دانستن این موضوع که چه موقع باید از کرم آبرسان و چه نوع آبرسانی برای پوست خود استفاده کنیم، تاثیر فراوانی را در سلامتی و زیبایی آن می گذارد. به همین دلیل ،ما در این مقاله انواع کرم آبرسان پوست و زمان و ضرورت استفاده از آن را برای شما شرح می دهیم. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 کرم آبرسان قوی پوست صورت چیست؟

پوست خشک نشان دهنده ی کمبود آب در پوست و نیاز به هیدراته شدن است و این مشکل با استفاده از کرم آبرسان پوست برطرف می شود. خشکی پوست در انواع مختلف پوست ممکن است ایجاد شود و ظاهری غیر الاستیک و خشکی را برای پوست ایجاد کند حتی اگه در حالت کلی پوستتان چرب باشد!

کرم های آبرسان حاوی روان کننده بوده و مانع از دست رفتن رطوبت و آب موجود در پوست می شوند. این کرم ها به جذب رطوبت و آب از محیط توسط پوست کمک می کنند و از این طریق آبرسانی و هیدارتاسیون خوبی رو برای پوست به همراه می آوردند.

آبرسان پوست یا هیدرودرمی یعنی رطوبت رساندن به پوست. با آبرسانی پوست سلول های پوستی شاداب و متورم می شوند و در نتیجه با این کار پوست شاداب و سرزنده می شود.

کرم آبرسان قوی از چه موادی تشکیل شده است؟

مواد چرب، از چربی‌های ضروری برای مرطوب ‌کردن پوست محافظت می کنند.

چربی موجود درعصاره گیاهان یا ترکیبات گوناگون، گلیسیرین، سرامید و… لایه محافظتی ایجاد نموده و مانند بتون باعث تقویت و انسجام اپیدرم (سطحی‌ترین لایه پوست) می‌شود.

مواد مرطوب‌کننده مانند اوره، اسید لاکتیک، اسیدهای آمینه، املاح معدنی و قندها (گلوکز) باعث می‌شود آب موجود در پوست تنظیم شود.

همچنین مانع تبخیر آب می‌شوند و میزان رطوبت را در حد مطلوب حفظ می‌کنند.

مواد تسکین‌دهنده برای آرام‌کردن التهاب‌هایی که به دنبال خشک‌شدن پوست به وجود می آیند، ضروری‌ هستند.

چرا باید  کرم آبرسان قوی پوست صورت بخریم؟

دلایل زیادی برای خرید کرم آبرسان صورت وجود دارد.برخی از این دلایل عبارتند از:

  1. جلوگیری از ایجاد و برطرف کردن چین و چروک سطحی پوست.
  2. ایجاد نرمی و لطافت بسیار محسوس در هر بار استفاده از آن.
  3. داشتن خاصیت تسکین دهندگی پوست و ادامه لطافت و نرمی آن تا دو روز کامل
  4. حالت چربی و روغنی روی پوست ایجاد نکند.
  5. آلرژی و التهاب پوست را تسکین دهد.

 

معرفی انواع کرم آبرسان صورت

  • کرم آبرسان ضد چین و چروک

کرم های رطوبت رسان ضد چین و چروک حاوی ویتامین های سری ب و آ هستند که خاصیت کلاژن سازی دارند و به پوست حالت ارتجاعی می دهند.
این کرم ها نه تنها چین و چروک را از بین برده بلکه از پیری زودرس هم جلوگیری می کنند. کرم های ضد چروک و آبرسان غالبا حاوی عصاره های هلو، آووکادو، گلیسیرین، آناناس و آلویه ورا هستند.
از برجسته ترین برندهای معتبری که در زمینه تولید کرم های ضد چروک و آبرسان فعالیت دارند، کامان، آمبرلا، اسپانول هستند.

  • کرم آبرسان شفاف کننده پوست

این مدل از کرم ها نیز حاوی عصاره های میوه از جمله انار و توت فرنگی و هلو و غیره می باشد. از جمله مدل هایی که می توان در این زمینه معرفی کرد برندهای کامان و کلیون ( برند ایتالیایی ) هستند.

عصاره انار در هر کرمی باعث می شود تا آبرسانی بیشتری برای پوست انجام شود و نیز در درخشندگی و شفافیت آن بسیار موثر است.

  • کرم آبرسان ارزان قیمت

اگر به دنبال یک کرم ارزان قیمت برای آبرسانی به پوست خود هستید، می توانید در بین برندها و تولیدات ایرانی به دلیل آنکه ساخت داخلی هستند و قیمت ارزان تری نیز دارند به دنبال محصول خود باشید.

از بین این برندها می توانیم ترنجان را به شما پیشنهاد دهیم، که هم یک ارزان قیمت تر است و نیز مدل های کرم برای انواع پوست ها را دارد.

همچنین این کرم ها دارای دوازده نوع ویتامین هستند که تغذیه رسانی به پوست را به طور کامل انجام می دهند. دیگر آنکه کرم های شب و ضد آفتاب برند ترنجان نیز آبرسانی به پوست را انجام داده و در ترکیبات کرم های آن از موم عسل، عصاره بابونه، روغن بادام و نارگیل استفاده شده است.

بهترین زمان برای آبرسانی به پوست صورت چه سنی است؟

از۳۰ سال به بالا، زیرا با افزایش سن، چین و چروک پوست (به‌خصوص در پوست‌های خشک) بیشتر می‌شود. امروزه با به کار بردن روش‌هایی می‌توان با تزریق مواد جاذب آب، پوست را هیدراته کرد. شایع‌ترین روش، مزوتراپی است که در آن هیالورونیک‌اسید که یک گلیکوپروتئین جاذب آب است به پوست داده می‌شود تا کمبود آن را جبران کنیم. هیالورونیک‌اسید در پوست همه افراد وجود دارد اما با افزایش سن مقدارش کم می‌شود و از علل خشک‌تر شدن پوست، کم‌شدن آن است.

شاید این سوال برایتان پیش بیآید که  آیا اگر تغذیه سالمی داشته باشیم، یعنی روزی ۸ لیوان آب، میوه و سبزی کافی که باعث شادابی پوست می‌شوند، مصرف کنیم و پوست خوبی هم داشته باشد، باز هم به آبرسانی نیاز است؟

نه، آبرسانی یک کار فانتزی است، نه یک روش درمانی. این کار بیشتر برای زیبا و شاداب کردن پوست انجام می‌شود، بنابراین کسی که پوست خوبی دارد، به آن نیازی نخواهد داشت.

 

چطور با روش های خانگی  رطوبت پوست صورت را تامین کنیم؟

  • شب ها قبل از خواب یک لیوان شیر میل کنید.
  • روزانه ۷ لیوان آب بنوشید.
  • روزانه از کرم های آبرسان مناسب مخصوصا حاوی ویتامین E استفاده کنید.
  • از ضد افتاب های مناسب پوستتان موقع بیرون رفتن استفاده کنید .
  • در وعده های غذایی خود از روغن زیتون استفاده کنید .
  • در طول روز از سبزیجات و میوه های تازه به خصوص سیب و موز استفاده کنید
  • در طول روز از سبزیجات و میوه های تازه به خصوص سیب و موز استفاده کنید .

در پایان این مقاله شما می توانید لیستی از بهترین کرم های آبرسان قوی پوست صورت، مشاهده کنید.ما سعی کرده ایم تا بهترین کرم های ابرسان را تهیه و با مناسب ترین قیمت به شما عرضه کنیم.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.