قیمت بهترین ژل شستشوی صورت

ژل شستشوی صورت یکی از محصولات و لوازم بهداشتی است که برای پاک کردن کامل صورت از انواع آلودگی‌ها و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. این محصول جایگزین بسیار خوبی برای صابون و انواع شوینده‌هایی است که باعث خشکی پوست می‌شوند. ژل‌های شستشوی صورت به دلیل داشتن فرمولاسیون منحصربه‌فرد، با پوست افراد سازگارتر هستند و در نتیجه مشکلات کمتری را برای مصرف کننده ایجاد می‌کنند.

ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه مدل Oily Skin حجم 150 میلی لیتر

نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت

اگر از محصولات زیبایی و سلامت به درستی استفاده کنیم، نتایج آن را زودتر خواهیم دید. ژل شستشوی صورت جزو لوازم بهداشتی است که هر شخصی به آن نیاز دارد. در ادامه نحوه صحیح استفاده از این محصول را آموزش می‌دهیم:
ابتدا صورت خود را با آب ولرم آبکشی کنید.
مقدار کافی از ژل را کف دست خود ریخته و با انگشتان دست، صورتتان را ماساژ دهید.
پس از چند دقیقه صورت خود را به خوبی، آبکشی کنید.
از یک مرطوب‌ کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

  • ژل شستشوی صورت برای پوست خشک

پوست خشک یکی از آسیب‌پذیرترین انواع پوست است. همانطور که می‌دانید از مهمترین و اساسی‌ترین عوامل ایجاد چین و چروک، خشکی یا دهیدراته شدن پوست است. عدم آبرسانی و رطوبت‌رسانی به پوست خشک باعث بروز تحریک و مشکلات فراوان خواهد شد. در نتیجه لوازم بهداشتی مخصوص پوست خشک نظیر ژل شستشوی صورت باید حاوی روغن و مرطوب کننده باشند تا از آن محافظت کنند. فراموش نکنید که همواره پس از استفاده از هر نوع شوینده بهداشتی، حتماً از کرم‌های مرطوب‌ کننده غنی و قوی استفاده کنید.

  • ژل شستشوی صورت برای پوست معمولی

پوست‌های معمولی در واقع شرایطی بین پوست چرب و خشک را دارند به این مفهوم که نه خیلی چرب و نه خیلی خشک هستند. این نوع پوست کمترین میزان حساسیت به لوازم بهداشتی و آرایشی را داشته و در واقع یکی از بهترین نوع پوست‌ها است چون دردسرهای کمتری نسبت به انواع دیگر دارد. اما فراموش نکنید که این موضوع به مفهوم عدم نیاز به مراقبت نیست. بنابراین در حین خرید ژل شستشوی صورت و محصولات زیبایی و سلامت، دقت کنید که مناسب پوست طبیعی یا نرمال باشد. در نتیجه این امر، سبوم طبیعی پوست حفظ خواهند شد.

  • ژل شستشوی صورت برای پوست مختلط

پوست مختلط در ناحیه پیشانی، بینی و چانه (ناحیه T شکل) چرب و در ناحیه گونه‌ها، خشک است. طبیعتاً نگهداری از این نوع پوست سخت‌تر است چون شرایط هر دو نوع پوست چرب و خشک را با هم دارد. بنابراین باید ژل شستشویی انتخاب کنید که مناسب هر دو و البته ملایم باشد. فراموش نکنید که بلافاصله پس از شستشوی صورت، از یک کرم مرطوب‌ کننده مناسب پوست مختلط استفاده کنید.

  • ژل شستشوی صورت برای پوست چرب

پوست چرب با مصرف محصول نامناسب برای شستشو، بیشترین و ماندگارترین آسیب را خواهد دید. علت هم بسته شدن منافذ و افزایش تولید سبوم و در نهایت سر در آوردن جوش‌های ریز و درشت در همه جای صورت فرد است. بنابراین در زمان خرید محصولات زیبایی و سلامت برای پوست چرب دقت کنید که روی بسته‌بندی حتماً کلمه “فاقد چربی یا Free Oil” ذکر شده باشد. از جمله مهمترین ترکیباتی که در تهیه ژل شستشوی مخصوص پوست چرب بکار می‌رود می‌توان به گلیکولیک اسید، سالیسیلیک اسید یا بنزوئیل پراکسید اشاره کرد.

ژل شستشوی صورت سینره

ژل شستشوی صورت سینره، از نمونه های ایرانی و بسیار با کیفیت محصولات پاک کننده پوست می باشد که از برندهای خارجی، قیمت پایین تری دارد و شما می توانید با خرید ژل شستشوی صورت ضد الودگی هوا سینره مخصوص پوستهای چرب200 میل، کالایی با کیفیت و وطنی را خریداری نمایید.

قیمت ژل شستشوی صورت سینره

 قیمت ژل شستشوی صورت ضد الودگی هوا سینره مخصوص پوستهای چرب200 میل، بسیار مناسب ارائه شده است. معرفی ژل شستشوی صورت ضد الودگی هوا سینره مخصوص پوستهای چرب200 میل برای خرید ژل شستشوی صورت ضد الودگی هوا سینره مخصوص پوستهای چرب200 میل ، باید اطلاعات خود را افزایش دهید وسپس اقدام به خرید نمایید.

ژل شستشوی صورت سینره جدید

از مهمترین ویژگی های ژل شستشوی صورت می توان به مواردزیر اشاره کرد: این ژل ایرانی، به صورت پمپی و در حجم 200 میل موجود می باشد ژل شستشوی سینره، به منظور پاکسازی عمیق پوست از آلودگی ها و چربی های محیطی به کار برده می شود و با کنترل چربی پوست، از ایجاد جوش های سر سیاه جلوگیری می کند. این ژل، پوست را مرطوب و آبرسانی کرده و باعث تنظیم PH پوست می گردد. ژل شستشوی صورت ضدآلودگی هوا، آنتی باکتریال بوده و پوست را ضد عفونی می کند و با داشتن عصاره های گیاهی، از ایجاد التهابات و قرمزی پوست جلوگیری می کند. ژل سینره منشأ کاملا گیاهی دارد و فافد مواد شیمیایی حساسیت زا مثل صابون می باشد و پاک کننده بسیار ملایمی برای پوست به شمار می آید. عصاره ای گیاهی به نام مورینگا در این محصول وجود دارد که به محافظت از پوست در مقابل آلودگی ها و از بین بردن آنها کمک بسیاری می کند و به همین دلیل، استفاده از این ژل به تمام خانم هایی که دارای پوست چرب می باشند توصیه می گردد. 

ژل شستشوی صورت لافارر

ژل شستشوی صورت لافارر یک محصول باکیفیت از یک برند معتبر ایرانی است که از سال 1388 در بازار ایران مشغول فعالیت می باشد.از انواع مختلف این محصول ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه،ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های معمولی،ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های خشک و حساس،فوم شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های چرب تا معمولی می باشد که جهت خرید اینترنتی محصول اطلاعات کاملتر هر محصول را در ادامه خواهید دید.برای خرید بهترین برندهای دریل و پیچ گوشتی شارژی به این مقاله سری بزنید.

ژل شستشوی صورت بایودرما

بعضی از لوازم های آرایشی حتی بعد از شستشو آثار بد و مخرب خود را روی پوست صورت می گذارند ، همچنین آلودگی هایی که در شهرهای بزرگ و کوچکو محیط های کاری وجود دارند از این قاعده مستثنا نیستند و تاثیر به سزایی روی آبودگی های پوستی دارند .بایودرما یک برند فرانسوی بسیار مطرح است که محلول های شستشوی صورت و بدن را برای انواع پوست ها تولید کرده است.
سبیوم فومینگ ژل بایودرما پاک کننده ای عالی و بسیار مناسب برای پوست های چرب و مستعد و پوست های آکنه دار است.ژل شستشو صورت بایودرما بدون هیچ عوامل تحریک کننده ای و با کمک ترکیب انحصاری فلوئید اکتیو، پاک کننده لایه اپیدرم است که اولین لایه و محافظت کننده پوست است و همچنین تنظیم کننده کیفیت سبوم پوست نیز می باشد. پوست هایی که تحت درمان آکنه هستند و به آسانی تحریک می شوند، نیاز به پاک کننده ای دارند که از لایه هیدرولیپیدیک پوست محافظت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.